Internet (badoo)quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe heb je de jonger dan 18 leren kennen, als ik vragen mag?
Date 2 woont wel iets verder weg, dus dan snap ik 't welquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:07 schreef JAOC het volgende:
Idd, ik ben echt trots op hem! Ik ben wel benieuwd of het echt zo goed gaat als in zijn dromen.
Overigens vind ik het wel apart dat ze ook daadwerkelijk echt aangeven dat ze blijven slapen. Dat heb ik nog nooit gehoord voor een eerste date. En meestal gingen ze dan ook naar huis, zeker als ze nog thuis wonen, want tja wat zeg je tegen je ouders
2x neuken in 2 dagen? Of met 2 verschillende personen. Laat het niet romantischer over komen dan het is. Leuk voor Deezer, have fun (hoe oud is hij ook alweer?). Maar ik vond het niet echt ideaal. Maar ik was ook op zoek naar iets serieuzers en vond het daarom er niet bij passen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen jelly omdat deezer even flink gaat neuken? Ik denk dat er weinig mannen zijn hier die dat niet ooit gewild hebben in hun leven.
Ik weet nog steeds niet of een relatie wel iets voor mij is, dus met 2 meiden afspreken in 2 dagen tijd, eigenlijk puur voor de fun, is gewoon ff kijken hoe het uitpakt. Dame 1 is jong maar wel aantrekkelijk, dame 2 is mij iets te dominant maar wellicht is ze in het echt een cutie.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
2x neuken in 2 dagen? Of met 2 verschillende personen. Laat het niet romantischer over komen dan het is. Leuk voor Deezer, have fun (hoe oud is hij ook alweer?). Maar ik vond het niet echt ideaal. Maar ik was ook op zoek naar iets serieuzers en vond het daarom er niet bij passen.
In ieder geval heb ik tot 2x toe gehad dat ik met 2 meisjes had gedate waarbij ik met beide toch wel een leuke klik had en het niet goed liep omdat ik ze beide geen fair chance kon geven. Als je echt serieus date dan geeft het mij persoonlijk geen goed gevoel dat je de ene avond de ene af loopt te lebberen en de volgende avond de ander. Maar dat is wellicht persoonlijk en hoe serieus je erin staat.
protip: zoveel mogelijk afspreken, zo min mogelijk nadenken in jouw situatie. Later lach je erom.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of een relatie wel iets voor mij is, dus met 2 meiden afspreken in 2 dagen tijd, eigenlijk puur voor de fun, is gewoon ff kijken hoe het uitpakt. Dame 1 is jong maar wel aantrekkelijk, dame 2 is mij iets te dominant maar wellicht is ze in het echt een cutie.
Ik zeg ook niet dat jij het niet moet doen en geen plezier moet hebben. Ik zou zeggen, geniet ervan en ervaar het voor jezelf. Ik vind het harstikke leuk voor jou. En wat is er trouwens mis met vrouwen die iets dominanter zijn?quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of een relatie wel iets voor mij is, dus met 2 meiden afspreken in 2 dagen tijd, eigenlijk puur voor de fun, is gewoon ff kijken hoe het uitpakt. Dame 1 is jong maar wel aantrekkelijk, dame 2 is mij iets te dominant maar wellicht is ze in het echt een cutie.
Ik ben alleen bang dat 't tegenvalt.. dat ik anders overkom of gewoon suckquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij het niet moet doen en geen plezier moet hebben. Ik zou zeggen, geniet ervan en ervaar het voor jezelf. Ik vind het harstikke leuk voor jou. En wat is er trouwens mis met vrouwen die iets dominanter zijn?
Waarom kon je ze geen fair chance geven? Omdat je ze allebei tegelijk had gedate? Je gaat wel onbewust/vergelijken. En als je om het plat te zeggen je lul achterna loopt is dat ook niet de verstandigste manier. Ik praat wel in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
2x neuken in 2 dagen? Of met 2 verschillende personen. Laat het niet romantischer over komen dan het is. Leuk voor Deezer, have fun (hoe oud is hij ook alweer?). Maar ik vond het niet echt ideaal. Maar ik was ook op zoek naar iets serieuzers en vond het daarom er niet bij passen.
In ieder geval heb ik tot 2x toe gehad dat ik met 2 meisjes had gedate waarbij ik met beide toch wel een leuke klik had en het niet goed liep omdat ik ze beide geen fair chance kon geven. Als je echt serieus date dan geeft het mij persoonlijk geen goed gevoel dat je de ene avond de ene af loopt te lebberen en de volgende avond de ander. Maar dat is wellicht persoonlijk en hoe serieus je erin staat.
Correctie, hij heeft twee seksdates op twee aangesloten dagen. Dat is gewoon achievement unlocked.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:37 schreef Bananenpap het volgende:
Holy fuck, Deezer heeft een seksdate.Zet 'm op pik.
Liveblog!quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Correctie, hij heeft twee seksdates op twee aangesloten dagen. Dat is gewoon achievement unlocked.
Been there...ooit, in een ver verleden dan...quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
Iedereen jelly omdat deezer even flink gaat neuken? Ik denk dat er weinig mannen zijn hier die dat niet ooit gewild hebben in hun leven.
Op FOK!, ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Been there...ooit, in een ver verleden dan...
Ik gun het die jongen verder van harte, al ben ik een beetje verbaasd dat hij ineens twee soort van seksdates heeft. En daarnaast heeft deezer natuurlijk wel een naam qua signalen en sociale omgang, al dan niet terecht.
We zullen zien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Correctie, hij heeft twee seksdates op twee aangesloten dagen. Dat is gewoon achievement unlocked.
Uhu, ik weet dat ik sociaal misschien niet zo sterk ben (als je geen ervaring hebt kan je ook niet beter worden) maar ik ben zeker niet domquote:
Laat die wetenschap je er nooit van weerhouden om te ambiëren inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Uhu, ik weet dat ik sociaal misschien niet zo sterk ben (als je geen ervaring hebt kan je ook niet beter worden) maar ik ben zeker niet dom
HAHAHAH!!quote:
Neuh, meer iets ertussenin. Een relatie is mij iets te vast.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij wilt een relatie toch, niet alleen een seksdate?
Dame 2 gaat echt keihard jouw pik eraf rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:41 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dame 1 is jong maar wel aantrekkelijk, dame 2 is mij iets te dominant maar wellicht is ze in het echt een cutie.
Zorg je voor condooms?quote:Op dinsdag 1 november 2016 14:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat 't tegenvalt.. dat ik anders overkom of gewoon suckin bed.
Of slakkensporen op je onderlaken hebtquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:24 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dame 2 gaat echt keihard jouw pik eraf rijden![]()
Oh en btw, zorg er wel voor dat er niet nog ergens volle condooms rondslingeren de volgende dag!
En een fokster die hem gemeet had en een en ander daarover postte waarmee het beeld bevestigd werd?quote:
Wilde net zeggen, irl is hij niet anders.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
En een fokster die hem gemeet had en een en ander daarover postte waarmee het beeld bevestigd werd?
Doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta lager op de sociale ladder dan hij
Die komt zaterdagmiddag, dus dat wordt nog leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:37 schreef Cue_ het volgende:
Laten we t gewoon lekker afwachten. Zou mooi zijn als hij z'n huis kan inwijden.
Enkel hopen dat z'n ma niet onverwachts binnenkomt
ik vind het een beetje schmutzigquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef Toto69 het volgende:
Vind je iemand van zeventien niet iets te D.?
Ik heb die kans nooit gehad toen... dus nu inhalen als 't kan met een tiener? Zij stelde 't zelf voor, dus als ik het op een presenteerblaadje krijg aangeboden onderhand...quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef Toto69 het volgende:
Vind je iemand van zeventien niet iets te D.?
wow wat een kulargumentquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik heb die kans nooit gehad toen... dus nu inhalen als 't kan met een tiener? Zij stelde 't zelf voor, dus als ik het op een presenteerblaadje krijg aangeboden onderhand...
Leeftijdsdiscussie. Iemand van 20 met een man van 30 kan, maar iemand van 25 met 16/17 kan niet? Ja emotionele levenservaring blabalblabla.quote:
Nee ik verwacht een topic over dat meisje van 17 die hem aanklaagt onder druk van dr ouders.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat er daarna een topic verschijnt waarin blijkt dat ze om rare redenen/onbekende redenen toch zijn afgehaakt? Klinkt te mooi om waar te zijn dit...met zijn karakter in ieder geval.
Weet ook dat als je echt in het bed beland (met 1, of beiden) dat niet betekent dat je nog steeds heel wat te leren hebt op sociaal vlak...het is iets compleet anders dan daten en een relatie aangaan.
Maar succes D, hoop dat het je lukt uiteraard!
*subtiel* Iemand anders nog met leuke date plannen komend weekend? *subtiel*
Misschien dat er eentje afhaakt, maar vast niet allebei.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat er daarna een topic verschijnt waarin blijkt dat ze om rare redenen/onbekende redenen toch zijn afgehaakt? Klinkt te mooi om waar te zijn dit...met zijn karakter in ieder geval.
De moraalridders van FOK! staan op, he.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ze beiden instemmen is er toch geen probleem?
Iemand van 20 met een man van 30 zou ik ook niet normaal vinden. Als mijn nichtje bijvoorbeeld met zo'n oude vent aan kwam, dan zou ik haar toch wel even flink toespreken waar zij in godsnaam mee bezig is. Althans dat zou mijn eerste reactie zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Leeftijdsdiscussie. Iemand van 20 met een man van 30 kan, maar iemand van 25 met 16/17 kan niet? Ja emotionele levenservaring blabalblabla.
Ik weet niet met wie je bedoelt maar met jou nog 0quote:Op dinsdag 1 november 2016 09:49 schreef meIIyou het volgende:
En hoeveel chatgesprekken heeft Godshand al gevoerd in totaal? 😜
Deze dus...quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik verwacht een topic over dat meisje van 17 die hem aanklaagt onder druk van dr ouders.
Ben een oude vent.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:02 schreef JAOC het volgende:
[..]
Iemand van 20 met een man van 30 zou ik ook niet normaal vinden. Als mijn nichtje bijvoorbeeld met zo'n oude vent aan kwam, dan zou ik haar toch wel even flink toespreken waar zij in godsnaam mee bezig is. Althans dat zou mijn eerste reactie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |