Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roep jij dat niet elke week als ze nog gelijk staan?
"wordt verlengt"quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan moet je die kringspier niet zo aanknijpen.
Ik vroeg het.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hou jij van iedereen bij wat ze wel eens zeggen?
En bij Ajax.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Bergwijn kan niks
Hebben ze goed gezien bij Sparta
Limburg krijgt wat het verdientquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Roda speelt wel antivoetbal tot nu toe. Jammer.
Gohquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Annexatie door België?quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg krijgt wat het verdient
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Cocu logicquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
PSV speelt nou eenmaal zonder uitzondering op de counter.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef TehRocks het volgende:
Ja de snelheid van Narsingh heeft zin nu Twente de bus heeft geparkeerd
Verschrikkelijk. Ik hoopte op een mooie pot met een swingend PEC tegen een willend Roda. Mijn hoop was te hoogquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het handelsmerk van Roda. Vorige week heb ik er 90 minuten naar gekeken toen ze tegen Twente speelden. Niet te harden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |