en we kijken weer even meequote:Op vrijdag 4 november 2016 15:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/c/BradgeTV/live
De klagende klusserquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef PimD het volgende:
Wat een avonturen weer. Is een "De Klagende Klusser" videoreeks niets iets Bradley, waarin je speakers vervangt, je hok aanpakt etc
zuur manquote:Op vrijdag 4 november 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en ik ben van 183 naar 167 subs gegaan
Volgens Ambertje zijn die dubbelaccounts die automatisch na een poosje door YouTube gefilterd/verwijderd worden.
idd. Het is echt een heel leuk kanaal! Dat doe je echt heel goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Komt vast wel goed man.
Vorige keer stopte ik met het kanaal bij +- 80
Dit kanaal is anders.
Merk ik ook aan mezelf, heb er veel meer plezier in en haal er ook meer voldoening uit.
yes kloptquote:Op vrijdag 4 november 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja precies, begin er ook wat handiger mee te worden.
4K aan subs, echt lekker man, jij bent DutchHouseMusic of niet?
Doe eens een Shout out![]()
Te gek man!quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
yes klopt![]()
Ik heb al een kleine 3 jaar geen content meer geplaatst maar wel nog steeds interresant genoeg voor een abo blijkbaar.
Maar ik zal tzt wel even een berichtje naar de subs sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |