Geniale coureur, meer actie op de baan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maldonado straft zichzelf al genoegwat een grapjas was dat zeg ...
twitter:adamcooperF1 twitterde op maandag 31-10-2016 om 00:48:10Stewards decided that Vettel's change of direction was "abnormal", and considered to be "potentially dangerous." reageer retweet
Terecht, en nu Hamilton nog. Of de verstappen penalty intrekken. Wat een gekken. Maar wel goed voor het teambelang.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:53 schreef LucvanDijk het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op maandag 31-10-2016 om 00:48:10Stewards decided that Vettel's change of direction was "abnormal", and considered to be "potentially dangerous." reageer retweet
Ok, en wat nu?quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:53 schreef LucvanDijk het volgende:
Hamilton was niet eens "under investigation", dus die gaan ze ook niet alsnog bestraffen of Max penalty intrekken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Terecht, en nu Hamilton nog. Of de verstappen penalty intrekken. Wat een gekken. Maar wel goed voor het teambelang.
Vettel die de beker naar de Red Bull garage mag komen brengenquote:
Maar eigenlijk wordt RIC gewoon een podiumplaats gegeven??? Anders kan ik het niet zien.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:53 schreef CrashO het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)enalty-loses-podium/
Maar nog niet op de FIA site idd
Correct.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wordt RIC gewoon een podiumplaats gegeven??? Anders kan ik het niet zien.
Weet ik, was een morele kreet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton was niet eens "under investigation", dus die gaan ze ook niet alsnog bestraffen of Max penalty intrekken.
Correct.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wordt RIC gewoon een podiumplaats gegeven??? Anders kan ik het niet zien.
Vettel 5 sec is plek 4 voor Max.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton was niet eens "under investigation", dus die gaan ze ook niet alsnog bestraffen of Max penalty intrekken.
twitter:Olav_Mol twitterde op maandag 31-10-2016 om 00:54:23Vettel verliest podium. 10 sec straf. Ricciardo P3 max weer P4. Nu de mercedessen nog. Gp mexico reageer retweet
Ja goed, maar dan had ik persoonlijk liever Max gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Correct.
Maar hij was natuurlijk ook al van Max gepakt en aan Vettel gegeven. Dus gewoon een grote ruilbak vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |