Je leest het woord 'hints' in je eigen post wel, toch?quote:Op maandag 7 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.
Ja en als je allemaal hints naar een resultaat hebt is dat geen bewijs alleen begint het wel heel onwaarschijnlijk te worden dat je niet op het juiste spoor zit. Dat is wat hier is gebeurd.quote:Op maandag 7 november 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je leest het woord 'hints' in je eigen post wel, toch?
Daar heb je het al. 'Mailtjes waarin hints worden gegeven.' Compleet jouw interpretatie van dingen. Dat kan en dat mag, vervolgens zul je daar onweerlegbaar bewijs moeten tegenover stellen, en niet zomaar wat verbanden noemen die jij al dan niet ziet. Voor die verbanden zul je namelijk moeten aantonen dat ze er zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.
En dat is dus niet empirisch.quote:Op maandag 7 november 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en als je allemaal hints naar een resultaat hebt is dat geen bewijs alleen begint het wel heel onwaarschijnlijk te worden dat je niet op het juiste spoor zit. Dat is wat hier is gebeurd.
Gelukkig houdt de hele zaak niet op met bij verkiezingen. Zo wel, en het gebeurt niet met censuur, dan was dit een campagne truuk zo laag bij de grond dat ik nooit meer op wikileaks zal vertrouwen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:10 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Daar heb je het al. 'Mailtjes waarin hints worden gegeven.' Compleet jouw interpretatie van dingen. Dat kan en dat mag, vervolgens zul je daar onweerlegbaar bewijs moeten tegenover stellen, en niet zomaar wat verbanden noemen die jij al dan niet ziet. Voor die verbanden zul je namelijk moeten aantonen dat ze er zijn.
Exact barry het is geen bewijs goed dat je dat zelf in ziet. Dan kun je nu dus ook stoppen met te beweren dat het allemaal waar is. Dat jij gelooft dat je op het juiste spoor zit prima, dan ga het maar onderzoeken en empirisch bewijs er voor vinden. Tot die tijd is het niet meer dan jou persoonlijke mening.quote:Op maandag 7 november 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en als je allemaal hints naar een resultaat hebt is dat geen bewijs alleen begint het wel heel onwaarschijnlijk te worden dat je niet op het juiste spoor zit. Dat is wat hier is gebeurd.
Maar hier gaan we dus alweer. Als het ophoudt na de verkiezingen dan was het weer een complot van de andere kant.quote:Op maandag 7 november 2016 12:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gelukkig houdt de hele zaak niet op met bij verkiezingen. Zo wel, en het gebeurt niet met censuur, dan was dit een campagne truuk zo laag bij de grond dat ik nooit meer op wikileaks zal vertrouwen.
Tot nu toe hebben ze een platinum reputatie betreffende authenticiteit van leaks. En daar blijf ik op vertrouwen. En in dat licht hebben we dus wel een probleem.
Ontzettend veel mensen in de VS en daarbuiten zijn hier nou mee bezig. Hoop dat we hier opheldering over vinden in de nabije toekomst. En dan niet op een onderdrukkende manier maar op een transparante. Wat dan de uitkomst ook moge zijn.
Nee hoor, ook als er heldere verklaringen komen over waarom zaken niet zo zijn zoals ze lijken in plaats van ze onder het tapijt te vegen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:15 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Maar hier gaan we dus alweer. Als het ophoudt na de verkiezingen dan was het weer een complot van de andere kant.
Volgens mij houdt de onderdrukking naar jouw idee pas op wanneer jij je gelijk krijgt. Dus dan kun je lang gaan wachten met zo'n drogreden.
Wikileaks geeft zelf toch geen interpretaties over de inhoud?quote:Op maandag 7 november 2016 12:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Tot nu toe hebben ze een platinum reputatie betreffende authenticiteit van leaks. En daar blijf ik op vertrouwen. En in dat licht hebben we dus wel een probleem.
Het gaat er niet om dat ik dat niet kan lezen maar dat er mensen zijn die dit soort shit geloofwaardig vinden.quote:Op maandag 7 november 2016 11:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lees dan gewoon eens zelf man. http://lmgtfy.com/?q=moloch+sacrifice
Je zei: Honderdduizenden. Dat is niet exact 100K. Weet je eigenlijk wel wat je zelf zegt? En waarom?quote:Op maandag 7 november 2016 12:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Of het er exact 100K zijn weet ik natuurlijk niet maar de reddit populatie die er mee bezig is schat ik wel zo groot ja.
Er zijn miljoenen mensen gelovig. Of het nou christenen of moslims of weet ik wat zijn. Die hebben het allemaal mis in mijn ogenquote:Maar hoezo miljoenen mensen gelovig? Ik spreek toch ook niet over gelovigen in het algemeen? Het gaat specifiek in dit geval over Moloch en de connectie met de Islam.
Wat jij wilt. We zullen zien.quote:Op maandag 7 november 2016 12:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik dat niet kan lezen maar dat er mensen zijn die dit soort shit geloofwaardig vinden.
Behalve dat je net zo goed niet kunt weten dat zij het verkeerde geloven en jij het juiste. Daar over oordelen is dan wel weer wat simpel natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2016 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je zei: Honderdduizenden. Dat is niet exact 100K. Weet je eigenlijk wel wat je zelf zegt? En waarom?
Reddit heeft ong. 170k unieke bezoeker per maand. Die zullen niet allemaal Trump aanhangen, en zeker niet dit soort fringe verhalen.
[..]
Er zijn miljoenen mensen gelovig. Of het nou christenen of moslims of weet ik wat zijn. Die hebben het allemaal mis in mijn ogendus je hoeft bij mij niet aan te komen met het argument dat honderdduizenden mensen toch niet gek kunnen zijn
Mr. Glazen Bolquote:Op maandag 7 november 2016 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan wat dat betreft helemaal niets zien.
En hoe heb jij onderzoek gedaan dan Barry? Ben je zelf op zoek geweest naar de mensen en bijvoorbeeld dat eiland of komt het weer eens niet verder dan sturende youtube filmpjes die voornamelijk afkomstig zijn van rechts-conservatieve reliegekkies?quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat het niet van tafel te vegen is. Als je zelf onderzoek doet komt je hier op uit. Je zou het eens moeten proberen.
We zijn op een heel gevaarlijk punt in de geschiedenis aangekomen ben ik bang.
Kun je wel, zolang er voor hun rare beweringen geen bewijzen zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 12:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Behalve dat je net zo goed niet kunt weten dat zij het verkeerde geloven en jij het juiste. Daar over oordelen is dan wel weer wat simpel natuurlijk.
quote:Op maandag 7 november 2016 12:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We gaan wat dat betreft helemaal niets zien.
Noem eens een concrete vraag waar jij antwoord op zou willen hebben?quote:Op maandag 7 november 2016 12:26 schreef BarryOSeven het volgende:
WikiLeaks vooral.
Een nee ik vraag haar niet te bewijzen dat ze geen pedo is. Er moet een transparante uitleg komen de vragen die zijn gekomen door de leaks. Wat er nu gebeurt is censuur en ridiculisatie. Wat bijdraagt in de verdachtmaking dat het wel eens echt waar zou kunnen zijn.
Waarom Comet Pizza en al die andere pedo hutten gelinkt worden aan de Clinton Foundation bijvoorbeeld. Vragen genoeg, nu nog eerlijk antwoord.quote:Op maandag 7 november 2016 12:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Noem eens een concrete vraag waar jij antwoord op zou willen hebben?
Je noemt het "pedo hutten" maar zijn ze daar ook voor veroordeeld? Zo nee dan zijn het enkel insinuaties gestoeld op gebakken lucht. Daar zou ik dan ook geen antwoord op geven vanuit persoon x of yquote:Op maandag 7 november 2016 12:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom Comet Pizza en al die andere pedo hutten gelinkt worden aan de Clinton Foundation bijvoorbeeld. Vragen genoeg, nu nog eerlijk antwoord.
Nou, omdat mensen op internet daar door middel van allerlei associaties bewijzen voor zien.quote:Op maandag 7 november 2016 12:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Waarom Comet Pizza en al die andere pedo hutten gelinkt worden aan de Clinton Foundation bijvoorbeeld. Vragen genoeg, nu nog eerlijk antwoord.
https://investmentwatchbl(...)ary-w-tons-of-links/quote:Op maandag 7 november 2016 12:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je noemt het "pedo hutten" maar zijn ze daar ook voor veroordeeld? Zo nee dan zijn het enkel insinuaties gestoeld op gebakken lucht. Daar zou ik dan ook geen antwoord op geven vanuit persoon x of y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |