Alleen had hij er geen voordeel van. Hij was al vele posities daardoor verloren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raceincident en terecht dat afsnijden niet mag.
Die aktie van Ham? Of dat Max het deed omdat Ham ook mocht?quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vraag me af hoe bewust dat was?
Ham toen die in 1e bocht eik te laat remde en zo de grasveldroute nam.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die aktie van Ham? Of dat Max het deed omdat Ham ook mocht?
Die had tijd genoeg om over die aktie te denken hoor. Zijn lockup was al "lang" (in F1 termen dan) weer voorbij en er was ruimte zat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ham toen die in 1e bocht eik te laat remde en zo de grasveldroute nam.
Zet de gif van Max ernaast en je ziet precies hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die had tijd genoeg om over die aktie te denken hoor. Zijn lockup was al "lang" (in F1 termen dan) weer voorbij en er was ruimte zat.
[ afbeelding ]
Correct. En Max kreeg penal en Ham nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zet de gif van Max ernaast en je ziet precies hetzelfde.
daar dacht ik al gelijk aan toen ik het zag , want hij pakte heel veel meters gelijk na die bocht ... dat was wel heel sneaky van hem als dit geplanned was .. maar geef hem geen ongelijk ...quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ie het bewust deed.
het was eerst ook de zoon van ....... maar nu is het al de vader van :-)quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jos houdt tegenwoordig deskundig zijn bek, zoon is al beter inmiddels.
Ham heeft meer ervaring en weet waar ie mee kan wegkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Correct. En Max kreeg penal en Ham niet
Willekeur.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:46 schreef maan_man het volgende:
Die punten op de licentie zijn daar ook bepaalde regels voor, een maatstaf? Of is dat gewoon de willekeur van de stewards?
Grosjean toch, of was dat een" gewone " raceban?quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Willekeur.
Maar afaik is er nog nooit iemand geweest die genoeg "totaal" punten gehad heeft voor een straf. Dus het heeft weinig nut
Omdat het nog maar 2 jaar bestaat. Ik kan me voorstellen dat als het al langer bestond een Maldonado wel een ban gekregen zou hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Willekeur.
Maar afaik is er nog nooit iemand geweest die genoeg "totaal" punten gehad heeft voor een straf. Dus het heeft weinig nut. (bij 12 punten ben je de sjaak. Maar na 12 maanden verliezen behaalde punten hun geldigheid weer).
Toen was dat nog niet. Dat penalty points systeem bestaat pas twee jaar. Dat was gewoon een ban omdat hij dat jaar erg veel bij (start)crashes betrokken was (soms ook buiten zijn schuld) en in een keer een paar kampioenen uitschakelde.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Grosjean toch, of was dat een" gewone " raceban?
Maldonado straft zichzelf al genoegquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat het nog maar 2 jaar bestaat. Ik kan me voorstellen dat als het al langer bestond een Maldonado wel een ban gekregen zou hebben.
Dankquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toen was dat nog niet. Dat penalty points systeem bestaat pas twee jaar. Dat was gewoon een ban omdat hij dat jaar erg veel bij (start)crashes betrokken was (soms ook buiten zijn schuld) en in een keer een paar kampioenen uitschakelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |