Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef sacha het volgende:
[..]
je zat zeker te slettebakken bij de radio hč
Wat komt er in. ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op Fok, was met iets anders bezig...
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.quote:
Sorry geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
NPO2
Andere tijden
21:20 - 22:00 uur
Ik had het al gezien. Dacht dat het donderdag kwam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen begin november trekt Donald Trump met steeds radicalere uitspraken de aandacht. Door zijn kandidatuur neemt het populisme bezit van de Republikeinse partij. Eerder zorgde Ronald Reagan als presidentskandidaat voor opschudding. Zijn conservatisme en "leeghoofdigheid" deden veel wenkbrauwen fronsen, ook bij zijn eigen partijgenoten. Maar de voormalige B-acteur wist, o.a. door een slimme campagne, in 1980 de zittende Democratische president Jimmy Carter te verslaan.
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik heb 2 ENORME paketten staan voor de buren
2 dezelfde pakket van de Postcodeloterij, een prijs zei de postbode,
halve gang is geblokkerd ik hoop wel dat ze die zooi komen halen straks
Iets met BBQ zei de postbode, ik verstond het niet helemaal...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mn nichtje mij eens wat groots laat winnen daar
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg een keer een redelijk groot pakket voor m'n jonge buurman. Ik ging het brengen en vroeg brutaal wat het was. 'Een leuk speeltje voor m'n vriendin'quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:21 schreef FANN het volgende:
True story?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een redelijk groot pakket voor m'n jonge buurman. Ik ging het brengen en vroeg brutaal wat het was. 'Een leuk speeltje voor m'n vriendin'
S'avonds: 'krak, krak, kraak, kraak.' 'SSSSSSSS' 'Krak, Kraak' 'AAAAAAAAAAAA'
https://www.postcodeloterij.nl/prijzen.htmquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Iets met BBQ zei de postbode, ik verstond het niet helemaal...
Yep. Zo'n knappe vent met een tepel piercing.quote:
ik ben niet zo van de piercings eigenlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yep. Zo'n knappe vent met een tepel piercing.
Ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de piercings eigenlijk
Ha ha ha. Zat er een beschrijving bij ? Ik zou een tepelpiercing niet herkennen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
Ik had ooit een pakketje aangenomen toen ik hier pas woonde, werd niet opgehaald,
en de naam klopte ook niet met het naambordje, wl 6x daar aangebeld ofzo...
heb ik het na een maand of 8 toch maar eens opengemaakt, zaten er tepelklemmen in
http://www.telegraaf.nl/t(...)hter_Mercedes__.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.postcodeloterij.nl/prijzen.htm
er zat ook iets in met tepelklemmen en een rondje ofzo en ketting waar je dan je judokus doorheen moet steken, die heeft mijn schoonma meegenomen was handig in de tuin om een jong boompje recht te houden ofzo zei zequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Zat er een beschrijving bij ? Ik zou een tepelpiercing niet herkennen.
een blik soep?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewonnen zie ik.. een soepprijs... ben benieuwd
Ze had er ervaring mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
er zat ook iets in met tepelklemmen en een rondje ofzo en ketting waar je dan je judokus doorheen moet steken, die heeft mijn schoonma meegenomen was handig in de tuin om een jong boompje recht te houden ofzo zei ze
Ik denk niet dat ze er ervaring mee had, maar dat haddn we zelf zo bedacht dat het zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had er ervaring mee.
Vielen er nog eikels uit de boom ?
Dat had ik al vermeld dacht ik ..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)hter_Mercedes__.html
De mijne ook, misschien dat ik toch maar eens bovenkastjes ga aanschaffen ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn keukenkastjes staan al vol ...
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Maar geen Boretti bovenkastjes, da's te duur... iets bij Ikea dat er bij past ofzo
Dat zijn kutkeukens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
Maar geen Boretti bovenkastjes, da's te duur... iets bij Ikea dat er bij past ofzo
Lekker danquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...
Ik heb wel bovenkastjes... Waarvan trouwens tijdens de bouw alle deurtjes waren gejat maar dat terzijde
Open keuken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. er zal wel meer zijn dan alleen Ikea...
Ik heb wel bovenkastjes... Waarvan trouwens tijdens de bouw alle deurtjes waren gejat maar dat terzijde
ah...mazzel dan... en aso ook...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel.. dat viel onder het bouwschade fonds... Ik had de sleutel nog geen eens
Die Griek heeft ook weer een wegtrekker hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
de postbode werd gek vandaag van al die doosjes, hij ligt down en out op de bank![]()
*zoals gewoonlijk*
Aansteller is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
de postbode werd gek vandaag van al die doosjes, hij ligt down en out op de bank![]()
*zoals gewoonlijk*
Het is straks Kerstpakketten in FHFquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
maar ik krijg dus 4 x erwtensoep 4x tomatensoep en 8x kommetjes als het goed zou zijn.. De hele wijk dus ... Dus aan de buren kan ik die kommetjes ook niet kwijt
Heb je geen epibrator?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
*zoals gewoonlijk*
Bouwfraude was toen een hype dus vertel mij wat...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
ik bedoel aso van diegene die de deurtjes hebben gejat heh?
ow, gelukkig, dan zal het wel normaal zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek heeft ook weer een wegtrekker hooren hij is niet eens postbode
Toen wij hier kwamen, was een bouwval en die keuken kon zo naar de sloopquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Bouwfraude was toen een hype dus vertel mij wat...
Nah, weet ik niet maar het wentquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, gelukkig, dan zal het wel normaal zijn
ik heb het ergerquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet maar het wentik heb er zelf ook regelmatig last van
*gevaarlijk*quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het om eerlijk te zijnmaar het kan...........
oh...quote:
Stuur een mailtje naar DWDD of RTL Late nite..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:02 schreef sacha het volgende:
[..]
oh...
ik heb al duizend snurk filmpjes van de Postbode, wil ze op YouTube zetten maar ben nog op zoek naar een verdien model
nee sjoef, eerst YouTube dan de antisnurk middellen, dan de restquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar DWDD of RTL Late nite..
Haarlemmer. Toen protesteerden we nog tegen Kruisraketten. Overleden.quote:
Trusten En nog bedankt.quote:
lange gangquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
gang en dan.. Ja maar niet zoals wang en gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |