Yupquote:Op zondag 6 november 2016 15:13 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet van je? Wat bedoel je?
edit: dus 2 pizza tenten vlakbij in de buurt. Waarvan comet gelinkt is aan de podesta mail.
Zoals Trump en Bernie hebben gezegd: bad judgmentquote:Op zondag 6 november 2016 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Goed personeel is toch wel zeer belangrijk
As secretary of state, Hillary Clinton routinely asked her maid to print out sensitive government e-mails and documents — including ones containing classified information — from her house in Washington, DC, e-mails and FBI memos show. But the housekeeper lacked the security clearance to handle such material.
In fact, Marina Santos was called on so frequently to receive e-mails that she may hold the secrets to E-mailgate — if only the FBI and Congress would subpoena her and the equipment she used.
Clinton entrusted far more than the care of her DC residence, known as Whitehaven, to Santos. She expected the Filipino immigrant to handle state secrets, further opening the Democratic presidential nominee to criticism that she played fast and loose with national security.
http://www.wnd.com/2016/1(...)d-classified-emails/
Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?quote:
He's got friends in high places.quote:Op zondag 6 november 2016 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Bill Clinton heeft weer gegolfd met iemand van justitie?
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.quote:
Geheel toevalligquote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.
twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Helaas is de NBC een weinig betrouwbare bron aangaande HC-gerelateerd nieuws.quote:Op maandag 7 november 2016 00:41 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tom_Winter twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:57:21NBC's Pete Williams reports that nearly all of the e-mails found on the Weiner laptop were duplicates of e-mails FBI already reviewed. reageer retweet
Dat is onjuist. Zij (Lynch heet ze) had al aangegeven mee te gaan met het advies van de FBI om de schijn van belangenverstrengeling te voorkomen, vanwege dat gesprek met Clinton in het vliegtuig (geen golfpartijtje dus). Als de FBI dus had geadviseerd om Clinton te vervolgen had ze dat gedaan. Die gaven echter aan dat een aanklacht geen zin had, dus hebben ze het niet doorgezet.quote:Op zondag 6 november 2016 23:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat jij het had meegekregen, de vorige keer toen justitie besloot om niet over te gaan tot vervolging, net voor de conferentie (juni?), golfte Bill Clinton met de persoon die hierover besloot, net voordat die persoon besloot om niet tot vervolging over te gaan. Ge-heel toe-val-lig natuurlijk.
Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.quote:Op zondag 6 november 2016 22:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die smerige corrupte rat van een Comey is al gepasseerd.
[ afbeelding ]
Maar congress zal wel net zo zijn.
De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.quote:Op maandag 7 november 2016 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou het Congres mails bewaren die gebruikt worden door een onderzoek van de FBI? Het Congres heeft er in principe niks mee te maken.
Daarnaast, en dat is nog vreemder, waarom zou het Congres een kopie hebben van alle WikiLeaks mailtjes? Hebben ze die zelf gemaakt, of heeft Assange ze die toegestuurd?
Ik denk persoonlijk dat deze man wat overdrijft.
Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?quote:Op maandag 7 november 2016 10:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De mails zijn op over plekken verspreid omdat ze dan niet in de doofpot gestopt kunnen worden denk ik. De actie van Comey zag iedereen natuurlijk ook al wel van verre aankomen en is in mijn optiek een schaakzet.
Ze dwingen Comey kleur te bekennen, en dat doen ze nu ook bij congress. Uiteindelijk staat er ergens een deadmanswitch triggered archive waar alles in zit voor als het helemaal mis gaat en ook wikileaks er niet meer is.
Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.quote:Op maandag 7 november 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zag je die actie aankomen? Die kerel kondigt uit het niets dit onderzoek aan, en dan gaat hij vervolgens een doofpot maken? Waarom kondigt hij het dan sowieso aan als hij toch van plan was het in de doofpot te stoppen?
Wie dwingt daarnaast Comey kleur te bekennen? Wie is 'ze'? Die mails van Weiner zijn door de FBI gevonden in een onderzoek, heeft de FBI dan ook de deadmansswitch gemaakt? Zet de FBI Comey en het Congres onder druk?
Er zijn nogal wat vragen die open blijven als ik deze redenatie volg, wat een beetje het tegenovergestelde is van wat een verklaring normaal gesproken doet.
Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.quote:Op maandag 7 november 2016 10:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat Comey al eerder de zaak had afgedaan als "nothing to see here" er zijn al langer verdenkingen aan zijn adres. Het begon allemaal toen grotere delen van het internet door kreeg wat Correct The Record op het internet aan het doen is.
Toen de aanval werd ingezet opende de FBI ineens de case en verdween zowat alle censuur van internet. Het moment dat gisteren de verkaring werd ingetrokken werden de fora en reddit direct onder vuur genomen door dezelfde groep.
Het stoppen van de censuur was een aanwijzing dat er iets niet in de haak was.
Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.quote:Op maandag 7 november 2016 10:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of, en hou je vast, ze hebben gewoon eerlijk onderzoek gedaan, en toen er nieuwe informatie kwam hebben ze nogmaals eerlijk onderzoek gedaan. Daaruit is beide keren niet genoeg gekomen om Clinton te kunnen vervolgen.
Dat er vervolgens mensen zijn die Comey verdenken is vrij logisch, die heb je altijd, maar de beste man is een Republikein, dus die zal ook niet bepaald veel ophebben met Clinton.
De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 10:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is toch wel opvallend dat ze voor 33000 email anderhalf tot twee jaar nodig hebben en voor 650000 een dag of acht.
Verder heb ik gelezen dat een argument was: het zijn vooral duplicaten.
Naar mijn weten is 650000 - 33000 nog steeds 617000 die geen duplicaat kunnen zijn.
Ondanks dat je het niet gelooft ben je het wel met me eens dat er een onderzoek naar moet komen? En al vind je dat niet, zou je instemmen als er mensen zijn die het wel graag zouden willen zien?
Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.quote:Snap jullie positie ook wel. Een paar jaar terug toen ik student was had ik precies dezelfde instelling en heb ik mensen die over illuminati spraken en complotten ook uitgelachen. Toch ben ik niet van mening dat ik in de jaren daarna gek en malloot ben geworden.
Wel heb ik onderzoek gedaan in tegenstelling tot voorheen. En ik kan niet anders dan concluderen dat op veel punten (9/11, ISIS en dan nu dit Moloch pedo netwerk) gewoon echt zijn. Hoe graag ik het ook anders had willen zien.
We zullen zien, ik denk dat er nog wel aan het licht komt wat er speelt. Als je de documenten hebt gezien van de afgelopen dagen kun je er niet omheen. Haal Moloch maar even weg, het kinderpedo netwerk is er.quote:Op maandag 7 november 2016 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De 650.000 mails zijn álle mails van Weiner, niet de mails die betrekking hebben tot Clinton. De hoeveelheid die dus überhaupt relevant was zal stukken kleiner zijn.
En ik vind het prima dat er onderzoek moet komen naar Clinton. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat de FBI dat gewoon gedaan heeft en dat professioneel heeft afgehandeld. Een dergelijk orgaan gaan onderzoeken omdat je het niet eens bent met de uitkomst lijkt mij niet wijs, dat doet de geloofwaardigheid van zo'n instantie geen goed.
[..]
Slecht nieuws Barry, maar als je serieus denkt dat Obama, Clinton en haar campagneteam allemaal lid zijn van een groot Moloch pedo-netwerk ben je dus wel gek en malloot aan het worden. En rap ook.
Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is?quote:Op maandag 7 november 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
De conclusie dat ik rap gek aan het worden ben is te voorbarig. Als het allemaal niet zo zou zijn had er ook niet actief gecensureerd hoeven worden en had het makkelijk bewezen kunnen worden dat er niets aan de hand is.
Je zou in elk geval verklaringen kunnen uitsturen waarom iets ergens staat als daar vragen naar zijn in plaats van het te censureren.quote:Op maandag 7 november 2016 11:10 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe kun je (nog los van alle idiote aannames) nou bewijzen dat iets niet zo is?
Thanksquote:Op maandag 7 november 2016 10:59 schreef DeMolay het volgende:
Voor degene die Moloch niet kunnen plaatsen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moloch_(god)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cremation_of_Care
Ik mis even wat er gecensureerd wordt en door wie, maar je hoeft van mij echt niet op alle idiote insinuaties antwoord te geven.quote:Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Je zou in elk geval verklaringen kunnen uitsturen waarom iets ergens staat als daar vragen naar zijn in plaats van het te censureren.
Waarom spuw je christelijke folklore (?) en uiteindelijk, ongefundeerde beschuldigingen van moord, marteling en misbruik. Staat je goed.quote:Op maandag 7 november 2016 11:13 schreef BarryOSeven het volgende:
Saillant detail: Moloch en kind-offers zijn een koppel
Kom je wel eens op Reddit? Je kunt daar niet meer normaal posten als het niet over Hillary gaat je krijgt een ban of je posts worden verwijderd of gedownvote.quote:Op maandag 7 november 2016 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik mis even wat er gecensureerd wordt en door wie, maar je hoeft van mij echt niet op alle idiote insinuaties antwoord te geven.
Dat Moloch en kindoffers samen gaan bedenk ik niet en kun je zelf op wikipedia alleen al nalezen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom spuw je christelijke folklore (?) en uiteindelijk, ongefundeerde beschuldigingen van moord, marteling en misbruik. Staat je goed.
Wat verklaart waarom ze zulke dikke vriendjes zijn, de ideologie matched.quote:In het Arabisch is "de Koning" Al-Malik, een van de 99 namen van Allah. Islam zal Moloch als zijn koning hebben, de kalief/koning die beweert God te zijn.
Nee.quote:
Volgens mij bedoel je dit anders of niet?quote:Je kunt daar niet meer normaal posten als het niet over Hillary gaat je krijgt een ban of je posts worden verwijderd of gedownvote.
Dat is het nieuwe campagne voeren, niet alleen Hillary zet dat soort tactieken in.quote:Er is een club op internet Correct The Record die daar verantwoordelijk voor is.
https://www.reddit.com/r/(...)the_record_been_all/
Denk jij dat de wikileaks campagne een verkiezingstunt is? Dat denk ik niet namelijk en aangezien WikiLeaks een 10 weekse Podesta-campagne aankondigde wisten ze dat dit over de verkiezingen heen getrokken zou worden.quote:Op maandag 7 november 2016 11:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Volgens mij bedoel je dit anders of niet?
Er zijn, als ik als noob ff snel door reddit klik, massa's anti-hillary topics.
[..]
Dat is het nieuwe campagne voeren, niet alleen Hillary zet dat soort tactieken in.
Maar in mijn optiek is reddit net een stapje beter dan 4chan. Moet je je, als politicus, op zo'n board gaan zitten verdedigen omdat mensen het nodig vinden om je een kindermoordenaar te noemen?
Ik zou daar ook voor bedanken.
Dat dit in de bijbel staat is een feit. Overigens een prima tactiek, je (religieus of politiek) tegenstander afschilderen als een kind-offeraar en misbruiker. Een tactiek die waarschijnlijk ouder is dan de bijbel.quote:Op maandag 7 november 2016 11:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat Moloch en kindoffers samen gaan bedenk ik niet en kun je zelf op wikipedia alleen al nalezen.
Ik geloof dat er weinig serieus aanbeden wordt in dat kamp, maar mensen geloven graag wat ze willen geloven.quote:Dat Minerva en Moloch worden aanbeden bij Bohemian grove zoals user hierboven de link postte is ook geen geheim. Dan hebben we nu de mails van een pedo-netwerk en kindsmokkel.
Omdat men de dingen (bewust) verkeerd interpreteert (?) ... Hoe simpel kan het zijn.quote:Wat gebeurt er met die kinderen, waarom zijn er zo weinig verhalen die naar buiten komen? Als het bij misbruik was gebleven, hadden we dan onderhand niet honderden tot duizenden getuigen moeten hebben die uit de school klappen?
Ja, dat verklaart alles!quote:Verder is Moloch ook van toepassing op de Islam:
[..]
Wat verklaart waarom ze zulke dikke vriendjes zijn, de ideologie matched.
quote:Verder staat je vrij mee te lezen op reddit.com/r/the_donald en reddit.com/r/conspiracy omdat die nog redelijk vrij van CTR zijn door mod's die voet bij stuk houden.
De moslim invasie zoals we die nu zien hier en in de VS? Alles is met elkaar verbonden en ik ben bang dat jij toch niet diep genoeg zoekt of durft te kijken.quote:Op maandag 7 november 2016 11:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat dit in de bijbel staat is een feit. Overigens een prima tactiek, je (religieus of politiek) tegenstander afschilderen als een kind-offeraar en misbruiker. Een tactiek die waarschijnlijk ouder is dan de bijbel.
[..]
Ik geloof dat er weinig serieus aanbeden wordt in dat kamp, maar mensen geloven graag wat ze willen geloven.
Welke mails?
Die van Tamera Luzzatto, dat ze haar kinderen (!) aan zou bieden als misbruikslachtoffers? Dat geloof je toch niet echt hè?
[..]
Omdat men de dingen (bewust) verkeerd interpreteert (?) ... Hoe simpel kan het zijn.
[..]
Ja, dat verklaart alles!
Wat precies?
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.quote:Op maandag 7 november 2016 11:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Denk jij dat de wikileaks campagne een verkiezingstunt is? Dat denk ik niet namelijk en aangezien WikiLeaks een 10 weekse Podesta-campagne aankondigde wisten ze dat dit over de verkiezingen heen getrokken zou worden.
Volgens mij overdrijf je schromelijk. Als je een paar internet trolls op reddit keiharde censuur gaat noemen dan moet je misschien even opnieuw kalibreren.quote:Weet niet of dit het nieuwe campagne voeren is. Het komt op mij over als keiharde censuur en maak me grote zorgen als dit soort zieke geesten het ambt gaan bekleden.
Al die verwijzingen zijn hear-say at best. En vaak al redelijk snel van tafel te vegen. Waarom kies je ervoor om dat te geloven?quote:Verder hoop ik nog steeds dat straks uitkomt dat het allemaal nep was en een stuk verkiezingscampagne maar eigenlijk kan dat niet. Er zijn te veel verwijzingen met de echte wereld, de geschiedenis, de lolita express, het pedo island de verdachte pizzahutten...
Een beetje de '80 pedo scare (satanic panic) revived dit. Zal altijd wel langs blijven komen.quote:Ik hoop voor de mensheid dat niet gebeurt wat er lijkt te gebeuren. Maar ik ben bang dat ik niet anders kan dan toch dit perspectief door te zetten.
Omdat het niet van tafel te vegen is. Als je zelf onderzoek doet komt je hier op uit. Je zou het eens moeten proberen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd.
Ik denk dat "beïnvloeden" van fora onderdeel is van verkiezingscampagnes.
Wikileaks heeft een hele eigen politieke agenda, maar vooral een hekel aan Hillary. Dat was wel duidelijk neem ik aan?
[..]
Volgens mij overdrijf je schromelijk. Als je een paar internet trolls op reddit keiharde censuur gaat noemen dan moet je misschien even opnieuw kalibreren.
[..]
Al die verwijzingen zijn hear-say at best. En vaak al redelijk snel van tafel te vegen. Waarom kies je ervoor om dat te geloven?
[..]
Een beetje de '80 pedo scare (satanic panic) revived dit. Zal altijd wel langs blijven komen.
Pas je wel op met bewijs alvast te posten hier? Dalijk zorgt Moloch hoogstpersoonlijk nog voor een permanente ban.quote:Op maandag 7 november 2016 11:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De moslim invasie zoals we die nu zien hier en in de VS? Alles is met elkaar verbonden en ik ben bang dat jij toch niet diep genoeg zoekt of durft te kijken.
Verder is het aanbieden van je eigen kinderen natuurlijk precies wat Moloch verwacht. Ben bang dat het echt zo is er zijn te veel aanwijzingen voor. Het is wachten op het daadwerkelijke bewijs en ik hoop dat het er is.
Lach er maar om. Seek and ye shall find.quote:Op maandag 7 november 2016 11:44 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Pas je wel op met bewijs alvast te posten hier? Dalijk zorgt Moloch hoogstpersoonlijk nog voor een permanente ban.
Wel vermakelijke teringzooi dit. Bedankt voor het lachen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De moslim invasie zoals we die nu zien hier en in de VS? Alles is met elkaar verbonden en ik ben bang dat jij toch niet diep genoeg zoekt of durft te kijken.
Verder is het aanbieden van je eigen kinderen natuurlijk precies wat Moloch verwacht. Ben bang dat het echt zo is er zijn te veel aanwijzingen voor. Het is wachten op het daadwerkelijke bewijs en ik hoop dat het er is.
Lees dan gewoon eens zelf man. http://lmgtfy.com/?q=moloch+sacrificequote:Op maandag 7 november 2016 11:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel vermakelijke teringzooi dit. Bedankt voor het lachen.
Inderdaad, zoek en je zult vinden wat je wilt horen. Een beetje empirisch denken bij dat soort artikels en je krijgt vanzelf mijn houding. Gewoon om te lachen, zoveel onzin staat er in.quote:Op maandag 7 november 2016 11:44 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lach er maar om. Seek and ye shall find.
Hoop voor je dat je kunt blijven lachen om de door jou geclassificeerde "onzin" omdat het niet binnen jouw wereldbeeld past.quote:Op maandag 7 november 2016 11:49 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Inderdaad, zoek en je zult vinden wat je wilt horen. Een beetje empirisch denken bij dat soort artikels en je krijgt vanzelf mijn houding. Gewoon om te lachen, zoveel onzin staat er in.
Waarschijnlijk maak je gelovige mensen totaal belachelijk altijd, maar Moloch bestaat wel en leeft en gedraagt zich als een of andere God .
Moslim invasie?.. Die 10 syriers die ze in de VS binnengelaten hebben? Waar haal jij je 'onderzoeksinformatie' vandaan. Breitbart? Hou eens op met jezelf gek te maken.quote:Op maandag 7 november 2016 11:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Maar als het bewijs nooit komt, en je blijft voor altijd op bewijs wachten, hoef je ook nooit op je (smerige) insinuaties en beschuldigingen terug te komen. Lekker makkelijk.quote:Verder is het aanbieden van je eigen kinderen natuurlijk precies wat Moloch verwacht. Ben bang dat het echt zo is er zijn te veel aanwijzingen voor. Het is wachten op het daadwerkelijke bewijs en ik hoop dat het er is.
Zulke beschuldigingen zijn per definitie niet van tafel te vegen.quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Omdat het niet van tafel te vegen is. Als je zelf onderzoek doet komt je hier op uit. Je zou het eens moeten proberen.
We zijn op een heel gevaarlijk punt in de geschiedenis aangekomen ben ik bang.
Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb. Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.quote:Op maandag 7 november 2016 11:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Moslim invasie?.. Die 10 syriers die ze in de VS binnengelaten hebben? Waar haal jij je 'onderzoeksinformatie' vandaan. Breitbart? Hou eens op met jezelf gek te maken.
[..]
Maar als het bewijs nooit komt, en je blijft voor altijd op bewijs wachten, hoef je ook nooit op je (smerige) insinuaties en beschuldigingen terug te komen. Lekker makkelijk.
[..]
Zulke beschuldigingen zijn per definitie niet van tafel te vegen.
Ik probeer het vaker hoor, dat zelf onderzoek doen, maar gek genoeg ben ik nog nooit tot een andere conclusie dan 'batshit insane' gekomen.
Je gelooft omdat je wil geloven.
Het lijkt mij inderdaad geen onredelijke verwachting dat er, op de hele bevolking met internettoegang, er een paar honderdduizend mensen zijn die graag geloven in gigantische complotten en daar middels allerlei associaties ook bewijs voor menen te zien.quote:Op maandag 7 november 2016 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb. Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.
SRAquote:Op maandag 7 november 2016 11:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoop dat je gelijk hebt maar ben bang van niet. Als het straks helemaal mis gaat kan ik in elk geval wel zeggen dat ik alles geprobeerd heb en kan niemand mij verwijten dat ik niet gewaarschuwd heb.
Zet deze opmerking nou eens in perspectief.quote:Net als met mij vele honderdduizenden anderen die kennelijk allemaal gek zijn geworden.
Het pas inderdaad niet binnen mijn wereldbeeld nee, aangezien het empirisch bewijs altijd 0 is.quote:Op maandag 7 november 2016 11:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je kunt blijven lachen om de door jou geclassificeerde "onzin" omdat het niet binnen jouw wereldbeeld past.
Waarom zou ik gelovige mensen altijd belachelijk maken? Wat is dat voor een onzin. En wat bedoel je met die laatste zin?
Al zou ik gelovigen belachelijk maken (wat ik niet doe) wat zou dat afdoen aann het geloof van een ander in een of andere entiteit? Als zij daar in geloven en ik niet, maakt dat hen minder gelovig?
Beetje vreemde post wel hoor.
Of het er exact 100K zijn weet ik natuurlijk niet maar de reddit populatie die er mee bezig is schat ik wel zo groot ja.quote:Op maandag 7 november 2016 12:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
SRA
https://en.wikipedia.org/(...)use#As_a_moral_panic
Het is niet de eerste keer dat heel veel mensen het ontzettend mis hadden.
[..]
Zet deze opmerking nou eens in perspectief.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat honderdduizenden mensen het niet verkeerd kunnen hebben? Er zijn miljoenen mensen gelovig en die hebben het volgens mij allemaal mis, dus ik ga al niet met jouw redenering mee.
Hoe weet je überhaupt dat het er 'honderdduizenden' zijn, die er zo over denken? Volgens mij doe je een (slechte) gok?
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.quote:Op maandag 7 november 2016 12:04 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Het pas inderdaad niet binnen mijn wereldbeeld nee, aangezien het empirisch bewijs altijd 0 is.
De rest van mijn post was vooral een situatieschets, dat je ideeën net zo debiel zijn als mensen die een geloof blindelings volgen.
Maar goed, des te vreemder is het dat je in een eerdere post refereerde naar de tijd dat je student was. En nu is empirisch bewijs ineens een wereldbeeld en blijkbaar niet nodig. Dan vraag ik me serieus af wat jij gestudeerd hebt?
Je leest het woord 'hints' in je eigen post wel, toch?quote:Op maandag 7 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.
Ja en als je allemaal hints naar een resultaat hebt is dat geen bewijs alleen begint het wel heel onwaarschijnlijk te worden dat je niet op het juiste spoor zit. Dat is wat hier is gebeurd.quote:Op maandag 7 november 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je leest het woord 'hints' in je eigen post wel, toch?
Daar heb je het al. 'Mailtjes waarin hints worden gegeven.' Compleet jouw interpretatie van dingen. Dat kan en dat mag, vervolgens zul je daar onweerlegbaar bewijs moeten tegenover stellen, en niet zomaar wat verbanden noemen die jij al dan niet ziet. Voor die verbanden zul je namelijk moeten aantonen dat ze er zijn.quote:Op maandag 7 november 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Informatica, en wat bedoel je met empirisch bewijs? Er is juist empirisch bewijs; mailtjes en moordzaken waarin hints worden gegeven naar het hoe en waarom.
En dat is dus niet empirisch.quote:Op maandag 7 november 2016 12:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en als je allemaal hints naar een resultaat hebt is dat geen bewijs alleen begint het wel heel onwaarschijnlijk te worden dat je niet op het juiste spoor zit. Dat is wat hier is gebeurd.
Gelukkig houdt de hele zaak niet op met bij verkiezingen. Zo wel, en het gebeurt niet met censuur, dan was dit een campagne truuk zo laag bij de grond dat ik nooit meer op wikileaks zal vertrouwen.quote:Op maandag 7 november 2016 12:10 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Daar heb je het al. 'Mailtjes waarin hints worden gegeven.' Compleet jouw interpretatie van dingen. Dat kan en dat mag, vervolgens zul je daar onweerlegbaar bewijs moeten tegenover stellen, en niet zomaar wat verbanden noemen die jij al dan niet ziet. Voor die verbanden zul je namelijk moeten aantonen dat ze er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |