Is goed.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vanavond even battlefield boys?
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leukerquote:Op woensdag 7 december 2016 19:52 schreef richolio het volgende:
Ik heb overigens Rust gekocht. Vette shit.
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leuker
ja das kutquote:Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen soms wel kut in het begin. In het begin heb je zeg maar niks, en voordat je de kans krijgt überhaupt een wapen/huis te bouwen ofzo wordt je gekilled door andere nazi's in de server![]()
Gelukkig zit ik nu even in een lege server
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdquote:
Sorryquote:Op woensdag 7 december 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdIk ben altijd in voor een potje BF
Is goedquote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me een kwartiertje en dan ben ik er.
Ik ben niet meer actief geweest maar ik heb wel een klein beetje tijd in de avond gekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Wil iemand teamen op LeagueOfLegends?Niemand speelt het..
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boh, doe 's hier posten: WEB / [Twitch] Streamers en volgers!
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
Als je 'm maar ff in je AT zetquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |