Nu nog niet. Geef het 5 tot 10 jaar. Dorpen leven zonder uitzondering in het verleden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:21 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee. Niemand trekt zich hier iets aan van die onzin, da's iets heel anders. Zelfs de burgemeester vindt het de grootste onzin om Zwarte Pieten aan te passen.
Nouja, het zijn de grote steden waar men zich zo druk maakt om het slavernij-gedoe. Je zou kunnen stellen dat zij zich juist specifiek bezigen met het verleden en dat dat in dorpen juist veel minder speelt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nu nog niet. Geef het 5 tot 10 jaar. Dorpen leven zonder uitzondering in het verleden.
Jij doet dat inderdaad in dit citaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:12 schreef Molurus het volgende:
Er wordt hier voornamelijk geschermd met stropoppen.
Houd eens op met dat liegen en mensen verketteren.quote:"In het kader van Zwarte Piet kom je het volgende tegen:
- iedereen in Nederland die iets met Zwarte Piet te maken heeft (je koopt iets in de verkeerde winkelen krijgt zwartepietpakpapier) wordt neergezet als racist. "
Je bedoelt Lunatiek doet dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij doet dat inderdaad in dit citaat
In een cultureel veranderende maatschappij zijn het natuurlijk altijd de grote steden die als eerste willen breken met het verleden. Ik zeg alleen: dorpen lopen daar achteraan / lopen in cultureel opzicht altijd achter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, het zijn de grote steden waar men zich zo druk maakt om het slavernij-gedoe. Je zou kunnen stellen dat zij zich juist specifiek bezigen met het verleden en dat dat in dorpen juist veel minder speelt.
ojeee..... mijn excuses .quote:
Geen probleem hoor, ik begreep wat je bedoelde. Het stond er een beetje raar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojeee..... mijn excuses .
Helemaal fout van mij . Ik bedoelde Lunatiek.
tssss ik kom te vaak hier
Amnesie als debating strategie... dat is voor mij een nieuwe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:45 schreef sp3c het volgende:
dit soort problemen ga je altijd krijgen als je zo geheimzinnig doet over je argumenten
Speknek deed dat onder andere. Lees even een paar topics terug, dan kun je dat zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nu wil ik niet glashard beweren dat er geen anti-pieters zijn die dit beweren. Maar je zult er wel heel erg goed naar moeten zoeken.
De ironiequote:Een standpunt bekritiseren aan de hand van de slechtste vertegenwoordigers daarvan is geen goede strategie.
Kun je dat ook even quoten? Want ik betwijfel dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Speknek deed dat onder andere. Lees even een paar topics terug, dan kun je dat zien.
Dit is pas ironie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
Verder lijkt het me nogal bevorderlijk als men stopt met het indelen in twee kampen van mensen. Het moet gaan om de argumenten. Het feit dat er geen fatsoenlijke argumenten zijn om iets te doen tegen zwarte piet zorgt voor nogal wat verwarring.
Een onbewuste racist. Zoek het maar even op, dat ga ik niet doen voor je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kun je dat ook even quoten? Want ik betwijfel dat.
Hij zal ongetwijfeld hebben gezegd dat het racistische symboliek is. Maar dat is wel iets anders dan zeggen dat iedereen in Nederland die iets met Zwarte Piet te maken heeft een racist is.
Jouw bewering, jij mag hem hard maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een onbewuste racist. Zoek het maar even op, dat ga ik niet doen voor je.
Het draait allemaal om deze simpele vragen:quote:
Hoe moeten we zwarte piet aanpassen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jouw bewering, jij mag hem hard maken.
Zolang je elke keer doet alsof de antwoorden niet zijn gegeven, en dus niet luistert, heeft het herhalen daarvan ook geen enkele zin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het draait allemaal om deze simpele vragen:
- Is zwarte piet racistisch? (Kijkertje zei niet al van niet)
- Waarom moeten we zwarte piet aanpassen?
- En hoe moet men dat doen?
Op de laatste twee vragen komt er eigenlijk nooit een antwoord. Dus blijven we in cirkeltjes gaan.
Dit is echt vragen naar de bekende weg. Je zal echt eerst moeten leren luisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe moeten we zwarte piet aanpassen?
Ik heb ze niet gezien. Geen tijd om dit topic de hele tijd bij te houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zolang je elke keer doet alsof de antwoorden niet zijn gegeven
Toch gek dat je een totaal vervormde versie van het standpunt van speknek wel hebt 'onthouden'. Vind je niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien. Geen tijd om dit topic de hele tijd bij te houden.
Omdat ik met hem in discussie was. Over zwarte piet. In dit topic. Vandaar dat ik zijn standpunt ken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch gek dat je een totaal vervormde versie van het standpunt van speknek wel hebt 'onthouden'. Vind je niet?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch gek dat je een totaal vervormde versie van het standpunt van speknek wel hebt 'onthouden'. Vind je niet?
Het is puur selectief lezen, ook wel 'oost-indisch doof'.
Ik durf wel te beweren dat je zijn standpunt bent 'vergeten'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ik met hem in discussie was. Over zwarte piet. In dit topic. Vandaar dat ik zijn standpunt ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |