Leek mij ook logisch......quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het was dus omdat hij WDC is kennelijk...twitter:SkySportsF1 twitterde op zondag 30-10-2016 om 19:49:48A special place for the world champion in the anthem line-up away from the other drivers https://t.co/iWbhrmEDTj… https://t.co/1cpUtvhREw reageer retweet
Ziggoquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
Waar vind ik de beste live stream die je gemakkelijk gelijk kunt kijken ?
http://disneychannel.disney.nl/quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
https://www.reddit.com/r/formula1/quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
Max p1 en mercedessen elkaar er af beukenquote:
Ik kijk Skyquote:
Thanksquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Max p1 en mercedessen elkaar er af beuken
Oh. Voorspelling Tom:quote:
Ah, vandaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik ook maar dat gokte ik aan de reacties er voor
Dankquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh. Voorspelling Tom:
- ROS ramt HAM in eerste ronde eraf om zijn 1st plek zeker te stellen.
- MAX wint.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het nu 20u zomertijd of wintertijd?
Morgenochtend 8 uurquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was gisterenquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
zomertijdquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herfsttijd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is tijd voor de race.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dijenkletser.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nu.quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[geralt modus]quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vast welquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat nog nooit zo vaak een post van mij gequote is.
Biertijdquote:
Geen nootjes?quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
[geralt modus]
Bier-tijd
[/geralt modus]
genoten van feyenoord vanmiddag?quote:
quote:Kampioen was hij al, en van een briljant seizoen kon ongeacht de resultaten op het Circuito de Jerez al worden gesproken. Veelvraat Richard Verschoor (15) kon het in Zuid-Spanje echter niet laten: met een driedubbele slag sloot hij het Spaanse F4-kampioenschap af, zijn overwinningen van dit weekend brengen het totaal van de Utrechter op zeventien zeges uit twintig deelnames.
Was er dan nog iets aan te merken op het weekend van Verschoor? Wat betreft de Red Bull-jongeling wel. "De eerste kwalificatie ging niet helemaal zoals gehoopt, ik reed zelf niet zo heel goed en de set-up was ook niet helemaal perfect. Bovendien verloor ik mijn snelste rondetijd door het overschrijden van de baanlimieten", sprak het talent, dat ondanks de problemen vanaf de vijfde plaats mocht vertrekken.
In de eerste wedstrijd had Verschoor een kleine vier ronden nodig om weer vooraan te komen: "Ik haalde twee man in tijdens de eerste ronde en kon het gat naar de koplopers snel dichtrijden. Vervolgens kon ik hen ook vrij snel inhalen, dus dat was niet al te slecht", grijnsde de jongeling. "Ik hou van deze baan, het is zo cool, de snelle bochten zijn geweldig. Het fantastisch gelopen jaar werd hier op de best denkbare wijze afgesloten."
"Ik heb genoten van 2016 en ik moet iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen. Nu is het zaak om me bezig te houden met wat ik volgend jaar wil gaan doen, zodat ik me kan gaan voorbereiden."
ha ha ha :pquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
slecht start
echt hard gaat het ook nog niet
Ze racen binnen de bebouwde kom, vandaarquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:00 schreef vuvuzela het volgende:
slecht start
echt hard gaat het ook nog niet
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.quote:
Heeft eens een braketestje bij Jos gedaan, ging niet helemaal goedquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.
las palmas tegen celta genot zometeenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte tijd dit wel. Geen voetbal.
Die Indy500 was echt genot in 2015quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel een matige coureur, maar ik vind m wel een baas.
Vond die van dit jaar mooierquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk crasht Hamilton in bocht 1, ROS kampioen
Zonde dat ie dat seizoen op punten verloorquote:
Moet ie wel ff winnen. Maar graag!quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
bijnaquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |