quote:Op zondag 30 oktober 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je vragen hebr moet je maar roepen, ik heb er al god mag weten hoeveel uur op zitten
De spelers die je uit de basis SBC's (brons, zilver en gouden upgrade) krijgt niet, degene uit speciale SBC's (POTM en wedstrijd marquees) volgens mij weer wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Welke spelers kan je nou wel en niet verkopen in FUT? Ik snap er niks van
Wat zijn SBC's?quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:57 schreef Bieberrr het volgende:
[..]
De spelers die je uit de basis SBC's (brons, zilver en gouden upgrade) krijgt niet, degene uit speciale SBC's (POTM en wedstrijd marquees) volgens mij weer wel.
Ik speelde dat eerst wel veelquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Wenteleef het volgende:
Niemand die hier Minecraft speelt? I know, niet echt gamen, maar toch
ik heb het een hele tijd gespeeld, daarna een jaar niet aangeraakt en sinds kort weer een beetje begonnen. lijkt me leuk om met mensen op een servertje te spelenquote:
True, true.quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:31 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ik heb het een hele tijd gespeeld, daarna een jaar niet aangeraakt en sinds kort weer een beetje begonnen. lijkt me leuk om met mensen op een servertje te spelen
Is goed.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vanavond even battlefield boys?
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leukerquote:Op woensdag 7 december 2016 19:52 schreef richolio het volgende:
Ik heb overigens Rust gekocht. Vette shit.
quote:Op woensdag 7 december 2016 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mooi, gaan we dat eens snel samen doen. Heb t al paar maandjes niet meer gedaan, afgelopen weekend voor t eerst weer maar met n groepje is t leuker
ja das kutquote:Op woensdag 7 december 2016 20:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen soms wel kut in het begin. In het begin heb je zeg maar niks, en voordat je de kans krijgt überhaupt een wapen/huis te bouwen ofzo wordt je gekilled door andere nazi's in de server![]()
Gelukkig zit ik nu even in een lege server
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdquote:
Sorryquote:Op woensdag 7 december 2016 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stuurde je vanmiddag al een invite, maar ik werd genegerdIk ben altijd in voor een potje BF
Is goedquote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me een kwartiertje en dan ben ik er.
Ik ben niet meer actief geweest maar ik heb wel een klein beetje tijd in de avond gekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:44 schreef yoyo32 het volgende:
Wil iemand teamen op LeagueOfLegends?Niemand speelt het..
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boh, doe 's hier posten: WEB / [Twitch] Streamers en volgers!
quote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
Als je 'm maar ff in je AT zetquote:Op vrijdag 9 december 2016 21:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben nu met Fylax bezig met f1 2016
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |