Er zijn mensen die dit daadwerkelijk een goed argument vinden. Die zijn er nog trots op ook, dat ze dat vinden.quote:
Zou er een verband tussen A en B kunnen zijn?quote:Op zondag 6 november 2016 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat hier om waarom de propieten in de onderlaag van de maatschappij thuishoren en waarom ze achterlijke argumenten hebben.
Zeker, wat rellende anti-Pieters die kinderen voor racist uitmaken erbij, dat wordt weer smullen voor je !quote:Op zondag 6 november 2016 12:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wie weet. Zou wel leuk zijn natuurlijk.
True. Maar er zijn ook mensen die Hitler nog altijd een goed mens vinden, en die zijn er ook trots op.quote:Op zondag 6 november 2016 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit daadwerkelijk een goed argument vinden. Die zijn er nog trots op ook, dat ze dat vinden.
Als je de moral knight wil uithangen is het inderdaad belangrijk dit te denken.quote:Op zondag 6 november 2016 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou er een verband tussen A en B kunnen zijn?
Nee, dat is er niet. De antipieten roepen de reinste onzin, geven geen goede argumenten - als ze überhaupt al argumenten geven - en vinden dat de gewone man niks te zeuren heeft.quote:Op zondag 6 november 2016 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou er een verband tussen A en B kunnen zijn?
Nou ja, laten we wel wezen: argumenten als 'kijk naar de buitenlandse buitenwijken!' 'Bevalt het je niet, rot dan op naar je eigen land. Of Afrika.' getuigen nu niet echt van veel intellect.quote:Op zondag 6 november 2016 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als je de moral knight wil uithangen is het inderdaad belangrijk dit te denken.
Moraalridder, noemen we dat in Nederland. Beetje onze cultuur om zeep helpen met je Engelse termen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je de moral knight wil uithangen is het inderdaad belangrijk dit te denken.
Nou, eigenlijk ben ik niet van dat kamp, maar dank voor je belangstelling.quote:Op zondag 6 november 2016 12:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeker, wat rellende anti-Pieters die kinderen voor racist uitmaken erbij, dat wordt weer smullen voor je !
ga ff ergens anders de boel zitten verstieren johquote:Op zondag 6 november 2016 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. De antipieten roepen de reinste onzin, geven geen goede argumenten - als ze überhaupt al argumenten geven - en vinden dat de gewone man niks te zeuren heeft.
Jullie willen verandering, dus jullie moeten met argumenten komen.
De afro-amerikaanse slaven zijn ook allang dood..quote:Op zondag 6 november 2016 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man de oorspronkelijke Nederlanders zijn allang dood
Vooral de andere groep belachelijk maken zonder met goede argumenten te komen. Precies de reden waarom zeurpieten gewoon hun muil moeten houden.quote:Op zondag 6 november 2016 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen: argumenten als 'kijk naar de buitenlandse buitenwijken!' 'Bevalt het je niet, rot dan op naar je eigen land. Of Afrika.' getuigen nu niet echt van veel intellect.
Mwoah, de argumenten van die groep zijn helder en snijden ook best hout. De vraag is alleen of die voldoende aanleiding geven om het uiterlijk van ZP aan te passen. Jij vindt duidelijk van niet. Ik kan er wel mee leven.quote:Op zondag 6 november 2016 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. De antipieten roepen de reinste onzin, geven geen goede argumenten - als ze überhaupt al argumenten geven - en vinden dat de gewone man niks te zeuren heeft.
Jullie willen verandering, dus jullie moeten met argumenten komen.
Ik herhaal enkel argumenten ...quote:Op zondag 6 november 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Vooral de andere groep belachelijk maken zonder met goede argumenten te komen. Precies de reden waarom zeurpieten gewoon hun muil moeten houden.
Die vergelijking van antipieters met Hitlerbewonderaars vond ik eigenlijk van allemaal nog wel het domst, maar goed.quote:Op zondag 6 november 2016 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, laten we wel wezen: argumenten als 'kijk naar de buitenlandse buitenwijken!' 'Bevalt het je niet, rot dan op naar je eigen land. Of Afrika.' getuigen nu niet echt van veel intellect.
Noem er één.quote:Op zondag 6 november 2016 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de argumenten van die groep zijn helder en snijden ook best hout. De vraag is alleen of die voldoende aanleiding geven om het uiterlijk van ZP aan te passen. Jij vindt duidelijk van niet. Ik kan er wel mee leven.
Schoorsteenpiet sluit in feite ook meer aan bij de traditie. Een blanke wordt immers niet pikzwart als hij door de schoorsteen klimt.
Whut? Die heb ik gemist, denk ik.quote:Op zondag 6 november 2016 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
Die vergelijking van antipieters met Hitlerbewonderaars vond ik eigenlijk van allemaal nog wel het domst, maar goed.
Ik heb jou nergens een zeurpiet genoemd.quote:Op zondag 6 november 2016 12:47 schreef Copycat het volgende:
Je bent een zeurpiet dus je mot gewoon je muil houwen.
Ook een mooie.
Nog heel vers. Hij stinkt nog.quote:
quote:Op zondag 6 november 2016 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True. Maar er zijn ook mensen die Hitler nog altijd een goed mens vinden, en die zijn er ook trots op.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zondag 6 november 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb jou nergens een zeurpiet genoemd.
Haha zeurpieten. Gelachen.quote:Op zondag 6 november 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral de andere groep belachelijk maken zonder met goede argumenten te komen. Precies de reden waarom zeurpieten gewoon hun muil moeten houden.
'Jouw argumenten zijn lachwekkend want ze zijn anders dan de mijne'.quote:Op zondag 6 november 2016 12:47 schreef Copycat het volgende:
Je bent een zeurpiet dus je mot gewoon je muil houwen.
Ook een mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |