Die weet ook als enige hoe lang we al bij elkaar zijn...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig die schoonmoeders.
Ja, euh, OK.quote:
Zo'n grote koffer heeft ze niet...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het scheelt dan dat mevrouw MM niet met een koffer met jouw kleren klaar stond
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net fijntjes dat het vandaag onze trouwdag is...
Ik moet altijd terug rekenen.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die weet ook als enige hoe lang we al bij elkaar zijn...
Dan niet hoor!quote:Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ja, daarvoor postte ik het niet...
Ik reken op mijn schoonmoeder, ik weet het echt niet...quote:Op donderdag 3 november 2016 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd terug rekenen.
Die van mij kan elk moment omvallen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reken op mijn schoonmoeder, ik weet het echt niet...
hier naast me zegt er eentje: dat zou mij ook kunnen overkomenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vieringen van bepaalde data, dagen en zo...
Ssssst.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
ik heb mijn eigen fiets net teruggevonden
hoe? Marktplaats?quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
Nope, bij een flat hier 5 minuten vandaanquote:
quote:
Meteen meegenomen weer natuurlijk...quote:Op donderdag 3 november 2016 21:15 schreef just me het volgende:
Ja en veilig opgeborgen in de gang, morgen even politie en verzekering meldenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meteen meegenomen weer natuurlijk...
Altijd handig zo'n extra fiets.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meteen meegenomen weer natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |