Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roep jij dat niet elke week als ze nog gelijk staan?
"wordt verlengt"quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan moet je die kringspier niet zo aanknijpen.
Ik vroeg het.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?
En bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergwijn kan niks
Hebben ze goed gezien bij Sparta
Limburg krijgt wat het verdientquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Roda speelt wel antivoetbal tot nu toe. Jammer.
Gohquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Annexatie door België?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg krijgt wat het verdient
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Cocu logicquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
PSV speelt nou eenmaal zonder uitzondering op de counter.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
Verschrikkelijk. Ik hoopte op een mooie pot met een swingend PEC tegen een willend Roda. Mijn hoop was te hoogquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.
He Keerl! Hoe is ie manquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg krijgt wat het verdient
Nee da's Twentequote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles gaat z,n gangetje .
Met jou ?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij is De Jong niet in vorm.
Ik snap nog steeds niet dat zoveel clubs hem niet hebben gezien. Geweldige speler om naar te kijken. Doet lekker z'n ding en groeit met elke wedstrijd. Een aanwinst voor de Eredivisiequote:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat zoveel clubs hem niet hebben gezien. Geweldige speler om naar te kijken. Doet lekker z'n ding en groeit met elke wedstrijd. Een aanwinst voor de Eredivisie
PSV ook, spelen alles op De Jong.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Twente speelt zo dom steeds, er ligt zo verschrikkelijk veel ruimte.
Gebrek aan een echte creatieve middenvelder in deze opstelling.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente, Twente, waarom spelen jullie het zo zwak uit
Dumic kopte een bal maar gebruikte zijn tegenstander als leunmiddel.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Groningen niet zo gevolgd laatste tijd. Maar ik hoor dat Padt niet al te best speelt laatste tijd. Jammer. Vond hem een seizoen terug best goed spelen.
Waar is Gnome Child?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoen
Lekker balletjes laten glippenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel ik volg t via fok nu. Hahah psv
Corner, niemand in de buurt, kan makkelijk vangen, maakt er een teringzooitje vanquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel ik volg t via fok nu. Hahah psv
Padt speelt toch niet zo lekker als (begin) vorig seizoen? Hij is nog steeds niet slecht, maar hij is niet op zijn beste niveau dit seizoen. Tenminste, wat ik van de samenvattingen heb gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoen
Hij heeft een naam als een sprookjequote:Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Andersen.
Dat moet wel een toptalent zijn met zo'n naam
Blijf het zonde vinden van Lucasquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Andersen.
Dat moet wel een toptalent zijn met zo'n naam
Zo kennen we hem. Waar blijft Drommel. Dat was nou echt een hypequote:Op zaterdag 5 november 2016 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Corner, niemand in de buurt, kan makkelijk vangen, maakt er een teringzooitje van
Heel Scandinavië...quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Er ging toch niets boven Groningen
Die blunderde toch ook elke week?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo kennen we hem. Waar blijft Drommel. Dat was nou echt een hype
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Er ging toch niets boven Groningen
Paxcon is mede oorzaak van dat laatste.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat Groningen bagger speelt. Groningen hoort elk seizoen lekker om plek 7-8 mee te doen met zo af en toe een uitschieter omhoog. Dat hoort wel een beetje bij de Eredivisie.
Wat ik overigens niet snap is dat het stadion bij Groningen zo vaak leeg is. Erg jammer.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Twente scherp was winnen ze vandaag met 1-6
Er is maar 1 persoon die Groningen kan redden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat ik het jammer vind dat Groningen bagger speelt. Groningen hoort elk seizoen lekker om plek 7-8 mee te doen met zo af en toe een uitschieter omhoog. Dat hoort wel een beetje bij de Eredivisie.
Wat ik overigens niet snap is dat het stadion bij Groningen zo vaak leeg is. Erg jammer.
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stop hiermee.quote:
Ik zal hem hierop wijzen als ik hem weer zie als we gaan pilsen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:27 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Paxcon is mede oorzaak van dat laatste.
Nou nou nou, wel realistisch blijven. Twente had makkelijk 10x kunnen scoren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sevilla gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Wat denken we van Sevilla-Barca morgen jongens?
Hoe laat?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
knotsgekke wedstrijdquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Een benauwde 1-2 overwinning voor Barca gok ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Pax?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is maar 1 persoon die Groningen kan redden.
Meer dan de helft zelfs. Ik schakelde pas in bij de 0-1quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt de helft niet gezien lapzwans
Sevilla gaat winnen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ja maar volgens twente fans de beste keeper van nlquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die blunderde toch ook elke week?
Cocu heeft in de rust even met zijn vuisten lopen zwaaien. De eerste helft was erg slap.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer dan de helft zelfs. Ik schakelde pas in bij de 0-1
#gloryhunter
Vergeleken met Marsman lijkt iemand al snel goed.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar volgens twente fans de beste keeper van nl
Au.twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 21:32:21Ferdi Kadioglu scoorde twee keer in 90 minuten, Luuk de Jong nul keer 765 minuten. reageer retweet
Beste spits volgens Badder en psvcl.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Au.twitter:sportzeloot twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 21:32:21Ferdi Kadioglu scoorde twee keer in 90 minuten, Luuk de Jong nul keer 765 minuten. reageer retweet
Tegen Utrecht thuis de 3 halen wel en NEC moet dan lukken.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Puntje halen in Einthovuh, niks mis mee.
Wat moet hij daarop zeggen dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaan ze eens kritische journalistiek voeren bij FOX? Confronteer De Jong eens met die 780 minuten zonder goal.
Spannend! Ag we komen er wel weg maar t wordt geen topjaar. Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week een kelderkraker tegen Go Ahead.
Het levert wat anders op dan zo'n clichéorgel dat hij wekelijks afspeelt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet hij daarop zeggen dan?
Een muurquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah het is vechten tegen een muur.
Dan heb je een Messi nodig om er doorheen te komen.
Nee hoor, dan gaat hij juist clichés roepen dat hij er alles voor gaat geven en het nu niet mee zit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het levert wat anders op dan zo'n clichéorgel dat hij wekelijks afspeelt.
Het Frank de Boer virus is overgewaaid naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een muur
Tegen Roda, dat was een muur
Wat een feest, wat een pret.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Frank de Boer virus is overgewaaid naar Eindhoven.
Alsof er wat mis is met een goeie muurquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een muur
Tegen Roda, dat was een muur
Ik vind het hier thuis wel prettig.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er wat mis is met een goeie muur
psvcl genot gaat nu roepen dat psv een zwaar programma hadquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Frank de Boer virus is overgewaaid naar Eindhoven.
En dat het aan de scheidsrechters en commentatoren ligt die allemaal voor het grote, boze Ajax zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
psvcl genot gaat nu roepen dat psv een zwaar programma had
Voor de kijker alles, maar bij de clubs lopen alleen maar voetbaldinosaurussen rond die hun onmacht afreageren op de muurmetselclub.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er wat mis is met een goeie muur
twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 05-11-2016 om 21:44:33Remember Dutch keeper Piet Velthuizen? He has been magnificent tonight for Hapoel Haifa! reageer retweet
Maar het gaat niet om de kijkers he. Resultaat telt. Mooi spel is leuk meegenomen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de kijker alles, maar bij de clubs lopen alleen maar voetbaldinosaurussen rond die hun onmacht afreageren op de muurmetselclub.
Dat klopt. Ik vind muurtjes alleen niet leuk als de tegenstander er niet mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de kijkers he. Resultaat telt. Mooi spel is leuk meegenomen.
Hier ben ik het wel mee oneens. Het draait ook gewoon om amusement, want anders kijkt er niemand neer en boeien die prestaties niet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de kijkers he. Resultaat telt. Mooi spel is leuk meegenomen.
Die kansen van Menig net gezien?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Het is altijd hopen op een mooie individuele actie in mijn optiek. Maar ook ik zie liever een vechtploeg die elke tweede bal wilt hebben.
Dat mag,maar mensen blijven toch wel kijken. Raar argument.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee oneens. Het draait ook gewoon om amusement, want anders kijkt er niemand neer en boeien die prestaties niet.
Oneens. Kijk maar naar jezelf, jij begint het ook steeds meer zat te worden als er niks gebeurt in een wedstrijd. Hoeft niet perse grandioos combinatiespel te zijn, maar wel open potjes.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat mag,maar mensen blijven toch wel kijken. Raar argument.
Behoorlijk chanant ja, die Van Gangelen wordt zo onder tafel geluldquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:48 schreef Caland het volgende:
Dat wijf is de enige die iets zinnigs te zeggen heeft
Het is eerder een complete misvatting als je denkt dat er op een eindtoernooi wordt gegeven om het spel.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens. Kijk maar naar jezelf, jij begint het ook steeds meer zat te worden als er niks gebeurt in een wedstrijd. Hoeft niet perse grandioos combinatiespel te zijn, maar wel open potjes.
Wedstrijden zoals op het EK doe je niemand een plezier mee, en geeft geen glans aan de overwinning. Is belangrijker dan je denkt.
Tja... Hopelijk weten ze nog te scoren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker. Die is gretig. Jammer dat die halve semi omhaal er niet in ging
Ja omdat er heel veel coaches alleen nog resultaat willen hebben, daar heb ik niks mee. Je moet ook gewoon goed willen voetballen, de mensen op de tribunes vermaken. Visie van Cruijff, en die deel ik.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder een complete misvatting als je denkt dat er op een eindtoernooi wordt gegeven om het spel.
Ik ben het meer zat door al het geld. Niet door teams die een muur opstellen. EK keken we ook alles ondanks dat het kut is. Fans geven geen fuck om mooi spel. Het gaat om resultaat.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens. Kijk maar naar jezelf, jij begint het ook steeds meer zat te worden als er niks gebeurt in een wedstrijd. Hoeft niet perse grandioos combinatiespel te zijn, maar wel open potjes.
Wedstrijden zoals op het EK doe je niemand een plezier mee, en geeft geen glans aan de overwinning. Is belangrijker dan je denkt.
Ik hoop het ook. Menig vindt het niets om in de spits te spelen, maar Anass is ook niet echt in z'n beste doen. Brock-Madsen loopt ook nog een beetje te kutkloterijen met zijn pijntjes. Dat is wat PEC mist.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Hopelijk weten ze nog te scoren.
Dan ben ik anders, in de kampioenschappen waar Ajax uiterst saai en kut speelde voelde ik niks bij het kampioenschap. Net zoals ik het vorig jaar wel redelijk van me kon laten afglijden toen ze het verspeelde want ze speelden toch ruk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben het meer zat door al het geld. Niet door teams die een muur opstellen. EK keken we ook alles ondanks dat het kut is. Fans geven geen fuck om mooi spel. Het gaat om resultaat.
Achabar had net wel een mooie actie... Halve omhaalquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Menig vindt het niets om in de spits te spelen, maar Anass is ook niet echt in z'n beste doen. Brock-Madsen loopt ook nog een beetje te kutkloterijen met zijn pijntjes. Dat is wat PEC mist.
Moet zeggen dat v/d Hart de laatste tijd aanzienlijk beter is gaan spelen. Dat vond ik voorheen een bron van onrust achterin, maar hij staat nu wel aardig zijn mannetje. Achterin loopt het ook wel aardig, maar nog niet het beste. Maar die doelpunten.... We missen een afmaker. Diepe spits. Het zijn voornamelijk de vleugelaanvallers die ze maken.
Je gaat ook nooit, daar zit het verschil in.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik anders, in de kampioenschappen waar Ajax uiterst saai en kut speelde voelde ik niks bij het kampioenschap. Net zoals ik het vorig jaar wel redelijk van me kon laten afglijden toen ze het verspeelde want ze speelden toch ruk.
Alsof ze wakker liggen bij 'ploegen als Atletico hoe er voetbal gespeeld wordt..quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben ik anders, in de kampioenschappen waar Ajax uiterst saai en kut speelde voelde ik niks bij het kampioenschap. Net zoals ik het vorig jaar wel redelijk van me kon laten afglijden toen ze het verspeelde want ze speelden toch ruk.
Wat een onzin, alsof je op tv het voetbal niet kan volgen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit, daar zit het verschil in.
Daarom heb ik ook niet zoveel met die ploegen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze wakker liggen bij 'ploegen als Atletico hoe er voetbal gespeeld wordt..
Hij wilt graag, dat is mooi. Maar het is het nog net niet. We zijn natuurlijk verwend met Necid en Veldwijk de laatste jaren. Toegegeven. Maar iemand die ijskoud is voorin, dat is de tekortkoming van PEC dit seizoen. Gelukkig doen de vleugelspitsen lekker hun ding, maar het is wel een gemis.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Achabar had net wel een mooie actie... Halve omhaal
Waarom projecteer jij je eigen mening op de hele samenleving als de allesomvattende waarheid, dan?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet zoveel met die ploegen.
Ik denk dat het mede ligt aan je verwachtingspatroon. Menig Feyenoord supporter is blij als ze winnen, hoe maakt ze niet heel veel uit.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet zoveel met die ploegen.
Hoe'st met het aantal geblesseerden?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij wilt graag, dat is mooi. Maar het is het nog net niet. We zijn natuurlijk verwend met Necid en Veldwijk de laatste jaren. Toegegeven. Maar iemand die ijskoud is voorin, dat is de tekortkoming van PEC dit seizoen. Gelukkig doen de vleugelspitsen lekker hun ding, maar het is wel een gemis.
Feyenoord supporters willen als geen ander de Coolsingel halen natuurlijk, die 'moeten' elk seizoen weer voor de 'droom'.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede ligt aan je verwachtingspatroon. Menig Feyenoord supporter is blij als ze winnen, hoe maakt ze niet heel veel uit.
Het is toch niet heel lastig voor te stellen dat mensen geen zin meer hebben in voetbal als ze alleen maar verdedigende ploegen zien waardoor de wedstrijden niet om aan te gluren zijnquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom projecteer jij je eigen mening op de hele samenleving als de allesomvattende waarheid, dan?
We wachten al zo langquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Feyenoord supporters willen als geen ander de Coolsingel halen natuurlijk, die 'moeten' elk seizoen weer voor de 'droom'.
Daarom had ik ook wel meer gevoel toen bij de derde ster van Ajax, ook al was het dat seizoen niet geweldig. Maar de seizoenen daarna verwachte ik wel meer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede ligt aan je verwachtingspatroon. Menig Feyenoord supporter is blij als ze winnen, hoe maakt ze niet heel veel uit.
Marcellis is bijna terugquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe'st met het aantal geblesseerden?
Gaat lekker daarquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Marcellis is bijna terug
Mokhtar nu weer weken weg ivm liesblessure (tegen GAE opgelopen)
Rick Dekker nog maanden ivm kniebanden
Nijland heeft het ook aan z'n knie volgens mij, is ook nog wel even uit de running.
Verder loopt de ziekenboeg langzaam leeg.
Nee, dat is jouw beleving. Er zijn ook mensen die gewoon naar een stadion gaan en hopen dat de spelers zich met 100% inzetten voor een resultaat. Dat jij het als defensief kutvoetbal beschouwt, moet jij weten, misschien heb ik die mening ook wel. Het is gewoon heel dom om te toornen aan de wedstrijdbeleving van een persoon. Dat jij maar random roept dat je defensief kutvoetbal veracht, geldt gewoon niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch niet heel lastig voor te stellen dat mensen geen zin meer hebben in voetbal als ze alleen maar verdedigende ploegen zien waardoor de wedstrijden niet om aan te gluren zijn
Ja het is niet al te fraai. Gelukkig sprokkelde PEC wat puntjes in de laatste wedstrijden, het was niet denderend.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat lekker daar... Saymak doet iig wel weer mee
Monoquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja het is niet al te fraai. Gelukkig sprokkelde PEC wat puntjes in de laatste wedstrijden, het was niet denderend.
Nijland mis ik wel. Dat is zo'n lekkere supersub die je in het laatste kwartier inbrengt en zijn ding doet. Deed ie vorige seizoenen altijd goed. Zoals nu tegen Roda kan je hem prima gebruiken.
Kapi vrind! Zin in morgen? Altijd mooi om naar de Vetkampstraat te gaan. Mooi stadionnetje. Ik gok op 1-3 voor Feyenoord!quote:
Hij kan zo aan de slag bij de KNVBquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:10 schreef wimderon het volgende:
'We moeten vanaf nu iedere wedstrijd álles geven'
~Luuk de Jong
Zeker wel!quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kapi vrind! Zin in morgen? Altijd mooi om naar de Vetkampstraat te gaan. Mooi stadionnetje. Ik gok op 1-3 voor Feyenoord!
quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:10 schreef wimderon het volgende:
~Luuk de Jong
Sowieso lachwekkend om die kerel te zien praten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:10 schreef wimderon het volgende:
~Luuk de Jong
En laat Feyenoord daar nou net niet heel goed in zijn...quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel!psv laat weer wat puntjes liggen dus daar moeten we van profiteren.
Zeker. Ik hoop op een kampioenschap voor Feyenoord dit seizoen, zolang Feyenoord maar niet wint in Zwollequote:Op zaterdag 5 november 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel!psv laat weer wat puntjes liggen dus daar moeten we van profiteren.
Valt mee joh dit jaar. Of hoe denk je dat ze anders uberhaupt die voorsprong hebben gekregen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En laat Feyenoord daar nou net niet heel goed in zijn...
Gaat niet gebeuren... Nog niet gewonnen daar sinds de promotiequote:Op zaterdag 5 november 2016 22:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop op een kampioenschap voor Feyenoord dit seizoen, zolang Feyenoord maar niet wint in Zwolle
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt mee joh dit jaar. Of hoe denk je dat ze anders uberhaupt die voorsprong hebben gekregen?
Ik ben het met de commentator eens... Heel moeilijk om te zien.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Onterecht afgekeurd doelpunt van PEC zojuist.
Ik probeer neutraal te blijven als PEC supporter, het was wel lastig om te zien, maar Brock-Madsen maakte geen overtreding. Ze gingen beide voor de bal. Voetbal is contactsport en hij ging niet tegen de keeper in. Hij wilde koppen, keeper wilde pakken. Keeper laat de bal vallen. Vervelend voor hem, maar geen overtreding.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben het met de commentator eens... Heel moeilijk om te zien.
Hij kopte tegen de elleboog van de keeper aan, of iig tegen z'n arm. Denk dat de scheids daar om af floot.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik probeer neutraal te blijven als PEC supporter, het was wel lastig om te zien, maar Brock-Madsen maakte geen overtreding. Ze gingen beide voor de bal. Voetbal is contactsport en hij ging niet tegen de keeper in. Hij wilde koppen, keeper wilde pakken. Keeper laat de bal vallen. Vervelend voor hem, maar geen overtreding.
Daar is nog wel wat voor te zeggen inderdaad. Er was iig geen opzet in het spel naar mijn mening.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij kopte tegen de elleboog van de keeper aan, of iig tegen z'n arm. Denk dat de scheids daar om af floot.
Ik snap beide kanten heel goed. En aangezien we het perspectief van de scheids niet kennen, kunnen we er geen zinnig woord over zeggen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar is nog wel wat voor te zeggen inderdaad. Er was iig geen opzet in het spel naar mijn mening.
En als je moest kiezen tussen Roda en de egeltjes?quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:31 schreef Monopoly het volgende:
Echt waar, ik zou mijn ziel verkopen om te zorgen dat Roda degradeert. Wat een kutploeg. Heeft niets met voetbal te maken. Tijdrekken en met 11 op de eigen 16 spelen. Gadverdamme.
Roda. Absoluut.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen Roda en de egeltjes?
Denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, ben je één van de weinigen, gok ik zo
Misschien door fatsoenlijk te gaan voetballen ipv week in week uit aids op de mat te leggen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu:'tegenstanders hebben bepaalde speelwijze hier. Moeten goed gaan kijken binnen onze selectie hoe we daar beter antwoord op vinden'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik typte een reactie dus ik zag het nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 22:34 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Roda had een pingel moeten hebben
Speler van Roda werd in z'n knieholte aangetikt in de 16quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik typte een reactie dus ik zag het niet
Dan kwam PEC goed weg.quote:Op zaterdag 5 november 2016 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Speler van Roda werd in z'n knieholte aangetikt in de 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |