Aah, dat wist ik niet! Thanksquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:52 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Is kortgeleden nieuw ingevoerd.
Je hebt minder abonees, maar die zijn wel allemaal actief. Dat is ook beter vind ik. Aan niet actieve abonees heb je ook niets. Oke, jammer het zijn er wat minder, maar het gaat toch om de views. Een abbonee die nooit iets kijkt, heb je ook niets aan.
Vind het eigenlijk wel netjes zo moet ik zeggen.
Zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:57 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Als je 1000den subs had, was het misschien wel nog zuurder geweest, dan was je er waarschijnlijk wel veel meer kwijt geweestNu is de impact op je kanaal ook veel kleiner
![]()
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Even de livestream terugkijken
Deze duurt een uurtje, kan ik daarna wat te eten klaarmaken en dan weer door. Top avondjequote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.
Ha mooi, wip ik nog even langsquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga vanavond laat ook weer streamen he, vanaf 9.
En ondergetekende, helaasquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en ik ben van 183 naar 167 subs gegaan
Volgens Ambertje zijn die dubbelaccounts die automatisch na een poosje door YouTube gefilterd/verwijderd worden.
Ik kijk gewoon alles !quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, dat wist ik niet! Thanks
Zijn er opeens een flink aantal, als ik nou 1000en subs had boeide het mij niks maar nu
Liever abonnees die alles kijken, dan abonnees die niets kijken.
(Kan mij niet voorstellen dat er iemand is die alles kijkt though)
Dat hoef je niet tien keer te posten, jij bent makkelijk vervangbaarquote:
Daarom doe ik het ook voor het eerstquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat hoef je niet tien keer te posten, jij bent makkelijk vervangbaar
Gezien haar uiterlijk geef ik Braddie daarin geen ongelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Braddie heeft 6 dagen geleden sex gehad. Met wie is geheim
Had ze een piercing of zo boven d'r tiet?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gezien haar uiterlijk geef ik Braddie daarin geen ongelijk.
Tijd voor een sappig weblogje.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Geen idee, ik vraag mij af of ze überhaupt borsten heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had ze een piercing of zo boven d'r tiet?
Ambertje90? Mapima?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |