SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Graag gedaan. Gewoon aangesloten op Symph hoorquote:Op woensdag 2 november 2016 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zaten bijzonder fraaie nummers tussen. Bijzonder thema ook.Bedankt, 11.
Het kan nog veel erger hoor.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Och hemel. Dieter Bohlen.
Dan heb ik nog liever Modern Talking!
I know!quote:
En hoe meer dementerend, kennelijk...quote:
DJ PP - Vage Baggerquote:Op woensdag 2 november 2016 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hoe meer dementerend, kennelijk...
idd, het is altijd vage shit.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het had ook gewoon DJ PP - Standaardshow kunnen heten
Wat was er vanavond?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:11 schreef EggsTC het volgende:
Zo, weer terug, ff chickie opgehaald van zuidplein
Het niveau van Modern Talking is nog niet gehaald inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Da's zo saai.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch hoor ik bij Piet regelmatig leuke dingen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het niveau van Modern Talking is nog niet gehaald inderdaad
Ik vat het op als compliment.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch hoor ik bij Piet regelmatig leuke dingen.
Oh okee. Nou ja, moet ook gebeurenquote:
Zo was het ook bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vat het op als compliment.
Ik had zin in bagger.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veuls te braaf. Piet is week geworden door zijn kleinzoon.
Verbaas me haast nergens meer over.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:30 schreef EggsTC het volgende:
Brit beboet voor valse bommelding op Schiphol
Dan ben je een achterljike hoor he.
En maar ¤250 boete krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:30 schreef EggsTC het volgende:
Brit beboet voor valse bommelding op Schiphol
Dan ben je een achterljike hoor he.
Ik vind dit ook prima te hachelenquote:
Kut dingen zijn dat, ga er met gooien meestal.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
ik moet helaas aftaaien, bed roept, wekker gaat me irriteren morgen.
Ik las dit natuurlijk weer te laat...quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt pietje, en 11voor t draaie
En spijkerbroekkie, voor t lache
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kut dingen zijn dat, ga er met gooien meestal.
Daar is mijn bed te groot voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.
Die vul ik zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze nummers zouden niet misstaan in de ZDF Kultnacht.
En nog wel op meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt nogal op Ecuador van Sash...
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel baggerquote:
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel bagger
TMIquote:Op donderdag 3 november 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.
Mzzzls.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Trusten!quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Klonk oké, alleen jammer van die akkoorden in het rustige stuk. Majeur waar ze mineur moeten zijn.quote:
Wanneer je nog tijdje wakker bent kan ik Adrian Sherwood er nog wel ingooien.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer ligt hier gewoon een cd-single in de kast...
Toevallig vanavond nog iets uit mijn Culture Beat-collectie gedraaid. Vrij aardige stapel cd-singles...
Ik blijf niet zo lang meer luisteren. Bewaar het maar voor een volgende keer, als je rond 23:00 uur begint of zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je nog tijdje wakker bent kan ik Adrian Sherwood er nog wel ingooien.
Half uurtje nog.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf niet zo lang meer luisteren. Bewaar het maar voor een volgende keer, als je rond 23:00 uur begint of zo.
Ik merk het. Van deze band heb ik trouwens nog ergens een single liggen. Even de titel opgezocht: Human Nature.quote:
Ja was een kleine hit zelfs.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het. Van deze band heb ik trouwens nog ergens een single liggen. Even de titel opgezocht: Human Nature.
En zo word ik weer op een idee gebracht voor een track in een volgende showquote:Op donderdag 3 november 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja was een kleine hit zelfs.
Mijn probleem is dat ik er teveel heb.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo word ik weer op een idee gebracht voor een track in een volgende show
Die luisterde er vast naar.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft in de verte iets Shamen-achtigs.
On U Sound / Adrian Sherwood kende je niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt lekker experimenteel / speels allemaal
On U Sound ken ik van die ene track met Gary Clail. Adrian Sherwood ken ik van die AIR-remix en van jij ervan hebt gedraaid.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
On U Sound / Adrian Sherwood kende je niet?
Dat wordt spotify checken.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
On U Sound ken ik van die ene track met Gary Clail. Adrian Sherwood ken ik van die AIR-remix en van jij ervan hebt gedraaid.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 3 november 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt spotify checken.
Geen idee wat daar staat?
Van Gary Clail twee albums; eentje uit 1989 en eentje uit 2014. Van Sherwood ook twee albums, maar ook een groot aantal releases waar hij op voorkomt. Dertig tel ik er.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er te vinden is.
Valt nog mee, veel verzamelalbums denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Gary Clail twee albums; eentje uit 1989 en eentje uit 2014. Van Sherwood ook twee albums, maar ook een groot aantal releases waar hij op voorkomt. Dertig tel ik er.
Geen idee. Maar je kunt Spotify gratis gebruiken. Dus je kunt het altijd installeren, wat rondsnuffelen en het weer verwijderen als je niks van je gading kunt vinden. Voor mij is het sowieso een goudmijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt nog mee, veel verzamelalbums denk ik.
Niet dat ik weet. Er zit een normale zoekfunctie in, dus als de naam van het label ook in de titel van het album staat, kun je dat wél vinden.quote:
Ik ga nog ff door een uurtje, heb nog wat luisteraars op server.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga zo geleidelijk afhaken. Piet bedankt weer
quote:
Zelfs de voortuin is al niet meer veilig tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]mijn fiets is uit de voortuin gestolen
![]()
wel verzekerd maar ook gedoe weer
Jij nog wakker ja?quote:Op donderdag 3 november 2016 08:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelfs de voortuin is al niet meer veilig tegenwoordig.
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
dat is echt kl***equote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
![]()
Je zou er bijna je wekker voor zetten!quote:Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer Dieter Bohlen gemist vannacht
Balenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:52 schreef just me het volgende:
mijn fiets is uit de voortuin gestolen
![]()
Dat is wel een héle ruimte uitleg van het begrip "buurmeisje"quote:Op donderdag 3 november 2016 11:43 schreef just me het volgende:
mijn buurmeisje, ze woont in Griekenland
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is wel een héle ruimte uitleg van het begrip "buurmeisje"
bijna, maar ook bijna nietquote:Op donderdag 3 november 2016 11:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zou er bijna je wekker voor zetten!
Bijna.
Ja en 6x Dub Syndicatequote:Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon 3 keer Dieter Bohlen gemist vannacht
Nog steeds met Mixxx. Maar hij heeft de draai-PC naar boven verplaatst en vandaag kabeltje doorgetrokken.quote:
En welke drivers daarbinnen met welke latency, voor zover je weet?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds met Mixxx. Maar hij heeft de draai-PC naar boven verplaatst en vandaag kabeltje doorgetrokken.
Geen idee ...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En welke drivers daarbinnen met welke latency, voor zover je weet?
Hij draait met ubuntu en niet met Windowsquote:Op donderdag 3 november 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt op mijn issues met Mixxx als ik niet met Asio drivers draai namelijk...
O ja, even vergeten...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij draait met ubuntu en niet met Windows
Hoe gaatie maryquote:Op donderdag 3 november 2016 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Het lijkt toch nog steeds 'fout' te gaan als L2B naar het volgende nummer mixt. Maar bij de eerste nummers gebeurde dat niet.
Hé een blauwe Eggsquote:
ik dacht dat je er al vanaf wasquote:Op donderdag 3 november 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé een blauwe Eggs
Het lijkt langzaam de betere kant op te gaan.
Prima, maar ik zit niet achter een computer...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef EggsTC het volgende:
ff intunen.
Ik zou ook wel op het rooster willen vanavond, als iemand me wil zetten om 2200 met goedkeuring van de rest
Kan ik wel regelen, hoe gaat show heten, Waar blijft die GOA weer?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:40 schreef EggsTC het volgende:
ff intunen.
Ik zou ook wel op het rooster willen vanavond, als iemand me wil zetten om 2200 met goedkeuring van de rest
Dan zet ik Eggs op het roosterquote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik zit niet achter een computer...
Nee helaas niet. Vervelende complicaties.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik dacht dat je er al vanaf wasman man man what happened
Ik wacht op de shownaam.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zet ik Eggs op het rooster
Edit: Oh, Piet regelt het al![]()
quote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net fijntjes dat het vandaag onze trouwdag is...
Altijd handig die schoonmoeders.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen seconde aan gedacht, totdat mijn schoonmoeder net belde om ons te feliciteren...
oeps. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen seconde aan gedacht, totdat mijn schoonmoeder net belde om ons te feliciteren...
Oh, het scheelt dan dat mevrouw MM niet met een koffer met jouw kleren klaar stondquote:Op donderdag 3 november 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die weet ook als enige hoe lang we al bij elkaar zijn...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig die schoonmoeders.
Ja, euh, OK.quote:
Zo'n grote koffer heeft ze niet...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het scheelt dan dat mevrouw MM niet met een koffer met jouw kleren klaar stond
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet altijd terug rekenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die weet ook als enige hoe lang we al bij elkaar zijn...
Dan niet hoor!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ja, daarvoor postte ik het niet...
Ik reken op mijn schoonmoeder, ik weet het echt niet...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd terug rekenen.
Die van mij kan elk moment omvallen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reken op mijn schoonmoeder, ik weet het echt niet...
hier naast me zegt er eentje: dat zou mij ook kunnen overkomenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vieringen van bepaalde data, dagen en zo...
Ssssst.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
ik heb mijn eigen fiets net teruggevonden
hoe? Marktplaats?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
Nope, bij een flat hier 5 minuten vandaanquote:
quote:
Meteen meegenomen weer natuurlijk...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
Ja en veilig opgeborgen in de gang, morgen even politie en verzekering meldenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meteen meegenomen weer natuurlijk...
Altijd handig zo'n extra fiets.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meteen meegenomen weer natuurlijk...
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en veilig opgeborgen in de gang, morgen even politie en verzekering melden
Hoezo, die fiets is toch zoek?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou, wil ook wel een rondje andre hazes draaien als je dat wilquote:Op donderdag 3 november 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ik wel regelen, hoe gaat show heten, Waar blijft die GOA weer?
Niet de verzekering oplichtenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou, wil ook wel een rondje andre hazes draaien als je dat wil
Heb je nu niet een gestolen fiets gestolenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn mute knop werkt prima, je staat er al op.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het laatse rondje dan alleen svp...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu niet een gestolen fiets gestolen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pak zo de slingers nog wel even voor een uurtje of zo... 🎉
Tracklist uit Mixxx halen is vrij eenvoudig.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:32 schreef EggsTC het volgende:
Krijgen we een tracklist?
Dope muziek gek
Zoiets ja, hij stond daar keurig op slot, ik had mijn fietssleutel bij me, heb hem van het slot gehaald en ben naar huis gelopenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nu niet een gestolen fiets gestolen
Had de dief ook een sleutel dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Zoiets ja, hij stond daar keurig op slot, ik had mijn fietssleutel bij me, heb hem van het slot gehaald en ben naar huis gelopen
Niet eens gefietst?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Zoiets ja, hij stond daar keurig op slot, ik had mijn fietssleutel bij me, heb hem van het slot gehaald en ben naar huis gelopen
nuquote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga een random set draaien, vele goa-stromingen op t menu
ik had al een geleende fiets bij mequote:
Kan je eens een keer wat old skool house draaien?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:54 schreef EggsTC het volgende:
Ik ga een random set draaien, vele goa-stromingen op t menu
En daar moet je het op leren...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik had al een geleende fiets bij me
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je eens een keer wat old skool house draaien?
Ik bedoel de oer house, eind jaren 80, voor gabber en hardcore.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.
Heb ik wel, maar daar is t nu te kort voor. Volgende keer., moet ik zoeken.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel de oer house, eind jaren 80, voor gabber en hardcore.
Of is dat je pakkie an niet...?
Het is vrij simpel, komt uit Chicago, daarna ook in Detroit en toen naar UK en EU.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
House is nogal een breed begrip, sommigen bedoelen daar james brown is dead mee, anderen noemen het hardcore.
Ja maar de interpretaties zijn andersquote:Op donderdag 3 november 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, komt uit Chicago, daarna ook in Detroit en toen naar UK en EU.
Hoeft ook niet nu, maar eens een keer.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar daar is t nu te kort voor. Volgende keer., moet ik zoeken.
wil graag meequote:Op donderdag 3 november 2016 22:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
26 nov psychedelic rave in de maassilo. Wordt een knaller.
Heb je nog een setlist?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor het luisteren mensen en voor de tips. Eens zien wat ik aan de instellingen kan veranderen.
Dan ben ik er ook:quote:Op donderdag 3 november 2016 22:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
26 nov psychedelic rave in de maassilo. Wordt een knaller.
Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij kan zien/exporteren wat hij gedraaid heeftquote:
Zit een optie in Mixxx daarvoor in de linkerkolom onderaan...quote:Op donderdag 3 november 2016 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is nu aan het uitzoeken hoe hij kan zien/exporteren wat hij gedraaid heeft
En waarschijnlijk ontdekt waardoor de hiks ontstaan zijn.
Ik geef het het doorquote:Op donderdag 3 november 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit een optie in Mixxx daarvoor in de linkerkolom onderaan...
Beetje beweging kan geen kwaad.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geef het het door
Zijn gewone PC waarop het Fok!t staat beneden, dus hij hobbelt de trap op en af
Part-timequote:Op donderdag 3 november 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje beweging kan geen kwaad.
Woont 'ie al in Amsterdam?
Spannend...quote:
Naar txt of xls en dan knip/plak hier...quote:Ik geloof dat hij gevonden heeft hoe ie de playlist kan exporteren
Hij is druk bezigquote:Op donderdag 3 november 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spannend...
[..]
Naar txt of xls en dan knip/plak hier...
Ben je nu al eigendom?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij is druk bezit
Normaal zou zijn muis dat voor hem regelen
Ja joh, hij heeft mij al aan de ketting gelegdquote:
Dat is vriendelijker dan een muizenvalquote:Op donderdag 3 november 2016 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja joh, hij heeft mij al aan de ketting gelegd
Daar zit hij inquote:Op donderdag 3 november 2016 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is vriendelijker dan een muizenval
Hear! Hear!quote:
Fout is nog geen voutquote:
Volgorde is niet helemaal OK, maar ik vind het wel...quote:Op donderdag 3 november 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Abity - Xoolshed
Andrez - Cant Explain the Bang
Apashe x Black Tiger Sex Machine - The Grave ft. Gabriella Hook
Axel Thesleff - Bad Karma
Bas Roos - Brother Love
BeatQueche - Birds In The Rain
Bob Marley - Is this love (Lion Beat Remix) Psytrance festival edit
CAKEDUP - Money In Da Bank
Dave Andres - I get so high (Extended Mix)
House/Dennis Ferrer featuring Sagine Bubbletop (DFs Bubble Wrapped Mix)
Emi Galvan - Dreams
Juanma Kolonngha - Control Place
Macromism - Groover
Mandragora Jacob - Perfect Drug
Neil Flynn, Katie Kim - J.E.N. Feat. Katie Kim (Trikk Selva Densa Mix)
PROPHANE - Drunk As Fuck
PSY TRANCE – Skazi Animal
Rave Party 1997 LEVEL 4.
Rave Party 1997 LEVEL 5
Rene Amesz - Mind, Body Soul
House/Robert Babicz - X Former
Speaking In Tongues - Hear Me ft Cari Golden
Technotronic - Pump Up The Jam (Raiz Remix)
Thales Dumbra - Som Brasil
Tioan - All World Lies (Hexlogic Yang Remix)
ja.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, niet gemerkt.
Of zat 'ie achter die jingle?
Wat mot Melting hier doen dan???quote:
Ajax is aan het voetballenquote:Op donderdag 3 november 2016 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat mot Melting hier doen dan???
Alfabetisch.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgorde is niet helemaal OK, maar ik vind het wel...
Kleine kleutertjes?quote:
Nah, hamsters zijn voor dequote:Op donderdag 3 november 2016 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je Lucky een hamsterwiel gegeven muis?
Een trap valt wel te overzien toch?
Wat gemeen dat je het zo verstoptquote:Op donderdag 3 november 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, hamsters zijn voor de![]()
Hij is nu in de baaktalk aan het zoeken naar de linker zijbalk
History staat bij mij linksonder in Mixxx.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, hamsters zijn voor de![]()
Hij is nu in de baaktalk aan het zoeken naar de linker zijbalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |