Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
En dat vertaald zich dan in 450 streams in 1 week.
Komt er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 21:54 schreef PimD het volgende:
Ik kan niet wachten op de stream van morgen.
Komt er wel een weegmoment nog?quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er niet.
Volgende week vrijdag.
Kan wel zeggen mark my words, maar ja eh
Hey, dat roep ik al een week, maar word weggewuifdquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:50 schreef Moira. het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de streams. Vond het eerst wel leuk maar elke dag weer een paar uur die livestream aan vind ik op een gegeven moment echt niet boeiend meer om te volgen. Was imo beter geweest als je dat gewoon (zoals je je eerst ook voorhield) een keer per week doet.
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt er niet.
Volgende week vrijdag.
Kan wel zeggen mark my words, maar ja eh
Waarom ga je toch wel weegmomenten vloggen dan? Zitten daar voordelen aan voor je?quote:
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?quote:
weinig vaste lastenquote:Op zaterdag 5 november 2016 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?
quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zei jij niet ooit dat de Wajong geen vetpot is, maar je hebt wel vier camera's, een pc van over de duizend euro, een telefoonabonnement met 10GB aan data, en een draadloos systeem voor je gitaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt hier valt mij op alleen maar om dit soort punten aan te kaarten en mij af te zeiken, blijf dan weg.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 03:02:01 ]
Maar is een crucial SSD ook niet langzamer omdat 'ie goedkoper is?quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:37 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Wat wil je bereiken met een videokaart van 50-75 euro?
Ssd is een erg goede upgrade, al zou ik voor een veel goedkopere crucial ssd gaan. Samsung ssd's zijn duur.
Nee, is niet langzamer.quote:Op zaterdag 5 november 2016 02:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar is een crucial SSD ook niet langzamer omdat 'ie goedkoper is?
En de videokaart die ik ga bestellen is de MSI R5 230, best oke budget kaartje volgens mij, en wat ik daar mee wil bereiken i.c.m die SSD is dat het allemaal toch net effe wat soepeler loopt, live streams soepeler, filmpjes bewerken soepeler, ook eventueel af en toe een beetje fatsoenlijk gamen, hoeft ook niet in ULTRA, maar ik slinger wel graag af en toe Euro Truck Simulator aan.
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 november 2016 03:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://gpuboss.com/gpus/MSI-Radeon-R5-230-vs-GeForce-G105M
Ga je niet echt mee voor uit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |