Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roep jij dat niet elke week als ze nog gelijk staan?
"wordt verlengt"quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan moet je die kringspier niet zo aanknijpen.
Ik vroeg het.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?
En bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergwijn kan niks
Hebben ze goed gezien bij Sparta
Limburg krijgt wat het verdientquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Roda speelt wel antivoetbal tot nu toe. Jammer.
Gohquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Annexatie door België?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg krijgt wat het verdient
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Cocu logicquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
PSV speelt nou eenmaal zonder uitzondering op de counter.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
Verschrikkelijk. Ik hoopte op een mooie pot met een swingend PEC tegen een willend Roda. Mijn hoop was te hoogquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.
He Keerl! Hoe is ie manquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg krijgt wat het verdient
Nee da's Twentequote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles gaat z,n gangetje .
Met jou ?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij is De Jong niet in vorm.
Ik snap nog steeds niet dat zoveel clubs hem niet hebben gezien. Geweldige speler om naar te kijken. Doet lekker z'n ding en groeit met elke wedstrijd. Een aanwinst voor de Eredivisiequote:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat zoveel clubs hem niet hebben gezien. Geweldige speler om naar te kijken. Doet lekker z'n ding en groeit met elke wedstrijd. Een aanwinst voor de Eredivisie
PSV ook, spelen alles op De Jong.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Twente speelt zo dom steeds, er ligt zo verschrikkelijk veel ruimte.
Gebrek aan een echte creatieve middenvelder in deze opstelling.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente, Twente, waarom spelen jullie het zo zwak uit
Dumic kopte een bal maar gebruikte zijn tegenstander als leunmiddel.quote:
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Groningen niet zo gevolgd laatste tijd. Maar ik hoor dat Padt niet al te best speelt laatste tijd. Jammer. Vond hem een seizoen terug best goed spelen.
Waar is Gnome Child?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoen
Lekker balletjes laten glippenquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel ik volg t via fok nu. Hahah psv
Corner, niemand in de buurt, kan makkelijk vangen, maakt er een teringzooitje vanquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel ik volg t via fok nu. Hahah psv
Padt speelt toch niet zo lekker als (begin) vorig seizoen? Hij is nog steeds niet slecht, maar hij is niet op zijn beste niveau dit seizoen. Tenminste, wat ik van de samenvattingen heb gezien.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:22 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, Padt is verreweg onze beste speler dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |