abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2016 @ 11:13:56 #151
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166472225
quote:
Thanks ^O^ Nuttige info.

Saillant detail: Moloch en kind-offers zijn een koppel
  maandag 7 november 2016 @ 11:17:19 #152
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166472279
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Je zou in elk geval verklaringen kunnen uitsturen waarom iets ergens staat als daar vragen naar zijn in plaats van het te censureren.
Ik mis even wat er gecensureerd wordt en door wie, maar je hoeft van mij echt niet op alle idiote insinuaties antwoord te geven. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2016 @ 11:18:42 #153
116015 SicSicSics
pi_166472309
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Saillant detail: Moloch en kind-offers zijn een koppel
Waarom spuw je christelijke folklore (?) en uiteindelijk, ongefundeerde beschuldigingen van moord, marteling en misbruik. Staat je goed. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2016 @ 11:18:54 #154
440653 BarryOSeven
pi_166472313
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 11:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik mis even wat er gecensureerd wordt en door wie, maar je hoeft van mij echt niet op alle idiote insinuaties antwoord te geven. :)
Kom je wel eens op Reddit? Je kunt daar niet meer normaal posten als het niet over Hillary gaat je krijgt een ban of je posts worden verwijderd of gedownvote.

Er is een club op internet Correct The Record die daar verantwoordelijk voor is.
https://www.reddit.com/r/(...)the_record_been_all/
  maandag 7 november 2016 @ 11:23:09 #155
440653 BarryOSeven
pi_166472389
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom spuw je christelijke folklore (?) en uiteindelijk, ongefundeerde beschuldigingen van moord, marteling en misbruik. Staat je goed. :N
Dat Moloch en kindoffers samen gaan bedenk ik niet en kun je zelf op wikipedia alleen al nalezen.

Dat Minerva en Moloch worden aanbeden bij Bohemian grove zoals user hierboven de link postte is ook geen geheim. Dan hebben we nu de mails van een pedo-netwerk en kindsmokkel.

Wat gebeurt er met die kinderen, waarom zijn er zo weinig verhalen die naar buiten komen? Als het bij misbruik was gebleven, hadden we dan onderhand niet honderden tot duizenden getuigen moeten hebben die uit de school klappen?

Verder is Moloch ook van toepassing op de Islam:
quote:
In het Arabisch is "de Koning" Al-Malik, een van de 99 namen van Allah. Islam zal Moloch als zijn koning hebben, de kalief/koning die beweert God te zijn.
Wat verklaart waarom ze zulke dikke vriendjes zijn, de ideologie matched.

Verder staat je vrij mee te lezen op reddit.com/r/the_donald en reddit.com/r/conspiracy omdat die nog redelijk vrij van CTR zijn door mod's die voet bij stuk houden.
  maandag 7 november 2016 @ 11:24:24 #156
116015 SicSicSics
pi_166472410
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Kom je wel eens op Reddit?
Nee.
quote:
Je kunt daar niet meer normaal posten als het niet over Hillary gaat je krijgt een ban of je posts worden verwijderd of gedownvote.
Volgens mij bedoel je dit anders of niet?
Er zijn, als ik als noob ff snel door reddit klik, massa's anti-hillary topics.
quote:
Er is een club op internet Correct The Record die daar verantwoordelijk voor is.
https://www.reddit.com/r/(...)the_record_been_all/
Dat is het nieuwe campagne voeren, niet alleen Hillary zet dat soort tactieken in.

Maar in mijn optiek is reddit net een stapje beter dan 4chan. Moet je je, als politicus, op zo'n board gaan zitten verdedigen omdat mensen het nodig vinden om je een kindermoordenaar te noemen?

Ik zou daar ook voor bedanken.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2016 @ 11:28:31 #157
440653 BarryOSeven
pi_166472479
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 11:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Volgens mij bedoel je dit anders of niet?
Er zijn, als ik als noob ff snel door reddit klik, massa's anti-hillary topics.

[..]

Dat is het nieuwe campagne voeren, niet alleen Hillary zet dat soort tactieken in.

Maar in mijn optiek is reddit net een stapje beter dan 4chan. Moet je je, als politicus, op zo'n board gaan zitten verdedigen omdat mensen het nodig vinden om je een kindermoordenaar te noemen?

Ik zou daar ook voor bedanken.
Denk jij dat de wikileaks campagne een verkiezingstunt is? Dat denk ik niet namelijk en aangezien WikiLeaks een 10 weekse Podesta-campagne aankondigde wisten ze dat dit over de verkiezingen heen getrokken zou worden.

Weet niet of dit het nieuwe campagne voeren is. Het komt op mij over als keiharde censuur en maak me grote zorgen als dit soort zieke geesten het ambt gaan bekleden.

Verder hoop ik nog steeds dat straks uitkomt dat het allemaal nep was en een stuk verkiezingscampagne maar eigenlijk kan dat niet. Er zijn te veel verwijzingen met de echte wereld, de geschiedenis, de lolita express, het pedo island de verdachte pizzahutten...

Ik hoop voor de mensheid dat niet gebeurt wat er lijkt te gebeuren. Maar ik ben bang dat ik niet anders kan dan toch dit perspectief door te zetten.
  maandag 7 november 2016 @ 11:36:11 #158
116015 SicSicSics
pi_166472596
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat Moloch en kindoffers samen gaan bedenk ik niet en kun je zelf op wikipedia alleen al nalezen.
Dat dit in de bijbel staat is een feit. Overigens een prima tactiek, je (religieus of politiek) tegenstander afschilderen als een kind-offeraar en misbruiker. Een tactiek die waarschijnlijk ouder is dan de bijbel. :D
quote:
Dat Minerva en Moloch worden aanbeden bij Bohemian grove zoals user hierboven de link postte is ook geen geheim. Dan hebben we nu de mails van een pedo-netwerk en kindsmokkel.
Ik geloof dat er weinig serieus aanbeden wordt in dat kamp, maar mensen geloven graag wat ze willen geloven.

Welke mails?

Die van Tamera Luzzatto, dat ze haar kinderen (!) aan zou bieden als misbruikslachtoffers? Dat geloof je toch niet echt hè?
quote:
Wat gebeurt er met die kinderen, waarom zijn er zo weinig verhalen die naar buiten komen? Als het bij misbruik was gebleven, hadden we dan onderhand niet honderden tot duizenden getuigen moeten hebben die uit de school klappen?
Omdat men de dingen (bewust) verkeerd interpreteert (?) ... Hoe simpel kan het zijn.
quote:
Verder is Moloch ook van toepassing op de Islam:

[..]

Wat verklaart waarom ze zulke dikke vriendjes zijn, de ideologie matched.
Ja, dat verklaart alles!

Wat precies?
quote:
Verder staat je vrij mee te lezen op reddit.com/r/the_donald en reddit.com/r/conspiracy omdat die nog redelijk vrij van CTR zijn door mod's die voet bij stuk houden.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2016 @ 11:40:38 #159
440653 BarryOSeven
pi_166472655
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 11:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat dit in de bijbel staat is een feit. Overigens een prima tactiek, je (religieus of politiek) tegenstander afschilderen als een kind-offeraar en misbruiker. Een tactiek die waarschijnlijk ouder is dan de bijbel. :D

[..]

Ik geloof dat er weinig serieus aanbeden wordt in dat kamp, maar mensen geloven graag wat ze willen geloven.

Welke mails?

Die van Tamera Luzzatto, dat ze haar kinderen (!) aan zou bieden als misbruikslachtoffers? Dat geloof je toch niet echt hè?

[..]

Omdat men de dingen (bewust) verkeerd interpreteert (?) ... Hoe simpel kan het zijn.

[..]

Ja, dat verklaart alles!

Wat precies?

[..]

De moslim invasie zoals we die nu zien hier en in de VS? Alles is met elkaar verbonden en ik ben bang dat jij toch niet diep genoeg zoekt of durft te kijken.

Verder is het aanbieden van je eigen kinderen natuurlijk precies wat Moloch verwacht. Ben bang dat het echt zo is er zijn te veel aanwijzingen voor. Het is wachten op het daadwerkelijke bewijs en ik hoop dat het er is.
pi_166472661
quote:
:') :') :') :') x oneindig
  maandag 7 november 2016 @ 11:41:33 #161
116015 SicSicSics
pi_166472669
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Denk jij dat de wikileaks campagne een verkiezingstunt is? Dat denk ik niet namelijk en aangezien WikiLeaks een 10 weekse Podesta-campagne aankondigde wisten ze dat dit over de verkiezingen heen getrokken zou worden.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Ik denk dat "beïnvloeden" van fora onderdeel is van verkiezingscampagnes.

Wikileaks heeft een hele eigen politieke agenda, maar vooral een hekel aan Hillary. Dat was wel duidelijk neem ik aan? :)
quote:
Weet niet of dit het nieuwe campagne voeren is. Het komt op mij over als keiharde censuur en maak me grote zorgen als dit soort zieke geesten het ambt gaan bekleden.
Volgens mij overdrijf je schromelijk. Als je een paar internet trolls op reddit keiharde censuur gaat noemen dan moet je misschien even opnieuw kalibreren.
quote:
Verder hoop ik nog steeds dat straks uitkomt dat het allemaal nep was en een stuk verkiezingscampagne maar eigenlijk kan dat niet. Er zijn te veel verwijzingen met de echte wereld, de geschiedenis, de lolita express, het pedo island de verdachte pizzahutten...
Al die verwijzingen zijn hear-say at best. En vaak al redelijk snel van tafel te vegen. Waarom kies je ervoor om dat te geloven?
quote:
Ik hoop voor de mensheid dat niet gebeurt wat er lijkt te gebeuren. Maar ik ben bang dat ik niet anders kan dan toch dit perspectief door te zetten.
Een beetje de '80 pedo scare (satanic panic) revived dit. Zal altijd wel langs blijven komen.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2016 @ 11:42:52 #162
440653 BarryOSeven
pi_166472704
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 11:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Ik denk dat "beïnvloeden" van fora onderdeel is van verkiezingscampagnes.

Wikileaks heeft een hele eigen politieke agenda, maar vooral een hekel aan Hillary. Dat was wel duidelijk neem ik aan? :)

[..]

Volgens mij overdrijf je schromelijk. Als je een paar internet trolls op reddit keiharde censuur gaat noemen dan moet je misschien even opnieuw kalibreren.

[..]

Al die verwijzingen zijn hear-say at best. En vaak al redelijk snel van tafel te vegen. Waarom kies je ervoor om dat te geloven?

[..]

Een beetje de '80 pedo scare (satanic panic) revived dit. Zal altijd wel langs blijven komen.
Omdat het niet van tafel te vegen is. Als je zelf onderzoek doet komt je hier op uit. Je zou het eens moeten proberen.

We zijn op een heel gevaarlijk punt in de geschiedenis aangekomen ben ik bang.
pi_166472727
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:40 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De moslim invasie zoals we die nu zien hier en in de VS? Alles is met elkaar verbonden en ik ben bang dat jij toch niet diep genoeg zoekt of durft te kijken.

Verder is het aanbieden van je eigen kinderen natuurlijk precies wat Moloch verwacht. Ben bang dat het echt zo is er zijn te veel aanwijzingen voor. Het is wachten op het daadwerkelijke bewijs en ik hoop dat het er is.
Pas je wel op met bewijs alvast te posten hier? Dalijk zorgt Moloch hoogstpersoonlijk nog voor een permanente ban. ;)
  maandag 7 november 2016 @ 11:44:47 #164
440653 BarryOSeven
pi_166472736
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 11:44 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Pas je wel op met bewijs alvast te posten hier? Dalijk zorgt Moloch hoogstpersoonlijk nog voor een permanente ban. ;)
Lach er maar om. Seek and ye shall find.
pi_166472752
quote:

[..]

Wel vermakelijke teringzooi dit. Bedankt voor het lachen.
  maandag 7 november 2016 @ 11:47:06 #166
440653 BarryOSeven
pi_166472773
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel vermakelijke teringzooi dit. Bedankt voor het lachen.
Lees dan gewoon eens zelf man. http://lmgtfy.com/?q=moloch+sacrifice
pi_166472820
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Lach er maar om. Seek and ye shall find.
Inderdaad, zoek en je zult vinden wat je wilt horen. Een beetje empirisch denken bij dat soort artikels en je krijgt vanzelf mijn houding. Gewoon om te lachen, zoveel onzin staat er in.

Waarschijnlijk maak je gelovige mensen totaal belachelijk altijd, maar Moloch bestaat wel en leeft en gedraagt zich als een of andere God .
  maandag 7 november 2016 @ 11:52:45 #168
440653 BarryOSeven
pi_166472882
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 11:49 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Inderdaad, zoek en je zult vinden wat je wilt horen. Een beetje empirisch denken bij dat soort artikels en je krijgt vanzelf mijn houding. Gewoon om te lachen, zoveel onzin staat er in.

Waarschijnlijk maak je gelovige mensen totaal belachelijk altijd, maar Moloch bestaat wel en leeft en gedraagt zich als een of andere God .
Hoop voor je dat je kunt blijven lachen om de door jou geclassificeerde "onzin" omdat het niet binnen jouw wereldbeeld past.

Waarom zou ik gelovige mensen altijd belachelijk maken? Wat is dat voor een onzin. En wat bedoel je met die laatste zin?

Al zou ik gelovigen belachelijk maken (wat ik niet doe) wat zou dat afdoen aann het geloof van een ander in een of andere entiteit? Als zij daar in geloven en ik niet, maakt dat hen minder gelovig?

Beetje vreemde post wel hoor.
  maandag 7 november 2016 @ 11:55:04 #169
116015 SicSicSics
pi_166472928
quote:
Moslim invasie?.. Die 10 syriers die ze in de VS binnengelaten hebben? Waar haal jij je 'onderzoeksinformatie' vandaan. Breitbart? Hou eens op met jezelf gek te maken. :)
quote:
Maar als het bewijs nooit komt, en je blijft voor altijd op bewijs wachten, hoef je ook nooit op je (smerige) insinuaties en beschuldigingen terug te komen. Lekker makkelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Omdat het niet van tafel te vegen is. Als je zelf onderzoek doet komt je hier op uit. Je zou het eens moeten proberen.

We zijn op een heel gevaarlijk punt in de geschiedenis aangekomen ben ik bang.
Zulke beschuldigingen zijn per definitie niet van tafel te vegen.

Ik probeer het vaker hoor, dat zelf onderzoek doen, maar gek genoeg ben ik nog nooit tot een andere conclusie dan 'batshit insane' gekomen.

Je gelooft omdat je wil geloven.
Fine, fuck you then!
  maandag 7 november 2016 @ 11:57:51 #170
440653 BarryOSeven
pi_166472979
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 11:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Moslim invasie?.. Die 10 syriers die ze in de VS binnengelaten hebben? Waar haal jij je 'onderzoeksinformatie' vandaan. Breitbart? Hou eens op met jezelf gek te maken. :)

[..]

Maar als het bewijs nooit komt, en je blijft voor altijd op bewijs wachten, hoef je ook nooit op je (smerige) insinuaties en beschuldigingen terug te komen. Lekker makkelijk.

[..]

Zulke beschuldigingen zijn per definitie niet van tafel te vegen.

Ik probeer het vaker hoor, dat zelf onderzoek doen, maar gek genoeg ben ik nog nooit tot een andere conclusie dan 'batshit insane' gekomen.

Je gelooft omdat je wil geloven.
Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb. Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.
pi_166473043
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb. Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.
Het lijkt mij inderdaad geen onredelijke verwachting dat er, op de hele bevolking met internettoegang, er een paar honderdduizend mensen zijn die graag geloven in gigantische complotten en daar middels allerlei associaties ook bewijs voor menen te zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 7 november 2016 @ 12:02:55 #172
116015 SicSicSics
pi_166473103
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb.
SRA
https://en.wikipedia.org/(...)use#As_a_moral_panic

Het is niet de eerste keer dat heel veel mensen het ontzettend mis hadden.
quote:
Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.
Zet deze opmerking nou eens in perspectief.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat honderdduizenden mensen het niet verkeerd kunnen hebben? Er zijn miljoenen mensen gelovig en die hebben het volgens mij allemaal mis, dus ik ga al niet met jouw redenering mee.
Hoe weet je überhaupt dat het er 'honderdduizenden' zijn, die er zo over denken? Volgens mij doe je een (slechte) gok?
Fine, fuck you then!
pi_166473141
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je kunt blijven lachen om de door jou geclassificeerde "onzin" omdat het niet binnen jouw wereldbeeld past.

Waarom zou ik gelovige mensen altijd belachelijk maken? Wat is dat voor een onzin. En wat bedoel je met die laatste zin?

Al zou ik gelovigen belachelijk maken (wat ik niet doe) wat zou dat afdoen aann het geloof van een ander in een of andere entiteit? Als zij daar in geloven en ik niet, maakt dat hen minder gelovig?

Beetje vreemde post wel hoor.
Het pas inderdaad niet binnen mijn wereldbeeld nee, aangezien het empirisch bewijs altijd 0 is.

De rest van mijn post was vooral een situatieschets, dat je ideeën net zo debiel zijn als mensen die een geloof blindelings volgen.

Maar goed, des te vreemder is het dat je in een eerdere post refereerde naar de tijd dat je student was. En nu is empirisch bewijs ineens een wereldbeeld en blijkbaar niet nodig. Dan vraag ik me serieus af wat jij gestudeerd hebt?
  maandag 7 november 2016 @ 12:05:02 #174
440653 BarryOSeven
pi_166473153
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2016 12:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

SRA
https://en.wikipedia.org/(...)use#As_a_moral_panic

Het is niet de eerste keer dat heel veel mensen het ontzettend mis hadden.

[..]

Zet deze opmerking nou eens in perspectief.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat honderdduizenden mensen het niet verkeerd kunnen hebben? Er zijn miljoenen mensen gelovig en die hebben het volgens mij allemaal mis, dus ik ga al niet met jouw redenering mee.
Hoe weet je überhaupt dat het er 'honderdduizenden' zijn, die er zo over denken? Volgens mij doe je een (slechte) gok?
Of het er exact 100K zijn weet ik natuurlijk niet maar de reddit populatie die er mee bezig is schat ik wel zo groot ja.

Maar hoezo miljoenen mensen gelovig? Ik spreek toch ook niet over gelovigen in het algemeen? Het gaat specifiek in dit geval over Moloch en de connectie met de Islam.
  maandag 7 november 2016 @ 12:06:53 #175
440653 BarryOSeven
pi_166473191
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:04 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Het pas inderdaad niet binnen mijn wereldbeeld nee, aangezien het empirisch bewijs altijd 0 is.

De rest van mijn post was vooral een situatieschets, dat je ideeën net zo debiel zijn als mensen die een geloof blindelings volgen.

Maar goed, des te vreemder is het dat je in een eerdere post refereerde naar de tijd dat je student was. En nu is empirisch bewijs ineens een wereldbeeld en blijkbaar niet nodig. Dan vraag ik me serieus af wat jij gestudeerd hebt?
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 07-11-2016 12:33:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')