quote:Op donderdag 3 november 2016 23:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb met een van de petjes ruzie, maar die ander komt alleen als de een komt (Die ander zie ik serieus anders nooit, is ook niet écht een vriend)
Klopt.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:42 schreef H0D3NPYL het volgende:
Haha ook gelijk schelden. Precies de reden dat hij niet meer in de streams mag
Jammer weer...quote:Op donderdag 3 november 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, als hij begint met kanker dit en kanker dat tegen mij en vervolgens zegt, ik spreek je vast ooit in de toekomst wel, en mij daarna als een meisje van 13 blockt op Whatsapp sja..
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.quote:
Ach, laat het even bezinken. Ik vind die reactie sowieso niet kunnen van een 'vriend'.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.
Maar ik ben nou de laatste tijd sowieso een hoop bullshitterige mensen uit m`n leven aan't filteren, allemaal geen behoefte meer aan, en met die meuk van gisteren laat het ook maar zien dat hij ook in aanmerking komt voor het filter
Morgen overdag? Vanaf hoelaat schikt u?quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:09 schreef Voszje het volgende:
Benieuwd naar de filmpjes!Om 1u lig ik denk ik wel op één oor, komt er morgen overdag toevallig nog een stream?
Ach dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ahh yes, ik doe het helaas een stuk slechter dan leeftijdsgenoten
Maar je bent druk bezig dat te veranderen toch?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat idee heb ik dus niet.
Thuis wonend.
(nog) Geen baan.
Uitkering.
Dus ik bedoel maar..
Aardige moederquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat idee heb ik dus niet.
Thuis wonend.
(nog) Geen baan.
Uitkering.
Dus ik bedoel maar..
Zo lang je zelf maar enigszins tevreden bent met je leven is het prima toch? Of kijk je op tegen leeftijdsgenoten die het beter (in jouw ogen) voor elkaar hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ahh yes, ik doe het helaas een stuk slechter dan leeftijdsgenoten
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo lang je zelf maar enigszins tevreden bent met je leven is het prima toch? Of kijk je op tegen leeftijdsgenoten die het beter (in jouw ogen) voor elkaar hebben?
Doe dat nou ook eens echt. Dit verhaal heb ik al net zo vaak gelezen als ik stop met fok, ik ga afvallen en ik ga een baan zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 00:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja.. we hebben al vaak zat wel ruzietjes en dingetjes gehad en meestal is het dan na een paar weken wel goed, dan belt'ie en is't "Bradge, zullen we ff chillen?" En dan is het weer goed.
Maar ik ben nou de laatste tijd sowieso een hoop bullshitterige mensen uit m`n leven aan't filteren, allemaal geen behoefte meer aan, en met die meuk van gisteren laat het ook maar zien dat hij ook in aanmerking komt voor het filter
Hij moet waarschijnlijk wel zijn eigen was doen en eten kokenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.
Ik probeer het beste van m`n leven te maken, maar als ik naar een kennis van mij kijk van nu 24 met een prachtige auto voor de deur, een goede baan, een leuk huisje en een lieve vriendin, dan denk ik gvd
Ik heb een Twingo, een uitkering, woon thuis, geen vriendin dusja..
Dat regelt zijn moeder wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk wel zijn eigen was doen en eten koken
Die met dat petje?quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het over die kennis van bradr.
Die schuur vol met lampen en tomaten kweken dan.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee die met dikke wagen en goeie chick.
Geen komkommers hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die schuur vol met lampen en tomaten kweken dan.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 05:10 schreef IJsmuts het volgende:
wat anders, ik zat net wat oude (v&a) topic van jou door te lezen uit 2007![]()
Ik ben flexibelquote:Op vrijdag 4 november 2016 00:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Morgen overdag? Vanaf hoelaat schikt u?
quote:
Wutquote:Op vrijdag 4 november 2016 10:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Daar komt hij vanzelf wel achter toch
Die vriendin kan je gewoon afpakken met een beetje skills he.quote:Op vrijdag 4 november 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Opkijken is een heel groot woord, maar ik heb er wel respect voor.
Ik probeer het beste van m`n leven te maken, maar als ik naar een kennis van mij kijk van nu 24 met een prachtige auto voor de deur, een goede baan, een leuk huisje en een lieve vriendin, dan denk ik gvd
Ik heb een Twingo, een uitkering, woon thuis, geen vriendin dusja..
Helemaal in ordequote:Op vrijdag 4 november 2016 10:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben flexibelLunch/middag vanaf uur of 3.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2016 05:10 schreef IJsmuts het volgende:
morge braad, mooi dat die petten niet meer in de stream komen? wat een kneusjes zeg.
wat anders, ik zat net wat oude (v&a) topic van jou door te lezen uit 2007waarin je al die oude kapotte meuk verkoopt en in een topic geef je als reden dat je geld nodig hebt omdat je met je moeder en een vriend een dagje naar slagharen gaat. was die vriend adriaantje?
en we kijken weer even meequote:Op vrijdag 4 november 2016 15:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
De klagende klusserquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef PimD het volgende:
Wat een avonturen weer. Is een "De Klagende Klusser" videoreeks niets iets Bradley, waarin je speakers vervangt, je hok aanpakt etc
zuur manquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en ik ben van 183 naar 167 subs gegaan
Volgens Ambertje zijn die dubbelaccounts die automatisch na een poosje door YouTube gefilterd/verwijderd worden.
idd. Het is echt een heel leuk kanaal! Dat doe je echt heel goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt vast wel goed man.
Vorige keer stopte ik met het kanaal bij +- 80
Dit kanaal is anders.
Merk ik ook aan mezelf, heb er veel meer plezier in en haal er ook meer voldoening uit.
yes kloptquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja precies, begin er ook wat handiger mee te worden.
4K aan subs, echt lekker man, jij bent DutchHouseMusic of niet?
Doe eens een Shout out![]()
Te gek man!quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
yes klopt![]()
Ik heb al een kleine 3 jaar geen content meer geplaatst maar wel nog steeds interresant genoeg voor een abo blijkbaar.
Maar ik zal tzt wel even een berichtje naar de subs sturen.
Aah, dat wist ik niet! Thanksquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Is kortgeleden nieuw ingevoerd.
Je hebt minder abonees, maar die zijn wel allemaal actief. Dat is ook beter vind ik. Aan niet actieve abonees heb je ook niets. Oke, jammer het zijn er wat minder, maar het gaat toch om de views. Een abbonee die nooit iets kijkt, heb je ook niets aan.
Vind het eigenlijk wel netjes zo moet ik zeggen.
Zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je 1000den subs had, was het misschien wel nog zuurder geweest, dan was je er waarschijnlijk wel veel meer kwijt geweestNu is de impact op je kanaal ook veel kleiner
![]()
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even de livestream terugkijken
Deze duurt een uurtje, kan ik daarna wat te eten klaarmaken en dan weer door. Top avondjequote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.
Ha mooi, wip ik nog even langsquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.
En ondergetekende, helaasquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en ik ben van 183 naar 167 subs gegaan
Volgens Ambertje zijn die dubbelaccounts die automatisch na een poosje door YouTube gefilterd/verwijderd worden.
Ik kijk gewoon alles !quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet! Thanks
Zijn er opeens een flink aantal, als ik nou 1000en subs had boeide het mij niks maar nu
Liever abonnees die alles kijken, dan abonnees die niets kijken.
(Kan mij niet voorstellen dat er iemand is die alles kijkt though)
Dat hoef je niet tien keer te posten, jij bent makkelijk vervangbaarquote:
Daarom doe ik het ook voor het eerstquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat hoef je niet tien keer te posten, jij bent makkelijk vervangbaar
Gezien haar uiterlijk geef ik Braddie daarin geen ongelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Braddie heeft 6 dagen geleden sex gehad. Met wie is geheim
Had ze een piercing of zo boven d'r tiet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gezien haar uiterlijk geef ik Braddie daarin geen ongelijk.
Tijd voor een sappig weblogje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Geen idee, ik vraag mij af of ze überhaupt borsten heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had ze een piercing of zo boven d'r tiet?
Ambertje90? Mapima?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Maar die eerste is een kerel ...quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag mij af of ze überhaupt borsten heeft.
Hierom dus.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
oorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Dat hoorde ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
Maar ik vind er geen klap aan vandaag, dus doei
Hoorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Nee, ik bedoelde meer dat ze een beetje op een minderjarig jongetje lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
Hoorde ik Braad nou net 'naar de K....' zeggen? Dan mag hij zichzelf ook wel uit de streams verwijderen.
Je moet ook gewoon alleen op vrijdagavond kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de streams. Vond het eerst wel leuk maar elke dag weer een paar uur die livestream aan vind ik op een gegeven moment echt niet boeiend meer om te volgen. Was imo beter geweest als je dat gewoon (zoals je je eerst ook voorhield) een keer per week doet.
10 minuten vind ik echt te lang hoor, daar skip ik ook gewoon doorheenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:52 schreef sneakydesert het volgende:
En wat langere vlogs, tien minuten of zo.
Ja maar dan mis je dus alsnog de petjesruzie enzoquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon alleen op vrijdagavond kijken
Petjes komen niet meer terug FeelsBadManquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je dus alsnog de petjesruzie enzo
Die minuut is ook zo snel voorbij als ik op het toilet zit.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
10 minuten vind ik echt te lang hoor, daar skip ik ook gewoon doorheen
I knowquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Petjes komen niet meer terug FeelsBadMan
bohh, zou intunen dan wel.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vraag wel of hij "I am a forsenboy" kan spelen, dat zou kwaliteit zijn.
Hij speelt het gewoon op gehoorquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
bohh, zou intunen dan wel.
Ga nu alleen weg dus beter bewaart hij dat voor de volgende keer
Dit ook. Doe het als je iets te melden hebt, anders rent iedereen weg.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de streams. Vond het eerst wel leuk maar elke dag weer een paar uur die livestream aan vind ik op een gegeven moment echt niet boeiend meer om te volgen. Was imo beter geweest als je dat gewoon (zoals je je eerst ook voorhield) een keer per week doet.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus.
quote:
Dat typte iemand in de stream en ik herhaalde dat, je zal mij niet snel betrappen op het gebruik van dat woord en dacht er ook eigenlijk helemaal niet bij na toen ik die opmerking las..quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat typte iemand in de stream en ik herhaalde dat, je zal mij niet snel betrappen op het gebruik van dat woord en dacht er ook eigenlijk helemaal niet bij na toen ik die opmerking las..
Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
En dat vertaald zich dan in 450 streams in 1 week.
Komt er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de stream van morgen.
Komt er wel een weegmoment nog?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er niet.
Volgende week vrijdag.
Kan wel zeggen mark my words, maar ja eh
Hey, dat roep ik al een week, maar word weggewuifdquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er niet.
Volgende week vrijdag.
Kan wel zeggen mark my words, maar ja eh
Waarom ga je toch wel weegmomenten vloggen dan? Zitten daar voordelen aan voor je?quote:
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?quote:
weinig vaste lastenquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt hier valt mij op alleen maar om dit soort punten aan te kaarten en mij af te zeiken, blijf dan weg.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 03:02:01 ]
Maar is een crucial SSD ook niet langzamer omdat 'ie goedkoper is?quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:37 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Wat wil je bereiken met een videokaart van 50-75 euro?
Ssd is een erg goede upgrade, al zou ik voor een veel goedkopere crucial ssd gaan. Samsung ssd's zijn duur.
Nee, is niet langzamer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar is een crucial SSD ook niet langzamer omdat 'ie goedkoper is?
En de videokaart die ik ga bestellen is de MSI R5 230, best oke budget kaartje volgens mij, en wat ik daar mee wil bereiken i.c.m die SSD is dat het allemaal toch net effe wat soepeler loopt, live streams soepeler, filmpjes bewerken soepeler, ook eventueel af en toe een beetje fatsoenlijk gamen, hoeft ook niet in ULTRA, maar ik slinger wel graag af en toe Euro Truck Simulator aan.
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://gpuboss.com/gpus/MSI-Radeon-R5-230-vs-GeForce-G105M
Ga je niet echt mee voor uit dus.
jaloers?quote:Op zaterdag 5 november 2016 07:48 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoorde dat de Braad seks heeft gehad, zou iemand dat kunnen verifiëren?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Een week geleden zei je nog tegen kritiek te kunnen, dan geef ik ook kritiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt hier valt mij op alleen maar om dit soort punten aan te kaarten en mij af te zeiken, blijf dan weg.
Heb ook complimenten gegeven overigens maar dat blijft blijkbaar minder goed hangen.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Dat is normaal. Een negatieve ervaring onthoud je ook beter dan een positieve.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:02 schreef Ingolstadt het volgende:
Heb ook complimenten gegeven overigens maar dat blijft blijkbaar minder goed hangen.
De meeste mensen hebben ongeveer 3/4 complimenten nodig om 1 kritiek te vergeten/compenseren.quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is normaal. Een negatieve ervaring onthoud je ook beter dan een positieve.
Blame the system. Dat maakt het mogelijk dat mensen zoals hij de hele dag geen ene flikker doen en toch genoeg geld hebben om een luxe levensstijl te hebben. De kostendelersnorm geldt niet voor Wajong, maar alleen voor bijstand, dus hij ontvangt gewoon de volle pond.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar zodra hij op zichzelf gaat zal hij merken dat 900 de maand toch vrij krap is als je nog je boodschappen en je vaste lasten moet betalen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:11 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Blame the system. Dat maakt het mogelijk dat mensen zoals hij de hele dag geen ene flikker doen en toch genoeg geld hebben om een luxe levensstijl te hebben. De kostendelersnorm geldt niet voor Wajong, maar alleen voor bijstand, dus hij ontvangt gewoon de volle pond.
Ik kan echt prima tegen kritiek, maar niet als het iets is wat al 1000x is besproken en waar toch niemand het mee eens is (Mijn uitkeringquote:Op zaterdag 5 november 2016 09:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Een week geleden zei je nog tegen kritiek te kunnen, dan geef ik ook kritiek.
Heb ook complimenten gegeven overigens maar dat blijft blijkbaar minder goed hangen.
ga ik snel doen, wordt veel waard in de toekomstquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:07 schreef groggy het volgende:
braadslee je hebt bradge.tv nog steeds niet gekocht, zo amateuristich
Correctiequote:Op zaterdag 5 november 2016 13:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar zodra hij op zichzelf gaat zal hij merken dat 900 de maand toch vrij krap niet te doen is als je nog je boodschappen en je vaste lasten moet betalen.
ga gewoon weg man...quote:Op zaterdag 5 november 2016 09:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Een week geleden zei je nog tegen kritiek te kunnen, dan geef ik ook kritiek.
Je hebt wel gelijk als er verder geen inkomsten zijn idd. Ken ook iemand met Wajong die op zichzelf woont, maar die heeft een eigen bedrijfje waar hij mee verdient. Hoeveel weet ik niet, maar ik geloof dat hij het hoofd wel boven water kan houden.quote:
Wat ik me herinner is het op stukbasis, dus afhankelijk van hoeveel je bezorgt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 16:45 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Betalen ze bij DHL een vast bedrag of is je inkomen afhankelijk van het aantal bezorgingen?
Ik snap wel dat je het fijn vindt om vast te leggen, is ook een extra motivatie natuurlijk als je je voortgang bijhoudt enzo. Maar ik snap niet zo goed wat er fijn is aan het delen, als je er alleen maar geobsedeerde trolls voor terug krijgt die constant alles aangrijpen om je op te pakken, en je ze voert door zelf ook telkens weer op gewicht terug te komen. Terwijl je ook gewoon je eigen weegmomentjes kunt bijhouden/documenteren/vastleggen zonder dat openbaar te maken en dus zonder dat gezeik eromheen. Snap je?quote:Op zaterdag 5 november 2016 01:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik merk dat ik het toch wel fijn vind om zoiets vast te leggen, om het te delen.
Tuurlijk hoeft het niet perse, maar daarom komt er ook nog maar een keer per maand een weeg moment en niet meer iedere week.
Omdat het s'nachts was dat ik hem appte en de stream had verwijderd, dan ga ik niet bellen, ik had hem geappt, zag dat er 1 vinkje stond en legde m`n telefoon weg. Ben helemaal niet van telefonisch contact.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:53 schreef DoubleDip het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom je petjesmeneer alleen een appje had gestuurd vóórdat je het gebeuren op Youtube smijt. Waarom niet even bellen ofzo, zodat je iig zeker weet dat hij het weet voordat het op internet komt?
Ga je eigenlijk nog pogingen ondernemen om nieuwe mensen aan je vriendengroep toe te voegen? Of vind je het wel best zo? Want het klinkt wel leuk met die band enzo, maar als dat stukgaat is er weinig waar je op terug zou kunnen vallen.
Je zou ook tot de volgende ochtend kunnen wachten met die video opnemen en dan kan je eerst petjesmeneer bellen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat het s'nachts was dat ik hem appte en de stream had verwijderd, dan ga ik niet bellen, ik had hem geappt, zag dat er 1 vinkje stond en legde m`n telefoon weg. Ben helemaal niet van telefonisch contact.
Ik vind het qua vriendschappen eigenlijk wel best zo, als de band wegvalt is er niet veel waar ik op terug kan vallen, maar ik heb wel een aantal mensen die ik al jaren bezoek en waar ik leuk mee om ga dus als er zich de mogelijkheid voordoet dat er meer vriendschappen ontstaan sluit ik niets uit, maar als dat niet gebeurd dan gebeurd het niet.
Net als hoe ik denk over relaties, als ik ooit iemand tegen kom en het klikt en het is gezellig en er komen meerdere dates etc is dat fijn, gebeurd dat niet sja dan gebeurd dat niet, blijf net zo makkelijk m`n hele leven alleen.
Als het puur voor jezelf is (zou ik ook zeker doen hoor) zou ik 't lekker voor jezelf houden en idd alleen delen als je echt toffe mijlpalen hebt bereiktquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja begrijp ik, zit nog te twijfelen, misschien dat ik alleen dit weeg moment doe, en dan pas weer een weegmoment als ik een mijlpaal bereikt heb..
Het is puur zodat ik het voor mezelf kan vastleggen qua progressie.
Daar heb je zeker gelijk in, denk ook wel dat dat is wat ik ga doen, alleen het weegmoment van maandag komt nog, en daarna alleen als ik een mijlpaal heb bereikt.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het puur voor jezelf is (zou ik ook zeker doen hoor) zou ik 't lekker voor jezelf houden en idd alleen delen als je echt toffe mijlpalen hebt bereiktDan is 't veel leuker voor de kijker om te zien en geef je ook geen stokken voor trolls om mee te slaan.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, denk ook wel dat dat is wat ik ga doen, alleen het weegmoment van maandag komt nog, en daarna alleen als ik een mijlpaal heb bereikt.
Oh op zo`n manier, dan heb ik inderdaad niet veel mensen meer over.. Naja, so be it, denk ik dan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je zou ook tot de volgende ochtend kunnen wachten met die video opnemen en dan kan je eerst petjesmeneer bellen.
Ik bedoelde meer dat je een paar 'vriendschappen' noemde die na jaren stuk gingen. Als dat nu ineens met een bandlid (of bandleden) zou gebeuren heb je haast niemand meer over.
Jouw tekening lag nog ergens, maar mezelf tekenen vvind ik pure ebola en van doubledipje weet ik helaas niet hoe ze eruitzietquote:
Geniale tekeningquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw tekening lag nog ergens, maar mezelf tekenen vvind ik pure ebola en van doubledipje weet ik helaas niet hoe ze eruitziet
Truequote:Op zaterdag 5 november 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Aww
Maar het is alsnog best oke uitgepakt menn!
Jou moet ik ook nog een keer doen.quote:
Ja, ik wil er ook bij als jullie vriendquote:Op zaterdag 5 november 2016 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True
[..]
Jou moet ik ook nog een keer doen.![]()
![]()
Waarom heb je jezelf zo afgeschilderd alsof je heel dun bent?quote:
Komt er zo aan.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:40 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook bij als jullie vriend
Hey René! alles goed vriend?quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je jezelf zo afgeschilderd alsof je heel dun bent?
Terwijl iedereen weet dat je een heel dik jongetje bent.
Nu is m'n leven compleetquote:
Hahaha, ik deed de verkeerde ... ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry dat ik je als Marijke Helwegen heb getekend.
quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hahaha, ik deed de verkeerde ... ik vind 'm leuk.
Oei jeetje.quote:Op zaterdag 5 november 2016 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Hier alles prima, alleen een beetje verkouden.
Ja gaat toch nergens over?quote:
Ja ik zie eigenlijk nooit meer echt oude vrienden, we zijn behoorlijk uit elkaar gegroeid en ze hebben allemaal een veel chiller leven dan wat ik heb, dus het is nu echt een vast kliekje geworden.quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een echte vriendschap is voor altijd en je hoeft elkaar niet iedere dag te zien
Ik heb altijd een hoop lol als ik een van mijn oude vrienden tref
- Open 'Galaxy Apps'quote:
- Wow.quote:Op zondag 6 november 2016 04:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
- Open 'Galaxy Apps'
- Zoek naar 'Samsung Music'
- Verwijder 'Music Player 2'
Waarom krijg ik het idee dat er meer achter zit dan alleen dat benzine-akkefietje...quote:Op zaterdag 5 november 2016 21:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja gaat toch nergens over?
Vraagt ze wat ze krijgt, zeg ik 25 euro (Was een halve tank weg, en ik gooi hem vol voor +- 50 euro, dus daar was het op gebasseerd) Vond ze goed.
Dan dóe ik een reële berekening nadat ze mij zegt dat ze het toch wel wat veel vind, en doe ik het nog nadelig voor mezelf ook door te zeggen 1 euro per liter (15 liter verbruikt, 15 euro dus) En dan moet ik opeens oprotten want ik wilde haar oplichtenLOL
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.quote:Op zondag 6 november 2016 04:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
- Open 'Galaxy Apps'
- Zoek naar 'Samsung Music'
- Verwijder 'Music Player 2'
PowerAmp is wel een aanrader, had zelfs ooit voor de 'Pro'-versie betaald!quote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.
Yes, heb ik ook gedaan. De standaard meegeleverde oordoppen gebruik ik ook, ik vind ze fijn.quote:Op zondag 6 november 2016 11:33 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
PowerAmp is wel een aanrader, had zelfs ooit voor de 'Pro'-versie betaald!
Ga ik geen tweede keer doen, Samsung Music is in mijn ervaring meer dan genoeg. Ik gebruik dan ook de standaard meegeleverde oordoppen.
heb ook poweramp (pro) op mn s7. super playerquote:Op zondag 6 november 2016 10:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Poep app van Samsung, ik gebruik Poweramp als muziekspeler, veel beter. Niet dat gezeik met lang wachten tot iets is geladen oid.
Ja, dat denken dus meer mensen, maar er is serieus niets voorgevallen.quote:Op zondag 6 november 2016 09:11 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat er meer achter zit dan alleen dat benzine-akkefietje...
Vind dit zo'n sterk verhaal, een vriendschap direct afkappen (ipv een ruzie ofzo wat vrienden wel vaker hebben) op basis van zoiets futiels.
Ik denk dat we een ander of uitgebreider verhaal gaan horen als we aan jouw vriendin gaan vragen hoe het in elkaar steekt.
Thanks!quote:Op zondag 6 november 2016 11:41 schreef mtchel112 het volgende:
Net de stream van vrijdagavond teruggekeken en wil toch nog even zeggen dat je geweldige keyboard skills hebt!
Maar nu heb je het verhaal al 5 x verteld, nu moet je het ook niet meer vloggenquote:Op zondag 6 november 2016 14:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dat denken dus meer mensen, maar er is serieus niets voorgevallen.
Eigenlijk niet echt, heb niet echt meer de behoefte om er echt voor te zitten en te leren en om bladmuziek te lezen zeg maar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef DoubleDip het volgende:
Leuk filmpje!
Heb je niet de ambitie om alsnog noten te leren lezen? Of althans om dat bij te spijkeren?
Nope, dinsdag! 11 uurquote:Op zondag 6 november 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:
Heb je morgen weer in de ochtend die bespreking met je jobcoach?
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.quote:
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 19:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke! Maar morgen bespreking voor die mogelijke koeriersbaan toch? Kan je je daar nog op voorbereiden? Het lijkt me toch een soort sollicitatie tenslotte.
Nice. Succes!quote:Op zondag 6 november 2016 19:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maandag word m`n jobcoach gebeld door die jongen die daar werkt, en daar gaan we het dinsdag over hebben.
Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt in het nieuwe jaarquote:Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou graag leuke nieuwe content willen zien met betrekking tot het uithangen van de toerist.
Ik zit in de knoop met hoe ik dit kan aannemen van een man die in zijn volgende post zelf al aangeeft dat hij geen man van zijn woord is.quote:
Heb ik niet ?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Braddie waarom heb je me geblokt in je chat.
Waarschijnlijk heb je opbouwende kritiek geleverd wat niet goed is ontvangen.quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heb je een negatieve wanklank laten doorslippen in de vorm van een goede bedoeling?quote:Op zondag 6 november 2016 21:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Iets van koffietijd? Dat Bradley rond een uur of 8/9 in de ochtend een video/livestream upload waar hij onder het genot van een kopje koffie de Nederlandse kranten doorspit voor interessant nieuwsquote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wat voor nieuwe concepten zouden jullie graag zien op het kanaal?
Dat zie ik mezelf ook wel doen eigenlijk!quote:Op zondag 6 november 2016 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iets van koffietijd? Dat Bradley rond een uur of 8/9 in de ochtend een video/livestream upload waar hij onder het genot van een kopje koffie de Nederlandse kranten doorspit voor interessant nieuws
Moet je met je eigen auto rijden dan?quote:Op zondag 6 november 2016 19:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
De eerste keer dat ik er kwam werken werd mij alleen gevraagd wat voor auto ik had en of ik ervaring had met lange afstanden
CharizardGodquote:
Ze hebben ook een auto van de zaak, een Ford Fusion uit 2006.quote:Op zondag 6 november 2016 23:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je met je eigen auto rijden dan?
Iets met betrekking tot toerisme.quote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wat voor nieuwe concepten zouden jullie graag zien op het kanaal?
Mooie tijden die helaas nooit meer zullen wederkeren.quote:Op zondag 6 november 2016 22:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Opdat we het nooit mogen vergeten
Bazen weten nog de Magmar aflevering
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 7 november 2016 12:11 schreef ambertje90 het volgende:
Ja, zit ik daar nou op te wachten?!
Ik heb mij gewogen, maar heb niet echt meer de behoefte om elke week de camera daar bij te houden, weet je wat het is? Wat Moira aankaartte, dan reageren alleen maar de trolls, want het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjesquote:Op maandag 7 november 2016 13:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ik gok dat je nu 130+ kilo weegt. Daarom durf je geen weegmoment te doen.
Hoe ga je het laten knippen?quote:
Geen idee nog, denk hetzelfde als wat het nu is alleen dan kort/in modelquote:
Probeer eens iets onder de 10 millimeter.quote:Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee nog, denk hetzelfde als wat het nu is alleen dan kort/in modelBen niet iemand die altijd voor specifieke haarstijlen gaat.
Onder ons gezegd, per maand is dat karig. Op het volgende weegmoment wachten we dus tot we een ons wegen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjes
Je kan ook gewoon een keer proberen te eerlijk zijn en niet dit excuus aangrijpen om het falen goed te praten. De 'trolls' die jou willen pesten aangaande jouw gewicht hoeven daarvoor echt niet te specifiek te weten of je nou 125 weegt, 115, 105 of 85. Wees dan gewoon eerlijk en erken dat je niet gemotiveerd genoeg bent om op korte termijn af te vallen en dat je dit liever niet wekelijks onder ogen wilt komen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb mij gewogen, maar heb niet echt meer de behoefte om elke week de camera daar bij te houden, weet je wat het is? Wat Moira aankaartte, dan reageren alleen maar de trolls, want het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjes
Dayum zou na 2 dagen last van mijn gewrichten krijgen ookquote:Op maandag 7 november 2016 14:11 schreef PimD het volgende:
Als je om half 3 's nachts een bestelling doet op Thuisbezorgd en dan vervolgens tot 1 uur 's middags in bed ligt en dan 12 uur gaat streamen in je hok is het niet zo gek dat de calorieën er niet afvliegen toch
ik pis op je madrequote:Op maandag 7 november 2016 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
mooi al die teleurgestelde fokkertjes op het bericht dat er geen weeg moment komt. moeten ze nu gewoon iets anders zoeken om tegen aan te pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |