abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2016 @ 22:28:41 #126
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166465590
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze wordt niet vervolgd.
Die smerige corrupte rat van een Comey is al gepasseerd.

Maar congress zal wel net zo zijn.
  zondag 6 november 2016 @ 22:39:17 #127
440653 BarryOSeven
pi_166465978
Als ik er wat langer over nadenk kom ik tot de conclusie dat dit een mooi potje schaken is. Ze dwingen officials kleur te bekennen.

Lynch is al aan de beurt gekomen. Daarna Comey, dan nu Congress. Als last resort flikkeren ze gewoon alles in het publiek als het echt moet.

Dat is dan wel het einde van de VS overheid.
  zondag 6 november 2016 @ 22:42:54 #128
440653 BarryOSeven
pi_166467792
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze wordt niet vervolgd.
Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 23:45:40 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_166467921
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?
He's got friends in high places.
pi_166467990
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He's got friends in high places.
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk. :+
#NoDAPL
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 00:22:08 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_166468580
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk. :+
Geheel toevallig :Y
  maandag 7 november 2016 @ 00:33:17 #133
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166468762
Ik geloof het sws allemaal. Hillary is zonder blaam en vergelijkbaar met moeder theresa.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166468893
Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21 NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
pi_166468895
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 00:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geheel toevallig :Y
!!!Geheel toevallig!!! :')
#NoDAPL
pi_166468945
Wie zich goed wil verdiepen in alle fratsen van HC raad ik aan om zich vooral te verdiepen in de Podesta-leaks. TYT Politics, RT, een van de schrijvers bij politico.org (ironisch genoeg, de bekende witte raaf) en theintercept.com zijn goede bronnen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21 NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
[ afbeelding ]
Helaas is de NBC een weinig betrouwbare bron aangaande HC-gerelateerd nieuws.
Ik neem er geen stelling over in of dat het wel of niet waar is maar wees je er bewust van. Een mooie test: welke media papegaaiden het Rusland-verhaal na? Dan weet je aardig welke media meer en minder te vertrouwen zijn voor dit soort nieuws. ;)

[ Bericht 79% gewijzigd door Bram_van_Loon op 07-11-2016 00:59:25 ]
#NoDAPL
  maandag 7 november 2016 @ 09:32:31 #137
440653 BarryOSeven
pi_166470832
  maandag 7 november 2016 @ 09:56:00 #138
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166471137
Knoop Dutroux, Marianne Vaatstra en het meisje van Nulde er anders ook aan vast...

Moet kunnen toch? :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166471168
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is onjuist. Zij (Lynch heet ze) had al aangegeven mee te gaan met het advies van de FBI om de schijn van belangenverstrengeling te voorkomen, vanwege dat gesprek met Clinton in het vliegtuig (geen golfpartijtje dus). Als de FBI dus had geadviseerd om Clinton te vervolgen had ze dat gedaan. Die gaven echter aan dat een aanklacht geen zin had, dus hebben ze het niet doorgezet.

Maar goed, dat zijn maar feiten. Insinuaties zijn veel spannender!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166471246
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die smerige corrupte rat van een Comey is al gepasseerd.

[ afbeelding ]

Maar congress zal wel net zo zijn.
Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.

Daarnaast, en dat is nog vreemder, waarom zou het Congres een kopie hebben van alle WikiLeaks mailtjes? Hebben ze die zelf gemaakt, of heeft Assange ze die toegestuurd?

Ik denk persoonlijk dat deze man wat overdrijft.
  maandag 7 november 2016 @ 10:14:32 #141
440653 BarryOSeven
pi_166471338
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.

Daarnaast, en dat is nog vreemder, waarom zou het Congres een kopie hebben van alle WikiLeaks mailtjes? Hebben ze die zelf gemaakt, of heeft Assange ze die toegestuurd?

Ik denk persoonlijk dat deze man wat overdrijft.
De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.

Ze dwingen Comey kleur te bekennen, en dat doen ze nu ook bij congress. Uiteindelijk staat er ergens een deadmanswitch triggered archive waar alles in zit voor als het helemaal mis gaat en ook wikileaks er niet meer is.

Kan me niet voorstellen dat de bezitters van de mails zo dom zijn om dat niet goed af te zekeren dan kun je net zo goed meteen alles op straat gooien.

Dan blijft ook nog de mogelijkheid dat het allemaal opgezet spel is van zowel Trump als Clinton. Een zorgvuldig georchestreerd verloop want het lijkt allemaal wel een beetje te veel op een filmscript.

Desalniettemin wat er morgen ook gebeurt dit is nog niet over. Het zou zelfs beter zijn voor de strafzaak als Clinton president wordt want daarmee geeft ze aan ondanks alle kritiek en belastend materiaal ze toch voor de POTUS positie wil gaan.

Maar hoop niet dat het zover komt maar in the end als de documenten niet onderdrukt worden gaat ze nat. Daar ben ik van overtuigd.

Of we komen terecht in een wereld waarin je niet wilt zijn.
pi_166471424
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.

Ze dwingen Comey kleur te bekennen, en dat doen ze nu ook bij congress. Uiteindelijk staat er ergens een deadmanswitch triggered archive waar alles in zit voor als het helemaal mis gaat en ook wikileaks er niet meer is.
Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?

Wie dwingt daarnaast Comey kleur te bekennen? Wie is 'ze'? Die mails van Weiner zijn door de FBI gevonden in een onderzoek, heeft de FBI dan ook de deadmansswitch gemaakt? Zet de FBI Comey en het Congres onder druk?

Er zijn nogal wat vragen die open blijven als ik deze redenatie volg, wat een beetje het tegenovergestelde is van wat een verklaring normaal gesproken doet.
  maandag 7 november 2016 @ 10:29:21 #143
440653 BarryOSeven
pi_166471504
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?

Wie dwingt daarnaast Comey kleur te bekennen? Wie is 'ze'? Die mails van Weiner zijn door de FBI gevonden in een onderzoek, heeft de FBI dan ook de deadmansswitch gemaakt? Zet de FBI Comey en het Congres onder druk?

Er zijn nogal wat vragen die open blijven als ik deze redenatie volg, wat een beetje het tegenovergestelde is van wat een verklaring normaal gesproken doet.
Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.

Toen de aanval werd ingezet opende de FBI ineens de case en verdween zowat alle censuur van internet. Het moment dat gisteren de verkaring werd ingetrokken werden de fora en reddit direct onder vuur genomen door dezelfde groep.

Het stoppen van de censuur was een aanwijzing dat er iets niet in de haak was.

Verder is het in mijn optiek de middelmoot die nu een stokje voor alles steekt. De top van de FBI is gewoon op Clinton's hand net als veel van de topmannen in binnen de VS overheid. Die middelmoot is verantwoordelijk voor wat we nu zien denk ik.

Er zal vast ook iets van coördinatie zijn maar wie dat precies zijn weet ik niet.

Wat ik heb gezien en gelezen is te zorgwekkend. Er is dan wellicht (nog) niet keihard bewijs gevonden maar alles aanwijzingen samen wijzen op een enorm goor complot zo goor dat zelfs een doorgewinterde aluhoed als ik er van geschrokken ben.

En wat mij betreft mogen ze hier niet mee wegkomen. En al zou het allemaal een setup van Rusland zijn wat ik niet geloof, dan zijn de beschuldigingen van een dusdanig ernstige aard dat er heel diep en zorgvuldig onderzoek moet worden gedaan door meerdere partijen waarvan ze niet allemaal uit het westen komen.

Als het überhaupt mogelijk is aan de invloed van deze organisatie te ontkomen.
pi_166471537
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.

Toen de aanval werd ingezet opende de FBI ineens de case en verdween zowat alle censuur van internet. Het moment dat gisteren de verkaring werd ingetrokken werden de fora en reddit direct onder vuur genomen door dezelfde groep.

Het stoppen van de censuur was een aanwijzing dat er iets niet in de haak was.
Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.

Dat er vervolgens mensen zijn die Comey verdenken is vrij logisch, die heb je altijd, maar de beste man is een Republikein, dus die zal ook niet bepaald veel ophebben met Clinton.
  maandag 7 november 2016 @ 10:35:33 #145
440653 BarryOSeven
pi_166471590
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 10:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.

Dat er vervolgens mensen zijn die Comey verdenken is vrij logisch, die heb je altijd, maar de beste man is een Republikein, dus die zal ook niet bepaald veel ophebben met Clinton.
Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.

Verder heb ik gelezen dat een argument was: het zijn vooral duplicaten.

Naar mijn weten is 650000 - 33000 nog steeds 617000 die geen duplicaat kunnen zijn.

Ondanks dat je het niet gelooft ben je het wel met me eens dat er een onderzoek naar moet komen? En al vind je dat niet, zou je instemmen als er mensen zijn die het wel graag zouden willen zien?

Snap jullie positie ook wel. Een paar jaar terug toen ik student was had ik precies dezelfde instelling en heb ik mensen die over illuminati spraken en complotten ook uitgelachen. Toch ben ik niet van mening dat ik in de jaren daarna gek en malloot ben geworden.

Wel heb ik onderzoek gedaan in tegenstelling tot voorheen. En ik kan niet anders dan concluderen dat op veel punten (9/11, ISIS en dan nu dit Moloch pedo netwerk) gewoon echt zijn of dat het op zijn minst logischer is dat deze verhalen kloppen dan dat het officiële verhaal klopt. Hoe graag ik het ook anders had willen zien.
pi_166471669
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:35 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.

Verder heb ik gelezen dat een argument was: het zijn vooral duplicaten.

Naar mijn weten is 650000 - 33000 nog steeds 617000 die geen duplicaat kunnen zijn.

Ondanks dat je het niet gelooft ben je het wel met me eens dat er een onderzoek naar moet komen? En al vind je dat niet, zou je instemmen als er mensen zijn die het wel graag zouden willen zien?
De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.

En ik vind het prima dat er onderzoek moet komen naar Clinton. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat de FBI dat gewoon gedaan heeft en dat professioneel heeft afgehandeld. Een dergelijk orgaan gaan onderzoeken omdat je het niet eens bent met de uitkomst lijkt mij niet wijs, dat doet de geloofwaardigheid van zo'n instantie geen goed.

quote:
Snap jullie positie ook wel. Een paar jaar terug toen ik student was had ik precies dezelfde instelling en heb ik mensen die over illuminati spraken en complotten ook uitgelachen. Toch ben ik niet van mening dat ik in de jaren daarna gek en malloot ben geworden.

Wel heb ik onderzoek gedaan in tegenstelling tot voorheen. En ik kan niet anders dan concluderen dat op veel punten (9/11, ISIS en dan nu dit Moloch pedo netwerk) gewoon echt zijn. Hoe graag ik het ook anders had willen zien.
Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.
  maandag 7 november 2016 @ 10:44:56 #147
440653 BarryOSeven
pi_166471737
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 10:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.

En ik vind het prima dat er onderzoek moet komen naar Clinton. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat de FBI dat gewoon gedaan heeft en dat professioneel heeft afgehandeld. Een dergelijk orgaan gaan onderzoeken omdat je het niet eens bent met de uitkomst lijkt mij niet wijs, dat doet de geloofwaardigheid van zo'n instantie geen goed.

[..]

Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.
We zullen zien, ik denk dat er nog wel aan het licht komt wat er speelt. Als je de documenten hebt gezien van de afgelopen dagen kun je er niet omheen. Haal Moloch maar even weg, het kinderpedo netwerk is er.

Maar Moloch is waarom dit zo georganiseerd en gestructureerd kan gebeuren. Dit is geen incident en we hebben niet te maken met enkele freaks. We hebben te maken met een occulte ideologie.

Zou het geen probleem vinden mijn fouten toe te geven maar dit is waar het nu op wijst. Zonder bewijs maar de aanwijzingen zijn er.

De conclusie dat ik rap gek aan het worden ben is te voorbarig. Als het allemaal niet zo zou zijn had er ook niet actief gecensureerd hoeven worden en had het makkelijk bewezen kunnen worden dat er niets aan de hand is.

Een goede vraag is:

"Waarom gaat een pedo-netwerk voor het presidentschap?"

Het zou veel verstandiger zijn om niet zo in de belangstelling te staan. Dit is overigens geen onderbouwing dat het niet gebeurt. De documenten en aanwijzingen spreken voor zich.

Waarom waarom gaat een pedo netwerk voor POTUS? Omdat het niet bij pedofilie blijft, het is een ideologie.
  maandag 7 november 2016 @ 10:59:34 #148
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_166471965
Voor degene die Moloch niet kunnen plaatsen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Moloch_(god)

https://en.wikipedia.org/wiki/Cremation_of_Care

[ Bericht 9% gewijzigd door DeMolay op 07-11-2016 11:11:24 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 7 november 2016 @ 11:10:57 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166472169
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
De conclusie dat ik rap gek aan het worden ben is te voorbarig. Als het allemaal niet zo zou zijn had er ook niet actief gecensureerd hoeven worden en had het makkelijk bewezen kunnen worden dat er niets aan de hand is.
Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 november 2016 @ 11:11:59 #150
440653 BarryOSeven
pi_166472193
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 11:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is? :D
Je zou in elk geval verklaringen kunnen uitsturen waarom iets ergens staat als daar vragen naar zijn in plaats van het te censureren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')