Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?quote:
He's got friends in high places.quote:Op zondag 6 november 2016 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.quote:
Geheel toevalligquote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.
twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Helaas is de NBC een weinig betrouwbare bron aangaande HC-gerelateerd nieuws.quote:Op maandag 7 november 2016 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Dat is onjuist. Zij (Lynch heet ze) had al aangegeven mee te gaan met het advies van de FBI om de schijn van belangenverstrengeling te voorkomen, vanwege dat gesprek met Clinton in het vliegtuig (geen golfpartijtje dus). Als de FBI dus had geadviseerd om Clinton te vervolgen had ze dat gedaan. Die gaven echter aan dat een aanklacht geen zin had, dus hebben ze het niet doorgezet.quote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.
Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.quote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die smerige corrupte rat van een Comey is al gepasseerd.
[ afbeelding ]
Maar congress zal wel net zo zijn.
De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.quote:Op maandag 7 november 2016 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.
Daarnaast, en dat is nog vreemder, waarom zou het Congres een kopie hebben van alle WikiLeaks mailtjes? Hebben ze die zelf gemaakt, of heeft Assange ze die toegestuurd?
Ik denk persoonlijk dat deze man wat overdrijft.
Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?quote:Op maandag 7 november 2016 10:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.
Ze dwingen Comey kleur te bekennen, en dat doen ze nu ook bij congress. Uiteindelijk staat er ergens een deadmanswitch triggered archive waar alles in zit voor als het helemaal mis gaat en ook wikileaks er niet meer is.
Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.quote:Op maandag 7 november 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?
Wie dwingt daarnaast Comey kleur te bekennen? Wie is 'ze'? Die mails van Weiner zijn door de FBI gevonden in een onderzoek, heeft de FBI dan ook de deadmansswitch gemaakt? Zet de FBI Comey en het Congres onder druk?
Er zijn nogal wat vragen die open blijven als ik deze redenatie volg, wat een beetje het tegenovergestelde is van wat een verklaring normaal gesproken doet.
Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.
Toen de aanval werd ingezet opende de FBI ineens de case en verdween zowat alle censuur van internet. Het moment dat gisteren de verkaring werd ingetrokken werden de fora en reddit direct onder vuur genomen door dezelfde groep.
Het stoppen van de censuur was een aanwijzing dat er iets niet in de haak was.
Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.quote:Op maandag 7 november 2016 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.
Dat er vervolgens mensen zijn die Comey verdenken is vrij logisch, die heb je altijd, maar de beste man is een Republikein, dus die zal ook niet bepaald veel ophebben met Clinton.
De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 10:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.
Verder heb ik gelezen dat een argument was: het zijn vooral duplicaten.
Naar mijn weten is 650000 - 33000 nog steeds 617000 die geen duplicaat kunnen zijn.
Ondanks dat je het niet gelooft ben je het wel met me eens dat er een onderzoek naar moet komen? En al vind je dat niet, zou je instemmen als er mensen zijn die het wel graag zouden willen zien?
Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.quote:Snap jullie positie ook wel. Een paar jaar terug toen ik student was had ik precies dezelfde instelling en heb ik mensen die over illuminati spraken en complotten ook uitgelachen. Toch ben ik niet van mening dat ik in de jaren daarna gek en malloot ben geworden.
Wel heb ik onderzoek gedaan in tegenstelling tot voorheen. En ik kan niet anders dan concluderen dat op veel punten (9/11, ISIS en dan nu dit Moloch pedo netwerk) gewoon echt zijn. Hoe graag ik het ook anders had willen zien.
We zullen zien, ik denk dat er nog wel aan het licht komt wat er speelt. Als je de documenten hebt gezien van de afgelopen dagen kun je er niet omheen. Haal Moloch maar even weg, het kinderpedo netwerk is er.quote:Op maandag 7 november 2016 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.
En ik vind het prima dat er onderzoek moet komen naar Clinton. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat de FBI dat gewoon gedaan heeft en dat professioneel heeft afgehandeld. Een dergelijk orgaan gaan onderzoeken omdat je het niet eens bent met de uitkomst lijkt mij niet wijs, dat doet de geloofwaardigheid van zo'n instantie geen goed.
[..]
Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.
Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is?quote:Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
De conclusie dat ik rap gek aan het worden ben is te voorbarig. Als het allemaal niet zo zou zijn had er ook niet actief gecensureerd hoeven worden en had het makkelijk bewezen kunnen worden dat er niets aan de hand is.
Je zou in elk geval verklaringen kunnen uitsturen waarom iets ergens staat als daar vragen naar zijn in plaats van het te censureren.quote:Op maandag 7 november 2016 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |