abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166391975
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:00 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Verder is het vanzelfsprekend dat je ontslagen wordt, als je het met een stagiaire doet, die in een afhankelijke positie zit.

Althans, zo is dat nu (bij mijn werkgever in ieder geval wel, en terecht). Eind jaren 90 lag dat misschien wat anders, maar het is nog steeds niet kies.
Bij mijn werkgever zijn daar verder geen regels voor. Of dat is omdat de werkgelegenheid dusdanig is dat je je niet naar binnen hoeft te pijpen of omdat er toch nauwelijks vrouwen in de IT werken zou ik niet durven zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166392013
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je daar een bron voor?
Ja maar hoeveel zin heeft het? Dat wordt hier, en in NWS altijd afgeschilderd als onbetrouwbaar/onzin/aluhoedje enz. Dus daar ben ik mee gestopt, google staat er vol mee, kies je eigen bron zou ik zeggen.

Vooruit 1tje omdat jij t bent
Lambo of Rekt
pi_166392036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

I did not have sex with that woman.

Waarom wilde de Senaat dat überhaupt weten?
Dat zei hij niet tegen de Senaat pikkepijp, dat zei hij op een persconferentie.

Er liep een (civiele) zaak tegen Clinton van Paula Jones. Daarin heeft Clinton gezegd dat hij geen sex had met Lewinsky, en dat heeft hij daarna bevestigd in een persconferentie. Toen kwam Lewinsky echter opeens met een jurk vol zaad, waardoor bewezen werd dat hij wel degelijk sex had gehad met Lewinsky.

Vanaf dat moment kwam het Congres erbij, want toen had hij meineed gepleegd. Tot die tijd had zowel het Congres als de Senaat hier helemaal niks mee te maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:12:18 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392041
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil graag over twee zaken meer uitleg:

1. Waarom waren ze precies failliet?
2. Hoe heeft de foundation ze precies miljonair gemaakt?
1. Geen idee.
2. Rothschild
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166392045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar hoeveel zin heeft het? Dat wordt hier, en in NWS altijd afgeschilderd als onbetrouwbaar/onzin/aluhoedje enz. Dus daar ben ik mee gestopt, google staat er vol mee, kies je eigen bron zou ik zeggen.
Ik ben ook wel benieuwd naar een bron die daadwerkelijk het verband tussen op miraculeuze wijze verdwenen miljoenen en het miljonair zijn van de Clinton linkt. Maar goed, dat ben ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:13:24 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392055
quote:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
4045
onlogisch
pi_166392062
quote:

[..]

Daar gaat het zelfs over 3.9 miljard waar de Clintons zeggenschap over hadden, en waarvan ze er 2 hebben gestolen. Slechte investeringen gedaan, denk ik dan, als ze nog maar 100 miljoen overhebben.
  donderdag 3 november 2016 @ 15:14:14 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166392063
zijn er lijstjes met absoluut onweerlegbare feiten over wat Trump heeft misdaan en wat Hillary heeft misdaan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:15:22 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392074
quote:
3s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:14 schreef Re het volgende:
zijn er lijstjes met absoluut onweerlegbare feiten over wat Trump heeft misdaan en wat Hillary heeft misdaan?
Denk het niet. Daarom moet ze ook de gevangenis in.

#DRAINTHESWAMP
4045
onlogisch
pi_166392084
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

BNW is een paar deuren verderop.
Ja, elke bron hier is BNW materiaal, want het zal vast op CNN komen als ze wat verkeerd doen... oh wacht, ze beheersen de media :'(
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:16:38 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, elke bron hier is BNW materiaal, want het zal vast op CNN komen als ze wat verkeerd doen... oh wacht, ze beheersen de media :'(
De Rothschilds ja.
4045
onlogisch
pi_166392090
quote:

[..]

Je eigen bron ondersteunt je eerdere claim niet eens, hoe serieus moeten we dat dan nog nemen?
pi_166392100
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je eigen bron ondersteunt je eerdere claim niet eens, hoe serieus moeten we dat dan nog nemen?
Welke claims?
Lambo of Rekt
pi_166392118
quote:

[..]

Als een 'nieuwssite' een rubriek 'brave new world' heeft is dat doorgaans wel een redelijke hint in ieder geval.
pi_166392134
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als een 'nieuwssite' een rubriek 'brave new world' heeft is dat doorgaans wel een redelijke hint in ieder geval.
Wat is betrouwbaar nieuws dan? Iets wat van de mainstream media af komt? Of hoe moet ik dat zien, moet ik er zelf bij geweest zijn? Of zelf opnames gemaakt hebben? Of RTL4?

Ik ben benieuwd.
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:22:15 #141
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is betrouwbaar nieuws dan? Iets wat van de mainstream media af komt? Of hoe moet ik dat zien, moet ik er zelf bij geweest zijn? Of zelf opnames gemaakt hebben? Of RTL4?

Ik ben benieuwd.
https://www.rt.com/
4045
onlogisch
  donderdag 3 november 2016 @ 15:22:22 #142
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166392176
quote:
Uit je laatste bron:

quote:
Hillary Clinton said she and Bill were in debt and dead broke when they left the White House. The public record shows that they possibly had more liabilities than assets, but it doesn’t show that conclusively. More important, a balance sheet does not tell the full story and the experts we reached said the Clintons’ earning potential had a real economic value that the financial sector traditionally acknowledges and is willing to bank on.

A few weeks before they left the White House, the Clintons were able to muster a cash down payment of $855,000 and secure a $1.995 million mortgage. This hardly fits the common meaning of "dead broke."

We rate the claim Mostly False.
Ik zou toch proberen je eigen stukken wat beter te lezen voor je doet alsof ze je claim ondersteunen.
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 15:26:03 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166392189
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uit je laatste bron:

[..]

Ik zou toch proberen je eigen stukken wat beter te lezen voor je doet alsof ze je claim ondersteunen.
4045
onlogisch
pi_166392197
En waar blijkt precies uit dat de Foundation de Clintons miljonairs heeft gemaakt?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166392200
quote:

[..]

Ik ben benieuwd.
Het gebruiken van de term 'mainstreammedia' is an sich nogal BNW-erig natuurlijk.
Grote plaatjes, schreeuwende koppen en weinig tekst zijn al eerste aanwijzingen dat een medium niet al te serieus te nemen zijn. Als een site 'artikelen' heeft met titels als 'JFK TO 911 EVERYTHING IS A RICH MAN’S TRICK', dan kun je er redelijkerwijs wel vanuit gaan dat je aan die bron niet al te veel waarde hoeft te hechten.
pi_166392202
quote:
quote:
Ah, eindelijk een betrouwbare site.

Wie bepaalt dat overigens? de betrouwbaarheid? als maar genoeg mensen het hier aannemelijk genoeg vinden ofzo? :D
Lambo of Rekt
pi_166392209
quote:

[..]

Ik ben benieuwd.
Nou, de claim van jouw website komt oorspronkelijk uit deze bron:

http://www.nationalreview(...)a-clinton-foundation

Wat je merkt is dat er daar geen enkele onderbouwing wordt gegeven voor de claims, geen bronnen, geen links. Niks is zelf te verifiëren, dus je moet maar geloven dat het zo is. Dan gaan er bij serieuze onderzoeksjournalistiek wel wat belletjes rinkelen.
pi_166392221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het gebruiken van de term 'mainstreammedia' is an sich nogal BNW-erig natuurlijk.
Grote plaatjes, schreeuwende koppen en weinig tekst zijn al eerste aanwijzingen dat een medium niet al te serieus te nemen zijn. Als een site 'artikelen' heeft met titels als 'JFK TO 911 EVERYTHING IS A RICH MAN’S TRICK', dan kun je er redelijkerwijs wel vanuit gaan dat je aan die bron niet al te veel waarde hoeft te hechten.
Nouja iedereen weet dat de media vol propaganda zit, en één ieder die dat BNW achtig vind heeft zn kop nogal ver in het zand :D Er zijn talloze voorbeelden van te vinden, zoals bijvoorbeeld het Poetin stuk van de NOS.
Lambo of Rekt
pi_166392237
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, de claim van jouw website komt oorspronkelijk uit deze bron:

http://www.nationalreview(...)a-clinton-foundation

Wat je merkt is dat er daar geen enkele onderbouwing wordt gegeven voor de claims, geen bronnen, geen links. Niks is zelf te verifiëren, dus je moet maar geloven dat het zo is. Dan gaan er bij serieuze onderzoeksjournalistiek wel wat belletjes rinkelen.
Ja, dat moet je van elke site, ookal staan er bron verwijzingen, dan moet je ook maar die bronnen op het blote oog vertrouwen. Wat je eigenlijk zegt met deze post is dus; als je er niet zelf bij was moet je het gewoon niet geloven. Nou, dan kunnen we alle nieuws sites opdoeken. Want wat is wel betrouwbaar dan?
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')