Ga je haar vaker daten, of was het meer een eenmalig iets.quote:
Huh, ze wil niet meerdere mannen daten, maar wel contact houden met jou naast haar date?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Handmatig ophogen is zo 2009.
Paiq-meid meldde gisteren dat ze ook een ander date en dat niet het hoofd kan bieden, meer dan 1. Jammer de bammer, dat ook benoemd maar beste gewenst.
Komt ze vandaag op de proppen of ik nog wel contact met dr zou willen na bericht van gisteren.
Voorzichtig geantwoord met dat koffie wel moet lukken.
Happn-meid inmiddels goed contact mee, best wel zin in morgen al vraag ik me af of er in het echt iets van die klik overblijft... morgen maar zien
Klinkt als een achter de hand contactje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, ze wil niet meerdere mannen daten, maar wel contact houden met jou naast haar date?
Ja, zo komt het ook op mij over.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt als een achter de hand contactje.
neequote:Op vrijdag 4 november 2016 18:09 schreef Trashcanman het volgende:
Happn is ook aan fb gekoppeld ofniet?
Ik vind Tinder wel een prettige app. Een aantal leuke contacten aan overgehouden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Happn werkte voor mij echt niet, had 2 matches in een maand oid en met eentje had ik binnen twee zinnen slaande ruzie.
Dan heb je nog meer aan Tinder, al gaat dat ook nergens over.
Ja daar had ik opzich wel leuke gesprekken mee, maar had er maar één date aan overgehouden. Was best een lief meisje, maar was de hele tijd aan het praten over hoe ze allemaal jongens had ontmaagd en gedaan. Dus toen vond ik het wel weer leuk geweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Tinder wel een prettige app. Een aantal leuke contacten aan overgehouden.
O.a. mijn huidige date.
Geen idee nog. Ik zal haar vast wel nog een keer zien. Weet nog niet in wat voor vorm het contact verder gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ga je haar vaker daten, of was het meer een eenmalig iets.
o ja shitquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jawel toch, je moet inloggen met fb account
ik heb me vergistquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik die ook eens proberen.
hoe kun je zo nou ruzie krijgen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Happn werkte voor mij echt niet, had 2 matches in een maand oid en met eentje had ik binnen twee zinnen slaande ruzie.
Ze bleek bij mij op school te zitten, dus ik zei op welke etage mijn opleiding zat en toen zei zij meteen "wow dat weet ik ook wel, denk jij dat ik kk dom ben". Toen dacht ik wel "wow, wat is deze".quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe kun je zo nou ruzie krijgen?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:32 schreef Jugendstil13 het volgende:
Dus reageer niet meteen waarop hij vraagt of ik een date heb
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bleek bij mij op school te zitten, dus ik zei op welke etage mijn opleiding zat en toen zei zij meteen "wow dat weet ik ook wel, denk jij dat ik kk dom ben". Toen dacht ik wel "wow, wat is deze".
En toen nog wat tirades en toen besloot ik Happn maar te verwijderen. Rare wijven.
Als dat het enige is wat er doorheen komt bedank ik voor de eer ja. Stel je voor dat je daar een relatie mee moet hebben, dan gooi je jezelf ook na een middag verkering van een Hilton Hotel.quote:
spelletjes spelen werkt ook gewoon niet denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:32 schreef Jugendstil13 het volgende:
Nou ik blijf mijn eigen ramen ingooien. Meneer appt eindelijk na dagen stilte dus ik denk ja ja bootycall voor dit weekend. Dus reageer niet meteen waarop hij vraagt of ik een date heb. Ik antwoord met ja (met een vriend die me wou opvrolijken maar dat heb ik niet meteen zegt). Waarop hij zegt nou dan weet ik genoeg :/
Heb hem maar even uitleg gegeven
Sjongejonge pfff wat een gedoe daten
Waar ging die ruzie dan over?quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze bleek bij mij op school te zitten, dus ik zei op welke etage mijn opleiding zat en toen zei zij meteen "wow dat weet ik ook wel, denk jij dat ik kk dom ben". Toen dacht ik wel "wow, wat is deze".
En toen nog wat tirades en toen besloot ik Happn maar te verwijderen. Rare wijven.
Sorry, te snel gevraagdquote:
Ik "ken" jou vooral van de TV-topics (niet van hier), maar daar kom je juist spontaan overquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is opzich wel iets wat iemand aantrekkelijker maakt, heb ik zelf ook. Al ben ik zelf TOTAAL niet spontaan.
Zullen we anders proberen de ontopic flow van dit topic door te zettenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik "ken" jou vooral van de TV-topics (niet van hier), maar daar kom je juist spontaan over![]()
Voor de rest spijt dat ik terug heb zitten lezen
Daar zijn mijn pogingen ook niet erg succesvol gebleken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Gewoon via FOK doen toch.
Spontaniteit kan je niet echt aflezen op een forum denk ik, dat heeft meestal ook wel met uitstraling IRL te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik "ken" jou vooral van de TV-topics (niet van hier), maar daar kom je juist spontaan over![]()
Moet ik date-verhalen gaan verzinnen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we anders proberen de ontopic flow van dit topic door te zetten?
Neequote:Op vrijdag 4 november 2016 19:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Moet ik date-verhalen gaan verzinnen?
Goed plan. Ik heb voor de 20e wat gepland. Nog geen idee welke kant het op gaat. Ze wil wel een keer model zijn, maar ik denk dat het om meer dan dat gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zullen we anders proberen de ontopic flow van dit topic door te zetten?
Waar lag dat aan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn mijn pogingen ook niet erg succesvol gebleken.
Als je gaat daten dan neem ik toch aan dat ze meer wil dan enkel model spelen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:50 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Goed plan. Ik heb voor de 20e wat gepland. Nog geen idee welke kant het op gaat. Ze wil wel een keer model zijn, maar ik denk dat het om meer dan dat gaat.
Toch een positief gevoel aan overgehouden of een kater?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn ze is weg! Toch dik 3,5 uur gebleven.
We hebben eerst heerlijk gepraat, daarna filmpje aangezet en wat gefriemeld... Nee, geen sex. Mocht wel overal aanzitten en ook gekust. Toen de film klaar was gaf ze aan zich niet zo lekker te voelen, duizendmaal excuses en je zag ook wel dat ze gewoon niet zo helder was. Nog poging gewaagd dat ze hier kon blijven pitten, maar sliep liever thuis. Gaf ze overigens voor de date al aan, maar ja. Eens zien of ze nog een keer terug komt, ze zegt van wel... En nee, je geeft haar echt geen 17 mensen, verder heel slm meisje. Ze heeft een open relatie met een vakantieliefde en doet dit wel vaker met jongens.
En ja, ik had nu kunnen werken (uitzendbureau dicht)...
Half. Het voelt als een smoes om weg te gaan, maar je zag ook wel dat ze niet zo fit was en dit gaf ze voor de date ook aan (kan misschien ingestudeerd zijn, maar ja). Alleen balen dat ik nog geen seks heb gehad, stopt steeds na het gefriemel. Ze kon overigens wel lekker zoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een positief gevoel aan overgehouden of een kater?
Dit is juist de reden dat je date, erachter komen of iemand wat voor je is of niet. Als ik het zo lees is zij het niet voor jou, of die misselijkheid nu echt is of niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ennnnnnnnnnnnnn ze is weg! Toch dik 3,5 uur gebleven.
We hebben eerst heerlijk gepraat, daarna filmpje aangezet en wat gefriemeld... Nee, geen sex. Mocht wel overal aanzitten en ook gekust. Toen de film klaar was gaf ze aan zich niet zo lekker te voelen, duizendmaal excuses en je zag ook wel dat ze gewoon niet zo helder was. Nog poging gewaagd dat ze hier kon blijven pitten, maar sliep liever thuis. Gaf ze overigens voor de date al aan, maar ja. Eens zien of ze nog een keer terug komt, ze zegt van wel... En nee, je geeft haar echt geen 17 mensen, verder heel slm meisje. Ze heeft een open relatie met een vakantieliefde en doet dit wel vaker met jongens.
En ja, ik had nu kunnen werken (uitzendbureau dicht)...
En daarom date ik ook niet graag, je weet nooit of dit de echte reden is. Ja ze zag er behoorlijk misselijk uit, maar het kan ook dat ze dacht.. nee misschien moet ik dit toch niet doen. Denk dat een relatie er niet in zit want ze is best jong ja (praat nog veel over familie en school) .
Ja ze had blijkbaar toch haar bedenkingen, maar ach deze ervaring heb je in elk geval dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Half. Het voelt als een smoes om weg te gaan, maar je zag ook wel dat ze niet zo fit was en dit gaf ze voor de date ook aan (kan misschien ingestudeerd zijn, maar ja). Alleen balen dat ik nog geen seks heb gehad, stopt steeds na het gefriemel. Ze kon overigens wel lekker zoenen.
En nee de date van morgen heb ik nu natuurlijk geen zin meer in, maar dat is ook niet eerlijk naar die dame toe die wél benieuwd is naar mij...
Sorry, maar hier word ik toch even niet goed vanquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Half. Het voelt als een smoes om weg te gaan, maar je zag ook wel dat ze niet zo fit was en dit gaf ze voor de date ook aan (kan misschien ingestudeerd zijn, maar ja). Alleen balen dat ik nog geen seks heb gehad, stopt steeds na het gefriemel. Ze kon overigens wel lekker zoenen.
En nee de date van morgen heb ik nu natuurlijk geen zin meer in, maar dat is ook niet eerlijk naar die dame toe die wél benieuwd is naar mij...
Ze is heel leuk, lief, alles wat ik in een dame zoek, we konden goed praten. Voelden op ons gemak samen. Dat ze wat jong is en al een soort van vriend (die ze vrijwel nooit ziet ivm buitenland) helpt dan niet mee..quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is juist de reden dat je date, erachter komen of iemand wat voor je is of niet. Als ik het zo lees is zij het niet voor jou, of die misselijkheid nu echt is of niet.
Goed dat je een fijne avond hebt gehad. Die ervaring kun je meenemen naar een volgende date.
Omdat dit best vaak zo gaat helaas. Steeds na het friemelen op de bank stopt het. Ja ze was best moe, niet zo fit. toch tof dat ze gekomen is en nog best lang ook. Heeft me nu 120 euro gekost helaas, maar snel hopen dat er wat nieuws komt qua klusje dan is dat ook geen zure appel meer. Twijfel of ik Tinder moet aanslingeren voor vanavond, die is nog jong.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar hier word ik toch even niet goed van. Het meisje voelt zich niet lekker, komt toch, blijft ook nog 3,5 uur, je hebt het gezellig gehad en toch moet je hier nog even een trap na geven. Nare kwaliteit.
Als je dat zo graag wil moet je morgen zeker naar die date van je gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat dit best vaak zo gaat helaas. Steeds na het friemelen op de bank stopt het. Ja ze was best moe, niet zo fit. toch tof dat ze gekomen is en nog best lang ook. Heeft me nu 120 euro gekost helaas, maar snel hopen dat er wat nieuws komt qua klusje dan is dat ook geen zure appel meer. Twijfel of ik Tinder moet aanslingeren voor vanavond, die is nog jong.
Tja, Okcupid staat ook vol met 18-jarige meiden die in een open relatie zitten. Die beginnen vroeger met experimenteren en zijn het dan al sneller beu. Hoorde vorige week dat een middelbare school koppel nu uit elkaar is, bijna 10 jaar samen. blijkbaar toch behoefte aan meer partners dan meteen voor altijd bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel raar dat zulke jonge meisjes in een open relatie zitten, maar het zal wel.
Wat is daar mis mee? Je dates zijn je niks verplicht hequote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat dit best vaak zo gaat helaas. Steeds na het friemelen op de bank stopt het. Ja ze was best moe, niet zo fit. toch tof dat ze gekomen is en nog best lang ook. Heeft me nu 120 euro gekost helaas, maar snel hopen dat er wat nieuws komt qua klusje dan is dat ook geen zure appel meer. Twijfel of ik Tinder moet aanslingeren voor vanavond, die is nog jong.
Snap ik niks van. Het experimenteren snap ik opzich prima, maar waarom dan in een relatie stappen. Ga dan als single een beetje rondneuken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tja, Okcupid staat ook vol met 18-jarige meiden die in een open relatie zitten. Die beginnen vroeger met experimenteren en zijn het dan al sneller beu. Hoorde vorige week dat een middelbare school koppel nu uit elkaar is, bijna 10 jaar samen. blijkbaar toch behoefte aan meer partners dan meteen voor altijd bij elkaar.
Die zit midden in een verhuizing dus ben bang dat het ook geen seks wordt en bovendien heeft die dus hoge verwachtingen omdat ze zelf al redelijk veel geëxperimenteerd heeft. Voor mij is rond de 18 dus het beste om te oefenen, zelfde niveau.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat zo graag wil moet je morgen zeker naar die date van je gaan.
Als je een hele week er vanuit gaat dat je gaat neuken op de date, en het komt er niet van dan kan ik me de frustratie begrijpen. Maar van dat soort dingen moet je ook nooit zomaar uitgaan lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je dates zijn je niks verplicht he. Goed dat je inziet dat het tof is van haar dat ze komt ondanks dat ze zich niet lekker voelde.
Ik snap niet dat je dit als zure appel ziet...
Ze stelde voor om korter te blijven zodat ik kon gaan werken, maar dat vond ik zelf niet zo'n goed teken. Wou ook niet meteen neuken en wegwezen. Nu had ik prima nog gaan werken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je dates zijn je niks verplicht he. Goed dat je inziet dat het tof is van haar dat ze komt ondanks dat ze zich niet lekker voelde.
Ik snap niet dat je dit als zure appel ziet...
Hoeft toch ook niet perse seks te zijn, je kan toch gewoon een leuke avond met haar hebben en misschien komt er wat uit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die zit midden in een verhuizing dus ben bang dat het ook geen seks wordt en bovendien heeft die dus hoge verwachtingen omdat ze zelf al redelijk veel geëxperimenteerd heeft. Voor mij is rond de 18 dus het beste om te oefenen, zelfde niveau.
Bij een normale date, zeker in de stad, niet nee. Maar thuis afspreken, expliciet hinten naar gezelligheid, en dan alsnog halverwege de date naar huis gaan, is niet tof. Hoe ziek ze ook wel niet is. Daarom: benieuwd of ze nog terugkomt. Volgende week heeft ze toetsweek dus gaat iig niet voor het weekend worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een hele week er vanuit gaat dat je gaat neuken op de date, en het komt er niet van dan kan ik me de frustratie begrijpen. Maar van dat soort dingen moet je ook nooit zomaar uitgaan lijkt me.
Kan ik me iets bij voorstellen, ja. Maar je zou er ook het positieve van kunnen zien. Het was een leuke avond en ze wil nog een keer afspreken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een hele week er vanuit gaat dat je gaat neuken op de date, en het komt er niet van dan kan ik me de frustratie begrijpen. Maar van dat soort dingen moet je ook nooit zomaar uitgaan lijkt me.
Pardon? Wie denk jij wel niet dat je bent?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Bij een normale date, zeker in de stad, niet nee. Maar thuis afspreken, expliciet hinten naar gezelligheid, en dan alsnog halverwege de date naar huis gaan, is niet tof. Hoe ziek ze ook wel niet is. Daarom: benieuwd of ze nog terugkomt. Volgende week heeft ze toetsweek dus gaat iig niet voor het weekend worden.
Ja ze kunnen er wel online naar hinten, maar als je elkaar in het echt ziet is dat toch allemaal wat anders. Kan je ook afknappen op bepaalde zaken waardoor je er toch maar geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Bij een normale date, zeker in de stad, niet nee. Maar thuis afspreken, expliciet hinten naar gezelligheid, en dan alsnog halverwege de date naar huis gaan, is niet tof. Hoe ziek ze ook wel niet is. Daarom: benieuwd of ze nog terugkomt. Volgende week heeft ze toetsweek dus gaat iig niet voor het weekend worden.
Ja daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, ja. Maar je zou er ook het positieve van kunnen zien. Het was een leuke avond en ze wil nog een keer afspreken.
Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pardon? Wie denk jij wel niet dat je bent?
Je hebt vanavond een super eerste date gehad! Zie je dat nu echt niet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.
Een databundel kost ook geld hequote:Op vrijdag 4 november 2016 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik denk dat ik met de dame van morgen maar ga skypen en op basis daarvan beslis of ik er überhaupt heen ga.
Inderdaad. En met jouw instelling blijft dat ook zo. En dat is volkomen terecht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.
Date. Eerste date niet want ze is al soort van bezet en denk ook wel te jong als mijn ouders horen hoe oud ze isquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt vanavond een super eerste date gehad! Zie je dat nu echt niet?
Ga even moeilijk doen om het naampje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Date. Eerste date niet want ze is al soort van bezet en denk ook wel te jong als mijn ouders horen hoe oud ze isDus wie weet af en toe voor de gezelligheid, sneaky.
Nou, opgelost. Slotje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze maakt het binnenkort goed zegt ze. Daar ga ik maar vanuit dan
Dat het dus halverwege spaak loopt, het ging juist zo lekker. Ze weet nu iig wel wie en hoe ik ben. Dus als het goed is zie ik haar binnenkort wel weer verschijnen..quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:02 schreef Bananenpap het volgende:
Deezer, ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje aan het zeuren bent. Je hebt al in geen tijden zo'n date als nu gehad. Je hebt leuk gepraat (laten we eerlijk zijn, het is nou ook niet dat je dagelijks leuke gesprekken hebt), lekker gezoend en er een eventueel nieuw contact bij. Oké, ze kwam haar 'seksafspraak' niet na, maar dat had je volgens mij toch niet op gerekend.
Wat is nou eigenlijk het probleem? Dat je nu binnen een paar uur geen longlife relatie hebt kunnen regelen/
Pardon?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
dan alsnog halverwege de date naar huis gaan, is niet tof. Hoe ziek ze ook wel niet is.
Hey, good for youquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:08 schreef Droopie het volgende:
Je zal straks of een lange tijd toneel moeten gaan spelen om een vrouw bij je te laten blijven.
Of je moet echt je beeld bijstellen.
ontopic:
ik heb zondag een date met een meisje die ook een seizoenskaart van feyenoord heeft en ze is geen tokkie.
en we gaan eerst voetbal kijken 😅
Thuis 😊quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey, good for you! Waar ga je kijken? Thuis of in het stadion?
Wat ga je dan vragen, hoeveel kans er is dat er seks in zit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik denk dat ik met de dame van morgen maar ga skypen en op basis daarvan beslis of ik er überhaupt heen ga.
Heel veel plezier alvastquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Thuis 😊
Uitwedstrijden doe ik zelden.
We hebben het hier over een meisje van 17! Niets meer dan hulde voor haar dat ze is weg gegaan, of ze nou echt ziek was of dat ze dat als excuus gebruikte omdat ze zich er niet goed bij voelde!quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb steeds gevraagd of ze wat eten en drinken wou..quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:02 schreef Allures het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze dat zou willen
Je doet alsof ze een hoer is en je geen waar voor je geld hebt gehadt
Maar ze heeft waarschijnlijk nog geen glaasje appelsap van je gehad
Waarom? Is toch totaal niet relevant aan elkaar?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Maar zo'n halve date zorgt er niet voor dat ik morgen vol zelfverzekerdheid en oprechte interesse naar de andere kant van het land reis.
Dank je wel.quote:
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:08 schreef Droopie het volgende:
Je zal straks of een lange tijd toneel moeten gaan spelen om een vrouw bij je te laten blijven.
Of je moet echt je beeld bijstellen.
ontopic:
ik heb zondag een date met een meisje die ook een seizoenskaart van feyenoord heeft en ze is geen tokkie.
en we gaan eerst voetbal kijken 😅
Tegen Go Ahead moet dat geen probleem worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Of mijn date geslaagd is hangt niet af van sex of gezelligheid maar van 11 afgetrainde mannen 😣
Go Ahead, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Of mijn date geslaagd is hangt niet af van sex of gezelligheid maar van 11 afgetrainde mannen 😣
Je kan het ook positief bekijken dat je gewoon leuk met haar hebt kunnen praten en gezoend. Dat kan je toch ook meenemen ipv dat je alleen maar geen seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb steeds gevraagd of ze wat eten en drinken wou..
Maar zo'n halve date zorgt er niet voor dat ik morgen vol zelfverzekerdheid en oprechte interesse naar de andere kant van het land reis.
Je leert juist sneller van iemand die al ervaring heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die zit midden in een verhuizing dus ben bang dat het ook geen seks wordt en bovendien heeft die dus hoge verwachtingen omdat ze zelf al redelijk veel geëxperimenteerd heeft. Voor mij is rond de 18 dus het beste om te oefenen, zelfde niveau.
Ze heeft iig niet afgezegd en bestaat echtquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is echt geweldig, precies zoals ik voorspeld had. Mijn hemel.
Kan ook zijn dat ze het juist een afknapper vindt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je leert juist sneller van iemand die al ervaring heeft.
Dat is haar probleem.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze het juist een afknapper vindt.
Weet je van te voren niet dus waarom van het negatieve uitgaan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze heeft iig niet afgezegd en bestaat echt
[..]
Als je niet gaat dan zal je het nooit weten. Je hebt niks te verliezen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze heeft iig niet afgezegd en bestaat echt
[..]
Zelfde niveau qua experimenteren bedoel je? De meeste meisjes van rond de 18 hebben al heel wat meer geëxperimenteerd dan jij hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is een halve date omdat ze geen seks met je heeft gehad?!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb steeds gevraagd of ze wat eten en drinken wou..
Nou ja laten we eerlijk zijn, als die dame hem al een week loopt op te geilen en zegt dat er seks komt is het natuurlijk ergens wel een beetje teleurstellend als dat niet het geval is. Voor de rest moet hij niet zeiken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een halve date omdat ze geen seks met je heeft gehad?!
Hoe kom je erbij om van een meisje van 17 te verwachten dat ze op jullie eerste rl ontmoeting seks met te hebben?!
Dat kan hij niet want hij heeft Asperger.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het ook positief bekijken dat je gewoon leuk met haar hebt kunnen praten en gezoend. Dat kan je toch ook meenemen ipv dat je alleen maar geen seks hebt gehad.
Ik vind het heel wat dat het hem lukt. Over 5 a 10 jaar komt hij er misschien wel...quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
wat ben jij n naar mannetjequote:Op vrijdag 4 november 2016 20:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze stelde voor om korter te blijven zodat ik kon gaan werken, maar dat vond ik zelf niet zo'n goed teken. Wou ook niet meteen neuken en wegwezen. Nu had ik prima nog gaan werken.
Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
dat geeft je nog niet t recht om zo over zo'n meisje te praten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zoenen is eigenlijk de standaard voor verdere intimiteit. Dus dat gebeurd nog wel regelmatig als ik de kans krijg. Juist daarna mis ik de boot en zeker niet omdat ik niet zou durven. Ik wil juist stappen maken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.
Het valt ook wel mee. Sterken nog, het is zelfs een hele goede date. Ik had er wel een goed gevoel aan overgehouden. Maar ja, D ijkt het ook met alle afgelopen negatieve ervaringen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.
Maar als 26jarige behoor je het relativeringsvermogen te hebben dat je met een meisje van 17 te maken hebt en zou je niets meer dan lof moeten hebben voor haar dat ze besloot te gaan op het moment dat zij dat (om welke reden dan ook) wilde!quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nou ja laten we eerlijk zijn, als die dame hem al een week loopt op te geilen en zegt dat er seks komt is het natuurlijk ergens wel een beetje teleurstellend als dat niet het geval is. Voor de rest moet hij niet zeiken.
Niet perse.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zoenen is eigenlijk de standaard voor verdere intimiteit. Dus dat gebeurd nog wel regelmatig als ik de kans krijg. Juist daarna mis ik de boot en zeker niet omdat ik niet zou durven. Ik wil juist stappen maken.
In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat geeft je nog niet t recht om zo over zo'n meisje te praten.
Echt heel triest hoe je hiermee omgaat en ik hoop dat ze niet terugkomt, want je verdient t niet.
Schijnbaar toch niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar.
is ook gewoon zo. Arme minderjarige meiskes.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom was mijn reactie verwijderd?
Vind het misselijkmakend hoe hij doet. We moeten hem niet aanmoedigen met daten voordat hij wat professionele hulp zoekt
Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijnquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
Ben ik volledig met je eens!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom was mijn reactie verwijderd?
Vind het misselijkmakend hoe hij doet. We moeten hem niet aanmoedigen met daten voordat hij wat professionele hulp zoekt
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar als 26jarige behoor je het relativeringsvermogen te hebben dat je met een meisje van 17 te maken hebt en zou je niets meer dan lof moeten hebben voor haar dat ze besloot te gaan op het moment dat zij dat (om welke reden dan ook) wilde!
Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijn
Gast, zoek op z'n minst mensen van je eigen leeftijd
Ze zat toch nog op de middelbare?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).
Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijn
Gast, zoek op z'n minst mensen van je eigen leeftijd
dan nog kun je gewoon normaal over iemand praten, respectvol blijven en inzien dat dat probleem toch écht bij jou ligt en niet bij iedere vrouw die op aarde rondlooptquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ze zat toch nog op de middelbare?
AHA, nu weten we waarom je liever tienermeisjes hebt. Er is echt iets mis met jou dat je liever tienermeisjes wil omdat jij vroeger op middelbare school geen meisjes kon krijgen. Dus nu ervaar je het maar wanneer je 25 bent?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.
Ik wil best geloven dat ze niet lekker was, maar het is voor mij persoonlijk wel teleurstellend. Had mij liever pas morgenmiddag op dit forum gemeld. Je kan ook zeggen: binnen 1,5 uur zaten we al te freumelen op de bank en haar lichaamsdelen betast.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!
Had jij het op je zeventiende normaal gevonden als een klasgenoot even een avondje ging neuken met een 26-jarige?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.
rot toch op man.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke uni jij zat, maar meeste zijn echt niet 'amper 18'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.
Inderdaad. Maar ja, altijd zeiken zeiken zeiken, daar is hij zo goed in. Zo gezellig lijkt hij me dus niet in real life. Heb een hekel aan zulke mensen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!
Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
AHA, nu weten we waarom je liever tienermeisjes hebt. Er is echt iets mis met jou dat je liever tienermeisjes wil omdat jij vroeger op middelbare school geen meisjes kon krijgen. Dus nu ervaar je het maar wanneer je 25 bent?
Je kan haar 'volwassen' noemen en blabla, maar je weet zelf ook wel dat ze nog een kind is praktisch.
Ik weet het niet. Er zijn ook meiden van 22 met een vriend van 34. En tijdens mijn middelbare school / hbo hadden ook genoeg mensen een relatie en dus seks. Leeftijdverschil misschien wat kleiner, maar doe niet alsof de jeugd zo onschuldig is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Had jij het op je zeventiende normaal gevonden als een klasgenoot even een avondje ging neuken met een 26-jarige?
dat ga je alleen nooit doen met deze negatieve houding van je. Alles is kut en als t dat niet is, maak ik dat er toch wel van.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.
Niemand geeft ene fuck na hoe lang jullie begonnen met zoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat ze niet lekker was, maar het is voor mij persoonlijk wel teleurstellend. Had mij liever pas morgenmiddag op dit forum gemeld. Je kan ook zeggen: binnen 1,5 uur zaten we al te freumelen op de bank en haar lichaamsdelen betast.
Waar de fuck heb jij het over?!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).
22 is anders dan 17.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn ook meiden van 22 met een vriend van 34. En tijdens mijn middelbare school / hbo hadden ook genoeg mensen een relatie en dus seks. Leeftijdverschil misschien wat kleiner, maar doe niet alsof de jeugd zo onschuldig is.
Maar probleem is: je bent geen 18 meer.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.
Maar tot welke leeftijd denk je hier nog mee door te gaan? Straks ben je in de dertig en heb je nog steeds een wrok omdat je in je tienerjaren de boot hebt gemist...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.
Ik heb er niet eens zin meer in.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
Oke mensen, hou hiermee op
Jullie putten D uit, voor zijn date van morgen.
Ik ben ondanks dat ze heeft toegezegd dat ze nog een keer komt, gewoon teleurgesteld dat het misloopt en mijn avond alsnog saai is. Het was leuk toen ze er was, en als ze echt ziek is beterschap, maar jullie zouden ook teleurgesteld zijn als je date halverwege de avond opstapt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat ga je alleen nooit doen met deze negatieve houding van je. Alles is kut en als t dat niet is, maak ik dat er toch wel van.
Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een halve date omdat ze geen seks met je heeft gehad?!
Hoe kom je erbij om van een meisje van 17 te verwachten dat ze seks met je heeft op jullie eerste rl ontmoeting?
Andersom is het inlevingsvermogen voor Asperger lijders ook 0,0quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?!
Als zij volledig uit eigen overtuiging zonder enige druk ervoor had gekozen om wel seks met je te hebben had je mij niet gehoord..
Het gaat erom dat jij haar verwijt dat ze, omdat het (op dat moment) niet goed voelde voor haar, geen seks met je heeft gehad. Zij koos voor wat goed was voor haar en dat verdient niks anders dan lof!
Misschien maar goed ook...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
Oke mensen, hou hiermee op
Jullie putten D uit, voor zijn date van morgen.
Daarom, mijn tijd mag ook weleens komen. Ik heb genoeg dipjes gehad ondanks dat mijn leven best goed voor elkaar is nu.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
22 is anders dan 17.
Niemand doet alsof de jeugd zo onschuldig is. Maar goed, je gaat toch niet in zien waarom het verkeerd is om op 16 jarige meisjes te munten
[..]
Maar probleem is: je bent geen 18 meer.
Move the fuck on. Je bent fucking 26.
Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar tot welke leeftijd denk je hier nog mee door te gaan? Straks ben je in de dertig en heb je nog steeds een wrok omdat je in je tienerjaren de boot hebt gemist...
Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).
Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande?
"als het verleden zich blijft herhalen, is er dan wel een toekomst"quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.
Precies, ik heb nergens iets tegen haar wil in gedaan. Zij kwam op de proppen. Ook meiden van amper 18 die wekelijks tijdens 't uitgaan met wildvreemden doen. Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt. Voor mij was dit het, ook omdat ik weet dat ik zelf niks gepusht heb en vooraf ook wist dat ze voor haar leeftijd al best opmerkelijke interesses heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).
Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande?
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
nee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zin meer in.
[..]
Ik ben ondanks dat ze heeft toegezegd dat ze nog een keer komt, gewoon teleurgesteld dat het misloopt en mijn avond alsnog saai is. Het was leuk toen ze er was, en als ze echt ziek is beterschap, maar jullie zouden ook teleurgesteld zijn als je date halverwege de avond opstapt.
Geef eens antwoord op zijn vraag? Waar is je grens? Ga je nog steeds meisjes daten van 16 wanneer je 30 bent? 35 bent?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.
Jouw tijd is hier, op 26 jarige leeftijd. Je kan ook van je leven genieten met vrouwen van jouw leeftijd, niet alleen maar 16 jarigen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daarom, mijn tijd mag ook weleens komen. Ik heb genoeg dipjes gehad ondanks dat mijn leven best goed voor elkaar is nu.
Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
Denk het niet. Ken via via ook iemand met autisme spectrum stoornis. Hoor via de gemeenschappelijke kennis dat hij dan weer zoent met 15/16 jarige meiden. De jongen met de stoornis die dit deed was ook al 33 ofzo. Iedereen probeerde hem aan zijn verstand te peuteren dat het niet kan, maar dat drong nooit door (zou mij niets verbazen dat dan ook minimaal 5 jaar geprobeerd is). Kortom, D. zal ook zo worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor mij is een 'ik voel me niet lekker' signaal natuurlijk niet helemaal vreemd, maar gezien ze er niet lekker uitzag en daarna op de app aangaf het snel goed te maken, is het toch weer iets goed gekomen. Ze is iig wel mijn type meid.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook, het is niet de eerste keer dat een date heel raar afloopt voor Deezer. De vorige keer dacht hij ook een ontzettend leuke middag gehad te hebben waarna hij nooit meer iets van haar hoorde en zij hem had geblokkeerd. Hij heeft geen idee wat er in zo'n meisje omgaat. Zijn argwaan dat ze haar ziek zijn faket is dan misschien ook wel terecht. Wel een beetje toevallig dat ze opeens weg moet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nou ja, en dat inderdaad, goed dat ze weg is gegaan en zich niet verplicht voelde verder.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meisjes van 16 durven soms geen nee te zeggen op zo'n moment, been there. Ik zeg niet dat het perse zo is in deezer's geval, maar had best gekund. Als ze echt hele tijd over seks hebt gepraat, waarom hebben ze dan geen seks gehad terwijl het 'oh zo gezellig' was?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?
Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Als ik die date van jou had gehad, had ik t tof gevonden, leuke meid, fijn gepraat, ook nog gezoend en gefriemeld en als ze dan naar huis gaat, vind ik dat misschien jammer, maar ben ik noet teleurgesteld en ga ik zéker niet lopen zeuren over wat t me gekost heeft en hoe saai mn avond is en dat ik geen seks gehad heb. Dat is simpelweg níet normaal deezer, gewoon echt niet.
ja, want je hebt immers die verwachting wel gewekt en voelt je wellicht 'verplicht'. Ze is jong, sommige meiden, vrouwen zelfs, voelen dat zo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?
Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voor mij is een 'ik voel me niet lekker' signaal natuurlijk niet helemaal vreemd, maar gezien ze er niet lekker uitzag en daarna op de app aangaf het snel goed te maken, is het toch weer iets goed gekomen. Ze is iig wel mijn type meid.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meisjes van 16 durven soms geen nee te zeggen op zo'n moment, been there. Ik zeg niet dat het perse zo is in deezer's geval, maar had best gekund. Als ze echt hele tijd over seks hebt gepraat, waarom hebben ze dan geen seks gehad terwijl het 'oh zo gezellig' was?
Dat vind ik wel apart, maar het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, want je hebt immers die verwachting wel gewekt en voelt je wellicht 'verplicht'. Ze is jong, sommige meiden, vrouwen zelfs, voelen dat zo.
Weet je ook wat jouw probleem is? Altijd vroeger dit vroeger zus vroeger zo.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.
Dat klinkt wel als een goed pornoverhaalquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?
Is dat wat je er uit begrijpt?
Niet alleen aan zijn pik zuigen, gelijk seks en haar bezwangeren jwzquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?
en terecht, blijkt wel weer hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.
Ik denk dat 25/26 wel de max is voor onder de 18 ja. Normaal is 18 mijn grens.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op zijn vraag? Waar is je grens? Ga je nog steeds meisjes daten van 16 wanneer je 30 bent? 35 bent?
[..]
Jouw tijd is hier, op 26 jarige leeftijd. Je kan ook van je leven genieten met vrouwen van jouw leeftijd, niet alleen maar 16 jarigen.
Je leest alleen maar wat je wil lezen
ik was zelf zo, als ik geen vriend had, misschien nu zelfs nog...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik wel apart, maar het zou best kunnen.
Oke dus over een jaar doe je het dus niet meer? Of krijgen we dan weer een ander uitzondering? 'Normaal is 18 mijn grens, ondanks dat ze 16 is komt ze volwassen over'quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik denk dat 25/26 wel de max is voor onder de 18 ja. Normaal is 18 mijn grens.
Ik ben heel erg moeilijk met intimiteit, dus het is voor mij lastig voor te stellen dat je dat bent met iemand waar je het eigenlijk niet mee ziet zitten. Maar dat is mijn eigen gebrek.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was zelf zo, als ik geen vriend had, misschien nu zelfs nog...
dus ja, dat kan![]()
Het is een meisje van 17.. 'Een open relatie' is een vakantieliefde die ze nog leuk vindt maar nooit meer ziet en alleen online spreekt en eigenlijk niet echt een relatie is. Ja een meisje van die leeftijd dat regelmatig date en ook seks heeft is niet echt wereldschokkend.. Er zit een enorm verschil in online dingen zeggen en dit ook daadwerkelijk doen..Het feit dat ze terug durfde te komen op de door haar geschepte verwachtingen verdient niks meer dan lof!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als die date er komt is ze dus blijkbaar nog niet afgeknapt dus zie ik het nog wel gebeuren hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef Weissman het volgende:
Gaat iemand hem vertellen dat er waarschijnlijk op de herkansing met deze dame er ook geen seks zal komen?
Als er al daadwerkelijk een vervolg komt?
Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gast ga naar de hoeren en maak het leven niet zo ingewikkeld johquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar.
😂quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een keer een date gehad in het midden van het land, benzine geld werd niet vergoed.
Grootste afknapper was dat we het over djeezer gehad hebben.
En dit is serieus geen grap. 😣
Gek hea? Haar ouders zullen zich dan zorgen maken en jou uit het huis trappen. Dat krijg je met 16 jarige meisjesquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik liet haar vooral praten, werkt altijd goed. Af en toe wat vragen stellen ivm interesse tonen. Hebben ook nog samen muziek geluisterd, afgewassen etc. Ze voelde zich op haar gemak. Ze stele zelf voor een film te kijken en lekker te liggen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet je ook wat jouw probleem is? Altijd vroeger dit vroeger zus vroeger zo.
Je kijkt niet naar de toekomst, je bent fucking negatief, en kan alleen maar zeiken. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar je met dat meisje over heeft gepraat vanavond? Ben je dan opeens minder negatief?
het is dan ook niet echt leukquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg moeilijk met intimiteit, dus het is voor mij lastig voor te stellen dat je dat bent met iemand waar je het eigenlijk niet mee ziet zitten. Maar dat is mijn eigen gebrek.
Houd je rekening met het idee dat ze er alsnog van kan afzien?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dus in real life maak je niet van alles negatief? En ben je alleen op fok zo zeikerig?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik liet haar vooral praten, werkt altijd goed. Af en toe wat vragen stellen ivm interesse tonen. Hebben ook nog samen muziek geluisterd, afgewassen etc. Ze voelde zich op haar gemak. Ze stele zelf voor een film te kijken en lekker te liggen.
Dat, of Icarly was op tv.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:39 schreef Mathemaat het volgende:
Weet je, het zou ook gewoon kunnen dat ze van haar ouders voor negen uur thuis moest zijn.
Dat lijkt me erg naar ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is dan ook niet echt leuk![]()
En dat heb ik ook met dates gehad waarbij ik gezoend had met hen en zij duidelijk meer verwachtten. Om maar even on topic te gaan weer.
Een groot masker.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus in real life maak je niet van alles negatief? En ben je alleen op fok zo zeikerig?
Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Houd je rekening met het idee dat ze er alsnog van kan afzien?
Of zou dat een grote shock voor je zijn?
Omdat ze nu eenmaal heeft gezegd ''het wel goed te maken?''.
Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.
Misschien waren mijn uitlatingen niet zo handig en misschien onrespectvol, ik baal gewoon dat het weer niet een 'echte' date is geworden en dat hakt in op je zelfvetrouwen.
Zo zie ik het wel voor me ja. En stiekem toont hij alleen interesse omdat het beter werkt om meisjes te versieren, niet eens omdat hij echt geïnteresseerd wasquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een groot masker.
5 uur lang met een grijns op je gezicht ellendige verhalen aanhoren voor 10 minuten lol.
Een date is pas ''echt'' als jouw verwachtingen voor 100% uitkomen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.
Misschien waren mijn uitlatingen niet zo handig en misschien onrespectvol, ik baal gewoon dat het weer niet een 'echte' date is geworden en dat hakt in op je zelfvetrouwen.
Zoiets. Ik ben in het echt gewoon normaal zoals ieder ander, of weet zo over te komen iig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een groot masker.
5 uur lang met een grijns op je gezicht ellendige verhalen aanhoren voor 10 minuten lol.
en zelfs op een forum zeggen ik hoop echt dat ze gelukkig wordt met haar LAT relatiequote:Op vrijdag 4 november 2016 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel voor me ja. En stiekem toont hij alleen interesse omdat het beter werkt om meisjes te versieren, niet eens omdat hij echt geïnteresseerd was
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.
Hij gaat het zeker ontkennen, maar zo bedoelt hij volgens mij echt. Zwart/wit denken tochquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een date is pas ''echt'' als jouw verwachtingen voor 100% uitkomen?
Is dat wat je zegt?
Daten kan ik wel, maar je wilt niet alleen maar uren praten. Ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en niet daten met wildvreemden waar ik niks voor voel puur om eens aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.
Bíjna 17, lees de topics er maar op terug...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een meisje van 17.. 'Een open relatie' is een vakantieliefde die ze nog leuk vindt maar nooit meer ziet en alleen online spreekt en eigenlijk niet echt een relatie is. Ja een meisje van die leeftijd dat regelmatig date en ook seks heeft is niet echt wereldschokkend.. Er zit een enorm verschil in online dingen zeggen en dit ook daadwerkelijk doen..Het feit dat ze terug durfde te komen op de door haar geschepte verwachtingen verdient niks meer dan lof!
Helaas heel herkenbaar uit mijn tienerjaren..quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is dan ook niet echt leuk![]()
En dat heb ik ook met dates gehad waarbij ik gezoend had met hen en zij duidelijk meer verwachtten. Om maar even on topic te gaan weer.
hoezo geen echte date?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het was een echte date, het was geen seksdate.. jij wil geen echte date jij wil seks.. dat is iets totaal anders!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bíjna 17, lees de topics er maar op terug...
Zoals ik al schreef, ik vind het sowieso én een vreemd verhaal én vind dat D. nooit met dit meisje had 'mogen' afspreken...
En dat laatste... ik ga er vooralsnog toch echt vanuit dat dat lag aan het feit dat ze het geen geslaagde date vond. Het maakt ook niet uit wat de reden was, natuurlijk had ze alle recht om er niet meer mee door te gaan. Dat spreekt voor zich en hartstikke goed/fijn dat ze dat dan ook gedaan heeft.
mijn gemiddelde date voor ik n vriend had:quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daten kan ik wel, maar je wilt niet alleen maar uren praten. Ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en niet daten met wildvreemden waar ik niks voor voel puur om eens aandacht te krijgen.
Niet uren praten? Als het ECHT klikt, raken mensen juist niet uitgepraat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daten kan ik wel, maar je wilt niet alleen maar uren praten. Ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en niet daten met wildvreemden waar ik niks voor voel puur om eens aandacht te krijgen.
Mja, hoe denk je ooit langdurig contact te blijven houden als je nooit interesse voor iemand voelt?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
hey jimquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Je kunt je lul ook in een warme appeltaart stoppen. Zelfde effect.
Heb ik gehoord tenminste.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezer, laat je date even deze grap lezen. Als ze het niet begrijpt, she's too young for you broquote:
Ik zal niet beweren dat dit voor elke meid/vrouw/persoon zo is hoor, maar als ik zelf één iets dus nooit zou doen als ik iemand nog helemaal niet goed ken (en de eerste ontmoeting nog maar net heeft plaatsgevonden) en we hebben het écht gezellig samen, is voorstellen om naar een film te gaan zitten kijken...quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik liet haar vooral praten, werkt altijd goed. Af en toe wat vragen stellen ivm interesse tonen. Hebben ook nog samen muziek geluisterd, afgewassen etc. Ze voelde zich op haar gemak. Ze stele zelf voor een film te kijken en lekker te liggen.
Poging tot ontopic.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:49 schreef SonicVolcano het volgende:
mijn dochters zijn jonger en die zouden m snappen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2016 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Deezer, laat je date even deze grap lezen. Als ze het niet begrijpt, she's too young for you bro
Ja dat herken ik wel. Ik vind datingsites ook zo ontzettend geforceerd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was ook altijd gewoon bang dat ik niet leuk genoeg was.![]()
En hoe de neuk maak je een goed profiel op n datingsite, ik kan dat echt niet, voor mij werkt dat gewoon niet.
Foto's ook, ik ben gewoon niet erg fotogeniek. Dan is zoiets best lastig.
Vandaar dus mn idee voor n datingforum, omdat ik mezelf niet weet te presenteren anders.
Ik zou wel n goede zijn voor speeddate, of iets anders waarbij je mensen in t echt ziet.
Hier niemand die dat herkent?
Kun je die geen avondje koppelen aan Deezertje anders?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochters zijn jonger en die zouden m snappen hoor
Ja ik heb wel hetzelfde, op een of andere manier vind ik alles wat via Tinder/Paiq etc voorbij komt erg geforceerd overkomen.. De een probeert lollig te doen, de andere is weer heel direct etc... Face to face vind ik gewoon veel makkelijker omdat je dan veel meer interactie hebt. Probleem is alleen om nieuwe mensen face to face tegen te komen. Dat is de reden dat ik af en toe toch terug van op datingapps.. Maar echt werken doet dat t nie voor mij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoe de neuk maak je een goed profiel op n datingsite, ik kan dat echt niet, voor mij werkt dat gewoon niet.
Vandaar dus mn idee voor n datingforum, omdat ik mezelf niet weet te presenteren anders.
Ik zou wel n goede zijn voor speeddate, of iets anders waarbij je mensen in t echt ziet.
Ik heb morgen een NMLK meet waar wat meer mannen op af komenquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel hetzelfde, op een of andere manier vind ik alles wat via Tinder/Paiq etc voorbij komt erg geforceerd overkomen.. De een probeert lollig te doen, de andere is weer heel direct etc... Face to face vind ik gewoon veel makkelijker omdat je dan veel meer interactie hebt. Probleem is alleen om nieuwe mensen face to face tegen te komen. Dat is de reden dat ik af en toe toch terug van op datingapps.. Maar echt werken doet dat t nie voor mij.
Maar Djeez, je date toch JUIST met die wildvreemden om er achter te komen DAT het misschien wel hele leuke mensen zijn of niet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Daten kan ik wel, maar je wilt niet alleen maar uren praten. Ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en niet daten met wildvreemden
Sla je slagquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb morgen een NMLK meet waar wat meer mannen op af komenHeb al gezien dat er sowieso qua uiterlijk 1 leuke bij zit
Nee, ik moet vooraf een goed gevoel hebben. Dat heb ik met die van morgen eigenlijk niet. Uiterlijk doet me eigenlijk niks en interesses wijken ook beetje af, al kunnen we wel goed praten en hebben dezelfde foute humor, en om met zo'n gevoel dan 20 euro uit te geven... kan ik ook 4 zakken koffie van halen en zelf lekker van genietenquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar Djeez, je date toch JUIST met die wildvreemden om er achter te komen DAT het misschien wel hele leuke mensen zijn of niet?
Maar goed, jij bent volgens mij zo`n type wat met een brede glimlach en 50 euro een kroeg binnenstapt, naar een meid toe loopt, vraagt of ze wat wil drinken, en vervolgens jouw genotsknots al voelt groeien bij de gedachte dat ze "Ja" zegt.
Normale mensen zeggen dan een date af. Wat ga jij doen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nee, ik moet vooraf een goed gevoel hebben. Dat heb ik met die van morgen eigenlijk niet.
Daarom NMLKquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sla je slag![]()
Ik doe zat leuke dingen en kom op veel plekken maar vaak ben je dan toch met je eigen 'groepje' en is het lastig daar uit te stappen.
Dat is al half gebeurd. Zij kwam hier, nu wil ze dat ik daar kom. Ik heb aangegeven niet zomaar daar te komen omdat ik slechte ervaringen heb met ver reizen voor een date en teleurstelling achteraf. Dus nu legt ze de bal bij mijquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen dan een date af. Wat ga jij doen?
Ik heb wel eens een feestje/verjaardag waar ik op paar mensen na niemand ken, geweldig altijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom NMLKDaar kent niemand elkaar
dus heb je geen 'eigen groepje'. Het is niet bedoeld als datingsite, maar het is wel de ideale manier om mensen tegen te komen als je verder niet zo van het uitgaan bent.
Van de week beweerde je nog met haar de grootste klik te hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nee, ik moet vooraf een goed gevoel hebben. Dat heb ik met die van morgen eigenlijk niet. Uiterlijk doet me eigenlijk niks en interesses wijken ook beetje af, al kunnen we wel goed praten en hebben dezelfde foute humor, en om met zo'n gevoel dan 20 euro uit te geven... kan ik ook 4 zakken koffie van halen en zelf lekker van genieten
Relatief ja. We zitten op hetzelfde denkniveau, maar ik voel niks voor haar. Wel benieuwd naar d'r maar heeft niet zo'n haast.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Van de week beweerde je nog met haar de grootste klik te hebben.
Je bent je eigen glazen aan het ingooien.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat is al half gebeurd. Zij kwam hier, nu wil ze dat ik daar kom. Ik heb aangegeven niet zomaar daar te komen omdat ik slechte ervaringen heb met ver reizen voor een date en teleurstelling achteraf. Dus nu legt ze de bal bij mijAnders gaat het 1-2 weken duren voor een nieuwe datum, als ze dan al hier komt en ik heb eigenlijk geen zin meer om de gesprekken via de app op gang te houden. Nu werkten we nog toe naar een date zeg maar. Als ze morgen alsnog komt is ze welkom, maar ik voel er niks voor naar haar toe te gaan (met dan wel de garantie daar te mogen slapen, mits de date niet tegenvalt)
Misschien is een speeddate-meet wel een goeie voor Fokquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een feestje/verjaardag waar ik op paar mensen na niemand ken, geweldig altijdBeetje tegen vreemde zitten praten
Maar ik ben juist heel erg van het uitgaan maar dat betekend niet per definitie dat je ook veel nieuwe mensen tegenkomt.. Moet zeggen dat ik een gemiddelde kroeg toch wel vaak groepjes bij elkaar staan en that's it.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jij woonde toch samen? Of loop ik alweer achter? Of open relatie?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja hoor.
Meestal werken profielen en Tinder niet. Misschien ook geen goede foto's, of mijn profiel is niet grappig genoeg. Boeiend,komt wel een keer iemand langs in het wild die de moeite waard is, tot die tijd heb ik nog steeds een leuk leven
Dit dusquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja hoor.
Meestal werken profielen en Tinder niet. Misschien ook geen goede foto's, of mijn profiel is niet grappig genoeg. Boeiend,komt wel een keer iemand langs in het wild die de moeite waard is, tot die tijd heb ik nog steeds een leuk leven
De tering zeg, wat ben jij aan het doen dan? Dat ze überhaupt de bal nog bij je neerlegt, mag bijna een wonder heten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat is al half gebeurd. Zij kwam hier, nu wil ze dat ik daar kom. Ik heb aangegeven niet zomaar daar te komen omdat ik slechte ervaringen heb met ver reizen voor een date en teleurstelling achteraf. Dus nu legt ze de bal bij mijAnders gaat het 1-2 weken duren voor een nieuwe datum, als ze dan al hier komt en ik heb eigenlijk geen zin meer om de gesprekken via de app op gang te houden. Nu werkten we nog toe naar een date zeg maar. Als ze morgen alsnog komt is ze welkom, maar ik voel er niks voor naar haar toe te gaan (met dan wel de garantie daar te mogen slapen, mits de date niet tegenvalt)
Ik heb nooit samen gewoond. Jij bent verward met yatsquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij woonde toch samen? Of loop ik alweer achter? Of open relatie?
Zit ook niet echt lekker in mijn vel. Kan geen baan op niveau vinden. Heb het gevoel daar ook niet te kunnen laten zien wat ik in mijn mars heb, net zoals met daten steeds.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
De tering zeg, wat ben jij aan het doen dan? Dat ze überhaupt de bal nog bij je neerlegt, mag bijna een wonder heten.
Ga eens met wat meer respect om met mensen.
Lolwut yats een open relatie?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb nooit samen gewoond. Jij bent verward met yats
Als iemand dit tegen me zou zeggen zou een date van mij niet meer hoeven. Betekent dat diegene er al heel negatief in staat, dan zal de date sowieso wel niet veel soeps worden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
k heb aangegeven niet zomaar daar te komen omdat ik slechte ervaringen heb met ver reizen voor een date en teleurstelling achteraf.
Ik probeerde je nog te helpen maar tevergeefsquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn God ik geef het op om van onderwerp te wisselenFucking hell maak een whatsapp groep aan ofzo of start een blog.
eensquote:Op vrijdag 4 november 2016 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als iemand dit tegen me zou zeggen zou een date van mij niet meer hoeven. Betekent dat diegene er al heel negatief in staat, dan zal de date sowieso wel niet veel soeps worden.
Ik mag hopen dat ze nu niks meer met je te maken wil hebben..quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:21 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar excuses. Kom op zeg, grow a pair. Dat het steeds bij friemelen blijft heeft ongetwijfeld een reden. Verder vind ik het typisch dat je denkt dat je moet oefenen en dat niet aan de betrokken dames verteld. Sterker nog, ik las dat je zogenaamd ervaren was, of dat je dat tegen die dames zei terwijl je dat verre can bent....quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Paiq werkt meestal wel bij mij. Bij die speeddates vinden ze het vaak gezellig en dan zien ze mijn foto ook positiever. Dan heb ik wel meer matches. Die foto alleen werkt blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg. Dan duurt het wat langer allemaal, heb ik minder matches op profielen sites. Het is wel zo,heb ik eenmaal een match op een profielen site of Tinder, dan wordt het vaker een date.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit dus
Kunt wel beetje geforceerd bepaalde foto's of teksten op zo'n profiel zetten en grote kans dat het nog werktMaar ook niet bepaald mijn cup of tea..
Het ging bij jou niet veel anders toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:49 schreef yats het volgende:
Dat het steeds bij friemelen blijft heeft ongetwijfeld een reden.
Man, yats is nu half getrouwd.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het ging bij jou niet veel anders toch?
Dat werd hier een jaar geleden al voorspeld. Maar jij dacht dat een papiertje en een woning alles zou veranderen. Snap je nou nog niet dat het probleem in je psyche zit?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zit ook niet echt lekker in mijn vel. Kan geen baan op niveau vinden. Heb het gevoel daar ook niet te kunnen laten zien wat ik in mijn mars heb, net zoals met daten steeds.
Yats? Verloofd?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, yats is nu half getrouwd.
Leuk meisje heeft hij, heb haar gezien
We zijn het vaak niet eens, maar hier sluit ik me volledig bij aan. Heb je al geïnformeerd hoe ze zich nu voelt deezer?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Als ik die date van jou had gehad, had ik t tof gevonden, leuke meid, fijn gepraat, ook nog gezoend en gefriemeld en als ze dan naar huis gaat, vind ik dat misschien jammer, maar ben ik noet teleurgesteld en ga ik zéker niet lopen zeuren over wat t me gekost heeft en hoe saai mn avond is en dat ik geen seks gehad heb. Dat is simpelweg níet normaal deezer, gewoon echt niet.
Ja ze lag al in bed direct na thuiskomst. Beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
We zijn het vaak niet eens, maar hier sluit ik me volledig bij aan. Heb je al geïnformeerd hoe ze zich nu voelt deezer?
Op vrijdagavond alleen met mijn telefoon in bed voelde nog nooit zo goed vanavond hierquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:39 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat heb ik voor afgang gemist. Ik voel me echt stukken beter over mijn eigen liefdesleven of het eeuwige gebrek eraan.
Ik woon ook niet samen zover ik weet. Dat is nog wat te vroeg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb nooit samen gewoond. Jij bent verward met yats
Goh, ik dacht dat jij ooit postte dat je al een aanbod had en dat je het negeerde dat de ervaringsdeskundigen hier zeiden dat een passende baan vinden (Zeker met journalistiek) niet simpel is. Dat negeerde je toen hooghartig, en nu blijken deze mensen toch gelijk te hebben? Vreemd...En wat leer je daarvan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Zit ook niet echt lekker in mijn vel. Kan geen baan op niveau vinden. Heb het gevoel daar ook niet te kunnen laten zien wat ik in mijn mars heb, net zoals met daten steeds.
Je weet toch dat jij mijn grote voorbeeld bent?quote:
Tot het kwartje viel waarom en dat ik het gebeuren met mijn ex moest laten rusten omdat zij gewoon een idioot is kwam ik niet eens zover. En daarna heb ik de schade gelukkig redelijk ingehaald. Ik heb verder geen klachten en de bewuste dames ook niet, jij wel?quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het ging bij jou niet veel anders toch?
Dat is tenminste nog iets. Een beetje oprechte interesse in een ander werkt beter dan een gemaakte rol.quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja ze lag al in bed direct na thuiskomst. Beterschap gewenst.
Heyhey. Ik wou net een post in deze strekking maken. Ok, om eerlijk te zijn meer een post zoals die van JaniesBrownie maar goed: ik ben zelf ook niet bepaals suave te noemen als het om mezelf verkopen gaat. Tijdens het stappen gebeurt het best nog wel eens dat ik een leuk gesprek of meer heb met een meid die ik tegenkom, puur omdat dat zo loopt want ik vermaak me wel en straal dat ook uit. Maar online wil het toch nooit echt vlotten en ik kan niet echt de vinger op de zere plek leggen. Het kan aan mijn profiel liggen, maar op paiq krijg ik 70% van de tijd ook geen respons op een openingszin (op bv een gerichte vraag over zo'n quizgeval wat ze bv heeft aangemaakt). Op okc krijg ik vaak ook geen respons op een bericht waarin ik op een leuk detail op dr profiel inga. Wat dat betreft ga ik dan ook wel twijfelen of ik eigenlijk wel zo leuk ben als ik mezelf voor probeer te houden.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja hoor.
je weet dat een open relatie niet perse betekent dat je niet genoeg hebt aan 1 dame?quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij mijn grote voorbeeld bent?
Maar nee, niets voor mij. Ik heb aan 1 vrouw genoeg, ondanks het grote aanbod om me heen.
Wie weinig verwacht, krijgt veel !quote:Op zaterdag 5 november 2016 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, en een pro tip van mij, werk zoeken is net als daten. Zonder verwachtingen werkt het allemaal veel beter.
Per definitie wel. En dat is prima hoor, maar ontkennen slaat nergens op. Maarja je wilt natuurlijk niet het idee hebben dat je jezelf voor de gek aan het houden bentquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet dat een open relatie niet perse betekent dat je niet genoeg hebt aan 1 dame?
Mwaquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wie weinig verwacht, krijgt veel !
Genoeg hebben aan een partner is monogamie, wat exact het tegenovergestelde is van een open relatie...quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je weet dat een open relatie niet perse betekent dat je niet genoeg hebt aan 1 dame?
Ik word met die dingen ook voornamelijk genegeerd. Ik heb alle soorten openingen gebruikt. Dus geen idee, waaromquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heyhey. Ik wou net een post in deze strekking maken. Ok, om eerlijk te zijn meer een post zoals die van JaniesBrownie maar goed: ik ben zelf ook niet bepaals suave te noemen als het om mezelf verkopen gaat. Tijdens het stappen gebeurt het best nog wel eens dat ik een leuk gesprek of meer heb met een meid die ik tegenkom, puur omdat dat zo loopt want ik vermaak me wel en straal dat ook uit. Maar online wil het toch nooit echt vlotten en ik kan niet echt de vinger op de zere plek leggen. Het kan aan mijn profiel liggen, maar op paiq krijg ik 70% van de tijd ook geen respons op een openingszin (op bv een gerichte vraag over zo'n quizgeval wat ze bv heeft aangemaakt). Op okc krijg ik vaak ook geen respons op een bericht waarin ik op een leuk detail op dr profiel inga. Wat dat betreft ga ik dan ook wel twijfelen of ik eigenlijk wel zo leuk ben als ik mezelf voor probeer te houden.
Ik vraag me eigenlijk af of mijn manier van benaderen niet te braaf oid is, dat het gelijk al richting seks moet gaan oid. Hoe verloopt het contant leggen via sites enzo bij jullie hier eigenlijk? Is het gelijk al vol er in met sexueel getinte opmeringen of is een wat 'suffer' gesprek ook gewoon prima?
Wat zeg je dan bijvoorbeeld? Wat staat er in jouw profiel?quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik word met die dingen ook voornamelijk genegeerd. Ik heb alle soorten openingen gebruikt. Dus geen idee, waarom
dat klopt gewoon niet in alle gevallen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Genoeg hebben aan een partner is monogamie, wat exact het tegenovergestelde is van een open relatie...
Meeste reacties kreeg ik door: een inhoudelijk compliment te geven, een lief/grappig opmerking te maken en een inhoudelijke vraag te stellen. (Gewoon eigenlijk inhaken wat er op haar profiel staat)quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat zeg je dan bijvoorbeeld? Wat staat er in jouw profiel?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent online natuurlijk ook niet ineens populairder dan offline. (Op datingsites dan he.)
Dat is logisch, je moet nooit zeggen: Hi hoe is hetquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Meeste reacties kreeg ik door: een inhoudelijk compliment te geven, een lief/grappig opmerking te maken en een inhoudelijke vraag te stellen. (Gewoon eigenlijk inhaken wat er op haar profiel staat)
Mijn profiel heb ik gewoon gebouwd naar hoe andere (leuke) mensen hun profiel in elkaar hadden gezet: serieus, oprecht en luchtig.
Alleen mijn foto's zijn niet zo goed.
Hoezo niet? Genoeg leuke gesprekken op Tinder gehad waar ik daarmee ben begonnenquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is logisch, je moet nooit zeggen: Hi hoe is het
'Hoe is het'quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg leuke gesprekken op Tinder gehad waar ik daarmee ben begonnenof dat de dame daar zelf mee begint.
Waarom ga je niet opzoek naar een relatie dan? Want als ik dit topic lees ben je alleen maar opzoek naar seks.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat hij eerst even los wil gaan als een 18 jarige, dat heeft hij vroeger gemist namelijk. Boe fucking hoequote:Op zaterdag 5 november 2016 10:23 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet opzoek naar een relatie dan? Want als ik dit topic lees ben je alleen maar opzoek naar seks.
Heeft hij een relatie gehad? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.
Let's be real here.
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.
Let's be real here.
Ja als je een beetje terugzoekt op zn oude accountnaam dan zie je dat hij advies vroeg over zn relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heeft hij een relatie gehad? Wat heb ik gemist?
Het zit je blijkbaar behoorlijk last, dat je geen relatie hebt gehad en geen seks krijgt. Sterker nog, je maakt rare beslissingen vanwege deze last. Heb je dit ooit besproken met je huisarts of therapeut (als je die al hebt)?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.
In het verleden welquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon ook niet samen zover ik weet. Dat is nog wat te vroeg.
Misschien is het ook wel omdat ik geen vriendenfoto's post. Ik vind het niets dat zij op een datingsite staan zonder hun mede weten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat zeg je dan bijvoorbeeld? Wat staat er in jouw profiel?
Op paiq word ik door de helft van de vrouwen al verwijdert voordat er iets gezegt isquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heyhey. Ik wou net een post in deze strekking maken. Ok, om eerlijk te zijn meer een post zoals die van JaniesBrownie maar goed: ik ben zelf ook niet bepaals suave te noemen als het om mezelf verkopen gaat. Tijdens het stappen gebeurt het best nog wel eens dat ik een leuk gesprek of meer heb met een meid die ik tegenkom, puur omdat dat zo loopt want ik vermaak me wel en straal dat ook uit. Maar online wil het toch nooit echt vlotten en ik kan niet echt de vinger op de zere plek leggen. Het kan aan mijn profiel liggen, maar op paiq krijg ik 70% van de tijd ook geen respons op een openingszin (op bv een gerichte vraag over zo'n quizgeval wat ze bv heeft aangemaakt). Op okc krijg ik vaak ook geen respons op een bericht waarin ik op een leuk detail op dr profiel inga. Wat dat betreft ga ik dan ook wel twijfelen of ik eigenlijk wel zo leuk ben als ik mezelf voor probeer te houden.
Ik vraag me eigenlijk af of mijn manier van benaderen niet te braaf oid is, dat het gelijk al richting seks moet gaan oid. Hoe verloopt het contant leggen via sites enzo bij jullie hier eigenlijk? Is het gelijk al vol er in met sexueel getinte opmeringen of is een wat 'suffer' gesprek ook gewoon prima?
Vraag of ze met je wil afspreken/wat wil gaan doen. Antwoord ze positief?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even iets anders, zie een patroon bij mij als ik een date probeer te regelen. Stel voor om ergens af te spreken, dag, datum en tijd. Vervolgens krijg ik terug wanneer ze juist niet kan en niet wanneer ze wel kan..
Iemand die hier chocola van kan maken? Aangezien ik het niet begrijp..
quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.
Ik noemde het een relatie, zij achteraf misschien niet.quote:
Nee. Je bent 3 jaar single, en hebt geslaagde dates gehad. Dus die hele zielige act mag je mee ophouden verder. Je liegt, dus nu is het klaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik noemde het een relatie, zij achteraf misschien niet.
Bovendien is dat echt eind 2013 / begin 2014 geweest. Dus bijna 3 jaar single (of eigenlijk mijn hele leven), minus die paar geslaagde dates dan.
Volgende week is ze 17quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
Waarom heeft iedereen bij deezertje over een 17jarige. Zeis 16. En hij is upset omdat ie niet meteen seks kreeg omdat ze ziek was...
Ze antwoord(de) positief, zal de vraag eens bij haar neer leggen voor meerdere dagen waarop ze wel kan. Ze gaf al wel aan dat een kop koffie er tussen ons wellicht niet inzat (als conclusie).quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag of ze met je wil afspreken/wat wil gaan doen. Antwoord ze positief?
Vraag dan welke dagen ze kan. Niet 1 dag, maar dagen zodat jij zelf ook kan inspelen op de opties.
En verwacht niet dat je binnen 1 keer een datum heb geprikt. Soms komt het voor dat je de komende 2/3 weken allebei niet kan. Klets rustig verder en probeer het later nog een keer.
Is er specifiek iets wat je niet begrijpt?
Hoe kost een date bij jou thuis ¤120??quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Heeft me nu 120 euro gekost helaas,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |