Hard gelachen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:17 schreef KingRadler het volgende:
Slavernij bestaat nog steeds, hoog opgeleiden totaal geen respect hebben voor laag opgeleiden en hun als vuilnis behandelen.
nee ze vinden dat witmans moet doen wat ze zeggen omdat ze 'beter' zijnquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze een speciale behandeling verdienen omdat ze 'zielig' zijn.
ja gratis, bedoel ik...quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:29 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
http://www.wildgeraasdefilm.nl/
[ afbeelding ]
Alsof respect een verworven heid is?quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:17 schreef KingRadler het volgende:
Slavernij bestaat nog steeds, hoog opgeleiden totaal geen respect hebben voor laag opgeleiden en hun als vuilnis behandelen.
We hebben ze al met al als gelijken behandeld, op een zeer kleine minderheid van racisten na. Veel meer kun je iemand niet accepteren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:15 schreef KingRadler het volgende:
Als wij in het verleden de afgelopen tientallen jaren de zwarte medemens meer hadden geaccepteerd dan had Zwarte Piet nog bestaan.
Dat er discriminatie is, valt niet te ontkennen, maar waarom is dat "rond deze periode" meer dan anders?quote:Omdat zwarte mensen nog altijd gediscrimineerd worden rond deze periode is het misschien ook wel tijd voor verandering.
Wat dacht je van ipv een passieve debiel zijn die alles door de staat moet laten aanpraten voordat ze activeert gewoon dat sinterklaasfeest vieren met de tv uit zoals het hoort met familie en vrienden die zp en sk spelen. God wat een onkunde hebben mensen toch hier..quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:56 schreef tipiewan het volgende:
Ik word zo moe van deze discussie dat ik helemaal klaar ben met het Sinterklaasfeest. Ik heb een zoontje van 2 en ik weet gewoon niet meer wat ik ga doen. Heb absoluut geen zin in deze onzin discussie en denk dat ik vanaf het begin maar de waarheid ga vertellen dat het een sprookje is en het allemaal nep is. En dat gaat mij geeneens erom of piet nou zwart blauw of geel is maar vooral om de agressie en het de les willen lezen van mensen.Hier ga ik mijn zoon niet aan blootstellen. Bedankt voor het om zeep helpen van een traditie!
Kunnen ze nietquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Toon maar aan dan. Niet zo huilen.
Nou ja, 'doe maar wat, maakt me niet uit' kan ook nog hè.quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:22 schreef sp3c het volgende:
is ook niemand die het echt voorsteld
het is of 'zwarte piet = racisme' of 'rot op naar je eigen land'
beetje jammer
RTL stelt toch een ''compromis''?quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:22 schreef sp3c het volgende:
is ook niemand die het echt voorsteld
het is of 'zwarte piet = racisme' of 'rot op naar je eigen land'
beetje jammer
'doe maar waar je zelf zin an hebt'quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, 'doe maar wat, maakt me niet uit' kan ook nog hè.
euhquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
RTL stelt toch een ''compromis''?
Wel een beetje jammer dat het niet uit het anti-pietenkamp komt.
Maar goed laten we lekker een voorbeeld stellen dat zwarte mensen in deze samenleving niet mee Mogen doen en ze vervangen voor blanke mensen met een roetveeg
Er zijn 2 kleuters. De ene komt zwarte Piet tegen en de andere Sylvana. Ik weet wel welke kleuter een positiever beeld zal hebben van 'donkergekleurde' mensen.quote:
Die ene nepallochtoon zit kinderen te lokken met grappig doen en snoepjes.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:00 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Er zijn 2 kleuters. De ene komt zwarte Piet tegen en de andere Sylvana. Ik weet wel welke kleuter een positiever beeld zal hebben van 'donkergekleurde' mensen.
Een beetje kleuter ziet echt wel het verschil tussen een Zwarte Piet en een neger. Vooral omdat Zwarte Piet veel meer is dan alleen het zwartgemaakte gezicht, zoals Sinterklaas ook niet alleen een oude man is.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:00 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Er zijn 2 kleuters. De ene komt zwarte Piet tegen en de andere Sylvana. Ik weet wel welke kleuter een positiever beeld zal hebben van 'donkergekleurde' mensen.
Is dit nou ook rasicme volgens de Gutmensch ? Immers, een gekleurde doet deze uitspraak. Hoe moet je dit nou als policor linksmensch met hart voor de moral highground gaan interpreteren ? Lastig.quote:
Wat een flauwe grap zeg, maar toch moest ik even grinnikenquote:
Ik denk dat ze dat is, ja. Dat is niet iets wat je aan en uit zet.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
...alsof ze een vreselijk mens is in de dagelijkse omgang.
Sylvana schijnt echt een verschrikkelijk mens te zijn in de omgang, zeker nadat ze bij DENK naar binnen is gedoken. Hoog in de bol, aldus een hoop insiders. Ze ziet zichzelf echt als de nieuwe Mandela van de Lage Landen aldus iemand dicht bij haar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 19:59 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat is, ja. Dat is niet iets wat je aan en uit zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |