om de tokkies dacht ikquote:Op dinsdag 1 november 2016 16:31 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben geen expert maar Badoo staat toch bekend om de lelijke spoken
Yvie!quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt een relatie toch, niet alleen een seksdate?
Jup, blond.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toegegeven, mijn eerste meisje, ik zelf was 24 en zij 17. Nooit problemen mee gehad.
Weet je hoe zij eruit ziet?
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Jup, blond.
En we weten allemaal waarom ik op mezelf wou dus niet raar opkijken dat ik nu ga (seks)daten. Laast ook uitgenodigd bij een dame om film te kijken, waar ze 'no pun intended' achterzette dus dat was volgens mij puur film kijken zonder bijbedoelingen. Toen kon ik overigens zelf niet
Heb je periscope?quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Nop, twee afspraken staan. Blijft dubieus en misschien niks voor mij, maar dat weet ik pas na het weekend.
Verstandiger zou zijn om gewoon over te gaan op andere date ervaringen. We zorgen er nu met z'n allen voor dat het weer een D slowchat aan het worden is. Kaap successful.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu mag een mod wel ingrijpen, hoor. En deze keer niet de posts van D.
Man man man.
quote:
Nouja, het is net zo sensationeel als wanneer Trump tot president is verkozen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Verstandiger zou zijn om gewoon over te gaan op andere date ervaringen. We zorgen er nu met z'n allen voor dat het weer een D slowchat aan het worden is. Kaap successful.
Dit. Bij mij gaan de alarmbellen af. Don't stick your dick in crazy D.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor je, maar een beetje labiel klinkt ze wel.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Lekker bezig deezertje. 17, mooi man niets mis mee
Ik zeg toch niet dat ik aangifte te ga doen, ik zeg dat dat t volgende verhaal wordtquote:Op dinsdag 1 november 2016 16:56 schreef Samzz het volgende:
Nu is het wel even afgelopen. Wat een hoop triestheid bij elkaar, zeg. Laat die jongen het lekker uitzoeken, hij kon de dates zonder ons regelen en hij zal vast ook kunnen daten zonder ons.
En die posts over aangifte, zijn julie helemaal. Christus zeg.
Kom daten danquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen.
Bitchfight!quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik aangifte te ga doen, ik zeg dat dat t volgende verhaal wordtmoeilijk he begrijpend lezen
Ik vond t een achterlijke post voor een mod jaquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bitchfight!
Ik heb verder geen dateleven, 0 matches behalve mijn rechterhand
Maar die dates daarmee willen jullie niet weten
Wat moet ik nou met een 17-jarige? Oh nee wacht laat maar ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
Elvi is een beetje mad dat De D wel gaat floeferen en zij niet
Je komt wel een beetje jaloerzig over.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik aangifte te ga doen, ik zeg dat dat t volgende verhaal wordtmoeilijk he begrijpend lezen
quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
Elvi is een beetje mad dat De D wel gaat floeferen en zij niet
quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:13 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje jaloerzig over.
Ik wel. Was ook heel serieus bedoeld die live-blog.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach ik ben niet degene die live-blogs maakt van andermans date
Ja dat las ik en ik vind het belachelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh en ga jij nou net doen alsof je niet in een ander topic zat te janken dat hij een date had en jij nietquote:
En ik vind jouw posts belachelijk dus we staan gelijkquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat las ik en ik vind het belachelijk.
Vanwaar die afgunst?quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik vind jouw posts belachelijk dus we staan gelijk
Dat is fijn voor je. Doei.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ook aanstaande zaterdag, als het doorgaat, is al een paar dagen stil en ik wil niet weer de bal opgooienquote:
Ook thuisquote:
Jaquote:
Ik gebruikte de verkeerde smiley, maar toch fijn voor jequote:
Ja, ik zag de niet zo ninja-edit. Heb m'n post aangepast.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik gebruikte de verkeerde smiley, maar toch fijn voor je
Het idee is eerst wat te gaan eten en daarna bij mij thuis nog wat te drinkenquote:
Ah vervelend. Maar misschien druk en komt later een gesprek op ging.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ook aanstaande zaterdag, als het doorgaat, is al een paar dagen stil en ik wil niet weer de bal opgooien
Oh lekker. Alvast eet smakelijk!quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het idee is eerst wat te gaan eten en daarna bij mij thuis nog wat te drinken.
Eet smakelijk.....serieus....quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:02 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Oh lekker. Alvast eet smakelijk!
Dat deed ik in dit topic hoorquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh en ga jij nou net doen alsof je niet in een ander topic zat te janken dat hij een date had en jij niet
Is dat zo raar dan?quote:
Jij woont gewoon op de verkeerde plek. Als jij hier in de straat zou wonen zou je ene na de andere surfster versieren.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta lager op de sociale ladder dan hij
Heb ze vaak genoeg gezien op Happnquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Jij woont gewoon op de verkeerde plek. Als jij hier in de straat zou wonen zou je ene na de andere surfster versieren.
Ga je mee naar de bejaardenkroeg?quote:
De meeste meiden zijn 14 bij hun ontmaagding? Op welk empirisch onderzoek baseer je die conclusie? Ook bij vrouwen ligt het gemiddelde een stukje hoger (rond de 16-16,5).quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze is real iig. En de meeste meiden zijn ontmaagd op hun 14e (vroeger dan jongens), wat doen ze de rest van de jaren daarna dan? Juist.
Zonder apps fax, gewoon real life. Dat kun je echt wel.quote:
Ze varen altijd snel weg als ik in de buurt komquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Zonder apps fax, gewoon real life. Dat kun je echt wel.
Oh come on!quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Thanks! Dat komt wel goed, uitstekend restaurant uitgezochtquote:Op dinsdag 1 november 2016 19:02 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Oh lekker. Alvast eet smakelijk!
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks! Dat komt wel goed, uitstekend restaurant uitgezocht.
Is het met deze meneer?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Nah, kinder-meneer is heel aardig hoor en we klikken goed, dus dat is niet nodig.
Nee, met de in de eerste instantie onduidelijk-meneerquote:Op woensdag 2 november 2016 09:16 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Is het met deze meneer?
[..]
En dan betalen met de AH restaurantbonnen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De helft he !quote:Op woensdag 2 november 2016 09:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dan betalen met de AH restaurantbonnen.
Ja duh, ik betaal dus mijn deel met de restaurantbonnen.quote:
Ik denk niet dat dit restaurant die bonnen accepteertquote:Op woensdag 2 november 2016 09:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dan betalen met de AH restaurantbonnen.
Het is toch niet de McDonalds toch? Toch wel iets fancies met een jurkje, hakjes en haartjes mooi?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit restaurant die bonnen accepteert. Maar ik zal t hem voorstellen
.
Het is niet de McDonalds nee, die hebben we hier nietquote:Op woensdag 2 november 2016 09:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is toch niet de McDonalds toch? Toch wel iets fancies met een jurkje, hakjes en haartjes mooi?
Waar is hier? Ghana? Ik kan niet normaal door Nederland heenrijden zonder een grote gele M te zien.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet de McDonalds nee, die hebben we hier niet.
zeeuws Vlaanderen las ik van de week.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar is hier? Ghana? Ik kan niet normaal door Nederland heenrijden zonder een grote gele M te zien.
Maar om niet weer te verzanden in een off-topic. Leuk! We zien het verslag graag tegemoet natuurlijk
Weet je in ieder geval wel dat ze allemaal met de auto komen.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zeeuws Vlaanderen las ik van de week.
Daar zit dus echt niks idd. Ooit iemand gehad met roots uit Breskens, maar meneer, nooit weer.
Eigenwijs, niet te verstaan en als je er wil komen moet je via België of 74 bruggen en tunnels.
In Ghana heb je wel mac donalds.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar is hier? Ghana? Ik kan niet normaal door Nederland heenrijden zonder een grote gele M te zien.
Maar om niet weer te verzanden in een off-topic. Leuk! We zien het verslag graag tegemoet natuurlijk
Er is hier genoeg. Alleen geen McDonalds. Maar dat eet ik sowieso al niet, dus no loss.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zeeuws Vlaanderen las ik van de week.
Daar zit dus echt niks idd. Ooit iemand gehad met roots uit Breskens, maar meneer, nooit weer.
Eigenwijs, niet te verstaan en als je er wil komen moet je via België of 74 bruggen en tunnels.
haha nee joh er is helemaal niks daar bij jullie. Alleen garnalen,Duitsers en Faxie.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier genoeg. Alleen geen McDonalds. Maar dat eet ik sowieso al niet, dus no loss.
Waarom zou het niet kunnen? Alles wat kan, gebeurd ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Kan het dat mensen online liegen over hun leeftijd?
Okay.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
haha nee joh er is helemaal niks daar bij jullie. Alleen garnalen,Duitsers en Faxie.
Ik ben een 15 jarig blond meisje van 1.60 met cup D en weeg 70 kilo. Echt.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Alles wat kan, gebeurd ook.
Vaak genoeg gehoord in ieder geval, zelfde ook over lengte, gewicht etc etc etc
Top!quote:Op woensdag 2 november 2016 09:50 schreef Allures het volgende:
Ik zou een date naar de Mac leuk vinden
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:50 schreef Allures het volgende:
ik maak een heel rare voedselcombi bij de Mac die super kinderachtig is. Dus ik vind het romantisch als mijn vriendje zou zeggen 'jij met je rare voorkeurenquote:Op woensdag 2 november 2016 09:58 schreef Bananenpap het volgende:
Ooit eens tijdens een date langs de macdrive gereden, was eigenlijk best wel romantisch op een bepaalde manier.
Uh ja dat was natuurlijk mijn puntquote:Op woensdag 2 november 2016 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Alles wat kan, gebeurd ook.
Vaak genoeg gehoord in ieder geval, zelfde ook over lengte, gewicht etc etc etc
Mits met knipoog. Maar tussen de Mac en de Burgerking: Burgerking, hands down.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:50 schreef Allures het volgende:
Nee ik vind het ook wel wat hebben om lekker ongegeneerd een hamburger weg te werken en schijt te hebben aan dat hele romantische kaarslichtdiner voor twee gedoe.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ik maak een heel rare voedselcombi bij de Mac die super kinderachtig is. Dus ik vind het romantisch als mijn vriendje zou zeggen 'jij met je rare voorkeurenik neem je mee' is meer meaningfull dan 'gewoon' een hapje eten
maar ik ben raar
Mensen die volgens Tinder 30 zijn en dan in de tekst sneaky schrijven dat ze 38 zijn gebeurt natuurlijk ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uh ja dat was natuurlijk mijn puntzijn vraag was of dit kan via Tinder. Officieel moet je dacht ik 18 zijn voor Tinder (?), maar het staat ieder vrij om een fake leeftijd te gebruiken om toch een profiel te hebben.
Ben dan ook wel eens een meisje van toen nog 16-17 tegengekomen die op Tinder als 21 voorbijkwam
Niks raars aan. Lekker doen wat je wil en niet "wat hoort"quote:Op woensdag 2 november 2016 10:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ik maak een heel rare voedselcombi bij de Mac die super kinderachtig is. Dus ik vind het romantisch als mijn vriendje zou zeggen 'jij met je rare voorkeurenik neem je mee' is meer meaningfull dan 'gewoon' een hapje eten
maar ik ben raar
Heb je er al met een hamer op geslagen?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een 15 jarig blond meisje van 1.60 met cup D en weeg 70 kilo. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Mijn date profileerde zich ook wat ouder ja maar wordt volgende week pas zeventien.. ook in het echt is het soms moeilijk in te schatten hoor. ook jongens die veel ouder lijken maar jonger zijn. Ik word altijd ouder geschat.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:11 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Uh ja dat was natuurlijk mijn puntzijn vraag was of dit kan via Tinder. Officieel moet je dacht ik 18 zijn voor Tinder (?), maar het staat ieder vrij om een fake leeftijd te gebruiken om toch een profiel te hebben.
Ben dan ook wel eens een meisje van toen nog 16-17 tegengekomen die op Tinder als 21 voorbijkwam
Daarom stelde ik het gisteren voorquote:Op woensdag 2 november 2016 10:07 schreef Allures het volgende:
[..]
maar ik ben raar
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heb je er al met een hamer op geslagen?Twee, euhm, blonde meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ehm, whut? Je hebt als 25 jarige een 'seksdate' met een 16 jarige? Echt....dat is niet normaal hoor.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Mijn date profileerde zich ook wat ouder ja maar wordt volgende week pas zeventien.. ook in het echt is het soms moeilijk in te schatten hoor. ook jongens die veel ouder lijken maar jonger zijn. Ik word altijd ouder geschat.
Ik dacht dit ook gelezen te hebben! Want zat je toen niet te twijfelen om een baardje te laten staan juist daarom?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, whut? Je hebt als 25 jarige een 'seksdate' met een 16 jarige? Echt....dat is niet normaal hoor.
En jij werd toch altijd jonger geschat?
Jonger bedoelde ik. Zou jij het afwimpelen?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm, whut? Je hebt als 25 jarige een 'seksdate' met een 16 jarige? Echt....dat is niet normaal hoor.
En jij werd toch altijd jonger geschat?
Nee! Alsjeblieft laat het doorgaan!quote:Op woensdag 2 november 2016 10:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Jonger bedoelde ik. Zou jij het afwimpelen?
Ik heb een camera bij de voordeur dus als het niet op een meisje lijkt geef ik niet thuisquote:Op woensdag 2 november 2016 10:40 schreef Bananenpap het volgende:
Een meisje van 16 die zich ouder voordoet om seksdates te regelen en totaal niet weet hoe de pil werkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Achja, kijk hoe het loopt en doe niks tegen je gevoel in.
Ach joh, leeftijd is uiteindelijk ook maar een getal. Als jij je op je gemak voelt bij wat jongere vrouwen moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb een camera bij de voordeur dus als het niet op een meisje lijkt geef ik niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |