Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef sacha het volgende:
[..]
je zat zeker te slettebakken bij de radio hč
Wat komt er in. ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.quote:
Sorry geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
Ik had het al gezien. Dacht dat het donderdag kwam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb 2 ENORME paketten staan voor de buren
2 dezelfde pakket van de Postcodeloterij, een prijs zei de postbode,
halve gang is geblokkerd ik hoop wel dat ze die zooi komen halen straks
Iets met BBQ zei de postbode, ik verstond het niet helemaal...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daar
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg een keer een redelijk groot pakket voor m'n jonge buurman. Ik ging het brengen en vroeg brutaal wat het was. 'Een leuk speeltje voor m'n vriendin'quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
True story?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een redelijk groot pakket voor m'n jonge buurman. Ik ging het brengen en vroeg brutaal wat het was. 'Een leuk speeltje voor m'n vriendin'
S'avonds: 'krak, krak, kraak, kraak.' 'SSSSSSSS' 'Krak, Kraak' 'AAAAAAAAAAAA'
https://www.postcodeloterij.nl/prijzen.htmquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Iets met BBQ zei de postbode, ik verstond het niet helemaal...
Yep. Zo'n knappe vent met een tepel piercing.quote:
ik ben niet zo van de piercings eigenlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Zo'n knappe vent met een tepel piercing.
Ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de piercings eigenlijk
Ha ha ha. Zat er een beschrijving bij ? Ik zou een tepelpiercing niet herkennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
Ik had ooit een pakketje aangenomen toen ik hier pas woonde, werd niet opgehaald,
en de naam klopte ook niet met het naambordje, wl 6x daar aangebeld ofzo...
heb ik het na een maand of 8 toch maar eens opengemaakt, zaten er tepelklemmen in
http://www.telegraaf.nl/t(...)hter_Mercedes__.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.postcodeloterij.nl/prijzen.htm
er zat ook iets in met tepelklemmen en een rondje ofzo en ketting waar je dan je judokus doorheen moet steken, die heeft mijn schoonma meegenomen was handig in de tuin om een jong boompje recht te houden ofzo zei zequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Zat er een beschrijving bij ? Ik zou een tepelpiercing niet herkennen.
een blik soep?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewonnen zie ik.. een soepprijs... ben benieuwd
Ze had er ervaring mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
er zat ook iets in met tepelklemmen en een rondje ofzo en ketting waar je dan je judokus doorheen moet steken, die heeft mijn schoonma meegenomen was handig in de tuin om een jong boompje recht te houden ofzo zei ze
Ik denk niet dat ze er ervaring mee had, maar dat haddn we zelf zo bedacht dat het zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had er ervaring mee.
Vielen er nog eikels uit de boom ?
Dat had ik al vermeld dacht ik ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)hter_Mercedes__.html
De mijne ook, misschien dat ik toch maar eens bovenkastjes ga aanschaffen ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn keukenkastjes staan al vol ...
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Maar geen Boretti bovenkastjes, da's te duur... iets bij Ikea dat er bij past ofzo
Dat zijn kutkeukens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Maar geen Boretti bovenkastjes, da's te duur... iets bij Ikea dat er bij past ofzo
Lekker danquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...
Ik heb wel bovenkastjes... Waarvan trouwens tijdens de bouw alle deurtjes waren gejat maar dat terzijde
Open keuken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...
Ik heb wel bovenkastjes... Waarvan trouwens tijdens de bouw alle deurtjes waren gejat maar dat terzijde
ah...mazzel dan... en aso ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel.. dat viel onder het bouwschade fonds... Ik had de sleutel nog geen eens
Die Griek heeft ook weer een wegtrekker hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
de postbode werd gek vandaag van al die doosjes, hij ligt down en out op de bank![]()
*zoals gewoonlijk*
Aansteller is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
de postbode werd gek vandaag van al die doosjes, hij ligt down en out op de bank![]()
*zoals gewoonlijk*
Het is straks Kerstpakketten in FHFquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
maar ik krijg dus 4 x erwtensoep 4x tomatensoep en 8x kommetjes als het goed zou zijn.. De hele wijk dus ... Dus aan de buren kan ik die kommetjes ook niet kwijt
Heb je geen epibrator?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
*zoals gewoonlijk*
Bouwfraude was toen een hype dus vertel mij wat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
ik bedoel aso van diegene die de deurtjes hebben gejat heh?
ow, gelukkig, dan zal het wel normaal zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft ook weer een wegtrekker hooren hij is niet eens postbode
Toen wij hier kwamen, was een bouwval en die keuken kon zo naar de sloopquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bouwfraude was toen een hype dus vertel mij wat...
Nah, weet ik niet maar het wentquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, gelukkig, dan zal het wel normaal zijn
ik heb het ergerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet maar het wentik heb er zelf ook regelmatig last van
*gevaarlijk*quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het om eerlijk te zijnmaar het kan...........
oh...quote:
Stuur een mailtje naar DWDD of RTL Late nite..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
oh...
ik heb al duizend snurk filmpjes van de Postbode, wil ze op YouTube zetten maar ben nog op zoek naar een verdien model
nee sjoef, eerst YouTube dan de antisnurk middellen, dan de restquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar DWDD of RTL Late nite..
Haarlemmer. Toen protesteerden we nog tegen Kruisraketten. Overleden.quote:
Trusten En nog bedankt.quote:
lange gangquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
gang en dan.. Ja maar niet zoals wang en gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee of toch wel .. Succesquote:Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef sacha het volgende:
als je desktop zou overlijden, zou je dan weer een nieuwe kopen?
hij doet het weer en jij moet eerst een kaartjequote:Op zondag 30 oktober 2016 12:53 schreef chufi het volgende:
Maar is ie dood? Misschien moet je Piet eens een kaartje sturen
Wassup?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
hmmmm eigenlijk mag je hier alleen vragen stellen aan Hut
hier alleen telefoon en tablet ding van sjoef, is eigenlijk een kleine laptopquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gaat de laptop eigenlijk nooit meer aan, ik gebruik alleen de Ipad
Bij mijn staan er ook altijd tig tabbladen openquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:50 schreef sacha het volgende:
[..]
hier alleen telefoon en tablet ding van sjoef, is eigenlijk een kleine laptop![]()
net weer een tijdje achter de pc gezeten maar dan zet ik met gemak 20 vensters open, luister ondertussen muziek, mail staat open, even dit zoeken, even dat opruimen...
word ik helemaal hyper!
doe ik niet op mijn foon en tablet
goed héquote:
op mijn foon alleen de krant, fok en de burenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mijn staan er ook altijd tig tabbladen open
op mijn foon Fok ik nooit, kan ik niet mee omgaanquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:56 schreef sacha het volgende:
[..]
op mijn foon alleen de krant, fok en de buren
Nou ik denk wat Cc daar zegt dat debielen elkaar gaan upgraden wel klopt eigenlijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:47 schreef chufi het volgende:
Zou je je notes dan kwijt kunnen geraken door bonuszegeltjes
ik heb zelfs ontbetenquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... zo bedoel je......... ja die buien heb ik ook wel eens
ernstigquote:
Hoe was de mis?quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
nee sjoef, vanmorgen vroeg, voordat ik naar de kerk ging
Ik let wel effe op de tentquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
de start, 20 rondjes pak hem beet, en de finish
Kun je me uitleggen wat er zo leuk is aan kijken naar iemand die rondjes rijdt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
de start, 20 rondjes pak hem beet, en de finish
Nee, dat kunnen ze niet uitleggen, net zoals mensen die van voetbal houdenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat er zo leuk is aan kijken naar iemand die rondjes rijdt?
Mestal films. of serie's maar bij series liefst de aflevering achter elkaar...quote:
Tja, zo kanje elke sport wel als onzin afdoenquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Series kijk ik op Netflix. Films ook wel eens. Sport kijk ik alleen live, als er iemand meedoet die het leuk vindt dat ik kom kijken.
Maar dan nog, als één van mijn kinderen zou willen gaan autoracen, dan zou ik daar geen cent aan meebetalen Wat een onzin zeg.
Elke sport is onzin.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, zo kanje elke sport wel als onzin afdoen![]()
Autoracen is wél gevaarlijker dan voetbal denk ik... hoewel ze je met voetbal ook invalide kunnen
schoppen natuurlijk, maar ja........ dán kan je niks meer doen als je zo denkt....
De vraag is of je 'mens' bent en er dus in geïnteresseerd bent, ik niet, ben geen mens.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ach ja mensen wil brood en spelen, is altijd zo geweest....
dat heeft te maken met mijn vader, mijn voorliefde voor snelle auto's, m'n vorige werk en nu Maxquote:Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, al snap ik er niks van.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heeft te maken met mijn vader, mijn voorliefde voor snelle auto's, m'n vorige werk en nu Max
Wat voor werk was dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heeft te maken met mijn vader, mijn voorliefde voor snelle auto's, m'n vorige werk en nu Max
OKquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:13 schreef sacha het volgende:
[..]
een site voor auto's meer vertel ik niet
ah... jij kan het dan wél uitleggen, da's een mooie reden ook ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Het zal wel een bepaalde spanning geven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
O ik dacht dat je geen tv keek, en dat ook voor filmsen series geld.quote:Op zondag 30 oktober 2016 20:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Series kijk ik op Netflix. Films ook wel eens. Sport kijk ik alleen live, als er iemand meedoet die het leuk vindt dat ik kom kijken.
Maar dan nog, als één van mijn kinderen zou willen gaan autoracen, dan zou ik daar geen cent aan meebetalen Wat een onzin zeg.
Denksport is goed voor je hersens, schijn je je eigen dementie wel mee uit te kunnen stellen.quote:
Ik heb een tablet. Past prima op schoot op de bank.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
O ik dacht dat je geen tv keek, en dat ook voor filmsen series geld.
Waar is autosport goed voor?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Denksport is goed voor je hersens, schijn je je eigen dementie wel mee uit te kunnen stellen.
Maar dat geld dan ook voor andere sporten want iets met een gezond lichaam en een gezonde geest
milieuvervuilingquote:
dat is iig al beter dan een telefoonquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:29 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb een tablet. Past prima op schoot op de bank.
Oud collega van mn Pa racete vroeger .. Jarenlang was er een bocht op Zandvoort naar hem vernoemd... Verder ging ik vroeger als kind altijd naar de TT in Assen en toen kocht mn broer een motor , maar dat werd niks.. Maar die kwam tijdens zijn studie in contact met de oudste van de Coronel broertjes en is zelf ook een tijdje gaan racen en hij heeft ook altijd snelle auto's.. Ik heb nu niet eens een autoquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... jij kan het dan wél uitleggen, da's een mooie reden ook ...
daarom hou ik van natuurfilms kijken, die keek ik altijd met mijn Pa
Oké........... en dat is de reden waarom jij graag kijkt?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud collega van mn Pa racete vroeger .. Jarenlang was er een bocht op Zandvoort naar hem vernoemd... Verder ging ik vroeger als kind altijd naar de TT in Assen en toen kocht mn broer een motor , maar dat werd niks.. Maar die kwam tijdens zijn studie in contact met de oudste van de Coronel broertjes en is zelf ook een tijdje gaan racen en hij heeft ook altijd snelle auto's.. Ik heb nu niet eens een auto
Ja geen idee.. iets in het bloed..?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké........... en dat is de reden waarom jij graag kijkt?
Hoe is het met jouw Sasquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:42 schreef drakin het volgende:
Mijn beide neven racen.
Ik ben er niet door gaan kijken.
hoe doet Max het?quote:
nou zo goed gaat het dus met Sas, hij zal wel blij zijn dus nu.quote:
Ja afgelopenquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
nou zo goed gaat het dus met Sas, hij zal wel blij zijn dus nu.
Of is het nog bezig?
O pech, geen podium dusquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja afgelopen
Topshow gemist... Nu is ie 5e!!
Zn auto stond wel op het podium, maar hij kreeg 5 sec straf na de race terwijl ie dus al voor de huldiging gingquote:
O why?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn auto stond wel op het podium, maar hij kreeg 5 sec straf na de race terwijl ie dus al voor de huldiging ging
Hij deed hetzelfde als winnaar Hamilton in de 1e ronde (zich in bocht 1 verremmen) en gaf ook geen plek terug aan de rijder achter hem....quote:
ik heb het niet gezien en zou niet weten wat wel en niet zou mogen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed hetzelfde als winnaar Hamilton in de 1e ronde (zich in bocht 1 verremmen) en gaf ook geen plek terug aan de rijder achter hem....
Is het over met Sas?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
nou zo goed gaat het dus met Sas, hij zal wel blij zijn dus nu.
voor dit weekend welquote:
Nee ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien en zou niet weten wat wel en niet zou mogen.
Sneed hij iemand af daarmee ofzo?
owkeequote:
Ja dat is elke avond weer een verrassing... Morgen mag ik nog uitslapenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
owkee
Maar goed, race is voorbij, wat ga je met de rest van je avond doen?
Een kapotgetrokken ketting.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
Maar nu iets anders... Wat zien we hier?
[ afbeelding ]
platen, met aardbevindenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
Maar nu iets anders... Wat zien we hier?
[ afbeelding ]
en ik ben te moequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef computergirl het volgende:
Die platen hebben een moeilijke naam en ben te lui om het te googlelen
Die weet ik ook niet meer.. Vroeger geologie gestudeerd, maar ITer geworden ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:32 schreef computergirl het volgende:
Die platen hebben een moeilijke naam en ben te lui om het te googlelen
ben je toch nog goed terecht gekomenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die weet ik ook niet meer.. Vroeger geologie gestudeerd, maar ITer geworden ...
IT er is een plantsoendienst tegenwoordigquote:
Mja... Chuf heeft toch wel weer een baan in die richting, dus dat dan mazzel....quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
IT er is een plantsoendienst tegenwoordig
Ik fiets er dooer vele plantsoenen naar toequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja... Chuf heeft toch wel weer een baan in die richting, dus dat dan mazzel....
Zeker ik snap er geen zak meer van na al die jarenquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja... Chuf heeft toch wel weer een baan in die richting, dus dat dan mazzel....
Daar heb ik straks geen tijd meer voor...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef FANN het volgende:
Maar ik ga verder met deze... Chance (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
is een goeie
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker ik snap er geen zak meer van na al die jaren
Fijn dat het op de fiets is te doen, zorg voor wat makkelijk eten. Je bent kapotquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik fiets er dooer vele plantsoenen naar toe
Ja dat moet ik nog ff checken.. met lunch en zo daaro... Want volgens mij hebben ze geen kantine ... wel een soort koffiecorner in de hal met het een en ander .. Dus 1e dag sws bammetjes meequote:Op zondag 30 oktober 2016 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn dat het op de fiets is te doen, zorg voor wat makkelijk eten. Je bent kapot
Ook als je thuis komt. Hup in de oven of magnetron. Even niks aan je hoofdquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet ik nog ff checken.. met lunch en zo daaro... Want volgens mij hebben ze geen kantine ... wel een soort koffiecorner in de hal met het een en ander .. Dus 1e dag sws bammetjes mee
Ja ik weet het Soury...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook als je thuis komt. Hup in de oven of magnetron. Even niks aan je hoofd
Is dat zo, maar geniet ervanquote:
Voeten op de bank, filmpje op en pizzaquote:Op zondag 30 oktober 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal ik doen als ik voldaan thuiskom
Ik kijk wel hoe ik het doe..quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Voeten op de bank, filmpje op en pizza
Zolang je 's avonds niet lastig word gevallen is het best.quote:
gun die man nou z'n rondborstige pleziertjesquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zolang je 's avonds niet lastig word gevallen is het best.
Oh wie krijg ik op bezoek?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
gun die man nou z'n rondborstige pleziertjes
Nee dat is niet coolquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
gun die man nou z'n rondborstige pleziertjes
Ik denk dat telefonie iets te breed opgenomen isquote:
Is nog maar net begonnen ...quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:37 schreef FANN het volgende:
Maar ik ga verder met deze... Chance (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
is een goeie
Ik heb dus dat ik aan mijn nek krabt steeds.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn laatste spycholoog loopt bij spychiater nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Treehut362 op 31-10-2016 09:05:48 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
http://forum.fok.nl/topic/2336766quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb zwaar probleem, een krat bier per week gaat erdoor en rook er ook nog zeker 2 gram wiet bij.
Dat zijn de zenuwen waarschijnlijk.quote:
Succesquote:
Goeiemorgen... succes Tong!quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2336766
Ik ga nu naar de huisarts. Ben aan het afkicken/afzien. Ga opname aanvragen. Voel me grof klote.
Goeiemorgen
Da's matig....quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb zwaar probleem, een krat bier per week gaat erdoor en rook er ook nog zeker 2 gram wiet bij.
goed zo, eerlijk zijn tongquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:22 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nu naar de huisarts. Ben aan het afkicken/afzien. Ga opname aanvragen. Voel me grof klote.
Goeiemorgen
Denk hetquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn de zenuwen waarschijnlijk.
ik ben op ramkoersquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ik haal nog een mooie dweil bij de Blokker... Is de Blokker weg
dweil doekenquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele Blokker een voor een opdoeken
Ja, lekker handigquote:Op maandag 31 oktober 2016 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele Blokker een voor een opdoeken
mijn servies is van V&D, ik hoop maar dat er niet te veel gaat sneuvelen want ik kan niks meer bijkopenquote:
dat wordt een vette cadeau kaart als excusesquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn bestelling bij de Hema van juli is ook nog steeds lost in cyberspace of ergens tussen het magazijn en het filiaal.
Hier zit nu zo'n Outlet geval in die winkel waar eerst V&D zat,keiharde muziek en een stapelquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn servies is van V&D, ik hoop maar dat er niet te veel gaat sneuvelen want ik kan niks meer bijkopen
Nee ik kan niet leven zonder V&D ik ga dood nou goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan prima leven zonder V&D, ik kocht er hooguit heel af en toe een kledingstuk, maar dan moest ik er al toevallig tegenaan lopen.
oh joy, ik haaaaat dat soort winkels. En op zaterdag de muziek nog een tandje harder. Gelukkig winkel ik meestal bij de kringloop, daar is het over het algemeen gewoon gezellig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier zit nu zo'n Outlet geval in die winkel waar eerst V&D zat,keiharde muziek en een stapel
spijkerbroeken, mag je zelf je maat gaan uitzoeken![]()
Leuk als je 16 bent
Ja ik haat dat soort winkels ook, ben ik te oud voor denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh joy, ik haaaaat dat soort winkels. En op zaterdag de muziek nog een tandje harder. Gelukkig winkel ik meestal bij de kringloop, daar is het over het algemeen gewoon gezellig.
Af en toe kijk ik eens naar wat ik zo op een dag aanheb en vaak is mijn complete outfit op ondergoed en sokken na van de kringloop. Ik speur al jaren bij de kringloop naar aanvulling van mijn servies, maar ben het nog niet in goede staat tegengekomen.
ik vind er regelmatig compleet nieuwe spullen, maar als het er als nieuw uitziet vind ik dat helemaal prima. Ik vind het leuk om te snuffelen en door op het potje kleding en schoenen te besparen kunnen we ons weer andere dingen veroorloven. Symph heeft ook aardig wat (zo goed als) nieuwe kleding kunnen scoren, vorige winter zelfs een outdoorjas en onlangs 2 Tommy Hilfiger overhemden met de kaartjes er nog aan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik haat dat soort winkels ook, ben ik te oud voor denk ik![]()
Ik wil niet verwend klinken, maar ik heb mijn kleding toch liever nieuwal deed ik dat vroeger
ook wel eens hoor....
oh weet ik hetquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar hebben ze het dan de hele tijd over?
Oh ja apetrotsquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:37 schreef FANN het volgende:
[..]
oh weet ik hetsoms kijkt ik even racisme ja of nee...
nu gaat het geloof ik voornamelijk over Sylvana
Nou ja mooi toch? Is ook verder niks mis mee hoor, goed voor de reycling ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind er regelmatig compleet nieuwe spullen, maar als het er als nieuw uitziet vind ik dat helemaal prima. Ik vind het leuk om te snuffelen en door op het potje kleding en schoenen te besparen kunnen we ons weer andere dingen veroorloven. Symph heeft ook aardig wat (zo goed als) nieuwe kleding kunnen scoren, vorige winter zelfs een outdoorjas en onlangs 2 Tommy Hilfiger overhemden met de kaartjes er nog aan.
ik heb geen flauw idee. Mijn spijkerbroeken zijn allemaal aansluitend bij het bovenbeen en verder dan diverse modellen: bootcut, seventies bootcut, recht, en sigarettenpijpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |