Probeer eens iets onder de 10 millimeter.quote:Op maandag 7 november 2016 13:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee nog, denk hetzelfde als wat het nu is alleen dan kort/in modelBen niet iemand die altijd voor specifieke haarstijlen gaat.
Onder ons gezegd, per maand is dat karig. Op het volgende weegmoment wachten we dus tot we een ons wegen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjes
Je kan ook gewoon een keer proberen te eerlijk zijn en niet dit excuus aangrijpen om het falen goed te praten. De 'trolls' die jou willen pesten aangaande jouw gewicht hoeven daarvoor echt niet te specifiek te weten of je nou 125 weegt, 115, 105 of 85. Wees dan gewoon eerlijk en erken dat je niet gemotiveerd genoeg bent om op korte termijn af te vallen en dat je dit liever niet wekelijks onder ogen wilt komen.quote:Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb mij gewogen, maar heb niet echt meer de behoefte om elke week de camera daar bij te houden, weet je wat het is? Wat Moira aankaartte, dan reageren alleen maar de trolls, want het afvallen lukt wel, maar het gaat niet met kilo's maar met onsjes
Dayum zou na 2 dagen last van mijn gewrichten krijgen ookquote:Op maandag 7 november 2016 14:11 schreef PimD het volgende:
Als je om half 3 's nachts een bestelling doet op Thuisbezorgd en dan vervolgens tot 1 uur 's middags in bed ligt en dan 12 uur gaat streamen in je hok is het niet zo gek dat de calorieën er niet afvliegen toch
ik pis op je madrequote:Op maandag 7 november 2016 18:23 schreef IJsmuts het volgende:
mooi al die teleurgestelde fokkertjes op het bericht dat er geen weeg moment komt. moeten ze nu gewoon iets anders zoeken om tegen aan te pissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |