Ik las dit natuurlijk weer te laat...quote:Op woensdag 2 november 2016 23:52 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt pietje, en 11voor t draaie
En spijkerbroekkie, voor t lache
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kut dingen zijn dat, ga er met gooien meestal.
Daar is mijn bed te groot voor.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik gooi ook vaak met bedden. Klotedingen.
Die vul ik zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze nummers zouden niet misstaan in de ZDF Kultnacht.
En nog wel op meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Dit lijkt nogal op Ecuador van Sash...
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel baggerquote:
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zolang ik merk dat mijn voet uit zichzelf meetapt op de muziek, is het nog niet zo heel bagger
TMIquote:Op donderdag 3 november 2016 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan in mijn bureaustoel wippen.
Mzzzls.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Trusten!quote:Op donderdag 3 november 2016 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch ga ik naar bed. Thanks, Piet
Klonk oké, alleen jammer van die akkoorden in het rustige stuk. Majeur waar ze mineur moeten zijn.quote:
Wanneer je nog tijdje wakker bent kan ik Adrian Sherwood er nog wel ingooien.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
Van dit nummer ligt hier gewoon een cd-single in de kast...
Toevallig vanavond nog iets uit mijn Culture Beat-collectie gedraaid. Vrij aardige stapel cd-singles...
Ik blijf niet zo lang meer luisteren. Bewaar het maar voor een volgende keer, als je rond 23:00 uur begint of zo.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je nog tijdje wakker bent kan ik Adrian Sherwood er nog wel ingooien.
Half uurtje nog.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf niet zo lang meer luisteren. Bewaar het maar voor een volgende keer, als je rond 23:00 uur begint of zo.
Ik merk het. Van deze band heb ik trouwens nog ergens een single liggen. Even de titel opgezocht: Human Nature.quote:
Ja was een kleine hit zelfs.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het. Van deze band heb ik trouwens nog ergens een single liggen. Even de titel opgezocht: Human Nature.
En zo word ik weer op een idee gebracht voor een track in een volgende showquote:Op donderdag 3 november 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja was een kleine hit zelfs.
Mijn probleem is dat ik er teveel heb.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En zo word ik weer op een idee gebracht voor een track in een volgende show
Die luisterde er vast naar.quote:Op donderdag 3 november 2016 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
Dit heeft in de verte iets Shamen-achtigs.
On U Sound / Adrian Sherwood kende je niet?quote:Op donderdag 3 november 2016 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt lekker experimenteel / speels allemaal
On U Sound ken ik van die ene track met Gary Clail. Adrian Sherwood ken ik van die AIR-remix en van jij ervan hebt gedraaid.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
On U Sound / Adrian Sherwood kende je niet?
Dat wordt spotify checken.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
On U Sound ken ik van die ene track met Gary Clail. Adrian Sherwood ken ik van die AIR-remix en van jij ervan hebt gedraaid.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 3 november 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat wordt spotify checken.
Geen idee wat daar staat?
Van Gary Clail twee albums; eentje uit 1989 en eentje uit 2014. Van Sherwood ook twee albums, maar ook een groot aantal releases waar hij op voorkomt. Dertig tel ik er.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er te vinden is.
Valt nog mee, veel verzamelalbums denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Gary Clail twee albums; eentje uit 1989 en eentje uit 2014. Van Sherwood ook twee albums, maar ook een groot aantal releases waar hij op voorkomt. Dertig tel ik er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |