Nee, de want is anders.quote:Op zondag 6 november 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
'Jouw argumenten zijn lachwekkend want ze zijn anders dan de mijne'.
Lijkt er op.
Zwarte Piet is overduidelijk een karikatuur van een neger. Zie andere illustraties uit de 18e en 19e eeuw.quote:
Ja, dat staat er. Heel goed. Maar daar staat niet dat jij dat tegen mij zegt.quote:
Hetzelfde niveau inderdaad als 'het is racisme mang, dat zie je toch wel, ben je dom ofzo'.quote:Op zondag 6 november 2016 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen: argumenten als 'kijk naar de buitenlandse buitenwijken!' 'Bevalt het je niet, rot dan op naar je eigen land. Of Afrika.' getuigen nu niet echt van veel intellect.
'Jij bent een domme analfabete PVV'er dus jouw mening is niet relevant in deze.'quote:Op zondag 6 november 2016 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Jouw argumenten zijn lachwekkend want ze zijn anders dan de mijne'.
Lijkt er op.
Ok, blijkbaar is het zo.quote:Op zondag 6 november 2016 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwarte Piet is overduidelijk een karikatuur van een neger. Zie andere illustraties uit de 18e en 19e eeuw.
En ja, ik weet dat jij dat anders ziet.
Bovendien past Schoorsteenpiet beter bij het Sinterklaasverhaal.
Complot ontrafelt. Hier was het dus om te doen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die Schoorsteenpiet willen, willen eigenlijk helemaal geen Piet. = levert niets op
Mensen die Zwarte Piet willen, willen geen Schoorsteenpiet. = levert niets op
levert niets op + levert niets op = winst in de ogen van Schoorsteenpietfetisjisten.
Kijk Copy, hier heb je er weer 1. Net zo dom als de propiet-argumentatie. Moet je nu ook lachen? Ik wel.quote:
Nee hoor. Alleen als je domme argumentatie gebruikt, vind ik dat lachwekkend.quote:Op zondag 6 november 2016 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hetzelfde niveau inderdaad als 'het is racisme mang, dat zie je toch wel, ben je dom ofzo'.
Daarom is het ook zo belangrijk om de tegenstander van je argumentatie als minderwaardig, lachwekkend of dom te beschouwen. Dat is dan namelijk de enige mate waarin je overtuigd kan zijn van de 'juistheid' van je eigen subjectieve argumenten; 'ik heb gelijk want de ander is <insert random reden>'
Bedankt voor het erkennen van mijn punt.quote:Op zondag 6 november 2016 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als je domme argumentatie gebruikt, vind ik dat lachwekkend.
JIJ vindt het dom. Waarom? Omdat het niet in jouw straatje past. Maar met goede inhoudelijke tegenargumenten kan je niet komenquote:Op zondag 6 november 2016 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen als je domme argumentatie gebruikt, vind ik dat lachwekkend.
Ik vind dat een goede reden om het uiterlijk van ZP aan te passen.quote:
Dat doe ik niet. Als ik iets domme argumentatie vind, vind ik dat lachwekkend.quote:Op zondag 6 november 2016 12:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bedankt voor het erkennen van mijn punt.
Ik niet.quote:Op zondag 6 november 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede reden om het uiterlijk van ZP aan te passen.
Dus... blanken mogen zich niet als Afrikaan verkleden?quote:Op zondag 6 november 2016 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede reden om het uiterlijk van ZP aan te passen.
'Als ik het niet eens ben met argumentatie, is het lachwekkend'quote:Op zondag 6 november 2016 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Als ik iets domme argumentatie vind, vind ik dat lachwekkend.
Al tig topics lang en ondertussen verandert er toch het een en ander. Dat is ook traditie: niet vasthouden, maar meegaan in een veranderende tijd.quote:
Het sinterklaasfeest helemaal afschaffen is voor mij geen onbespreekbare optie.quote:Op zondag 6 november 2016 12:55 schreef Tem het volgende:
Deel 50 alweer. Is er überhaupt nog iemand die dit hele feestje nog wel leuk vindt? Ongeacht je voor of tegen zwarte Piet bent.
En steeds meer Sinterklaascomités zien ook reden om het uiterlijk van ZP aan te passen.quote:
Nee. Als de argumentatie lachwekkend is (kijk de buitenlandse buitenwijken!!11!!) dan is het lachwekkend.quote:Op zondag 6 november 2016 12:55 schreef Nattekat het volgende:
'Als ik het niet eens ben met argumentatie, is het lachwekkend'
Nóg een compliment! Het kan niet op vandaag.quote:Op zondag 6 november 2016 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik dacht dat jij zo intelligent was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |