Beetje een kickje maar waarom amerikaanse servers als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Spinosaurus het volgende:
Mijn accountnaam op Steam is: elysianfieldz
Echter speel ik vooral World of Tanks op de Amerikaanse server. Stuur maar DM als je geļnteresseerd bent om eens een potje te spelen.
Ik wacht met kloppende roede in de hand op Tales of Berseriaquote:Op maandag 16 januari 2017 09:53 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij komen er komende tijd niet echt leuke games uit toch?
Ga je ook DQ VIII spelen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht met kloppende roede in de hand op Tales of Berseria
Heb laatste tijd 30 uur gespeeld, maar nu idd weer meh. Over een maand of 3 speel ik t denk ik weerquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:49 schreef richolio het volgende:
Ik speel Rust nooit meer.Was leuk voor even, maar als je huis voor de zoveelste keer door een stel nazi's wordt gesloopt is het wel weer even leuk geweest.
Toen ik het downloadde in het begin had ik niet door dat ik downloadde via de Amerikaanse website. Ik zag toen niet in dat het veel boeide totdat ik wilde spelen met wat maatjes die op de EU server speelden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 21:27 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Beetje een kickje maar waarom amerikaanse servers als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |