SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door timmmmm op 29-10-2016 12:08:20 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik ben blij dat je niet las wat er eerst stond want het was niet zo vriendelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben op dit moment niet thuis maar we gaan wel keer ff goed gamen
Ik heb RDR nooit gespeeld, wat is er zo tof aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
DEEL 2 HYPE HYPE
[ afbeelding ]
valt ook niet te lezen voor hem natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je niet las wat er eerst stond want het was niet zo vriendelijk.
Het is GTA maar dan groter en beter en in het wilde westen en er is lekker veel zandquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb RDR nooit gespeeld, wat is er zo tof aan?
Heel die setting en sfeer, beetje op je paardje door de woestijn, beetje mensen knallen. Heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb RDR nooit gespeeld, wat is er zo tof aan?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Heel die setting en sfeer, beetje op je paardje door de woestijn, beetje mensen knallen. Heerlijk
Was echt een bazenspel, die eerste
Okay dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is GTA maar dan groter en beter en in het wilde westen en er is lekker veel zand
Is dat een macht die mods hebben? Ik rectificeer wel eens lelijke opvliegers namelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt ook niet te lezen voor hem natuurlijk
nee mods hebben dat normaal niet, alleen fylax hebben we die optie gegeven in zijn secundaire voorwaarden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat een macht die mods hebben? Ik rectificeer wel eens lelijke opvliegers namelijk.
Lijkt me niet meer dan redelijk. Goed gehandeld en mijn complimenten voor de organisatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee mods hebben dat normaal niet, alleen fylax hebben we die optie gegeven in zijn secundaire voorwaarden.
Ik speel 't ook niet neequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Wil iemand teamen op LeagueOfLegends?Niemand speelt het..
Dat heb ik wel eens gedaan, kan het er weer ns opzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 13:42 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Speelt iemand hier Counter-Strike?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mensen irriteren door ze steeds te doden natuurlijk
Voeg mij gewoon toe heb makkelijkere naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:46 schreef Fylax het volgende:
[..]Ik speel GTA trouwens wel op een ander acc: Gunz4Hire__ als t goed is (of 3 ___ idk)
is goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Voeg mij gewoon toe heb makkelijkere naam
Kom op dan. Heb hem weer gedownload met een nieuw account. Enige minpuntje is dat ik me per ongeluk aangemeld heb op N-A ipv west europe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Ja.. Je moet heel veel games spelen tot je genoeg IP hebt om je regio te veranderen, of riotpoints kopen.. Beter idee om gwn nog een nieuw acc te maken en die in te stellen op west europe.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op dan. Heb hem weer gedownload met een nieuw account. Enige minpuntje is dat ik me per ongeluk aangemeld heb op N-A ipv west europe.
Heb jij enig idee hoe ik dat verander?
Oefenen man.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:39 schreef Fylax het volgende:
CivV is trouwens echt bazenspel ookal snap ik er geen kut van
Is ook omdat je echt een hoop content hebt en een best wel ingewikkeld spel is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja man i know maar vind sowieso hoe t uitgelegd wordt al lastig
preciesquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:37 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Is ook omdat je echt een hoop content hebt en een best wel ingewikkeld spel is.
Is het al fifatijd dan? Ik heb faalax al afgedroogd en ik richt op de titel FIFAgodquote:
Als je vragen hebr moet je maar roepen, ik heb er al god mag weten hoeveel uur op zittenquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja man i know maar vind sowieso hoe t uitgelegd wordt al lastig
quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je vragen hebr moet je maar roepen, ik heb er al god mag weten hoeveel uur op zitten
De spelers die je uit de basis SBC's (brons, zilver en gouden upgrade) krijgt niet, degene uit speciale SBC's (POTM en wedstrijd marquees) volgens mij weer wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Welke spelers kan je nou wel en niet verkopen in FUT? Ik snap er niks van
Wat zijn SBC's?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
De spelers die je uit de basis SBC's (brons, zilver en gouden upgrade) krijgt niet, degene uit speciale SBC's (POTM en wedstrijd marquees) volgens mij weer wel.
Ik speelde dat eerst wel veelquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Wenteleef het volgende:
Niemand die hier Minecraft speelt? I know, niet echt gamen, maar toch
ik heb het een hele tijd gespeeld, daarna een jaar niet aangeraakt en sinds kort weer een beetje begonnen. lijkt me leuk om met mensen op een servertje te spelenquote:
True, true.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:31 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ik heb het een hele tijd gespeeld, daarna een jaar niet aangeraakt en sinds kort weer een beetje begonnen. lijkt me leuk om met mensen op een servertje te spelen
Is goed.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vanavond even battlefield boys?
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leukerquote:Op woensdag 7 december 2016 19:52 schreef richolio het volgende:
Ik heb overigens Rust gekocht. Vette shit.
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leuker
ja das kutquote:Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen soms wel kut in het begin. In het begin heb je zeg maar niks, en voordat je de kans krijgt überhaupt een wapen/huis te bouwen ofzo wordt je gekilled door andere nazi's in de server![]()
Gelukkig zit ik nu even in een lege server
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdquote:
Sorryquote:Op woensdag 7 december 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdIk ben altijd in voor een potje BF
Is goedquote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me een kwartiertje en dan ben ik er.
Ik ben niet meer actief geweest maar ik heb wel een klein beetje tijd in de avond gekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boh, doe 's hier posten: WEB / [Twitch] Streamers en volgers!
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
Als je 'm maar ff in je AT zetquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
Tering, hoe kom je aan dat geld johquote:Op maandag 2 januari 2017 16:23 schreef Fylax het volgende:
Ik heb dus afgelopen jaar voor 800 euro aan games gekocht, jullie?
Ja ik schrok er ook wel een beetje vanquote:Op maandag 2 januari 2017 16:34 schreef richolio het volgende:
Tering, dat is veel. Ik heb niet zo veel gekocht; volgens mij alleen Dead Island en Rust.
Valt wel mee ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
Bij mij valt het ook wel mee fenk ik. FF, fifa, BF, trails of cold steel 2, dat waren de grote aankopen wel. Nou ja, nog steeds 240, zal alles bij elkaar wel 300 wezen
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:38 schreef Fylax het volgende:
Ik ga BF1 overigens binnenkort verkopen, doe nooit wat met dat spel.
Meer met mij gamen, aapquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:38 schreef Fylax het volgende:
Ik ga BF1 overigens binnenkort verkopen, doe nooit wat met dat spel.
Ben dr ook wel een beethe op uitgekeken. Vind maar twee operations echt leuk, dan gaat het vervelen. Toch al wel meer dan 100 uur inzitten denk ik, dus geen weggegooid geld geweestquote:
Ik kijk wel uit naar Assassin's Creed: Egypt, Mass Effect Andromeda, For Honor en meer games.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:53 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij komen er komende tijd niet echt leuke games uit toch?
Beetje een kickje maar waarom amerikaanse servers als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Spinosaurus het volgende:
Mijn accountnaam op Steam is: elysianfieldz
Echter speel ik vooral World of Tanks op de Amerikaanse server. Stuur maar DM als je geďnteresseerd bent om eens een potje te spelen.
Ik wacht met kloppende roede in de hand op Tales of Berseriaquote:Op maandag 16 januari 2017 09:53 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij komen er komende tijd niet echt leuke games uit toch?
Ga je ook DQ VIII spelen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht met kloppende roede in de hand op Tales of Berseria
Heb laatste tijd 30 uur gespeeld, maar nu idd weer meh. Over een maand of 3 speel ik t denk ik weerquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:49 schreef richolio het volgende:
Ik speel Rust nooit meer.Was leuk voor even, maar als je huis voor de zoveelste keer door een stel nazi's wordt gesloopt is het wel weer even leuk geweest.
Toen ik het downloadde in het begin had ik niet door dat ik downloadde via de Amerikaanse website. Ik zag toen niet in dat het veel boeide totdat ik wilde spelen met wat maatjes die op de EU server speelden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Beetje een kickje maar waarom amerikaanse servers als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |