De vraag is natuurlijk wat erger is.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
En dan tóch happen. Ik had, doordat je 'Silkje' genoemd werd, niet de associatie gelegd met zijde. Had ie je Silk genoemd, dan wel.
Oh, je begon zelf in het vorige deel dat Z-V doods is en geen Mac heeft (wel in Terneuzen trouwens ).quote:Op woensdag 2 november 2016 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hier niks te doen is?
Naja ik heb er hoe dan ook geen last van, dus /carequote:Op woensdag 2 november 2016 16:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wat erger is.
Dat ook. Maar er zijn hier genoeg café's, strandpaviljoens, goede restaurants, een bioscoop, leuke winkelstad e.d..quote:Op woensdag 2 november 2016 16:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Anders valt er altijd nog met z'n 2 zat te doen![]()
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, je begon zelf in het vorige deel dat Z-V doods is en geen Mac heeft (wel in Terneuzen trouwens ).
Buiten Terneuzen zijn de dorpen inderdaad niet spannend maar over de grens genoeg te beleven
Mac=lovequote:Op woensdag 2 november 2016 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?
Hmm, misschien had ik "hier" wat wijdser geïnterpreteerd...quote:Op woensdag 2 november 2016 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik enkel dat hier geen Mac is. Niet dat t doods is?
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge (quote:Op woensdag 2 november 2016 16:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, misschien had ik "hier" wat wijdser geïnterpreteerd...
Maar goed, je geeft zelf al aan dat je in een half uur met je date bv kan gaan strand wandelen in Zeebrugge
KEIHARD POMPEN THUIS!quote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge () terwijl ik op 10 minuten van het strand woon
.
Nee, serieus. Er is hier geen Mac (zit op een kwartier in België), maar er is genoeg anders te doen.
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
KEIHARD POMPEN THUIS!
Owh, euh, nevermind that....de euh...de hond liep over het toetsenbord...
Ja...ja, dat is 't....de hond...
quote:
sexshops genoeg in elk gevalquote:Op woensdag 2 november 2016 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam gaan wandelen in Zeebrugge () terwijl ik op 10 minuten van het strand woon
.
Nee, serieus. Er is hier geen Mac (zit op een kwartier in België), maar er is genoeg anders te doen.
Ja, dat zeker!quote:Op woensdag 2 november 2016 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sexshops genoeg in elk geval
Waar is silk eigenlijk? Date die nog?quote:Op woensdag 2 november 2016 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor.
Silkje kan dit bevestigen.
Zelfs als ex beggar was ik kritisch qua dates. Te jong blijft te jong voor mij.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets mis mee. Handiger om 1 van 18+ te hebben maar beggars can't be choosers uh?
Gofferdommequote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
hij: "Nog piano gespeeld?"
ik: "Waarom zou ik piano spelen?"
hij: "Had jij geen piano thuis?"
ik: "Nee wth"
hij: "Oei dan ben ik helemaal verkeerd, heb ik dat dan gedroomd. Wauw wat een mooie foto's je ziet er lief uit blablabla"
ik: "Of een andere chick? :p "
hij: "Haha:) Kzou niet weten wie"
ik: "Not gonna shoot ya :p"
hij: "Haha liefst, ik doe liever andere dingen en zeker met jou. Veel leukere dingen"
Na 1 week whatsappen kan hij zijn verschillende gesprekjes niet meer uit elkaar houden.
Morgen weerquote:Op woensdag 2 november 2016 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Waar is silk eigenlijk? Date die nog?
Welkom terugquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:03 schreef ems. het volgende:
Tinder geinstalleerd, 2 likes uitgedeeld op de WC, 1 like terug gehad, ondertusen 3 dates verder en ze is leuk.
Ik weet niet wat mensen nou klagen over tinder. Werkt prima
quote:Gofferdomme.
Mwah.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Schijnt epische bil te hebben, niet gek dus.
quote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
hij: "Oei dan ben ik helemaal verkeerd, heb ik dat dan gedroomd. Wauw wat een mooie foto's je ziet er lief uit blablabla"
hij: "Haha liefst, ik doe liever andere dingen en zeker met jou. Veel leukere dingen"
Na 1 week whatsappen kan hij zijn verschillende gesprekjes niet meer uit elkaar houden.
Wat een slechte comeback van hem. man man manquote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
Ouchquote:Op woensdag 2 november 2016 16:53 schreef Subpoena het volgende:
Morgen is geen weekendquote:Op woensdag 2 november 2016 19:49 schreef Samzz het volgende:
Ha, dit gaat een leuk dateweekendje worden. We hebben afgesproken morgen wat te gaan drinken in t paviljoen.
I knowquote:Op woensdag 2 november 2016 20:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Morgen is geen weekend
Hoeveel dates heb je dan?
quote:Op woensdag 2 november 2016 17:03 schreef ems. het volgende:
Ik weet niet wat mensen nou klagen over tinder. Werkt prima
Waarom laat je het dan toe en doe je notabene zelf nog even mee?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:27 schreef Samzz het volgende:
Gaan we weer lekker door, ja?
Let's not. Voordat er weer massa's TR's binnenkomen over een gekaapt topic.
Er werd een vraag gesteld waar ik antwoord op gaf, en daarna werd er onzin verkondigd waar ik het niet mee eens wasquote:Op woensdag 2 november 2016 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom laat je het dan toe en doe je notabene zelf nog even mee?
Klopt. Was niet handig. Maar ik zag weinig kwaad in hoe de discussie verder verliep.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:52 schreef Allures het volgende:
Het is natuurlijk gewoon wel de discussie levend houden
Je zou ook gewoon kunnen zeggen 'ja dat had ik beter niet gedaan'
Nus is het pas klaar als jij klaar bent
Oh bij jou reageren ze wel op Happnquote:Op woensdag 2 november 2016 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Dame van Paiq heeft na een week leuk contact inmiddels sinds zaterdag niks meer laten horen. Gevalletje jammerdebammer.
Ook leuk contact met een dame via Happn, morgen een drankje voorstellen voor de zaterdag.
Hoe werkt die app nou precies, is dat aan te raden?quote:Op woensdag 2 november 2016 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Dame van Paiq heeft na een week leuk contact inmiddels sinds zaterdag niks meer laten horen. Gevalletje jammerdebammer.
Ook leuk contact met een dame via Happn, morgen een drankje voorstellen voor de zaterdag.
http://lmgtfy.com/?q=hoe+werkt+happnquote:Op woensdag 2 november 2016 22:38 schreef Woutjeh het volgende:
Hoe werkt die app nou precies, is dat aan te raden?
Nauwelijksquote:Op woensdag 2 november 2016 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh bij jou reageren ze wel op Happn
Continu gps-shizzle, kom je mensen tegen.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:38 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Hoe werkt die app nou precies, is dat aan te raden?
Het is ook nooit goed he?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds kort weer begonnen met Tinder, gister een leuke match maar valt toch tegen op de chat.. Ze begon het gesprek ook met 'Ook allergisch voor honden?' Aangezien ik expliciet in m'n profiel heb staan dat ik allergisch ben voor paarden. Niet ff 'Hee hoe is t' oid. En sindsdien moet alles van mij af komen. Geloof niet dat ik me er toe kan zetten hier mee verder te gaan, toch jammer want zag er leuk en gezellig uit..
Vraag me sowieso af in hoeverre Tinder nog echt werkt als je wat serieus zoekt..
Logisch toch? Ze heeft denk ik honden.... Gokje...quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds kort weer begonnen met Tinder, gister een leuke match maar valt toch tegen op de chat.. Ze begon het gesprek ook met 'Ook allergisch voor honden?' Aangezien ik expliciet in m'n profiel heb staan dat ik allergisch ben voor paarden. Niet ff 'Hee hoe is t' oid. En sindsdien moet alles van mij af komen. Geloof niet dat ik me er toe kan zetten hier mee verder te gaan, toch jammer want zag er leuk en gezellig uit..
Vraag me sowieso af in hoeverre Tinder nog echt werkt als je wat serieus zoekt..
Nee joh, ik kon er achteraf wel om lachen en vind honden ook prima. Maar ondertussen weet ik wat d'r hobby's zijn, wat ze voor werk doet en wat ze vanavond gaat doen en ze weet niks over mijquote:Op woensdag 2 november 2016 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?
Een dame opent het gesprek met een grap, bespaart jou de moeite om een openingszin te verzinnen, heeft je profiel gelezen, dus is geïnteresseerd in je; alleen maar leuk imho![]()
En wat doe jij?
ZEUREN
Dat heb ik bij meer meiden hoor, eenrichtingsverkeer. Als ze daadwerkelijk geinteresseerd zijn geloof je niet dat ze nog bestaan.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kon er achteraf wel om lachen en vind honden ook prima. Maar ondertussen weet ik wat d'r hobby's zijn, wat ze voor werk doet en wat ze vanavond gaat doen en ze weet niks over mijkan best door blijven gaan maar dat heeft weinig zin zo
He bah, vrouwen met gevoel voor humor.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
Aangezien ik expliciet in m'n profiel heb staan dat ik allergisch ben voor paarden. Niet ff 'Hee hoe is t' oid.
Kwam niet echt als grap over hoor, meer heel zakelijk om te checken of ik wel voldoe aan de pre condities voor een gesprekquote:Op woensdag 2 november 2016 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
He bah, vrouwen met gevoel voor humor.
Dus ze heeft gevoel voor humor én ze toont initiatief. Wat wil je dan nog meer?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik neem het terug.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kwam niet echt als grap over hoor, meer heel zakelijk om te checken of ik wel voldoe aan de pre condities voor een gesprekop zich niks mis mee maar daarna was t ook wel klaar qua initiatief.
Misschien is Tinder ook wel niks voor mij, mist toch een beetje de interactie tijdens een gesprek.. Van t weekend de kroeg maar weer in
Jep, klopt. Maar de valkuil voor mij is dat het me te weinig interesseert. Op praktisch iedereen valt wel wat aan te merken en als de andere kant dezelfde houding heeft komen we nergens.quote:Op woensdag 2 november 2016 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt er allemaal vanaf denk ikmaar dat is het mooie van single zijn wellicht ook: eigenlijk boeit het geen flikker.
Het is wat je er zelf in stopt... Ik ben allang voorbij het punt dat ik hoop het perfecte meisje (de perfecte vrouw) tegen te komen, het is meer of je iemand leuk genoeg vindt om het een en ander door de vingers te zien.quote:Op donderdag 3 november 2016 00:18 schreef Woutjeh het volgende:
Jep, klopt. Maar de valkuil voor mij is dat het me te weinig interesseert. Op praktisch iedereen valt wel wat aan te merken en als de andere kant dezelfde houding heeft komen we nergens.
Dus soms moet ik mezelf wel even porren om even te wachten alvorens een oordeel te vallen.
Dit ervaar ik trouwens exclusief bij het tinderen, en totaal niet wanneer ik meiden in het wild tegenkom.![]()
Tinder brengt toch een vorm van afstand met zich mee. Enerzijds maakt dat het aanspreken en in contact komen makkelijker, maar het neemt ook veel van de spanning weg.
Heb ook niet de illusie dat je de perfecte vrouw tegen komt. Ben meer op zoek naar iemand waar het mee klikt en als het kan nog gedeelde interesses heeft (al hangen die 2 wellicht ook wel weer samen) of er dan verder wat uitkomt merk je dan vanzelf welquote:Op donderdag 3 november 2016 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf in stopt... Ik ben allang voorbij het punt dat ik hoop het perfecte meisje (de perfecte vrouw) tegen te komen, het is meer of je iemand leuk genoeg vindt om het een en ander door de vingers te zien.
Hou een open visier en je kunt altijd nog een "nee" verkopen als je tot het besef komt dat het niet gaat werken.
Probeer eens ene gesprek ipv een interviewquote:Op woensdag 2 november 2016 23:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kon er achteraf wel om lachen en vind honden ook prima. Maar ondertussen weet ik wat d'r hobby's zijn, wat ze voor werk doet en wat ze vanavond gaat doen en ze weet niks over mijkan best door blijven gaan maar dat heeft weinig zin zo
O wacht, jij bent er zeker zo eentje waar je alle informatie uit moet trekken en die alleen met ja of nee antwoordt op vragen?quote:Op woensdag 2 november 2016 23:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of zij is zo'n type dat enkel over zichzelf vertelt.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, jij bent er zeker zo eentje waar je alle informatie uit moet trekken en die alleen met ja of nee antwoordt op vragen?
Neequote:Op donderdag 3 november 2016 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht, jij bent er zeker zo eentje waar je alle informatie uit moet trekken en die alleen met ja of nee antwoordt op vragen?
Ja als hij niks zegt... hup, afspreken met die handel.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of zij is zo'n type dat enkel over zichzelf vertelt.
Dat weet je niet he... Je hebt van die mensen die alleen over zichzelf pratenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als hij niks zegt... hup, afspreken met die handel.
Heb ik ook weleens last vanquote:Op donderdag 3 november 2016 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet je niet he... Je hebt van die mensen die alleen over zichzelf praten.
Ik zeg genoegquote:Op donderdag 3 november 2016 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als hij niks zegt... hup, afspreken met die handel.
ik verwacht dan een antwoord en op dat antwoord borduur ik verder met het gesprek.. probeer ik er wat humor tussen te knallen... en mocht dat dan weer een beetje doodlopen kan ik altijd nog een vraag stellenquote:Op donderdag 3 november 2016 08:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zeg genoegMaar als ik aan jou vraag wat je hobby's zijn dan verwacht je toch ook dat zij vraagt wat de mijne zijn of sla ik hier de plank mis?
quote:Op donderdag 3 november 2016 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Vragen of ze voor of tegen zwarte piet is! Krijg je vast leuke gesprekken van.
Ik zou je meteen blokkeren.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Idem. My god.quote:
Ja, vast.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Grotere vijver tegenwoordig, kleinere wereld. Meer keuze, dus kieskeuriger. En als je dan toch op zoek bent naar iemand waar je bij wil blijven plakken, beter dat er ook een goede klik is.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:31 schreef meIIyou het volgende:
Is het ideaal van perfect niet onrealistisch dan? Er valt zoveel te kiezen en de uitkomst is dat het alleen maar moeilijker wordt om te kiezen.
50 jaar geleden trouwde je nog met het meisje uit je dorp of de dochter van de slager. No questions asked...
waarom denk je dat het vroeger anders was?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Enige wat vroeger beter was is dat mensen relaties nog probeerden te behouden door eraan te blijven werken. Mijn relaties zijn stukgelopen omdat we hier anders in stonden, ene keer mijn fout, de andere keer de ander.
Takes two to tango...
Niet per se anders, maar een ding is zeker, vroeger ging je niet (zo makkelijk) uit elkaar als je getrouwd was.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:05 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom denk je dat het vroeger anders was?
ja door de inrichting van de maatschappij. kerkelijke taboes en sociale (on)zekerheid. good riddancequote:Op donderdag 3 november 2016 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se anders, maar een ding is zeker, vroeger ging je niet (zo makkelijk) uit elkaar als je getrouwd was.
Absoluut. Maar dat vertekent het beeld van vroeger wel.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja door de inrichting van de maatschappij. kerkelijke taboes en sociale (on)zekerheid. good riddance
Scheiden was een taboe en je hebt nu gewoon veel meer mogelijkheden.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se anders, maar een ding is zeker, vroeger ging je niet (zo makkelijk) uit elkaar als je getrouwd was.
I know! Maar dat vertekent dus wel het beeld, omdat het lijkt dat het vroeger allemaal beter ging omdat men niet uit elkaar kon.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Scheiden was een taboe en je hebt nu gewoon veel meer mogelijkheden.
hoe dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat vertekent het beeld van vroeger wel.
o zoquote:Op donderdag 3 november 2016 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know! Maar dat vertekent dus wel het beeld, omdat het lijkt dat het vroeger allemaal beter ging omdat men niet uit elkaar kon.
Precies, zo sta ik er ook inquote:Op donderdag 3 november 2016 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf in stopt... Ik ben allang voorbij het punt dat ik hoop het perfecte meisje (de perfecte vrouw) tegen te komen, het is meer of je iemand leuk genoeg vindt om het een en ander door de vingers te zien.
Hou een open visier en je kunt altijd nog een "nee" verkopen als je tot het besef komt dat het niet gaat werken.
Het beeld dat mensen vroeger bij elkaar bleven door dik en dun. Voor elkaar vochten. Dat is dus niet perse waar omdat er geen mogelijkheid was uit elkaar te gaan zonder een soort van paria te wordenquote:
Definieer "vroeger" eens voor mij?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat vertekent het beeld van vroeger wel.
Zo 1800 tot 1980 ongeveer, denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Definieer "vroeger" eens voor mij?
2000 v.Chr? Jaren '20? Jaren '80?
Omdat die mensen vijftig jaar getrouwd waren en we nu, superconsumenten dat we zijn, liever de boel op de klippen laten lopen en verder kijken dan samen de boel repareren en onderhouden.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:05 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom denk je dat het vroeger anders was?
Joh, wat houdt je tegen wat over je leuke dates te vertellenquote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef Weissman het volgende:
Vroeger hadden we een datingreeks waar mensen vertelden over leuke dates.
Ik moet nog een date prikken.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef Weissman het volgende:
Welke opties heb je?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dus vanavond een date en ik zit nu al te bedenken wat ik aan moet trekken/womanstruggles.
Jurk 1 t/m 15.quote:
heb je daarover een waardeoordeel?quote:Op donderdag 3 november 2016 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat die mensen vijftig jaar getrouwd waren en we nu, superconsumenten dat we zijn, liever de boel op de klippen laten lopen en verder kijken dan samen de boel repareren en onderhouden.
Als het niet werkt dan werkt het niet, maar ik merk vaak dat er geen enkele moeite gedaan wordt om iets te fixen.
Daarna lekker aangeschoten in bed belanden. Komt goedquote:Op donderdag 3 november 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jurk 1 t/m 15.
We gaan speciaalbiertjes proeven in een café in de buurt.
Nu is het een persoonlijk aandachtstopic van sommigen geworden, of een topic waar men tinderprofielen vergelijkt.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef Weissman het volgende:
Oké, we komen ergensquote:Op donderdag 3 november 2016 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jurk 1 t/m 15.
We gaan speciaalbiertjes proeven in een café in de buurt.
Ik denk niet dat t hem veel uitmaaktquote:Op donderdag 3 november 2016 10:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Oké, we komen ergens
Weet je zijn lievelingskleur? En zijn lengte?
Als er niet gedate wordt valt er ook niet veel te vertellen hequote:Op donderdag 3 november 2016 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu is het een persoonlijk aandachtstopic van sommigen geworden, of een topic waar men tinderprofielen vergelijkt.
Doelde er eerder op, dat als hij 175 is en jij hakken aandoet waarbij je ineens 183 bent, het toch gekkig over kan komenquote:Op donderdag 3 november 2016 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat t hem veel uitmaakt. Ik heb ook geen hulp nodig, heb gewoon zin in vanavond
.
Vanavond komt mijn date van vorige week langs, ze blijft slapen. Valt weinig over te vertellen verder.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet gedate wordt valt er ook niet veel te vertellen he.
Lol klinkt als een interessante date dan.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn date van vorige week langs, ze blijft slapen. Valt weinig over te vertellen verder.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 november 2016 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn date van vorige week langs, ze blijft slapen. Valt weinig over te vertellen verder.
Dat vind ik anders een van de "leuke" dingen van daten. Het van te voren optutten en 100 outfits aandoen in je hoofd.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:
Echt, gaan we voortaan bespreken welke kleur jurk we aan doen?
Het topic mag ook gewoon weg zakken als er niks te doen is hoor
Anders grijpt een mod even in of zo. Ow wacht...
Goh, sorry dat ik zin heb in mijn datequote:Op donderdag 3 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:
Nou, is opzicht wel een leuke meid, ben d'r wat beter aan het leren kennen, maar zijn allebei niet naar echt iets op zoek, dus ja. Ze komt slapen. Even kijken of ze wat interessanter is dan vorige week.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lol klinkt als een interessante date dan.
quote:Op donderdag 3 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:
'Slapen'.quote:Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, is opzicht wel een leuke meid, ben d'r wat beter aan het leren kennen, maar zijn allebei niet naar echt iets op zoek, dus ja. Ze komt slapen. Even kijken of ze wat interessanter is dan vorige week.
JONGEN!!!quote:Op donderdag 3 november 2016 10:41 schreef Weissman het volgende:
Ja, ik lees het allemaal met een lichte verbazing. Nieuwe date-deskundigen ook zie ikquote:Op donderdag 3 november 2016 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu is het een persoonlijk aandachtstopic van sommigen geworden, of een topic waar men tinderprofielen vergelijkt.
We kunnen het ook anders hebben over wat je doet met de rekening op een eerste date?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:
Wat was er niet interessant dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, is opzicht wel een leuke meid, ben d'r wat beter aan het leren kennen, maar zijn allebei niet naar echt iets op zoek, dus ja. Ze komt slapen. Even kijken of ze wat interessanter is dan vorige week.
BoLGODquote:Op donderdag 3 november 2016 11:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
JONGEN!!!
die tijd ligt allang achter ons.
Dus mag hier enkel gepost worden als er advies gewonnen wordt? Iets over de voorbereidingen naar een date toe is niet oke?quote:Op donderdag 3 november 2016 11:13 schreef Allures het volgende:
Onder het oude beleid was het toch echt wel SC. Vooral als je eigenlijk helemaal geen advies wil, zoals je aangaf in je reactie op het advies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |