Werkt niet, en nu kan ik het ook niet meer installerenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:25 schreef GoofyGoober het volgende:
[..]
Pc ff rebooten, heb ik ook vaak.
Maar dat moet via Filmon....quote:
Nogmaals: cache leeggooien. Van de ace dus. Weet je hoe dat moet?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Werkt niet, en nu kan ik het ook niet meer installeren. Wat een bende.
Mazzeltje voor Palmerquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
Croisant moet vanuit de pits starten na het vervangen van de vloer van zijn bolide
Heb jij een idee waarom ik deze melding zojuist kreeg?quote:
Hoezo, die start toch ook uit de pits?quote:
Thnx jij ook.quote:
Hangt af of ie voor grosjean staat in de pitsquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo, die start toch ook uit de pits?
Maar wel voor Grosjean.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo, die start toch ook uit de pits?
Duitse rtl op tvquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:34 schreef IJsmuts het volgende:
iemand nog een goede live feed die je gewoon kan kijken zonder te registreren oid?
Lag dat niet ad positie vd garage? of Mag Palmer er voor want eerder problemen die voor een pitsstart zorgden?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hangt af of ie voor grosjean staat in de pits
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:34 schreef IJsmuts het volgende:
iemand nog een goede live feed die je gewoon kan kijken zonder te registreren oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 19:37:44 ]
Dat is zowat 80% reclame, 20% racequote:
in de pits is het toch wie het eerst komt wie het eerst maalt?quote:
Jack in dat interviewquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:36 schreef CrashO het volgende:
[..]+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in volgorde van kwalificatie volgens de regels lees ik net. Dus Grosjean nog steeds voor Palmer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de pits is het toch wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Waar lees je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, in volgorde van kwalificatie volgens de regels lees ik net. Dus Grosjean nog steeds voor Palmer.
gek, dat was Bernie.....quote:
Dan staan ze toch gewoon weer recht?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:45 schreef GoofyGoober het volgende:
Ebel en Plooij zijn beide van die figuren die mijn tenen 720 graden krom laten trekken
Knap als dat echt zou lukkenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:45 schreef GoofyGoober het volgende:
Ebel en Plooij zijn beide van die figuren die mijn tenen 720 graden krom laten trekken
Ik hoop vooral op een goede start.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Hopen dat Max deze race weer eens voor z'n teamgenoot finisht. Moet lukken.
Alles kan binnen een paar honderd meter voorbij zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Lol Japan alweer vergeten ?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
Neen.quote:
Selected for termination.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom staat Hamilton bij de hoogwaardigheidsbekleders en niet bij de rest vd coureurs?
viel mij ook op?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom staat Hamilton bij de hoogwaardigheidsbekleders en niet bij de rest vd coureurs?
Die kwam de pitmuur niet overquote:
speciale boiquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij er na één bocht al af ligt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van mij mag het, ROS voor WDC aub!quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij er na één bocht al af ligt?
Niet vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van mij mag het, ROS voor WDC aub!
Ik zei in al eerder topic negerinnen en nog niks gehoord van sylvanna simons dat het niet kanquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:51 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik ben d'r!
Schuld van eerdere opmerkingen hier dat ik zin kreeg in Taco's![]()
Maar ze zijn op, dus gaan met die banaan! Oeps, sorry Sylvana.
Damn youquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:51 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik ben d'r!
Schuld van eerdere opmerkingen hier dat ik zin kreeg in Taco's![]()
Maar ze zijn op, dus gaan met die banaan! Oeps, sorry Sylvana.
Fok is dan ook een extreem-rechtse site.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:52 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zei in al eerder topic negerinnen en nog niks gehoord van sylvanna simons dat het niet kan
twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 19:49:48A special place for the world champion in the anthem line-up away from the other drivers https://t.co/iWbhrmEDTj… https://t.co/1cpUtvhREw reageer retweet
En.. hielp het?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:51 schreef tralalala het volgende:
Niet naar Max vragen, niet naar Max vragen, niet naar Max vragen.
Leek mij ook logisch......quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het was dus omdat hij WDC is kennelijk...twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 19:49:48A special place for the world champion in the anthem line-up away from the other drivers https://t.co/iWbhrmEDTj… https://t.co/1cpUtvhREw reageer retweet
Ziggoquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
Waar vind ik de beste live stream die je gemakkelijk gelijk kunt kijken ?
http://disneychannel.disney.nl/quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
https://www.reddit.com/r/formula1/quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
Max p1 en mercedessen elkaar er af beukenquote:
Ik kijk Skyquote:
Thanksquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Max p1 en mercedessen elkaar er af beuken
Oh. Voorspelling Tom:quote:
Ah, vandaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik ook maar dat gokte ik aan de reacties er voor
Dankquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh. Voorspelling Tom:
- ROS ramt HAM in eerste ronde eraf om zijn 1st plek zeker te stellen.
- MAX wint.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nu 20u zomertijd of wintertijd?
Morgenochtend 8 uurquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
zomertijdquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herfsttijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is tijd voor de race.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijenkletser.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[geralt modus]quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vast welquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat nog nooit zo vaak een post van mij gequote is.
Biertijdquote:
Geen nootjes?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
[geralt modus]
Bier-tijd
[/geralt modus]
genoten van feyenoord vanmiddag?quote:
quote:Kampioen was hij al, en van een briljant seizoen kon ongeacht de resultaten op het Circuito de Jerez al worden gesproken. Veelvraat Richard Verschoor (15) kon het in Zuid-Spanje echter niet laten: met een driedubbele slag sloot hij het Spaanse F4-kampioenschap af, zijn overwinningen van dit weekend brengen het totaal van de Utrechter op zeventien zeges uit twintig deelnames.
Was er dan nog iets aan te merken op het weekend van Verschoor? Wat betreft de Red Bull-jongeling wel. "De eerste kwalificatie ging niet helemaal zoals gehoopt, ik reed zelf niet zo heel goed en de set-up was ook niet helemaal perfect. Bovendien verloor ik mijn snelste rondetijd door het overschrijden van de baanlimieten", sprak het talent, dat ondanks de problemen vanaf de vijfde plaats mocht vertrekken.
In de eerste wedstrijd had Verschoor een kleine vier ronden nodig om weer vooraan te komen: "Ik haalde twee man in tijdens de eerste ronde en kon het gat naar de koplopers snel dichtrijden. Vervolgens kon ik hen ook vrij snel inhalen, dus dat was niet al te slecht", grijnsde de jongeling. "Ik hou van deze baan, het is zo cool, de snelle bochten zijn geweldig. Het fantastisch gelopen jaar werd hier op de best denkbare wijze afgesloten."
"Ik heb genoten van 2016 en ik moet iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen. Nu is het zaak om me bezig te houden met wat ik volgend jaar wil gaan doen, zodat ik me kan gaan voorbereiden."
ha ha ha :pquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
slecht start
echt hard gaat het ook nog niet
Ze racen binnen de bebouwde kom, vandaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
slecht start
echt hard gaat het ook nog niet
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.quote:
Heeft eens een braketestje bij Jos gedaan, ging niet helemaal goedquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.
las palmas tegen celta genot zometeenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tijd dit wel. Geen voetbal.
Die Indy500 was echt genot in 2015quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.
Vond die van dit jaar mooierquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk crasht Hamilton in bocht 1, ROS kampioen
Zonde dat ie dat seizoen op punten verloorquote:
Moet ie wel ff winnen. Maar graag!quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
bijnaquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek mij wel ja, maar bij de start gelden soms andere regels.quote:
Zou wel terecht zijn jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:05 schreef Zorro het volgende:
Gewoon ouderwetse grindbakken en Hamilton is klaar,
Nee want Hamilton.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet Hamilton geen plek teruggeven of zo?
drive-through zou ik zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:05 schreef Justevo het volgende:
Hamilton pakt toch gewoon zwaar voordeel als grasmaaier?
Lijkt mij ookquote:
Tuurlijk niet, want Hamiltonquote:
verstappen duwt hem van de baanquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg zou ook straf moeten hebben imo
nah, denkt dat het valt onder:een botsing voorkomenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg zou ook straf moeten hebben imo
Niksquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Tja, eigenlijk zou Verstappen nu aan de leiding moeten liggen. Kijken wat de stewards doen.
Leek mij ook zo.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
verstappen duwt hem van de baan![]()
Yupsquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:08 schreef Justevo het volgende:
Laat me raden.. Verstappen straf en Hamilton komt er mee weg.
De wereld blijft voorspelbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:08 schreef Justevo het volgende:
Laat me raden.. Verstappen straf en Hamilton komt er mee weg.
Lekker elk rondje doenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:08 schreef DeeBee het volgende:
Wel goede strategie van HAM, lekker over het gras.
VES ligt onder vuur he?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
VES straf zou ook belachelijk zijn
Dás Horizon, van Ziggoquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wel Ziggo, maar geen Horizon. Werkt hier.
Riep hij iddquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:09 schreef franklop het volgende:
VET riep dat hij lek had toch, maar was toch niet zo dus
Dat heeft Mol vorige race volgens mij wel gezegd ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:09 schreef Zorro het volgende:
Het is trouwens investigation Rosberg-Verstappen. De eerste was toch de "verdachte"?
Ik hoor geen race geluid nee..quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:10 schreef Justevo het volgende:
Ziggo.. Staat het commentaar nou heel hard en race geluid zacht?
hij riep 33 en 6, dus misschien toch Maxquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heeft Mol vorige race volgens mij wel gezegd ja.
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:10 schreef Justevo het volgende:
Ziggo.. Staat het commentaar nou heel hard en race geluid zacht?
Nee. Maar tsja, het is HAM...quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton mag de bocht wel afsnijden met voordeel?
Ik ook niet, inloggen via Ziggo-site, maar krijg geen zenders in beeldquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb die speciale Horizon box niet.
Dat klink al logischer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
hij riep 33 en 6, dus misschien toch Max
Ik vind het op tv ook zo slecht.quote:
In Brazilie? zou ik niet doenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik rosberg was zou ik gewoon volgende race gewoon ff blokkeren voor de eerste bocht en dan keihard afsnijden
Ik hoop toch echt van niet hoor....quote:
Maar staat omgekeerd in beeld.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
hij riep 33 en 6, dus misschien toch Max
Ah, maar ik kijk niet online. Wel matig dat het online niet werkt dan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, inloggen via Ziggo-site, maar krijg geen zenders in beeld
Dat zei ik ja.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rosberg wordt als eerste genoemd
Klopt ik heb liever max als winnaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt van niet hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |