Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent online natuurlijk ook niet ineens populairder dan offline. (Op datingsites dan he.)
Dat is logisch, je moet nooit zeggen: Hi hoe is hetquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Meeste reacties kreeg ik door: een inhoudelijk compliment te geven, een lief/grappig opmerking te maken en een inhoudelijke vraag te stellen. (Gewoon eigenlijk inhaken wat er op haar profiel staat)
Mijn profiel heb ik gewoon gebouwd naar hoe andere (leuke) mensen hun profiel in elkaar hadden gezet: serieus, oprecht en luchtig.
Alleen mijn foto's zijn niet zo goed.
Hoezo niet? Genoeg leuke gesprekken op Tinder gehad waar ik daarmee ben begonnenquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is logisch, je moet nooit zeggen: Hi hoe is het
'Hoe is het'quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg leuke gesprekken op Tinder gehad waar ik daarmee ben begonnenof dat de dame daar zelf mee begint.
Waarom ga je niet opzoek naar een relatie dan? Want als ik dit topic lees ben je alleen maar opzoek naar seks.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Een gefrustreerde gozer die bijna 26 is en nog geen fatsoenlijke relatie of dates heeft gehad terwijl zijn hele omgeving aan het settelen is en op een roze wolk leven. En familie die blijft roepen 'Voor jou komt het ooit nog... je weet nooit hoe snel het gaat nu je op jezelf woont'.
Omdat hij eerst even los wil gaan als een 18 jarige, dat heeft hij vroeger gemist namelijk. Boe fucking hoequote:Op zaterdag 5 november 2016 10:23 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Waarom ga je niet opzoek naar een relatie dan? Want als ik dit topic lees ben je alleen maar opzoek naar seks.
Heeft hij een relatie gehad? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.
Let's be real here.
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij hebt wel een relatie gehad en je hebt meerdere dates gehad die jij niet fatsoenlijk vond omdat het je geld kostte.
Let's be real here.
Ja als je een beetje terugzoekt op zn oude accountnaam dan zie je dat hij advies vroeg over zn relatie.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heeft hij een relatie gehad? Wat heb ik gemist?
Het zit je blijkbaar behoorlijk last, dat je geen relatie hebt gehad en geen seks krijgt. Sterker nog, je maakt rare beslissingen vanwege deze last. Heb je dit ooit besproken met je huisarts of therapeut (als je die al hebt)?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.
In het verleden welquote:Op zaterdag 5 november 2016 00:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon ook niet samen zover ik weet. Dat is nog wat te vroeg.
Misschien is het ook wel omdat ik geen vriendenfoto's post. Ik vind het niets dat zij op een datingsite staan zonder hun mede weten.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat zeg je dan bijvoorbeeld? Wat staat er in jouw profiel?
Op paiq word ik door de helft van de vrouwen al verwijdert voordat er iets gezegt isquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heyhey. Ik wou net een post in deze strekking maken. Ok, om eerlijk te zijn meer een post zoals die van JaniesBrownie maar goed: ik ben zelf ook niet bepaals suave te noemen als het om mezelf verkopen gaat. Tijdens het stappen gebeurt het best nog wel eens dat ik een leuk gesprek of meer heb met een meid die ik tegenkom, puur omdat dat zo loopt want ik vermaak me wel en straal dat ook uit. Maar online wil het toch nooit echt vlotten en ik kan niet echt de vinger op de zere plek leggen. Het kan aan mijn profiel liggen, maar op paiq krijg ik 70% van de tijd ook geen respons op een openingszin (op bv een gerichte vraag over zo'n quizgeval wat ze bv heeft aangemaakt). Op okc krijg ik vaak ook geen respons op een bericht waarin ik op een leuk detail op dr profiel inga. Wat dat betreft ga ik dan ook wel twijfelen of ik eigenlijk wel zo leuk ben als ik mezelf voor probeer te houden.
Ik vraag me eigenlijk af of mijn manier van benaderen niet te braaf oid is, dat het gelijk al richting seks moet gaan oid. Hoe verloopt het contant leggen via sites enzo bij jullie hier eigenlijk? Is het gelijk al vol er in met sexueel getinte opmeringen of is een wat 'suffer' gesprek ook gewoon prima?
Vraag of ze met je wil afspreken/wat wil gaan doen. Antwoord ze positief?quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even iets anders, zie een patroon bij mij als ik een date probeer te regelen. Stel voor om ergens af te spreken, dag, datum en tijd. Vervolgens krijg ik terug wanneer ze juist niet kan en niet wanneer ze wel kan..
Iemand die hier chocola van kan maken? Aangezien ik het niet begrijp..
quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Vier geslaagde dates achter elkaar noem ik geen relatie.
Ik noemde het een relatie, zij achteraf misschien niet.quote:
Nee. Je bent 3 jaar single, en hebt geslaagde dates gehad. Dus die hele zielige act mag je mee ophouden verder. Je liegt, dus nu is het klaar.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik noemde het een relatie, zij achteraf misschien niet.
Bovendien is dat echt eind 2013 / begin 2014 geweest. Dus bijna 3 jaar single (of eigenlijk mijn hele leven), minus die paar geslaagde dates dan.
Volgende week is ze 17quote:Op zaterdag 5 november 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
Waarom heeft iedereen bij deezertje over een 17jarige. Zeis 16. En hij is upset omdat ie niet meteen seks kreeg omdat ze ziek was...
Ze antwoord(de) positief, zal de vraag eens bij haar neer leggen voor meerdere dagen waarop ze wel kan. Ze gaf al wel aan dat een kop koffie er tussen ons wellicht niet inzat (als conclusie).quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag of ze met je wil afspreken/wat wil gaan doen. Antwoord ze positief?
Vraag dan welke dagen ze kan. Niet 1 dag, maar dagen zodat jij zelf ook kan inspelen op de opties.
En verwacht niet dat je binnen 1 keer een datum heb geprikt. Soms komt het voor dat je de komende 2/3 weken allebei niet kan. Klets rustig verder en probeer het later nog een keer.
Is er specifiek iets wat je niet begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |