abonnement Unibet Coolblue
pi_166422923
Als je al bang bent om geen sex te hebben ga je nog een hoop angstige momenten in een eventuele relatie hebben.

[ Bericht 36% gewijzigd door Samzz op 04-11-2016 21:55:26 ]
Hell To The Liars
pi_166422934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is een halve date omdat ze geen seks met je heeft gehad?!

Hoe kom je erbij om van een meisje van 17 te verwachten dat ze op jullie eerste rl ontmoeting seks met te hebben?!
Nou ja laten we eerlijk zijn, als die dame hem al een week loopt op te geilen en zegt dat er seks komt is het natuurlijk ergens wel een beetje teleurstellend als dat niet het geval is. Voor de rest moet hij niet zeiken.
pi_166423113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan het ook positief bekijken dat je gewoon leuk met haar hebt kunnen praten en gezoend. Dat kan je toch ook meenemen ipv dat je alleen maar geen seks hebt gehad.
Dat kan hij niet want hij heeft Asperger.

Ik begrijp nu wel waarom hij die diagnose heeft. Hij denkt zeer rigide zwart/wit. Alles moet in zijn straatje lopen anders is hij ontstemd. Andere (positievere) visies kan hij niet overnemen, simpelweg omdat die te ver van zijn belevingswereld zijn.

Ten tweede heeft hij (zoals hier ook al is terug gegeven maar niet door D. is erkend en opgepakt) 0,0 inlevingsvermogen. Ik denk dat hij zich daar niet eens bewust van is. Het zal nooit bij hem opkomen hoe zij het heeft gehad. Noch om er naar te vragen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166423129
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166423171
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
Ik vind het heel wat dat het hem lukt. Over 5 a 10 jaar komt hij er misschien wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166423212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ze stelde voor om korter te blijven zodat ik kon gaan werken, maar dat vond ik zelf niet zo'n goed teken. Wou ook niet meteen neuken en wegwezen. Nu had ik prima nog gaan werken.
wat ben jij n naar mannetje :r
compact en kleverig.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:02:57 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.
Oh.
pi_166423279
Waarom was mijn reactie verwijderd? :')
Vind het misselijkmakend hoe hij doet. We moeten hem niet aanmoedigen met daten voordat hij wat professionele hulp zoekt
pi_166423281
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.
dat geeft je nog niet t recht om zo over zo'n meisje te praten.
Echt heel triest hoe je hiermee omgaat en ik hoop dat ze niet terugkomt, want je verdient t niet.
compact en kleverig.
pi_166423282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.
Zoenen is eigenlijk de standaard voor verdere intimiteit. Dus dat gebeurd nog wel regelmatig als ik de kans krijg. Juist daarna mis ik de boot en zeker niet omdat ik niet zou durven. Ik wil juist stappen maken.
pi_166423292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat is er niet positief aan een leuk gesprek en zoenen dan? Valt allemaal wel mee, kom op zeg.
Het valt ook wel mee. Sterken nog, het is zelfs een hele goede date. Ik had er wel een goed gevoel aan overgehouden. Maar ja, D ijkt het ook met alle afgelopen negatieve ervaringen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166423307
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nou ja laten we eerlijk zijn, als die dame hem al een week loopt op te geilen en zegt dat er seks komt is het natuurlijk ergens wel een beetje teleurstellend als dat niet het geval is. Voor de rest moet hij niet zeiken.
Maar als 26jarige behoor je het relativeringsvermogen te hebben dat je met een meisje van 17 te maken hebt en zou je niets meer dan lof moeten hebben voor haar dat ze besloot te gaan op het moment dat zij dat (om welke reden dan ook) wilde!
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:05:57 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zoenen is eigenlijk de standaard voor verdere intimiteit. Dus dat gebeurd nog wel regelmatig als ik de kans krijg. Juist daarna mis ik de boot en zeker niet omdat ik niet zou durven. Ik wil juist stappen maken.
Niet perse.
Oh.
pi_166423321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat geeft je nog niet t recht om zo over zo'n meisje te praten.
Echt heel triest hoe je hiermee omgaat en ik hoop dat ze niet terugkomt, want je verdient t niet.
In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
pi_166423332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar.
Schijnbaar toch niet.
pi_166423338
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom was mijn reactie verwijderd? :')
Vind het misselijkmakend hoe hij doet. We moeten hem niet aanmoedigen met daten voordat hij wat professionele hulp zoekt
is ook gewoon zo. Arme minderjarige meiskes.
Ja doei.
pi_166423364
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijn :r
Gast, zoek op z'n minst mensen van je eigen leeftijd
pi_166423371
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom was mijn reactie verwijderd? :')
Vind het misselijkmakend hoe hij doet. We moeten hem niet aanmoedigen met daten voordat hij wat professionele hulp zoekt
Ben ik volledig met je eens!
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:08:20 #119
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423375
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
Waarom niet?
Oh.
pi_166423378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als 26jarige behoor je het relativeringsvermogen te hebben dat je met een meisje van 17 te maken hebt en zou je niets meer dan lof moeten hebben voor haar dat ze besloot te gaan op het moment dat zij dat (om welke reden dan ook) wilde!
Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).
pi_166423395
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijn :r
Gast, zoek op z'n minst mensen van je eigen leeftijd
Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.
pi_166423397
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).
Ze zat toch nog op de middelbare?
pi_166423413
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja omdat meisjes van 16 makkelijker om te praten zijn en beïnvloedbaar zijn :r
Gast, zoek op z'n minst mensen van je eigen leeftijd
Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!
pi_166423420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:59 schreef Mathemaat het volgende:
Ik snap Deezertje ergens wel. Als je nooit een positieve ervaring hebt gehand voor je 26ste, dan word je wel wat paranoïde. Ik vind het klein beetje makkelijk praten voor iedereen die hem afzeikt.
dan nog kun je gewoon normaal over iemand praten, respectvol blijven en inzien dat dat probleem toch écht bij jou ligt en niet bij iedere vrouw die op aarde rondloopt :N
compact en kleverig.
pi_166423429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ze zat toch nog op de middelbare?
Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.
pi_166423449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.
AHA, nu weten we waarom je liever tienermeisjes hebt. Er is echt iets mis met jou dat je liever tienermeisjes wil omdat jij vroeger op middelbare school geen meisjes kon krijgen. Dus nu ervaar je het maar wanneer je 25 bent?
Je kan haar 'volwassen' noemen en blabla, maar je weet zelf ook wel dat ze nog een kind is praktisch.
pi_166423458
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!
Ik wil best geloven dat ze niet lekker was, maar het is voor mij persoonlijk wel teleurstellend. Had mij liever pas morgenmiddag op dit forum gemeld. Je kan ook zeggen: binnen 1,5 uur zaten we al te freumelen op de bank en haar lichaamsdelen betast.
pi_166423474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.
Had jij het op je zeventiende normaal gevonden als een klasgenoot even een avondje ging neuken met een 26-jarige?
pi_166423483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

In het echt ben ik een stuk normaler en gezelliger hoor. Dates duren meestal 3 uur. Mensen voelen zich op hun gemak blijkbaar. Maar ik word ook te vaak gezien als 'gezellig, te lief, sweetboy' etc. Dat wil je ook niet. Dus beetje actie is soms wel welkom. Dames van mijn leeftijd voel ik me niet op mijn gemak bij.
rot toch op man.
Het doet er toch niet toe hoe je tegen dat meisje praat als je achter haar rug om alleen maar loopt te zeiken, alsof ze een of andere hoer is die je geld heeft gekost zonder dat ze je gepijpt heeft.

Waardeloos, respectloos en inderdaad compleet zonder inlevingsvermogen.
compact en kleverig.
pi_166423484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, omdat ze uitloop heeft. Meeste studenten zijn ook amper 18.
Ik weet niet op welke uni jij zat, maar meeste zijn echt niet 'amper 18'.
Tenzij je mbo bedoelt
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Precies.. daarom vind ik het ook zo walgelijk hoe hij over haar praat! Hij zou niets meer dan lof voor haar moeten hebben omdat ze zich niet door zijn verwachtingen liet beïnvloeden en koos voor wat voor haar het beste voelde op dat moment!
Inderdaad. Maar ja, altijd zeiken zeiken zeiken, daar is hij zo goed in. Zo gezellig lijkt hij me dus niet in real life. Heb een hekel aan zulke mensen.
pi_166423489
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

AHA, nu weten we waarom je liever tienermeisjes hebt. Er is echt iets mis met jou dat je liever tienermeisjes wil omdat jij vroeger op middelbare school geen meisjes kon krijgen. Dus nu ervaar je het maar wanneer je 25 bent?
Je kan haar 'volwassen' noemen en blabla, maar je weet zelf ook wel dat ze nog een kind is praktisch.
Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.
pi_166423501
Gaat het hier nou nog over? :')
pi_166423513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Had jij het op je zeventiende normaal gevonden als een klasgenoot even een avondje ging neuken met een 26-jarige?
Ik weet het niet. Er zijn ook meiden van 22 met een vriend van 34. En tijdens mijn middelbare school / hbo hadden ook genoeg mensen een relatie en dus seks. Leeftijdverschil misschien wat kleiner, maar doe niet alsof de jeugd zo onschuldig is.
pi_166423521
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:09 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, die verwachten juist weer meer. Of willen meteen blijven plakken. Ik wil nog van het leven genieten, die boot heb ik gemist al sinds mijn middelbare school.
dat ga je alleen nooit doen met deze negatieve houding van je. Alles is kut en als t dat niet is, maak ik dat er toch wel van.
compact en kleverig.
pi_166423522
Oke mensen, hou hiermee op :')

Jullie putten D uit, voor zijn date van morgen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166423526
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik wil best geloven dat ze niet lekker was, maar het is voor mij persoonlijk wel teleurstellend. Had mij liever pas morgenmiddag op dit forum gemeld. Je kan ook zeggen: binnen 1,5 uur zaten we al te freumelen op de bank en haar lichaamsdelen betast.
Niemand geeft ene fuck na hoe lang jullie begonnen met zoenen.
Hoe je over haar praat :r
'Haar lichaamsdelen betast'
Koop gewoon een seks pop man, is zelfde voor jou volgens mij, want je houdt geen rekening met mensen. En seks pop kan geen nee zeggen of opeens niet lekker voelen
pi_166423543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Andersom: wie ben ik om te beslissen dat een 17-jarige geen seks mag hebben? Ze was volwassen voor haar leeftijd. begon vroeg met puberen zei ze, en ze komt dus een keer terug. De meeste eerstejaarsstudenten zijn ook 16/17/18 jaar en neuken het eerste jaar ook wat af. Vast niet alleen met ander eerstejaars. Dus leeftijd is ook maar een getal, en al het initiatief kwam van haar af. Ze mist gewoon aandacht van haar buitenlandse lat-relatie (die ik ooit wel zie stranden, maar niet hoop voor haar als ze echt gelukkig is).
Waar de fuck heb jij het over?!

Als zij volledig uit eigen overtuiging zonder enige druk ervoor had gekozen om wel seks met je te hebben had je mij niet gehoord..

Het gaat erom dat jij haar verwijt dat ze, omdat het (op dat moment) niet goed voelde voor haar, geen seks met je heeft gehad. Zij koos voor wat goed was voor haar en dat verdient niks anders dan lof!
pi_166423577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Er zijn ook meiden van 22 met een vriend van 34. En tijdens mijn middelbare school / hbo hadden ook genoeg mensen een relatie en dus seks. Leeftijdverschil misschien wat kleiner, maar doe niet alsof de jeugd zo onschuldig is.
22 is anders dan 17.
Niemand doet alsof de jeugd zo onschuldig is. Maar goed, je gaat toch niet in zien waarom het verkeerd is om op 16 jarige meisjes te munten :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.
Maar probleem is: je bent geen 18 meer.
Move the fuck on. Je bent fucking 26.
pi_166423590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nooit een geheim van gemaakt. Hoe ouder je bent, des te meer mensen waarde hechten aan een relatie (of je moet met de eerste beste genoegen nemen als je kansloos bent. Je date dan anders dan toen je 18 was.
Maar tot welke leeftijd denk je hier nog mee door te gaan? Straks ben je in de dertig en heb je nog steeds een wrok omdat je in je tienerjaren de boot hebt gemist...
pi_166423591
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
Oke mensen, hou hiermee op :')

Jullie putten D uit, voor zijn date van morgen.
Ik heb er niet eens zin meer in.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ga je alleen nooit doen met deze negatieve houding van je. Alles is kut en als t dat niet is, maak ik dat er toch wel van.
Ik ben ondanks dat ze heeft toegezegd dat ze nog een keer komt, gewoon teleurgesteld dat het misloopt en mijn avond alsnog saai is. Het was leuk toen ze er was, en als ze echt ziek is beterschap, maar jullie zouden ook teleurgesteld zijn als je date halverwege de avond opstapt.
pi_166423595
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:51 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is een halve date omdat ze geen seks met je heeft gehad?!

Hoe kom je erbij om van een meisje van 17 te verwachten dat ze seks met je heeft op jullie eerste rl ontmoeting?
Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).

Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande? :X
Tails tell tales
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:18:23 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166423598
De emoties die loskomen zijn volledig logisch, probeer jullie alsjeblieft wel een beetje in te houden en niet te vervallen in vloeken en tieren. Probeer nog een beetje constructief te zijn, hoe moeilijk ook.

Thanks :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166423601
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:16 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waar de fuck heb jij het over?!

Als zij volledig uit eigen overtuiging zonder enige druk ervoor had gekozen om wel seks met je te hebben had je mij niet gehoord..

Het gaat erom dat jij haar verwijt dat ze, omdat het (op dat moment) niet goed voelde voor haar, geen seks met je heeft gehad. Zij koos voor wat goed was voor haar en dat verdient niks anders dan lof!
Andersom is het inlevingsvermogen voor Asperger lijders ook 0,0

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166423603
Echt totaal respectloos hoe je over haar spreekt hier D. :{

deze post zal over 5 min wel weer verwijderd zijn
pi_166423605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
Oke mensen, hou hiermee op :')

Jullie putten D uit, voor zijn date van morgen.
Misschien maar goed ook...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_166423632
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

22 is anders dan 17.
Niemand doet alsof de jeugd zo onschuldig is. Maar goed, je gaat toch niet in zien waarom het verkeerd is om op 16 jarige meisjes te munten :')

[..]

Maar probleem is: je bent geen 18 meer.
Move the fuck on. Je bent fucking 26.
Daarom, mijn tijd mag ook weleens komen. Ik heb genoeg dipjes gehad ondanks dat mijn leven best goed voor elkaar is nu.
pi_166423642
Deezer, serieus, ga hulp zoeken, leer jezelf en het beeld dat jij van jezelf opwerpt kennen en werk daaraan.

En ga aub niet daten met meisjes die je eigenlijk alleen maar een keer wil neuken, waarna je teleurgesteld bent en ze niet de moeite waard vindt als t er niet van komt. Dat is niet eerlijk tov hen. Ga gewoon naar de hoeren.
compact en kleverig.
pi_166423655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar tot welke leeftijd denk je hier nog mee door te gaan? Straks ben je in de dertig en heb je nog steeds een wrok omdat je in je tienerjaren de boot hebt gemist...
Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.
pi_166423663
Ik heb een keer een date gehad in het midden van het land, benzine geld werd niet vergoed.

Grootste afknapper was dat we het over djeezer gehad hebben.

En dit is serieus geen grap. 😣
Hell To The Liars
pi_166423684
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).

Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande? :X
Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
pi_166423691
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.
"als het verleden zich blijft herhalen, is er dan wel een toekomst"
Hell To The Liars
pi_166423715
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).

Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande? :X
Precies, ik heb nergens iets tegen haar wil in gedaan. Zij kwam op de proppen. Ook meiden van amper 18 die wekelijks tijdens 't uitgaan met wildvreemden doen. Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt. Voor mij was dit het, ook omdat ik weet dat ik zelf niks gepusht heb en vooraf ook wist dat ze voor haar leeftijd al best opmerkelijke interesses heeft.
pi_166423724
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
pi_166423733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb er niet eens zin meer in.

[..]

Ik ben ondanks dat ze heeft toegezegd dat ze nog een keer komt, gewoon teleurgesteld dat het misloopt en mijn avond alsnog saai is. Het was leuk toen ze er was, en als ze echt ziek is beterschap, maar jullie zouden ook teleurgesteld zijn als je date halverwege de avond opstapt.
nee.
Als ik die date van jou had gehad, had ik t tof gevonden, leuke meid, fijn gepraat, ook nog gezoend en gefriemeld en als ze dan naar huis gaat, vind ik dat misschien jammer, maar ben ik noet teleurgesteld en ga ik zéker niet lopen zeuren over wat t me gekost heeft en hoe saai mn avond is en dat ik geen seks gehad heb. Dat is simpelweg níet normaal deezer, gewoon echt niet.
compact en kleverig.
pi_166423741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ik 't regelmatig gezellig heb met het andere geslacht leef ik meer in dat moment dan in het verleden.
Geef eens antwoord op zijn vraag? Waar is je grens? Ga je nog steeds meisjes daten van 16 wanneer je 30 bent? 35 bent?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daarom, mijn tijd mag ook weleens komen. Ik heb genoeg dipjes gehad ondanks dat mijn leven best goed voor elkaar is nu.
Jouw tijd is hier, op 26 jarige leeftijd. Je kan ook van je leven genieten met vrouwen van jouw leeftijd, niet alleen maar 16 jarigen.
Je leest alleen maar wat je wil lezen
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:24:10 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423745
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?
Oh.
pi_166423776
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
Denk het niet. Ken via via ook iemand met autisme spectrum stoornis. Hoor via de gemeenschappelijke kennis dat hij dan weer zoent met 15/16 jarige meiden. De jongen met de stoornis die dit deed was ook al 33 ofzo. Iedereen probeerde hem aan zijn verstand te peuteren dat het niet kan, maar dat drong nooit door (zou mij niets verbazen dat dan ook minimaal 5 jaar geprobeerd is). Kortom, D. zal ook zo worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166423797
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
Voor mij is een 'ik voel me niet lekker' signaal natuurlijk niet helemaal vreemd, maar gezien ze er niet lekker uitzag en daarna op de app aangaf het snel goed te maken, is het toch weer iets goed gekomen. Ze is iig wel mijn type meid.
pi_166423802
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
Dat denk ik inderdaad ook, het is niet de eerste keer dat een date heel raar afloopt voor Deezer. De vorige keer dacht hij ook een ontzettend leuke middag gehad te hebben waarna hij nooit meer iets van haar hoorde en zij hem had geblokkeerd. Hij heeft geen idee wat er in zo'n meisje omgaat. Zijn argwaan dat ze haar ziek zijn faket is dan misschien ook wel terecht. Wel een beetje toevallig dat ze opeens weg moet.
pi_166423809
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik geloof eerlijk gezegd niet wat deezer post, of beter gezegd: hoe hij dingen heeft ervaren.
Misschien heeft dat meisje dingen wel heel anders ervaren, vond ze het helemaal niet gezellig etc. Maar mensen met autisme merken dat niet
nou ja, en dat inderdaad, goed dat ze weg is gegaan en zich niet verplicht voelde verder.
compact en kleverig.
pi_166423814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?
Meisjes van 16 durven soms geen nee te zeggen op zo'n moment, been there. Ik zeg niet dat het perse zo is in deezer's geval, maar had best gekund. Als ze echt hele tijd over seks hebt gepraat, waarom hebben ze dan geen seks gehad terwijl het 'oh zo gezellig' was?
pi_166423847
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee.
Als ik die date van jou had gehad, had ik t tof gevonden, leuke meid, fijn gepraat, ook nog gezoend en gefriemeld en als ze dan naar huis gaat, vind ik dat misschien jammer, maar ben ik noet teleurgesteld en ga ik zéker niet lopen zeuren over wat t me gekost heeft en hoe saai mn avond is en dat ik geen seks gehad heb. Dat is simpelweg níet normaal deezer, gewoon echt niet.
Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.
pi_166423859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah als je het niet leuk vindt met iemand zou je je dan willen laten betasten door iemand en met hem zoenen?
ja, want je hebt immers die verwachting wel gewekt en voelt je wellicht 'verplicht'. Ze is jong, sommige meiden, vrouwen zelfs, voelen dat zo.
compact en kleverig.
pi_166423876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voor mij is een 'ik voel me niet lekker' signaal natuurlijk niet helemaal vreemd, maar gezien ze er niet lekker uitzag en daarna op de app aangaf het snel goed te maken, is het toch weer iets goed gekomen. Ze is iig wel mijn type meid.
Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?

Is dat wat je er uit begrijpt?
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:28:59 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423897
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Meisjes van 16 durven soms geen nee te zeggen op zo'n moment, been there. Ik zeg niet dat het perse zo is in deezer's geval, maar had best gekund. Als ze echt hele tijd over seks hebt gepraat, waarom hebben ze dan geen seks gehad terwijl het 'oh zo gezellig' was?
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, want je hebt immers die verwachting wel gewekt en voelt je wellicht 'verplicht'. Ze is jong, sommige meiden, vrouwen zelfs, voelen dat zo.
Dat vind ik wel apart, maar het zou best kunnen.
Oh.
pi_166423905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.
Weet je ook wat jouw probleem is? Altijd vroeger dit vroeger zus vroeger zo.
Je kijkt niet naar de toekomst, je bent fucking negatief, en kan alleen maar zeiken. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar je met dat meisje over heeft gepraat vanavond? Ben je dan opeens minder negatief?
pi_166423907
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?

Is dat wat je er uit begrijpt?
Dat klinkt wel als een goed pornoverhaal :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166423929
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?

Is dat wat je er uit begrijpt?
Niet alleen aan zijn pik zuigen, gelijk seks en haar bezwangeren jwz
pi_166423943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je geslaagde dates hebt misschien niet, maar mijn track record is helaas niet zo best. Of ze moeten niks van me hebben voor een tweede date, of er komt nooit een date.
en terecht, blijkt wel weer hè.

En ik geloof niet dat ik ooit zoals jij zou worden, ook niet na 876 mislukte dates. Ik zou eerder aan mezelf gaan twijfelen dan aan de rest van de wereld.
compact en kleverig.
pi_166423945
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op zijn vraag? Waar is je grens? Ga je nog steeds meisjes daten van 16 wanneer je 30 bent? 35 bent?

[..]

Jouw tijd is hier, op 26 jarige leeftijd. Je kan ook van je leven genieten met vrouwen van jouw leeftijd, niet alleen maar 16 jarigen.
Je leest alleen maar wat je wil lezen
Ik denk dat 25/26 wel de max is voor onder de 18 ja. Normaal is 18 mijn grens.
pi_166423983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]

Dat vind ik wel apart, maar het zou best kunnen.
ik was zelf zo, als ik geen vriend had, misschien nu zelfs nog...
dus ja, dat kan :') ;(
compact en kleverig.
pi_166423997
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik denk dat 25/26 wel de max is voor onder de 18 ja. Normaal is 18 mijn grens.
Oke dus over een jaar doe je het dus niet meer? Of krijgen we dan weer een ander uitzondering? 'Normaal is 18 mijn grens, ondanks dat ze 16 is komt ze volwassen over'
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:32:26 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166423999
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik was zelf zo, als ik geen vriend had, misschien nu zelfs nog...
dus ja, dat kan :') ;(
Ik ben heel erg moeilijk met intimiteit, dus het is voor mij lastig voor te stellen dat je dat bent met iemand waar je het eigenlijk niet mee ziet zitten. Maar dat is mijn eigen gebrek.
Oh.
pi_166424001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eerder werd er over '16' gesproken. In dit geval wil ik het toch wel even voor D. opnemen: dat meisje zit schijnbaar op die leeftijd al in een open relatie en schijnt vaker dit soort dates te hebben. Gaf van te voren zelf aan dat dit op seks uit zou draaien. Met name vanwege haar leeftijd vind ik dat D. nooit wat met dit meisje had moeten afspreken en ik vind het voor de rest ook maar een erg vreemd verhaal, maar als het waar is wat D. zegt, lag het scheppen van deze verwachting toch echt bij dat meisje zelf... (wat overigens niet wegneemt dat D. zijn reacties op dit hele gebeuren totaal niet door de beugel kunnen, maar ook in die zin verloopt alles 'according to plan' zullen we maar zeggen).

Maar even voor de goede orde: gaat de meerderheid hier er nu serieus vanuit dat dit een nog best geslaagde date was (lijkt) of is hier gewoon een hele hoop 'sugar coating' gaande? :X
Het is een meisje van 17.. 'Een open relatie' is een vakantieliefde die ze nog leuk vindt maar nooit meer ziet en alleen online spreekt en eigenlijk niet echt een relatie is. Ja een meisje van die leeftijd dat regelmatig date en ook seks heeft is niet echt wereldschokkend.. Er zit een enorm verschil in online dingen zeggen en dit ook daadwerkelijk doen..Het feit dat ze terug durfde te komen op de door haar geschepte verwachtingen verdient niks meer dan lof!
pi_166424032
Gaat iemand hem vertellen dat er waarschijnlijk op de herkansing met deze dame er ook geen seks zal komen?

Als er al daadwerkelijk een vervolg komt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 22:33:57 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:34:24 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166424051
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:33 schreef Weissman het volgende:
Gaat iemand hem vertellen dat er waarschijnlijk op de herkansing met deze dame er ook geen seks zal komen?

Als er al daadwerkelijk een vervolg komt?
Als die date er komt is ze dus blijkbaar nog niet afgeknapt dus zie ik het nog wel gebeuren hoor.
Oh.
pi_166424060
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je gaat er nu al van uit dat er een 2e date komt, dat ze weer naar jouw woning komt en vervolgens keihard aan je pik gaat zuigen?

Is dat wat je er uit begrijpt?
Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar. :)
pi_166424093
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar. :)
Gast ga naar de hoeren en maak het leven niet zo ingewikkeld joh
Hell To The Liars
pi_166424105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:20 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een keer een date gehad in het midden van het land, benzine geld werd niet vergoed.

Grootste afknapper was dat we het over djeezer gehad hebben.

En dit is serieus geen grap. 😣
😂
pi_166424106
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar. :)
Gek hea? Haar ouders zullen zich dan zorgen maken en jou uit het huis trappen. Dat krijg je met 16 jarige meisjes
pi_166424117
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Weet je ook wat jouw probleem is? Altijd vroeger dit vroeger zus vroeger zo.
Je kijkt niet naar de toekomst, je bent fucking negatief, en kan alleen maar zeiken. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar je met dat meisje over heeft gepraat vanavond? Ben je dan opeens minder negatief?
Ik liet haar vooral praten, werkt altijd goed. Af en toe wat vragen stellen ivm interesse tonen. Hebben ook nog samen muziek geluisterd, afgewassen etc. Ze voelde zich op haar gemak. Ze stele zelf voor een film te kijken en lekker te liggen.
pi_166424121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben heel erg moeilijk met intimiteit, dus het is voor mij lastig voor te stellen dat je dat bent met iemand waar je het eigenlijk niet mee ziet zitten. Maar dat is mijn eigen gebrek.
het is dan ook niet echt leuk :')

En dat heb ik ook met dates gehad waarbij ik gezoend had met hen en zij duidelijk meer verwachtten. Om maar even on topic te gaan weer.
compact en kleverig.
pi_166424127
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eh ja, thuis afspreken is geen optie bij haar. :)
Houd je rekening met het idee dat ze er alsnog van kan afzien?

Of zou dat een grote shock voor je zijn?

Omdat ze nu eenmaal heeft gezegd ''het wel goed te maken?''.
pi_166424147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik liet haar vooral praten, werkt altijd goed. Af en toe wat vragen stellen ivm interesse tonen. Hebben ook nog samen muziek geluisterd, afgewassen etc. Ze voelde zich op haar gemak. Ze stele zelf voor een film te kijken en lekker te liggen.
Dus in real life maak je niet van alles negatief? En ben je alleen op fok zo zeikerig?
pi_166424171
Weet je, het zou ook gewoon kunnen dat ze van haar ouders voor negen uur thuis moest zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166424188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:39 schreef Mathemaat het volgende:
Weet je, het zou ook gewoon kunnen dat ze van haar ouders voor negen uur thuis moest zijn.
Dat, of Icarly was op tv.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:40:01 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166424190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het is dan ook niet echt leuk :')

En dat heb ik ook met dates gehad waarbij ik gezoend had met hen en zij duidelijk meer verwachtten. Om maar even on topic te gaan weer.
Dat lijkt me erg naar ja.
Oh.
  vrijdag 4 november 2016 @ 22:40:13 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166424196
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat, of Icarly was op tv.
:D
Oh.
pi_166424211
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus in real life maak je niet van alles negatief? En ben je alleen op fok zo zeikerig?
Een groot masker.
5 uur lang met een grijns op je gezicht ellendige verhalen aanhoren voor 10 minuten lol.
Hell To The Liars
pi_166424217
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Houd je rekening met het idee dat ze er alsnog van kan afzien?

Of zou dat een grote shock voor je zijn?

Omdat ze nu eenmaal heeft gezegd ''het wel goed te maken?''.
Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.

Misschien waren mijn uitlatingen niet zo handig en misschien onrespectvol, ik baal gewoon dat het weer niet een 'echte' date is geworden en dat hakt in op je zelfvetrouwen.
pi_166424242
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.

Misschien waren mijn uitlatingen niet zo handig en misschien onrespectvol, ik baal gewoon dat het weer niet een 'echte' date is geworden en dat hakt in op je zelfvetrouwen.
Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.
pi_166424250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een groot masker.
5 uur lang met een grijns op je gezicht ellendige verhalen aanhoren voor 10 minuten lol.
Zo zie ik het wel voor me ja. En stiekem toont hij alleen interesse omdat het beter werkt om meisjes te versieren, niet eens omdat hij echt geïnteresseerd was
pi_166424257
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ook gehad dat na de eerste date 'we zien elkaar snel weer, we appen!!'' en dan NOOIT meer wat horen. Dus ja, die optie houdt ik open. Sowieso duurt het nog een volle week, ik denk zelfs een kleine maand.

Misschien waren mijn uitlatingen niet zo handig en misschien onrespectvol, ik baal gewoon dat het weer niet een 'echte' date is geworden en dat hakt in op je zelfvetrouwen.
Een date is pas ''echt'' als jouw verwachtingen voor 100% uitkomen?

Is dat wat je zegt?
pi_166424272
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat, of Icarly was op tv.
:D
pi_166424278
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een groot masker.
5 uur lang met een grijns op je gezicht ellendige verhalen aanhoren voor 10 minuten lol.
Zoiets. Ik ben in het echt gewoon normaal zoals ieder ander, of weet zo over te komen iig.
En negatief ben ik best snel. Zou liever andere optie hebben voor werk, maar nu moet ik maandag op gesprek voor een functie waar ik absoluut geen zin in heb en ook niets toevoegt aan mijn cv behalve dat ik niet meer thuiszit.
pi_166424283
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zo zie ik het wel voor me ja. En stiekem toont hij alleen interesse omdat het beter werkt om meisjes te versieren, niet eens omdat hij echt geïnteresseerd was
en zelfs op een forum zeggen ik hoop echt dat ze gelukkig wordt met haar LAT relatie
Hell To The Liars
pi_166424291
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Een date is pas ''echt'' als jouw verwachtingen voor 100% uitkomen?

Is dat wat je zegt?
Hij gaat het zeker ontkennen, maar zo bedoelt hij volgens mij echt. Zwart/wit denken toch _O-
pi_166424299
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een echte date is volgens jou een date met seks? In dat geval moet je misschien je idee van een date bijschaven.
Daten kan ik wel, maar je wilt niet alleen maar uren praten. Ik wil gewoon leuke mensen ontmoeten en niet daten met wildvreemden waar ik niks voor voel puur om eens aandacht te krijgen.
pi_166424303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:32 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is een meisje van 17.. 'Een open relatie' is een vakantieliefde die ze nog leuk vindt maar nooit meer ziet en alleen online spreekt en eigenlijk niet echt een relatie is. Ja een meisje van die leeftijd dat regelmatig date en ook seks heeft is niet echt wereldschokkend.. Er zit een enorm verschil in online dingen zeggen en dit ook daadwerkelijk doen..Het feit dat ze terug durfde te komen op de door haar geschepte verwachtingen verdient niks meer dan lof!
Bíjna 17, lees de topics er maar op terug...

Zoals ik al schreef, ik vind het sowieso én een vreemd verhaal én vind dat D. nooit met dit meisje had 'mogen' afspreken...

En dat laatste... ik ga er vooralsnog toch echt vanuit dat dat lag aan het feit dat ze het geen geslaagde date vond. Het maakt ook niet uit wat de reden was, natuurlijk had ze alle recht om er niet meer mee door te gaan. Dat spreekt voor zich en hartstikke goed/fijn dat ze dat dan ook gedaan heeft.
Tails tell tales
pi_166424304
Vooral aandacht blijven geven!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')