abonnement Unibet Coolblue
pi_166259346
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sara82
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: twist02
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nolita
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Fuchsia *O* *O* *O* O+
ViKa *O*
Vieve *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:32 schreef Peacefulll het volgende:
Welkom Nolita! Een bijzonder idee dat jullie samen iets heel moois kunnen gaan maken nu! O+ Ik vond de eerste keren zo gek en spannend. Jarenlang voorkomen om zwanger te raken en nu gewoon legaal proberen.

Fijn dat jullie eerder terecht kunnen Philo! En je man o|O

Memoru :*

Sterkte aan de dames op het wachtbankje :* Wij willen graag weer streepjes!


[ Bericht 2% gewijzigd door Peacefulll op 29-10-2016 12:13:03 ]
pi_166259388
Nu ik zo de OP aanpas zie ik dat je we eigenlijk het afgelopen topic heel erg verwend zijn met 3 users met streepjes! *O*

Maar het mogen er altijd meer worden, dus kom maar op! w/

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 29-10-2016 12:13:58 ]
pi_166259479
Hoe gaat het nu Fuchs? Al een afspraak durven maken?
pi_166259492
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 10:20 schreef Krisvc het volgende: Sara, spannend. Heb je een voorgevoel?
Ik dacht dat het niet raak is. Maar toch kan ik niet helemaal uitsluiten dat er zojuist binnen 3 minuten geen tweede streepje stond... Na 10 minuten sowieso wel heel licht. Maar goed, ik ben een indrooglijntjespieser, dus ik heb gezworen een actiontest nooit meer na de bijsluitertest te geloven. Fijn, zo'n early-test. Mindfuckerij zeg. Nou weet ik dus nog niets.

Morgen dan nog maar een keer. Omdat ik nu toch wel heel nieuwsgierig wordt... (En er zitten er twee in het pak, dus ik moet wel :P)

Zojuist een vers stiefnichtje gekregen! *Rrrrrammel d'r van!*
pi_166259578
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:46 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het niet raak is. Maar toch kan ik niet helemaal uitsluiten dat er zojuist binnen 3 minuten geen tweede streepje stond... Na 10 minuten sowieso wel heel licht. Maar goed, ik ben een indrooglijntjespieser, dus ik heb gezworen een actiontest nooit meer na de bijsluitertest te geloven. Fijn, zo'n early-test. Mindfuckerij zeg. Nou weet ik dus nog niets.

Morgen dan nog maar een keer. Omdat ik nu toch wel heel nieuwsgierig wordt... (En er zitten er twee in het pak, dus ik moet wel :P)

Zojuist een vers stiefnichtje gekregen! *Rrrrrammel d'r van!*
Hey Sara op hoeveel dpo zit je ? Ik heb 4 kruidvat test liggen en zit op 8 dpo wil eigenlijk nog 2 dagen wachten maar het kriebelt zo erg. Vorige keer testte ik erg duidelijk op de dag dat ik ongesteld moest worden. ( dat is 14 dpo neem ik aan ? )

Leuk een kleine in de familie !
pi_166259667
10 of 11 ofzo.

Met 8 dpo is het echt superzonde van je test, da's echt nog te vroeg. (Maar ja, doe vooral wat je niet laten kunt, 10 dpo is ook nog vroeg, dus ik ben zelf ook zo'n malloot :))

Laat je het dan wel weten, overmorgen? (Langer dan dat hou je het toch niet vol dan :P)
pi_166259819
Ohh Sara! Streepjes binnen tien minuten? Dat beloofd veel goeds!
Misschien word ie nog donkerder! Maar indroogstreepjes zijn een ass inderdaad.

Spannend Aloria! Ik snap je testdrang helemaal hoor ;-)

Welkom Nolita!

Wat een horkenopmerking Philo.

Man is net weggegaan voor zijn jaarlijkse weekendje weg. Hopelijk blijft ei nog even weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166260739
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:11 schreef Philomijn het volgende:
Spannende dagen voor Nolita, Sara en Krisvc!

Had je je ei gespot Nolita? Hoe vond je de eerste keer klussen zonder ac? :D

Ik zei de eerste keer tegen man: spannend he?
Hij: nou ach heb toch het idee dat het nu nog niet lukt omdat jouw cyclus nog niet op orde is.
:') ok thnx bye :{w :D
Haha je man, weg romantiek!

Mijn ei spotten lukt nog niet. Ik voel de eisprong niet en ovulatietesten ga ik voorlopig niet gebruiken. Maar theoretisch gezien heb ik een cyclus volgens het boekje dus ga er even vanuit dat mijn eisprong ook ergens in die gemiddelde dagen zit. Gewoon regelmatig seks hebben is mijn motto de eerste maanden en rondom vermoedelijke eisprong sowieso.

Ik vind seks zonder ac en rondom eisprong nog wel extra opwindend moet ik zeggen. Ik ga er niet vanuit, maar het idee dat het nu al gewoon gebeurd kan zijn, wow. Vorige week wist ik niet eens dat we ervoor zouden gaan, maar toen ik afgelopen week aan vriend om duidelijkheid vroeg of we de natuur zijn gang lieten gaan (ivm mijn eisprong die op komst was), vroeg hij zelfs wanneer we dan de meeste kans zouden hebben en is er meteen voor gegaan. Dat gevoel dat hij het ook echt wil maakt mij al heel gelukkig O+
Hij vroeg gister al voor de grap: 'en ben je al zwanger?' :D

Sara: je maakt het spannend, ik hoop voor je op een duidelijk tweede streepje op je volgende test!

Oh en Peacefull: ik zou graag toegevoegd willen worden aan de OP, dankje!:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166260881
Het was een nuchtere mannenopmerking MLB, totaal niet horkerig. ;) Moest erom lachen.

Heerlijk gevoel Nolita O+

Sara wat spannend!!
Dit, dat, alles.
pi_166261139
Aloria wat dubbel zo zeg! ;( Ik sluit me aan bij de hopelijk-snel-een-plakbaby-hopers! :*

Kirb, lijkt me inderdaad zuur om nu een paar weken terug aan de AC te moeten. Ik duim heel hard dat het je cyclus echt goed op gang helpt zodat je snel kunt starten! ^O^

Philo, fijn dat je al zo snel terecht kunt! Hopelijk is ook jouw cyclus snel op orde!
En je man :D :X zoiets zou de mijne ook kunnen zeggen; totaal niet verkeerd bedoeld maar gewoon heerlijk nuchter! O+

Nolita welkom! :W Fijn dat je al een goede cyclus hebt, dat scheelt al flink met 'mikken' ;)

Sara wat spannend! *duimendraait*
En gefeliciteerd met je stiefnichtje! *O*

Kris klinkt goed! ^O^ hopelijk biedt je dreumes wat afleiding zodat het wachten meevalt ;)

MLB, hopelijk blijft je ei nog even weg dan. Maar anders zou het toch ook wel erg vroeg zijn, of niet? Vorige keer liep ik maar een paar dagen achter op jou volgens mij.

Oprechte excuses als ik nu nog iemand vergeten ben ;) :*

Oh, en hier eigenlijk niet zoveel te melden :P ei verwacht ik pas ergens volgende week weer ofzo, dus wat dat betreft vrij relaxt hier ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166261705
Zo twist, waren de smiley's in de aanbieding? :+.

Ik sluit ook maar eens aan. Erg naïef dacht ik dat het nu vást sneller raak zou zijn dan bij de eerste (dat duurde vijf rondes), maar we zitten inmiddels in ronde zes. :Y) . Deze maand gebruik ik voor het eerst ovulatietesten en gisteren was die positief! We hebben er uiteraard gebruik van gemaakt (en de dag ervoor, en twee dagen daarvoor), dus nu maar hopen en afwachten.

Ik gebruik overigens dit type ovulatietest:



Van de week had ik wel tijd om snel te testen, maar niet om vervolgens het resultaat van de test af te wachten. Ik vroeg dus aan mijn man om even naar de badkamer te lopen en te kijken of de test positief was. Hij kwam terug en zei dat hij dacht dat mijn eisprong elk moment kon zijn, want de test was duidelijk positief! Ik vroeg dus of de teststreep echt net zo duidelijk was al de controlestreep. 'Teststreep? Geen idee... De test was knalgroen, dat is toch goed?'

Ja hoor liefje, hoe groener hoe beter. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166261813
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:00 schreef Sara82 het volgende:
10 of 11 ofzo.

Met 8 dpo is het echt superzonde van je test, da's echt nog te vroeg. (Maar ja, doe vooral wat je niet laten kunt, 10 dpo is ook nog vroeg, dus ik ben zelf ook zo'n malloot :))

Laat je het dan wel weten, overmorgen? (Langer dan dat hou je het toch niet vol dan :P)
Ja ik zal zondag of maandag de eerste test er tegen aan gooien.
Gelukkig moet ik hele dagen werken, dan gaat de dag ook wat sneller ;)

Haha geweldig DAD hier zag mijn vriend ook een ovu test liggen, ben je weer zwanger ? Nee dit is een andere soort test :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 28-10-2016 14:00:06 ]
pi_166262021
Haha Philo dat zou mijn vriend ook kunnen zeggen :P

Spannend Sara!!

Hoi Nolita :W hopelijk ben je weer snel weg hier :D
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166262427
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo twist, waren de smiley's in de aanbieding? :+.
:D :Y *) *O*

Wat leuk dat jullie nog zo'n leukerd willen! O+ en je man! _O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166264101
Haha philo ik had er even een smiley ofzo achter moeten zetten. Zou mijn man ook kunnen zeggen inderdaad. Heerlijk nuchter. Weg romantiek.

Hoi welkom DaD! Balen dat het nu wat langer duurt. Haha die opmerking van je man!
Ik gebruik die testen trouwens ook. Heel fijn.

Twist ja ik verwacht mijn ei rond woensdag. Maar k had al wat vruchtbaar slijm. Even ovu test gedaan maar die is heel licht nog gelukkig.
pi_166264764
Hoi dames ik ben nieuw hier.
Zit nu in ronde 8

Heeft er iemand ervaring met tempraturen?
Mijn temp is nu al een week 37.4 / 37.5
Normaal is die 36.5
Mijn cycles is 28 dagen heb op de 14e dag eisprong gehad ondekt met ovulatietesten en servixslijm.
Nu heb ik sinds 3 dagen weer dat slijm waar je draden mee kan trekken en s'avonds water/wit achtige afscheiding. En moet vaak plassen.
Nu 1 dag voor NOD nog steelds die slijm en 37.4
Help????
pi_166264896
Testje ertegenaan gooien morgenochtend. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166265335
Kris ja wilde ik ook doen maar ben bang voor die teleurstelling als die weer nega is :X :r
pi_166265494
Nouja, als je temperatuur hoog blijft zou ik dat hoopvol vinden.
Bovendien ga je de eerste weken door het HCG meer plassen en klinkt meer afscheiding me ook wel als een zwangerschapskwaaltje.

Maar goed, beste stuurlui staan aan wal en zulks ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166265662
Als me temp morgen nog zo is ga ik zondag er een testje tegenaan gooien.
:Y
pi_166266504
Haha als je zondag nog niet ongesteld bent zou ik er eerder om die reden een testje tegenaan gooien! :D ;)

Maar klinkt wel spannend hoor! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166274939
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:44 schreef Svane het volgende:
Hoe gaat het nu Fuchs? Al een afspraak durven maken?
Gaat wel goed, ik heb mij even begraven in werk, dat is wel goede afleiding ;) Bij elk krampje of klodder afscheiding wat ik vol lopen (sorry voor de tmi :X ) schiet ik wel gelijk in de stress, maar buiten dat sta ik er nog steeds met veel ongeloof en positiviteit in.

Nog geen afspraak gemaakt. Ik moet naar het zkh sowieso en die ga ik maandag maar eens bellen voor het hele rata plan aan onderzoeken wat ze vast en zeker op mij los willen vuren :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:04 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik vind seks zonder ac en rondom eisprong nog wel extra opwindend moet ik zeggen. Ik ga er niet vanuit, maar het idee dat het nu al gewoon gebeurd kan zijn, wow.
Welkom :W Dat vond ik ook, zo bizar! Eindelijk mag het.

Spannend Sara, ik duim!!

En de man van Dad met de positieve groene test _O-

Ik denk dat ik zo langzaam aan een topic op ga schuiven alhoewel ik hier nog wel wat :* en hopelijk veel *O* zal komen uitdelen af en toe! Bedankt voor alle steun en medeleven. Ik vond het heel fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen oO< :+ Ik wens jullie allemaal heel snel 2 streepjes toe :* :W
pi_166275243
Hoi dames wie is hier nog actief ?
Ik heb nog een aansluitend vraagje.
Tijdens gemeenschap met mijn man vond die het heel glibberig aanvoelen en een soort hol :?
hij zei dat het anders aanvoelde, kan dit? Voordiegene die er ervaring mee hebben en/of al zwanger zijn geweest.

Ook zijn mijn schaamlippen van binnen paars gekleurd.

En ben echt heel misselijk en hele erge hoofdpijn.
pi_166275369
Darling, doe die test en je hebt uitsluitsel :) (of plas over je kat :D :') WOHTS-grapje vanuit mijn lurkertijd) Wij kunnen wel van alles gaan roepen, maar alleen een hcg-metertje gaat je wijzer maken.

Doeiiii Fuchs!! *O* tot over heeeeel lang!

DaD je man _O- Heerlijk!
Dit, dat, alles.
pi_166275409
Of word ik nu getrickt door een trol? :') :+
Dit, dat, alles.
pi_166275445
DaD je man! hilarisch. Hij heeft groot gelijk, mooie positieve instelling! Groen is goed

Doeiii Fuchs! *O* En genieten hè?

Missbrunette just take that bloody test.
Dan weet je t zeker. Wij kunnen hier niks mee....
pi_166275494
"That bloody test" _O-
Dit, dat, alles.
pi_166275495
Je zou het bijna denken hè Philo, dat je getrolld wordt? ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Peacefulll op 29-10-2016 12:16:05 ]
pi_166280034
Sara, nog een test gedaan vanochtend? w/
pi_166281654
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:16 schreef Peacefulll het volgende:
Sara, nog een test gedaan vanochtend? w/
Jep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:33:19 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166281663
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 14:32 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Jep.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o gefeliciteerd!! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166281678
Sara! *O*
pi_166281718
Jaaa wauw Sara gefeliciteerd!!!
pi_166281857
Gefeliciteerd Sara!
pi_166282322
Sara, wat goed! :o :D Yeah, gefeliciteerd! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166283037
Jaaaaaaaa, Saraaaa *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166283064
Ja hoor, ik zie hem *O* Gefeliciteerd
pi_166283502
Mooi streepje Sara *O*
pi_166284124
Gefeliciteerd, Sara!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166284411
Wat leuk dat ik meteen al kan jompelen voor streepjes. *O* ja hij staat er echt, gefeliciteerd sara!!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 17:23:54 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166284632
Gefeliciteerd Sara!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166286071
Sara gefeliciteerddd *O*

ik ga morgen of maandag testen. Nog meer dames die gaan testen?
pi_166286266
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 00:00 schreef Philomijn het volgende:
Darling, doe die test en je hebt uitsluitsel :) (of plas over je kat :D :') WOHTS-grapje vanuit mijn lurkertijd) Wij kunnen wel van alles gaan roepen, maar alleen een hcg-metertje gaat je wijzer maken.

Doeiiii Fuchs!! *O* tot over heeeeel lang!

DaD je man _O- Heerlijk!
Iemand mijn kat lenen? Die doet het goed streeptechnisch 😏


Gefeliciteerd Sara!!
pi_166289528
Jaaaa nieuw streepje! Gefeliciteerd Sara
pi_166289572
Gefeliciteerd Sara *O*

Hier vandaag op dag 30 ook een tweede streepje! Wel op de ovulatietest, maar daar ben ik ook al blij mee!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166289849
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 19:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Iemand mijn kat lenen? Die doet het goed streeptechnisch 😏


Gefeliciteerd Sara!!
Hmm, gaat niet zo lekker met mijn hamster ;)

Twee streepjes voor FF. *O* Have fun met de man!
pi_166290041
Aha. Deze pagina is dus niet zoals ik dacht. Ben nieuw hier op deze forum zit in me 8e ronde en voel me zo niet waardeert, terwijl de helft van jullie nog maar net begonnen zijn en geen idee hebben van wat dit allemaal met je doet.. jammer. Maar is goed. Ga grappen maken over je 'kat', dan wil ik jullie wel weer horen als het langer duurt dan verwacht. Wat je natuurlijk niemand toe wenst. 8e ronde is opzich ook niet heel veel sommige zijn in ronde 12 of nog langer bezig. Ik zocht eigenlijk gwn een forum waar ik me hart kon luchten. }:| }:| 8)7
pi_166290141
jammer dat je dat gevoel krijgt bij dit topic. ik weet zeker dat het niet zo bedoeld wordt. dit is juist een heerlijk forum om je hart te luchten.

de grap van de kat komt juist van iemand die zelf heel lang heeft moeten wachten op goede streepjes.

Edit: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 371!

[ Bericht 31% gewijzigd door Elleska op 29-10-2016 21:57:12 ]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:09:30 #49
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166290703
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef missbrunette het volgende:
Aha. Deze pagina is dus niet zoals ik dacht. Ben nieuw hier op deze forum zit in me 8e ronde en voel me zo niet waardeert, terwijl de helft van jullie nog maar net begonnen zijn en geen idee hebben van wat dit allemaal met je doet.. jammer. Maar is goed. Ga grappen maken over je 'kat', dan wil ik jullie wel weer horen als het langer duurt dan verwacht. Wat je natuurlijk niemand toe wenst. 8e ronde is opzich ook niet heel veel sommige zijn in ronde 12 of nog langer bezig. Ik zocht eigenlijk gwn een forum waar ik me hart kon luchten. }:| }:| 8)7
Wauw, ik wist niet dat je pas inlevingsvermogen opdoet na 8 rondes.

Je leest het te letterlijk, er wordt verwezen naar een oude running gag. Niet zo snel op de digitalr terntjes getrapt zijn en gewoon lekker meeposten :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166291906
Sara gefeliciteerd *O* T streepje staat er echt!

Ik zal m'n mond maar houden over de 2 jaar die ik al bezig ben :')
pi_166292099
Missbrunette,
Het kattengrapje is uit een eerder deel..ontstaan door de meligheid die (gelukkig) soms ontstaat door het eeuwige lange wachten.
Je mag hier alles...klagen huilen lachen wat je wil.
En gelukkig maar!

Ik ga met kerst mijn 4e jaar in, ik tel niet meer in rondes want daar draai ik letterlijk en figuurlijk van door :{
pi_166292781
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef missbrunette het volgende:
Aha. Deze pagina is dus niet zoals ik dacht. Ben nieuw hier op deze forum zit in me 8e ronde en voel me zo niet waardeert, terwijl de helft van jullie nog maar net begonnen zijn en geen idee hebben van wat dit allemaal met je doet.. jammer. Maar is goed. Ga grappen maken over je 'kat', dan wil ik jullie wel weer horen als het langer duurt dan verwacht. Wat je natuurlijk niemand toe wenst. 8e ronde is opzich ook niet heel veel sommige zijn in ronde 12 of nog langer bezig. Ik zocht eigenlijk gwn een forum waar ik me hart kon luchten. }:| }:| 8)7
Kom maar van die kast af...

Iedereen is van harte welkom hier om mee te posten. Het mooie is dat er met iedereen meegeleefd wordt en dat er vaak wel een antwoord wordt gegeven op de gestelde vragen. Maakt niet uit wie die vraag stelt. Op jouw vragen was mijn inziens maar één antwoord, en dat is een test doen. Dat antwoord heb je van meerdere users gekregen. Dat staat compleet los van het aantal rondes dat iemand bezig is. De wens voor een kindje is er, bij ronde 1 en bij ronde 372. Oh, en waardering krijg je als je niet alleen over jezelf praat, maar ook meeleeft met een ander.
You need to earn it.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 23:59:33 #53
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166293239
Jompel voor een lieve vriendin die zwanger is *O*
Nog steeds bleekwitte testen hier, maar ook geen menstruatie. Kudzooi. Ik dacht dat ik eindelijk eens een normale cyclus had maar niet dus.
Binnenkort toch maar de stoute schoenen aan en naar de huisarts :'(
pi_166293350
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef missbrunette het volgende:
Aha. Deze pagina is dus niet zoals ik dacht. Ben nieuw hier op deze forum zit in me 8e ronde en voel me zo niet waardeert, terwijl de helft van jullie nog maar net begonnen zijn en geen idee hebben van wat dit allemaal met je doet.. jammer. Maar is goed. Ga grappen maken over je 'kat', dan wil ik jullie wel weer horen als het langer duurt dan verwacht. Wat je natuurlijk niemand toe wenst. 8e ronde is opzich ook niet heel veel sommige zijn in ronde 12 of nog langer bezig. Ik zocht eigenlijk gwn een forum waar ik me hart kon luchten. }:| }:| 8)7
Dude op grond van deze ietwat overtrokken hormonale reactie zou ik zeggen dat de kans groot is dat je zwanger bent.
pi_166293570
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 23:33 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

ronde 372
31 jaar. Damn, ik dacht dat ik met tien jaar al pech had.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_166294431
Sara zwanger!!!! *O* *O* *O* *O* wiehoeeee gefeliciteerd!!
Edit: Ik zie trouwens in de OP dat jij een cyclus had van 6/7 weken, hoe heb jij je tweede streepje voor elkaar gebokst? Ovutesten? Ben even te lui om eerdere topics door te lezen.

missbrunette je bent van harte welkom hier! Dump je wanhoop, je geluk, alles! Maar wat Peace zegt, het enige wat erop zit is een test doen! Je vroeg om hulp, maar behalve een luisterend oor of advies geven kunnen we niet meer doen. En dus was ons advies een test te doen. ;-) En ik hoop dat je die twee streepjes plast, echt. :) Post je dan ook een foto?

FF go go go! w/

faptist wat balen. Jij hebt toch een kindje? En die was er mer een beetje geluk gekomen? *graaft in lurkersgeheugen... Sorry als ik verkeerd gegraven heb.
Ik hoop dat de dokter je kan helpen :*

[ Bericht 6% gewijzigd door Philomijn op 30-10-2016 01:28:48 ]
Dit, dat, alles.
pi_166294818
Succes en veel plezier FF!! Hoppetee gaan met die banaan!

Brunette, jammer dat je je niet gewaardeerd voelt. Je bent van harte welkom. 8 rondes is best een poosje. Maar helaas niet ongewoon.
Hopelijk gauw een tweede streepje!
pi_166296028
Ja dus dat. Vanaf start tot succesvol zwanger precies twee jaar. Maar dat is nog kinderschoenen vergeleken bij veel hier.
Kat is grapje en ondanks chagrijnig hoofd heel lief en reuze betrouwbaar streep technisch ;)

Gewoon die test doen en hier posten!
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 08:30:12 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166296263
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:48 schreef missbrunette het volgende:
Aha. Deze pagina is dus niet zoals ik dacht. Ben nieuw hier op deze forum zit in me 8e ronde en voel me zo niet waardeert, terwijl de helft van jullie nog maar net begonnen zijn en geen idee hebben van wat dit allemaal met je doet.. jammer. Maar is goed. Ga grappen maken over je 'kat', dan wil ik jullie wel weer horen als het langer duurt dan verwacht. Wat je natuurlijk niemand toe wenst. 8e ronde is opzich ook niet heel veel sommige zijn in ronde 12 of nog langer bezig. Ik zocht eigenlijk gwn een forum waar ik me hart kon luchten. }:| }:| 8)7
Heb je nu al getest? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166296654
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:23 schreef Messina het volgende:

[..]

31 jaar. Damn, ik dacht dat ik met tien jaar al pech had.
Haha, dat je nog de moeite hebt genomen om 3 random nummers uit te rekenen! Lol.
pi_166297174
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:21 schreef Philomijn het volgende:
Sara zwanger!!!! *O* *O* *O* *O* wiehoeeee gefeliciteerd!!
Edit: Ik zie trouwens in de OP dat jij een cyclus had van 6/7 weken, hoe heb jij je tweede streepje voor elkaar gebokst? Ovutesten? Ben even te lui om eerdere topics door te lezen.

Ja, ovutesten. En zodra ie positief is drie dagen feestvieren. ;p Beide keren op die manier gelukt.

Al heb ik nu dus twee keer (als ik deze ronde meereken) een cyclus gehad van 5 weken. Maar ook met langere lukt het hoor, het bewijs is net 1 geworden.

Fap, langs de huisarts is geen gek idee hoor!
pi_166299593
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 00:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Dude op grond van deze ietwat overtrokken hormonale reactie zou ik zeggen dat de kans groot is dat je zwanger bent.
:D QFT
S. 2014
J. 2016
pi_166300199
Wauw Sara een tweede streepje, wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd! :)
  Moderator zondag 30 oktober 2016 @ 13:43:10 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166300857
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 23:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Missbrunette,
Het kattengrapje is uit een eerder deel..ontstaan door de meligheid die (gelukkig) soms ontstaat door het eeuwige lange wachten.
Je mag hier alles...klagen huilen lachen wat je wil.
En gelukkig maar!

Ik ga met kerst mijn 4e jaar in, ik tel niet meer in rondes want daar draai ik letterlijk en figuurlijk van door :{
+1 Toch eens uit nieuwsgierigheid gaan tellen, dit wordt de 23ste ronde. Dat hadden er een stuk meer kunnen zijn als ik niet zulke stom lange cycli had :')

:* voor jou! hopelijk wordt 2017 nu echt het jaar dat alle langwachtenden aan kunnen schuiven bij Z&G!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166300944
Sara! *O* Fijne zwangerschap! *;
pi_166310132
Ik moet nog elke keer lachen om dat plassen over die kat! _O- Ik proestte toen letterlijk m'n drinken over m'n laptop heen :D _O_

Maarre...nu ben ik wel benieuwd ook ja! Missb. heb je al getest??
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166310671
En missLB?
pi_166310923
Sara! :o *O* *O*
pi_166313632
Ik wil mijn excuses aanbieden door me reactie.
Ik was gwn heel erg gefrustreerd en me man geloofd er niks van. Heb miskramen achter de rug en de laatste rondes had ik ook zo gevoel om zwanger te zijn, maar dat was niet zo. Het zat gwn tussen me oren.
Ik dacht dat ik nog een testje thuis had maar toch niet. Ga morgen ochtend eentje halen. Welke raden jullie aan? Action of kruidvat.

[ Bericht 1% gewijzigd door missbrunette op 30-10-2016 21:51:35 ]
pi_166313663
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 20:31 schreef Sara82 het volgende:
En missLB?
Ja? :)
  zondag 30 oktober 2016 @ 21:40:27 #71
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166313749
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:21 schreef Philomijn het volgende:
Sara zwanger!!!! *O* *O* *O* *O* wiehoeeee gefeliciteerd!!

faptist wat balen. Jij hebt toch een kindje? En die was er mer een beetje geluk gekomen? *graaft in lurkersgeheugen... Sorry als ik verkeerd gegraven heb.
Ik hoop dat de dokter je kan helpen :*
Ja ik heb de allerliefste -mijn wondertje- ro., maar dat maakt de wens voor een tweede/derde/vierde niet minder.
En de huisarts is geen slecht idee.. natuurlijk niet, maar het is zo vervelend dat ik dan eerst die bekende opmerking ' Wat weeg je?' .. 'Je bent wel wat zwaar'... etc.. moet aanhoren.
Snap zelf ook wel dat ik te dik ben, maar komaan zeg.. :-(
Waarom zou ik dan geen primolut / clomid mogen?
  zondag 30 oktober 2016 @ 21:41:05 #72
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166313785
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:38 schreef missbrunette het volgende:
Ik wil mijn reactie aanbieden door me reactie.
Ik was gwn heel erg gefrustreerd en me man geloofd er niks van. Heb miskramen achter de rug en de laatste rondes had ik ook zo gevoel om zwanger te zijn, maar dat was niet zo. Het zat gwn tussen me oren.
Ik dacht dat ik nog een testje thuis had maar toch niet. Ga morgen ochtend eentje halen. Welke raden jullie aan? Action of kruidvat.
kruidvat 2v5 euro.
pi_166313810
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:38 schreef missbrunette het volgende:
Ik wil mijn reactie aanbieden door me reactie.
Ik was gwn heel erg gefrustreerd en me man geloofd er niks van. Heb miskramen achter de rug en de laatste rondes had ik ook zo gevoel om zwanger te zijn, maar dat was niet zo. Het zat gwn tussen me oren.
Ik dacht dat ik nog een testje thuis had maar toch niet. Ga morgen ochtend eentje halen. Welke raden jullie aan? Action of kruidvat.
Wat tof dat je er zo op reageert!
Het is ook een vervelende periode, zeker als je lijf je zo voor de gek houdt. Blijf je gezellig meeposten? Dan kunnen we elkaar steunen.
Ik vind kruidvat fijner om te testen.
pi_166314146
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:39 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja? :)
Fukz, ik bedoelde Aloria, verkeerd opgeslagen...
pi_166314365
MLB jaa wil graag mee blijven posten als het mag?
Heb me natuurlijk heel voorschut gezet door die "ene" reactie.
Ondanks dat kan ik heel gezellig zijn :@

En sorry ik zag een reactie dat iemand al 4 jaar bezig is.. dan is 8 rondes echt niks.. pff het spijt me zo erg..

komen jullie in aanmerking voor hulp?
  zondag 30 oktober 2016 @ 21:53:27 #76
409579 LuDann
All the way
pi_166314538
Sara, van harte gefeliciteerd! :o O+
pi_166314770
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:46 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Fukz, ik bedoelde Aloria, verkeerd opgeslagen...
Morgen ga ik samen met MissB testen ! , ik zou als het goed is woensdag of donderdag ongesteld moeten worden, maarja je weet maar nooit als die miskraam nu alles in de war geschopt heeft -O-
pi_166315280
Leuk Alora, samen testen. Hopelijk samen 2 dikke strepen. Hoelang is het geleden je miskraam? Als je er over wilt praten..
pi_166315461
Spannend Aloria! Zou super zijn als je lichaam het snel weer opgepakt heeft.

Ik wacht nog op mijn menstruatie morgen of di. Op naar ronde 11.. meh
pi_166315883
Spannend twee testers morgen!! Ik duim hoor!

Mijn eisprong is lekker weggebleven dit weekend, dus die is braaf aan het wachten tot mijn man weer thuis is.
pi_166315958
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:09 schreef missbrunette het volgende:
Leuk Alora, samen testen. Hopelijk samen 2 dikke strepen. Hoelang is het geleden je miskraam? Als je er over wilt praten..
6 oktober begon het en 8 oktober in de ochtend was het klaar, daarna nog wel een aantal dagen bruin verlies. Na het bruinverlies een test gedaan en was niet meer zwanger.

Ik testte alleen in de ochtend met ovulatie testen en kon mijn ei niet vinden maar net als vorige keer maar in week 2 van de cyclus weer 4 keer naar bed geweest net als vorige keer, dus hopelijk werkt het weer zo :@

Ik voel mij tot nu toe nog steeds zeer nat van beneden en mijn knie is ook weer dikker, ik heb alleen niet zo veel duizelingen als ik toen had en geen steekjes ;( ( vorige keer was ik er van overtuigd dat het niet raak was haha dus het zegt weer niks )
pi_166316009
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 22:25 schreef Missladybug het volgende:
Spannend twee testers morgen!! Ik duim hoor!

Mijn eisprong is lekker weggebleven dit weekend, dus die is braaf aan het wachten tot mijn man weer thuis is.
Maak er een leuke week van ^O^
pi_166316424
Ze zeggen dat het "natte" een goed iets is he. Hopelijk test je een dikke positief. Gun het je ! :*
  zondag 30 oktober 2016 @ 22:41:08 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166316470
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:38 schreef missbrunette het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden door me reactie.
Ik was gwn heel erg gefrustreerd en me man geloofd er niks van. Heb miskramen achter de rug en de laatste rondes had ik ook zo gevoel om zwanger te zijn, maar dat was niet zo. Het zat gwn tussen me oren.
Ik dacht dat ik nog een testje thuis had maar toch niet. Ga morgen ochtend eentje halen. Welke raden jullie aan? Action of kruidvat.
Spannend hoor, hoop dat je twee streepjes plast morgen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166316758
Spannend, mijn duimen draaien voor aloria en missb!
pi_166320463
Vanochtend vroeg de test maar gedaan om 6.30. Hier is hij eigenlijk nog wit MAAR als ik hem op en neer beweeg dan zie je heel vaag een schaduw streep. Nu wil ik ook echt iets zien natuurlijk !

Is het mogelijk dat ik de contouren van de streep kan zien die op moet lichten ? Ik kan het helaas niet meer checken vriend vond het een leuk idee om er een hele vet streep op te zetten met een pen en te roepen jaaa ik zie het !

Woensdag weer een test.

Ik houdt de spanning er nog even in !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar MissB !
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 08:59:43 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166320809
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 21:50 schreef missbrunette het volgende:
MLB jaa wil graag mee blijven posten als het mag?
Heb me natuurlijk heel voorschut gezet door die "ene" reactie.
Ondanks dat kan ik heel gezellig zijn :@

En sorry ik zag een reactie dat iemand al 4 jaar bezig is.. dan is 8 rondes echt niks.. pff het spijt me zo erg..

komen jullie in aanmerking voor hulp?
Stoer dat je dat doet :* en je bent gewoon welkom hoor. Je bent niet de eerste die feisty reageert, het is immers een topic vol hormonale vrouwen ;)

De meeste dames die zo lang bezig zijn (waaronder ik) lopen inmiddels in het ziekenhuis en posten in het topic "als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat".
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166320939
Sara gefeliciteerd!! *O* *O*

Ik kom ook weer even piepen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166321489
Sara wat tof! Gefeliciteerd!

Faptist :*

DaD welkom! En ik proestte mijn thee bijna over mijn mobiel toen ik dat las over die groene test. Mannen O+

Kirb: als het doorzet, even de huisarts bellen? Wel fijn dat het nu toch nog zelf op gang lijkt te komen!

Spannend Aloria! Ik duim voor je.

Mijn nod is morgen en door allerlei drukte besefte ik me dat net pas. Ik voel nog niks btw :P
pi_166322032
Kirb, ik zou het even met de huisarts bespreken. Als leek zou ik zeggen dat je niet door zou hoeven gaan als het doorzet.

Kazy, spannend! Voelde je bij M. snel wat?

MissB, ik ben benieuwd.

Ik begin op 5dpo al te hypochonderen. Dat belooft wat. 8)7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166322547
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:14 schreef Kirb het volgende:
Sara gefeliciteerd!! *O* *O*

Ik kom ook weer even piepen }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh kirb dat zou goed nieuws zijn !!! :Y

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:31 schreef Krisvc het volgende:
Kirb, ik zou het even met de huisarts bespreken. Als leek zou ik zeggen dat je niet door zou hoeven gaan als het doorzet.

Kazy, spannend! Voelde je bij M. snel wat?

MissB, ik ben benieuwd.

Ik begin op 5dpo al te hypochonderen. Dat belooft wat. 8)7
Haha dat beloofd wat ! vanaf wanneer wil jij testen ?
pi_166322865
NOD pas. Volgende week woensdag mits geen bloed. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166327327
Hey dames. Ik heb getest vanochtend, het was een streepje maar je zag hem alleen in het licht. Heb geprobeert om fotos te maken maar het lukte niet. Ga morgen nog eens een test doen, misschien dan beter. Hopelijk kan ik met trots dan hier een fototje showen :@

ontlasting is hard en gaat echt moeizaam, nog steeds 'nat' daar beneden en ik voel plopjes naast me navel?! En me schaamlippen zijn blauw paars achtig.

Begin echt hoop te krijgen. Maar wil gwn 2 dikke lijnen zien.. en Alora hopelijk testen we gwn allebij positief. Moet gewoon. O+ O+ :Y
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:36:13 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166327496
Missbrunette, ik weet dat men de foto wel eens omzet naar negatief om te zien of er nu wel of niet ECHT een 2e streep staat :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166327498
Ik wil er nog wat aan toevoegen, heb hele rommelige darmen en ontzettende hoofdpijn.
Ook heb ik de hele ochtend al een marathon gerendt naar de wc, om te overgeven. :r
pi_166327825
Ik wil de foto hier zetten maar ik weet niet hoe dat werkt :')
  maandag 31 oktober 2016 @ 16:02:33 #97
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166327931
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:36 schreef missbrunette het volgende:
Ik wil er nog wat aan toevoegen, heb hele rommelige darmen en ontzettende hoofdpijn.
Ook heb ik de hele ochtend al een marathon gerendt naar de wc, om te overgeven. :r
Als jij niet zwanger bent dan houd je lijf je wel HEEL erg voor de gek :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166328035
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:57 schreef missbrunette het volgende:
Ik wil de foto hier zetten maar ik weet niet hoe dat werkt :')
Ik upload ze meestal op een andere website en post de link hier neer
pi_166328071
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als jij niet zwanger bent dan houd je lijf je wel HEEL erg voor de gek :D
Symptomen zie je altijd als je ze wil zien natuurlijk... Daar zou ik niet zo snel conclusies aanhangen, om jezelf een teleurstelling te besparen.

Ik zou het gewoon over twee dagen nog eens proberen, dan zou je wel een duidelijke streep moeten hebben. En tot die tijd is geen bloed goed! (En een streep is een streep, hoe licht ook)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166328103
[img]/Storage/extSdCard/DCIM/Camera/20163110_142410.jpg[/img]
pi_166328123
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn :s)
pi_166328191
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:13 schreef missbrunette het volgende:
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn :s)
http://nl.tinypic.com/ bestand type url

laad daar je foto op, copier de url van de foto en zet die hier in de img
pi_166328285
Plopjes naast je navel ja? Misschien ben je al 5 maanden zwanger! :o :o
pi_166328550
Ik heb wezen shoppen, mooie Geisha donkere denim jurk, die je ook los kunt aandoen als overgooier en mooie only zwarte legging erbij gekocht O+

https://www.jeroenbeekman(...)&utm_campaign=banner

Met het lopen viel mij de steken op in mijn liezen dit is nieuw voor mij.
pi_166330297
Het lukt me niet. Heb ook geen computer ofzo moet alles met telefoon doen. Krijg de heletijd te zien geen bestand geselecteerd.. iemand nog een andere site ?
pi_166330419
[img][IMG]http://i66.tinypic.com/npkpky.png[/IMG][/img]
pi_166330468
pi_166330488
Gefeliciteerd, je bent geen hypochonder en wordt als alles goed gaat moeder!
Verwacht morgen meer kotspartijen. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166330493
Dat is een heel duidelijke streep! Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166330502
Wauw het is gelukt. Voel me nu echt een ict'er *)
pi_166330521
Ik geloof het nog niet net weer een test gedaan en het is gwn duidelijker dan deze !!!!!???? Is het dan eindelijk zo????????
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:59:41 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166330915
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:10 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Symptomen zie je altijd als je ze wil zien natuurlijk... Daar zou ik niet zo snel conclusies aanhangen, om jezelf een teleurstelling te besparen.

Ik zou het gewoon over twee dagen nog eens proberen, dan zou je wel een duidelijke streep moeten hebben. En tot die tijd is geen bloed goed! (En een streep is een streep, hoe licht ook)
Dat is ook wel weer zo, gelukkig lijkt het in dit geval dan toch echt geen hypochondrie te zijn :)!

Gefeliciteerd missbrunette!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166332678
Gefeliciteerd missB!!
Je mag door naar het volgende topic!
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 20:05:45 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166332765
Dat is een duidelijke streep hoor :D approved by MaJo *) gefeliciteerd!!

En misschien wist je het niet maar een streep is een streep, hoe licht ook. Dacht vroeger ook dat je een knalstreep hoort te hebben maar dat is dus helemaal niet zo :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166333952
Dames i cant believe it..
wil morgen clearblue nog gaan doen..

dernet een soort slijm klodder gespot in me boxer en kon er draden van trekken maar her was een beetje licht roze ? Wat houdt dit in... ? :?
pi_166334065
Heel mooi streepje MissB *O*
pi_166334396
Gefeliciteerd missb! *O*

En Aloria houdt het nog even spannend zie ik. Ik duim nog even verder voor je!
pi_166335368
Dat is geen twijfelstreep hoor missb! Gefeliciteerd!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:29:27 #119
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166335616
Gefeliciteerd missb!

Ik denk wel dat jij je echt gek aan het maken bent in je hoofd.
Afscheiding.. dat heb je echt wel vaker gehad hoor ;)
pi_166336081
Gefeliciteerd MissB *O*, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen ;)
pi_166336337
Gefeliciteerd Missbrunette!

@Kris: Ja, bij M. voelde ik me al snel 'raar'. Ik dacht destijds zelfs dat ik buikgriep had en toen zei mijn man 'joh moet je niet eens een test doen?' :')

Ik zag net in mijn app dat morgen pas dag 30 van mijn cyclus is. Normaal is het 32-35 dagen. Misschien is mijn appje van slag door mijn korte cyclus van vorige maand. We gaan het zien!
pi_166337848
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd MissB *O*, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen ;)
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic :')
Kwak
pi_166338307
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic :')
Daar hebben ze het nooit over vieze dingen ja! }:| :@

Gefeliciteerd MissB
pi_166340298
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic :')
Oh heerlijk
pi_166342204
Gefeliciteerd MissB!!

Kazy nog een paar dagen extra in spanning? Voel je al wat? 8-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166342300
Aloria! Weet je al meer? Een schaduw streep klinkt veelbelovend hoor :) Welke test heb je gedaan? Ik had echt altijd Omo wit bij Kruidvat en Action testen als het niet raak was. Geen contouren niks.

missbrunette gefeliciteerd! *O*
pi_166343049
Wat fijn voor jullie MissB en Sara! Super nieuws!

Mag ik ook in de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 71% gewijzigd door Memoru op 01-11-2016 11:26:13 ]
pi_166343164
Hoe gaat t met jou Fuchsia?
pi_166343245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Aloria! Weet je al meer? Een schaduw streep klinkt veelbelovend hoor :) Welke test heb je gedaan? Ik had echt altijd Omo wit bij Kruidvat en Action testen als het niet raak was. Geen contouren niks.

missbrunette gefeliciteerd! *O*
Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.

Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test ;)
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5
pi_166343515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:38 schreef Peacefulll het volgende:

Maar het mogen er altijd meer worden, dus kom maar op! w/
Bij deze dan. :)
De 17e onze gesprekken in het ziekenhuis (vanwege voortraject) en de eerste echo, benieuwd of het dan wat realistischer wordt als ik ook daadwerkelijk iets zie.

Voelt nu nog zo onwerkelijk. :D
pi_166343582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.

Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test ;)
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5

Ik wens je veel geduld toe :*

Gaat goed Missladybug! Vandaag een knalstreep op de test. Nog geen last van kwaaltjes ook en de angst op miskraam valt mij erg mee. Ik kan de positieve vibe vasthouden gelukkig O+
pi_166344981
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik wens je veel geduld toe :*

Gaat goed Missladybug! Vandaag een knalstreep op de test. Nog geen last van kwaaltjes ook en de angst op miskraam valt mij erg mee. Ik kan de positieve vibe vasthouden gelukkig O+
Super hoeveel weken ben je nu Fuchsia ?
Ik heb zo net nog even op de witte test gekeken en het streepje staat er weer... maar na de aflees tijd maar hoef hem niet heen en weer te doen ben benieuwd als ik nu echt zo goed kan turen, zal eens kijken met mijn canon als ik een close up zou kunnen maken gok het niet...
pi_166345242
Ben benieuwd Aloria. Ik gluur graag met je mee.
pi_166345494
Gefeliciteerd missb.! *O*

Aloria, dat klinkt ook wel erg spannend allemaal! Ik duim voor je!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166345661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:25 schreef Missladybug het volgende:
Ben benieuwd Aloria. Ik gluur graag met je mee.
Bij de punt van de potlood, heb het stripje er uit gehad om te kijken, misschien dat het niet helemaal goed staat . ( als je heen en weer beweegt zie je de streep op de foto duidelijker ) dit is echt wel op en top turen vind ik ach het houd je bezig haha :') Ben benieuwd wat je er van vind. Is dit een officeel echt streepje of een fabricage van mijn gedachten :@





( hier naast mij in het licht is de streep dikker dan je kunt zien op de foto; hier is het echt een fijn lijntje, krijg het er niet beter op )

[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 01-11-2016 14:12:01 ]
pi_166347272
Alora ik zie hem hooor.. miss al zachtjes gaan juichen??? *O*
pi_166347394
Gefeliciteerd missb!

Aloria, eigenlijk altijd, maar zeker na een miskraam kan er een friemelefractie hcg in je lijf zitten. Maar pas bij meer dan 10 mui/ml kun je er het stempel 'zwanger' op drukken. Bij minder kan de test echter wel na de tijd iets kleuren. (In deel 299 staat mijn indroger. Nog veel donkerder... Daar was ik niet zwanger, maar had de test gewoon iets van twee uur gelegen.)

Maarrrr, misschien staat ie er morgen wel binnen een paar minuutjes, aan mijn gekruiste vingertjes gaat het niet liggen. :*
pi_166347475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd missb!

Aloria, eigenlijk altijd, maar zeker na een miskraam kan er een friemelefractie hcg in je lijf zitten. Maar pas bij meer dan 10 mui/ml kun je er het stempel 'zwanger' op drukken. Bij minder kan de test echter wel na de tijd iets kleuren. (In deel 299 staat mijn indroger. Nog veel donkerder... Daar was ik niet zwanger, maar had de test gewoon iets van twee uur gelegen.)

Maarrrr, misschien staat ie er morgen wel binnen een paar minuutjes, aan mijn gekruiste vingertjes gaat het niet liggen. :*
Mijn zwangerschapstest was op 9 oktober alweer wit dus daar kan het niet aan liggen gelukkig.
Ik kijk wel even ik denk dat ik morgen oversla met testen en dan voor donderdag of vrijdag ga. Dan zou hij er toch beter op moeten komen en zo niet dan wacht ik de menstruatie netjes af ;)
pi_166347654
Fuchsia wat fijn dat je je redelijk zeker voelt! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat anders is na een miskraam. Ik hoop dat de komende paar weken voorbij vliegen! En dan op naar een mooie echo O+

Aloria ik zie hier geen tweede streepje. Ik duim keihard voor je dat ie donderdag/vrijdag van de test af knalt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166347666
Aloria misschien in negatief omzetten en iets dichterbij?
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:41:56 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_166347714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.

Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test ;)
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5

Aloria,

Hoe weet je dat je morgen 14 dpo zit? Ik meen te hebben gelezen dat je niet echt een duidelijk resultaat had op je ovutesten?
Zeker na een miskraam kan je cyclus even van slag zijn. Bij mij duurde het dan een week langer. Je eisprong kan dus best wat later zijn geweest, en misschien zit je nu dus pas op 7 of 8 dpo.
Ik zie iig wel iets, maar ik ben ook professioneel tuurder. Ik hoop voor je dat het gewoon zo is!
disclaimer
pi_166348466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Aloria,

Hoe weet je dat je morgen 14 dpo zit? Ik meen te hebben gelezen dat je niet echt een duidelijk resultaat had op je ovutesten?
Zeker na een miskraam kan je cyclus even van slag zijn. Bij mij duurde het dan een week langer. Je eisprong kan dus best wat later zijn geweest, en misschien zit je nu dus pas op 7 of 8 dpo.
Ik zie iig wel iets, maar ik ben ook professioneel tuurder. Ik hoop voor je dat het gewoon zo is!
Ja dat kan ook ! Ik heb gewoon de 28 a 29 dagen vanaf 6/7 oktober berekent en dan kom ik op morgen of overmorgen uit maar het kan inderdaad ook gewoon later zijn. Toch wel spannend zo :D
pi_166350277
missbrunette gefeliciteerd!! *O* wat tof dat je vermoedens juist waren! Was een kort maar krachtig bezoekje hier ;)

Aloria op die bovenste foto zie ik ook wel wat! Spannend zeg!
Dit, dat, alles.
pi_166350871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:39 schreef BlueEyes het volgende:
Aloria misschien in negatief omzetten en iets dichterbij?
Deze link even invullen http://i67.tinypic.com/2ele9n4.jpg bij open url

Op deze website https://www.fotoaanpassen.nl/

Dan bij kleuren zwart wit drukken ;) ( als je sepia kiest zie je de streep heel duidelijk die ik bedoel dan is het een witte lijn !!! )

Heb er zo net een lading water overheen gegooid en streepje blijft staan
pi_166352366
Ik zie m ook Aloria!! Ohh ik hoop het zo!
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 21:59:30 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166357034
Ik zie het niet Aloria en ben zelf geen voorstander van testen aflezen na de toegestane tijd. Met precies die testen heb ik ook al 2x een streepje gehad na lang wachten maar toch nooit zwanger geweest. Hopelijk is dat bij jou wel zo maar zou er niet teveel vanaf laten hangen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166357221
Ik heb ook bij testen wel eens gehad dat ik kon zien waar het streepje behoorde te staan als ik het bewoog. Dan leek het wel op een soort schaduwstreep, maar die waren gewoon negatief.

Bij je foto zie ik ook niet echt wat :@ maar hopen dat het toch een (pril) beginnetje is!
pi_166358220
Ik gun het je van harte Aloria, maar ik wacht nog ff die van vrijdag af! Ik zie helaas niks.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 1 november 2016 @ 22:28:39 #149
269689 crew  Viv
pi_166358267
Ik zie het wel Aloria, maar ben net als MaJo terughoudend als het gaat om aflezen na de toegestane tijd.
pi_166365705
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zie het wel Aloria, maar ben net als MaJo terughoudend als het gaat om aflezen na de toegestane tijd.
Ben het er mee eens ik denk niet dat ik zwanger ben natuurlijk hoop je het maar dan zou er nu toch echt wel wat op de aflees tijd moeten staan gewoon. Dat staat er niet. Ik neem aan dat mijn cyclus gewoonweg in de war is door de miskraam en dat ik daarom ook heel veel slijm verlies.

( ei sprong die niet gelukt is eerste keer of iets in die trant ) Ik ga nu een heerlijke eiersalade maken voor op brood O+
pi_166366742
Ga je nog wel een test doen morgen of wacht je af tot je ongesteld wordt?

Mijn eisprong is morgen. Had gisteren een positieve test.

Twist, weet jij al wanneer je eisprong is? Lopen we weer een beetje gelijk op?
pi_166366835
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:40 schreef Missladybug het volgende:
Ga je nog wel een test doen morgen of wacht je af tot je ongesteld wordt?

Mijn eisprong is morgen. Had gisteren een positieve test.

Twist, weet jij al wanneer je eisprong is? Lopen we weer een beetje gelijk op?
Gefeliciteerd MLB !!! *O*

Heb er zo net dan toch maar weer een test tegen aangegooid hij zou binnen 48 uur duidelijker moeten zijn. Zelfs de donkere lijnen die ik op de eerste 2 testen zag zie ik nu ook niet meer. Hij is echt wit. Dus ik wacht nu maar gewoon af 9 november heb ik ook een echo dus mocht het niet op tijd doorbreken hoor ik daar wel meer.
pi_166367478
Aloria: wat zuur dat je zo in onzekerheid zit! :* Het is je zo gegund! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

MLB, ik vermoed donderdag (morgen dus) ofzo, gebaseerd op vorige cycli (26-27 dagen, met eisprong rond dag 15). We zorgen gewoon weer dat het in elk geval niet aan onze inzet ligt ;) meer kunnen we niet doen!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166367485
Jammer Aloria!

Hier nog steeds niks. Ik heb me nu voorgenomen om vrijdag te testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
pi_166368828
Wat jammer Aloria. Ik had goede hoop voor je.
Bedankt voor je felicitaties maar ik bedoelde eigenlijk een positieve ovulatietest ;)

Balen Kazy, hopelijk vrijdag duidelijkheid!

Spannend Twist!
pi_166370443
Aloria, jammer. Maar wel fijn er dan de onduidelijkheid.

Kazy, spannend! NOD ben je inmiddels voorbij toch?

Wachten duurt lang. Geduld is niet mijn sterkste punt. En ik blijf het gevoel hebben dat het raak is, terwijl dat absoluut nergens op gebaseerd is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166374283
Sjalalalala

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166374315
Krissss dit is geen hypochonderen meer hoor! Testen please! *O* ik wil jompelen voor je verdeurie.
  woensdag 2 november 2016 @ 19:04:39 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_166374453
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:54 schreef Krisvc het volgende:
Sjalalalala

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had deze keer op 5 dpo al melk. Ik achtte het ook onmogelijk, maar het was echt zo. *D
disclaimer
pi_166374486
Testen heeft geen enkele zin MLB, ik zit op 7dpo. :')

En SQ, goed om te lezen. 8-)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166374624
Kris! Je lichaam gaat toch niet zomaar, ineens, uit het niks, melk produceren? Volgens mij is het raak! *O*
pi_166374671
Aloria :* Wat balen die onzekerheid. Het zou goed zijn als je gewoon weet waar je aan toe bent. Dus: een streepje of bloed please.

Kazy, sterk van je dat je kan afwachten. Ik duim voor je :)
pi_166374939
Woah, Kris, ik had dat ook van de week! :o. 4 dpo! Zou dat echt wat zijn? Ik voed al sinds maart niet meer...

Ik hoop het in ieder geval voor je! En voor mezelf eigenlijk ook. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166375079
Ooh spannend kris en dad!! Hopelijk is het raak ❤
pi_166375163
Oeh, Kris en dad, wat spannend!
pi_166375259
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik had deze keer op 5 dpo al melk. Ik achtte het ook onmogelijk, maar het was echt zo. *D
Mijn nogal enthousiaste productie stopte juist direct in de eerste weken van mijn zwangerschap. Probaat afbouwmiddel :')
pi_166375303
En duimen voor Kris en DAD!
  woensdag 2 november 2016 @ 19:51:58 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_166375614
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:39 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Mijn nogal enthousiaste productie stopte juist direct in de eerste weken van mijn zwangerschap. Probaat afbouwmiddel :')
Ja maar ik was al negen maanden gestopt en stond ook echt helemaal droog, dan valt 1 druppel direct op :Y
Oeh DAD ook al! Spannend!
disclaimer
  woensdag 2 november 2016 @ 20:10:23 #169
409579 LuDann
All the way
pi_166376118
Spannend Kris en DaD!
pi_166377700
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166378094
Wat?!!!?
  woensdag 2 november 2016 @ 21:12:20 #172
409579 LuDann
All the way
pi_166378168
Ohhhhh FF!!! *O* :D
pi_166378169
FF, ik heb je post drie keer gelezen maar ik snap je niet :@.
Heb het verhaal van twee jaar geleden ook niet gevolgd toentertijd.

Bedoel je dat je ovulatietesten weer positief bleven en dat je zwanger bent?
pi_166378185
Is dat een gefeliciteerd FF ? *O*
pi_166378197
OMG OMG OMG leegloop!! *O*
FlyingFish heb je er ook een hcg-test tegenaan gegooid?! *O*

Aloria ik duim ontzettend dat het voor jou wel raak is.

DaD en Kris ):O *O* ):O *O*
Dit, dat, alles.
pi_166378216
:o Goeie mop FlyingFish *O*

En spannend Kris en Dad, ik hoop dat het een goed teken is :)
pi_166378229
Streepjesregen!!! *O*
pi_166378579
Hahaha FF een ezel stoot zich.....
Maar gefeliciteerd *O* lekker vlot weer zeg!
pi_166378580
Jaaa FF! *O*
pi_166378633
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:13 schreef Philomijn het volgende:
OMG OMG OMG leegloop!! *O*
FlyingFish heb je er ook een hcg-test tegenaan gegooid?! *O*

Aloria ik duim ontzettend dat het voor jou wel raak is.

DaD en Kris ):O *O* ):O *O*
Na een knallende ov-test vanmiddag gelijk maar gedaan en die knalde er ook vanaf. heb een ip-ban op tinypic, dus geen foto's helaas

Ik begrijp nog steeds niet hoe het überhaupt kan aangezien we 1 keer seks hebben gehad in die periode met de dag erna een negatieve ov-test... En ook twee keer dat ik dus na een cyclus van 60+ dagen gewoon na een dag of 14 zwanger ben geworden...

DaD en Kris, ik vind jullie symptomen ook erg hoopvol klinken! Iedereen door naar Z&G *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166378635
FF :o :D *O* Al een gewone test gedaan?

Verder duim ik voor de lektetten ):O

Mijn man keek sip toen ik zei dat ik vrijdag pas wilde testen haha. (Moet eerlijk bekennen dat het voor mij gewoon struisvogelgedrag is om nog niet te testen :@ )
pi_166378715
Gefeliciteerd, FF!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166379941
FF wat goed, van harte! Gebeurt niet vaak hier dat een post met het woord "mislukt" zo positief is :D
pi_166380124
oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166380240
Nouja zeg. :D

Gefeliciteerd!!! *O*
pi_166380254
Wat gebeurd er allemaal!!!!????
Echt te gek dit!! Kazy gefeliciteerd!!!
pi_166380266
WTF doen jullie hier :o

OMG wat een strepen *O* _O_

FF en kazy wouw!
pi_166380271
:o :o leegloop!!!!! Gefeliciteerd!!
pi_166380275
Gefeliciteerd Kazy! :o

En FF ook!
pi_166380280
It's raining stripes, hallelujah! It's raining stripes!
Van harte kazy 👍🏻
pi_166380365
Hallo dreumestopic, wat goed zeg! O+
Kazy en FF, gefeliciteerd! *O*
pi_166380725
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Sara82 op 02-11-2016 22:31:27 (Oeps, verkeerde quote) ]
pi_166380929
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:24 schreef Peacefulll het volgende:
Hahaha FF een ezel stoot zich.....

Stoten niet, maar piesen blijkbaar wel :P

Holy hell, ik stuiter van plaatsvervangende blijheid hier! Gefeliciteerd FF en Kazy!!! *O*

Zo, nu is echt driekwart van het dreumestopic zwanger, ofnie? :P ;)

Gezelluuuuuuug!!!
pi_166380999
Streepjesregen *O*

Gefeliciteerd Kazy *O*
pi_166381201
Waaah wat gebeurt er allemaal?! :o

Kazy en FF gefeliciteerd!! *O*

En Kris en DaD spannend!

Zoiets klopt wel toch? :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 2 november 2016 @ 22:46:56 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166381317
Wow, zoveel streepjes, gefeliciteerd dames *O*!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166381392
Wat is dit allemaal! :o

Van harte iedereen! O+
pi_166381582
Gefeliciteerd Kazy *O*

En bedankt allemaal voor de felicitaties!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166381630
Gefeliciteeerdd dames *O* *O* *O*
pi_166382228
Wooow, wat gaat het hard hier!!

Gefeliciteerd FF en kazy *O* *O*

Klinkt hoopvol voor kris en dad!

Jammer aloria dat het toch geen streepje lijkt.

Hier beetje in niemandsland. Geen idee wat ik zou kunnen of moeten voelen nu 7dpo in de eerste ronde. Afleiding genoeg iig om er niet te veel bij stil te kunnen staan.
pi_166384452
Jaaaaaaaa, FF! Gefeliciteerd een broertje of zusje voor O. O+

Kazy, haske zwangorrrrr. Gefeliciteerd! M. als grote zus. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166384567
Wait whut, kazy ook? :o. Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166384639
Jeetje wat een positieve vibe! Van harte gefeliciteerd Kazy! *O* Ook al zo lekker vlot :)

Who's next? ;)
pi_166384805
Doei doei doei *O* *O* *O* *O* :D

Kazy gefeliciteerd!!!
Wieeeehoeeeee!!!

Wat een hoopvol verhaal FlyingFish :) Ben je bekend met PCOS of heb je "gewoon" af en toe een lange cyclus?

Nolita afwachten... Spannend. :)
Dit, dat, alles.
pi_166384910
Jaaa nog meer dreumesjes die grote broer en zus worden! Gefeliciteerd! *O*
pi_166384934
meiden wat een feest hier! fantastisch al die strepen! *O*

gefeliciteerd! :*
pi_166385075
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 07:54 schreef Philomijn het volgende:
Doei doei doei *O* *O* *O* *O* :D

Kazy gefeliciteerd!!!
Wieeeehoeeeee!!!

Wat een hoopvol verhaal FlyingFish :) Ben je bekend met PCOS of heb je "gewoon" af en toe een lange cyclus?

Nolita afwachten... Spannend. :)
Ik ben sinds het halen van de pil op m'n 15e niet meer bij de huisarts geweest, dus geen idee. Ik heb wel erg wisselende cyclussen. Voor de vorige zwangerschap 70 dagen (1 cyclus maar) en afgelopen jaar heel erg wisselend, van 35 tot 62 dagen. In principe ben ik vanaf het moment dat het kon in ronde 1 en 2 zwanger geworden (waarbij ronde 1 deze keer waarschijnlijk te laat in die cyclus gestart is om echt te tellen). Een rare cyclus hoeft dus niet perse te betekenen dat zwanger worden lastiger wordt, zo blijkt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166385095
Wat een streepjes, en hopelijk nog meer op komst *O*

Gefeliciteerd FF en Kazy!
pi_166385135
Oh en FF, hier voor b1 hele lange cyclussen en na 13 mnd zwanger via clomid. Bij b2 wel maandelijkse cyclus en 'spontaan' zwanger geworden na 13 mnd :) Het blijft gewoon een soort loterij en daarom heel bijzonder als het lukt! O+
  donderdag 3 november 2016 @ 08:59:15 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_166385527
Hoo wat een hoop strepen weer! Gefeliciteerd FF en kazy!
julibabyboom *O*
disclaimer
  donderdag 3 november 2016 @ 09:04:26 #211
409579 LuDann
All the way
pi_166385576
:o ! *O* !
  donderdag 3 november 2016 @ 09:10:08 #212
409579 LuDann
All the way
pi_166385659
Kijk aan, mijn telefoon heeft er gewoon geen woorden voor! :P Daar stond eigenlijk:

:o Kazy ook zwanger! *O* Van harte gefeliciteerd!
pi_166385710
Bedankt allemaal O+ Ik heb nauwelijks geslapen vannacht, maar het nieuws begint te landen. Ik dacht echt dat we de eisprong hadden gemist door al dat overwerken van mijn man. En echt he.. mijn cyclus was exact aan die van oktober 2014. Ben benieuwd of de UD hetzelfde wordt. (Als alles goed blijft gaan natuurlijk..) *stuitert verder*
pi_166385906
Wat mooi al die streepjes gefeliciteerd Kazy ! *O*
pi_166387312
Kris en DaD, hoe gaat t met jullie?
Gaan jullie deze vibe vasthouden?
pi_166387567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:52 schreef Missladybug het volgende:
Kris en DaD, hoe gaat t met jullie?
Gaan jullie deze vibe vasthouden?
Ik heb goede hoop, maar ik was er de afgelopen vijf rondes ook elke keer van overtuigd dat het raak was. Dus ik ben niet echt iemand om te vertrouwen. :+. NOD is ook pas woensdag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166387762
NOD-boks DAD. We gaan gewoon voor 2 streepjes. :Y

Ik hou de vibe vast. Ik heb vandaag een vlaag misselijkheid en zere tetten gehypochonderd. Ik ben zo bang dat ik er helemaal naast zit en mezelf dus vanalles wijsmaak. :@ Maar tot nu toe gaat het, op de lektetten na, precies zoals vorige keer. En dat maakt het lastig om niet enthousiast te worden. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166387821
Allemaal streepjes! *O* *O* *O*
  donderdag 3 november 2016 @ 11:39:01 #219
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166388087
Hoera voor de mooie strepen! *O*
Gefeliciteerd FF en Kazy!!!

En mijn duimen draaien voor degenen op 't wachtbankje! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166388971
Wooow dames :D *O* ik wist niet eens dat jullie al aan de tweede rond begonnen waren :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_166389505
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 11:18 schreef Krisvc het volgende:
NOD-boks DAD. We gaan gewoon voor 2 streepjes. :Y

Ik hou de vibe vast. Ik heb vandaag een vlaag misselijkheid en zere tetten gehypochonderd. Ik ben zo bang dat ik er helemaal naast zit en mezelf dus vanalles wijsmaak. :@ Maar tot nu toe gaat het, op de lektetten na, precies zoals vorige keer. En dat maakt het lastig om niet enthousiast te worden. :P
Ga eens testen dude!!!!! *O*

Edit: oh woensdag pas NOD lees ik nu. Wacht dan nog maar even ja. :D
pi_166391661
Kazy en FF gefeliciteerd! *O* *O*
pi_166393575
*O* *O* wat een strepen! Gefeliciteerd!!

En nog wat mensen met nod volgende week, spannend!

Hier even in onwetendheid. Afgaande op mn laatste cyclus zonder pil gebruik zou ik een cyclus van 28 dagen hebben. Dat betekend dat ik gister ongesteld had moeten worden... nog geen bloed gezien, test van vanmorgen was wit dus we wachten nog even het weekend af.. als ik dan nog niet ongesteld ben maandag weer een testje doen.. wel spannend hoor!
pi_166397875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:56 schreef FlyingFish het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!!! Gefeliciteerd :* *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_166398793
Gefeliciteerd aan alle twee-streepjes-plassers! *O*
pi_166399074
Gefeliciteerd Kazy en FF!!! Wat leuk!!! ♡
  donderdag 3 november 2016 @ 20:55:48 #227
461202 KamikazySanta
Santa doet alles voor jou!
pi_166399550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:13 schreef kazy het volgende:
oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met deze mooie strepen,
en zijn de augurken al niet meer aan te slepen?
Nu verwacht je een prachtig zomerkindje,
wat een mooi nieuws voor dit Kazy sintje!

Dit speciale nieuws is niet voor dovemansoren,
hier ga je zeker van santa meer van horen!
pi_166408344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:55 schreef KamikazySanta het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met deze mooie strepen,
en zijn de augurken al niet meer aan te slepen?
Nu verwacht je een prachtig zomerkindje,
wat een mooi nieuws voor dit Kazy sintje!

Dit speciale nieuws is niet voor dovemansoren,
hier ga je zeker van santa meer van horen!
Dankjewel Santa O+ Ik kan niet wachten tot december!
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 09:53:06 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166408720
Gefeliciteerd FF en kazy, moge het nog meer streepjes regenen *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166419692
Hier nog niet ongesteld alleen witte vloed :{
pi_166420084
Lijkt me heel frustrerend/zenuwslopend Aloria. Kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt. Ongesteld of zwanger. :* en als niet zwanger dan wel door kunnen zeg maar...

Hier cyclusdag 102, m'n app is gestopt met tellen na dag 100.
:D :')
Dit, dat, alles.
pi_166420208
Pfff, wat moet dat slopend zijn, Aloria! :{ Wat ontzettend dubbel zo allemaal, zeg! :*

Philo, jeetje wat een lange cyclus zeg! :o Maar het is al begin november, dus da's bijna begin december, toch? ;)
Mooiste zou uiteraard zijn als je die afspraak af kunt zeggen O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166420311
Welja. Ben er verbazingwekkend chill onder. En december is al bijna inderdaad. :) O+ Heb de afspraak helaas een week moeten verzetten vanwege werk maar ik houd mezelf nog steeds voor dat het begin december is. *) (Lief dat je dat nog wist!) Ik heb tussendoor een paar testjes gedaan maar omo-wit. Dus daar kap ik maar mee tot december.

Jij bent aan het wachten toch twist?
Dit, dat, alles.
pi_166420411
Ja, dat lijkt me dus het moeilijke aan zo'n lange en onvoorspelbare cyclus; dat je geen idee hebt wanneer je kan testen ofzo :{ en je kunt jezelf wel voornemen dat je het 'alleen voor de zekerheid' doet, of 'er toch niks van verwacht', maar kan me zomaar voorstellen dat je toch even een sprankje hoop krijgt :*

Hier nu 1 dpo *) :') dus nog wel even wachten inderdaad ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166420720
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:10 schreef Philomijn het volgende:
Lijkt me heel frustrerend/zenuwslopend Aloria. Kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt. Ongesteld of zwanger. :* en als niet zwanger dan wel door kunnen zeg maar...

Hier cyclusdag 102, m'n app is gestopt met tellen na dag 100.
:D :')
Oh Philo dat is echt nog erger dan wat ik hier heb ...... jonge jonge wat een rot situatie !
Hier weet ik woensdag gewoon meer dus het wachten is nog maar voor een aantal dagen mocht het niet doorzetten.
pi_166421022
Wat vreselijk balen Aloria en Philo.

Ik ook 1 dpo maar k verwacht niks deze maand. Heb veel te weinig gesekst. 1 keer maar. Wel op een goed gepland strategisch moment.
Maar toch, 1 keer maar.
pi_166422739
It only takes 1 zaadje MLB! Ik duim voor je! En ook voor twist!

Ach nee Aloria, je kunt "leed" niet met leed vergelijken hè. ik voel me heel goed, ben positief en heb hoop. Misschien naïef maar ik denk: dit killen we "even", en dan kunnen we écht aan de slag. Heel blij zijn met een zwangerschap en dat dat dan weggevaagd wordt, dát lijkt me moeilijk.
Dit, dat, alles.
pi_166422951
Uiteindelijk wordt iedereen zwanger van 1x, MLB! ;) Zolang je timing goed is, is je kans dat ook! ^O^

Philo, klinkt als een superinstelling! :Y Ik duim ook voor jou, dat jullie inderdaad maar snel echt aan de slag kunnen!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166424834
Frustrerend Aloria dat je nog niet weet waar je aan toe bent.

Wat een positieve vibe heb jij ondanks je lange cyclus philomijn! Fijn dat je er zo mee om kunt gaan.

Vanaf vandaag heb ik wat gevoeligere borsten, zoals gebruikelijk op dit moment van de cyclus. Tot nu toe geen aanwijzingen voor een zwangerschap. Ben benieuwd naar komende week.
pi_166425045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:54 schreef Aloria het volgende:
Hier nog niet ongesteld alleen witte vloed :{
Zelfde hier... na het weekend nog maar eens testen.
pi_166426238
Wat een onzekerheid bij veel dames! Heel vervelend. Hopelijk wordt het snel duidelijker voor je Aloria. Dan weet je waar je aan toe bent.

Mooi dat je zo rustig en positief bent en blijft Philo! Ben je niet ergens bang dat het tijdens een belangrijke vergadering ineens losbarst of zo? Ik heb wel regelmatig in het begin van het 'proberen' gehad dat ik les stond te geven en dacht: ohw nee, ik voel wat lopen. Straks heb ik mn hele broek vol. Maar dat bleek dan afscheiding te zijn. Nu herken ik de signalen van mijn menstruatie wel.

Over menstruatie gesproken. Bijna klaar! Vol goede moed op naar ronde 11. Ik merk dat rondes al minder belangrijk beginnen te worden. Blijkaar zijn wij niet zo heel vruchtbaar. Moest er laatst even goed over nadenken hoever we waren. Merk toch dat er een verschil in denken begint te ontstaan. Kan het nu ook in de wachtweken ook beter loslaten dan in het begin. Ik herken het hypochonderen ook niet zo. Geeft wel rust als ik het van sommige vrouwen soms lees. Je kan jezelf helemaal gek maken. Dat lijkt me wel zwaar (en vooral extra teleurstellend als het niet zo blijkt te zijn)
pi_166427640
Wel fijn toch dat je er zo relaxt instaat toch? Geeft een hoop rust en inderdaad misschien minder teleurstelling elke keer!

Ik ben benieud wat er hier gaat gebeuren.. nog geen tekenen van aanstaande menstruatie noch zwangerschaps symptomen. Toch spannend zon eerste maand pilloos
pi_166428009
Spannend aapieannie, wanneer was je NOD ookalweer?

Philo, lijkt me heel prettig om er zo in te kunnen staan. Ik hoop dat het snel begin december is, ook al is het een weekje later. :Y

Peacefull, knap vind ik het. Ik hoop dat ronde 11 raak mag zijn.

MLB, 1 keer kan precies genoeg zijn.

Ik denk dat ik me vanalles wijsmaak, maar ondertussen heb ik nog steeds lektetten en word ik weer misselijk van koffie. Man wil dat ik test. Mij lijkt het te vroeg. Nog maar even geduld. En daar ben ik zo goed in. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166428291
Ik begrijp je wel Kris, liever niet testen en de hoop houden dat het raak is, dan wel testen en dan een negatieve test zien... Heb je al een testdag afgesproken met je man?

Philo, ik ben met ov-testen begonnen omdat ik gek werd van elk moment ongesteld kunnen worden. Dan wist ik iig wanneer ik het ongeveer kon verwachten. Ik hoop dat je snel een redelijk normale cyclus hebt!

Peacefull, respect voor hoe je daar in staat na tien rondes, ik weet niet of ik daar dan nog zo rustig over zou kunnen denken, zeker bij de eerste.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166428508
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:37 schreef Krisvc het volgende:
Spannend aapieannie, wanneer was je NOD ookalweer?

Afgelopen dinsdag ;)
Maar dat is uitgaande van cyclus van 6 jaar geleden. Toen vriend leren kennen en aan de prikpil gegaan. Eerste 3 maanden toen nog ongesteld en daarna amper nog. 4 jaar geleden na een week beroerd te zijn geweest en ander gevoel in m lijf op aandringen van vriend een test gedaan en toen bleek ik zwanger van kaylee. Na haar geboorte spiraaltje laten plaatsen maar die moest er na een half jaar uit omdat ik een baarmoederontsteking had. Daarna dus aan de normale pil gegaan en nu eerste maand zonder.
Maandag samen testen??
pi_166448764
Helaas ik hoef niet te testen, vanacht ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde!

Krisv hoe is het bij jou?
pi_166449278
Jammer aapieannie. Volgende ronde beter?

Hier hetzelfde. Pijnlijke boobs, lektetten en heb het ijs en ijskoud. Woensdag bij geen bloed testen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166451310
Shit aapiejannie, balen! :(

Kris, wat klinkt dat allemaal spannend! :D :X

DaD hoe is het bij jou??
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166451948
Ik probeer me emotioneel te distantiëren van alles wat met zwanger zijn/worden te maken heeft. :').

Ik had wel goede hoop, maar dat ben ik eigenlijk een beetje kwijt. Bij geen bloed voordien test ik woensdag, maar ik geloof er niet meer zo in.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 6 november 2016 @ 16:51:49 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166455906
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer me emotioneel te distantiëren van alles wat met zwanger zijn/worden te maken heeft. :').

Ik had wel goede hoop, maar dat ben ik eigenlijk een beetje kwijt. Bij geen bloed voordien test ik woensdag, maar ik geloof er niet meer zo in.
Wat is er veranderd voor je dat je er geen goed gevoel bij hebt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 6 november 2016 @ 16:53:06 #251
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166455931
Ik droomde vannacht dat ik een baby had. Ik vergat alleen constant wanneer ze voor het laatst had gegeten en ik was heel verbaasd over mijn buik en de opgelopen striae.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166457602
Moet tot op een zekere hoogte fijn zijn, geen zwangerschapsongemakken en bevalling. :P

Ik droomde van de week dat ik over een ovulatietest wilde plassen om te checken of ik zwanger was (wat al vreemd is, want ik gebruik helemaal geenovulatietesten :P), maar FF had ze allemaal opgebruikt. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166458438
Kris! :D Haha wat Fok al niet teweeg brengt! _O-

DaD balen dat je gevoel niet zo goed is! :* Is het puur gevoelsmatig of heb je andere redenen om de hoop te laten varen?
Ik duim toch voor je hoor! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166458583
Ik heb er nog genoeg voor je over hoor Kris :P
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166459638
Aapieannie, FF, het is inderdaad wel fijn dat ik er nog relatief rustig mee om kan gaan. Maar ik heb ook zo mijn momenten dat ik voel dat we er helemaal klaar voor zijn! En ook ik ben een dag terneergeslagen als ik ongesteld ben geworden. Ik pas ook bewust op om mijzelf niet te vergelijken met anderen (die is net begonnen en nu al zwanger, en wij niet). Dit lukt mij ook niet altijd hoor! ;) Iemand in mijn omgeving zei laatst: ook jullie worden ooit ouders, op welke manier dan ook, hoe lang het ook duurt. Dat vond ik zo mooi! *; :'( Ik hou me daarom ook vast aan het 'ooit' en niet aan het 'nu'.

Ik ben ook wel benieuwd waarom je gevoel zo omgeslagen is DaD?

En die dromen! _O- Foei FF ;)
pi_166460912
Peacefulll, wat een goede instelling! :*. Ik hoop dat jullie droom heel snel werkelijkheid wordt.

FF heeft wat teweeg gebracht, met haar ovulatietesten. :D. Ik ben ook weer begonnen met ovutesten, en ze zijn wel steeds positief. :o. Maar nu ben ik bang dat mijn ei vorige week toen de test een knalstreep gaf niet écht is gesprongen, en dat we het nu hebben gemist of dat ik een heel lange cyclus heb.

Wat er gebeurd is: zelfbescherming, realiteitszin en een puist op mijn kin. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166461034
Volgens mij ben je zwanger DaD. Waarom blijven je ovulatietesten anders positief ná knalstreep? Doe jij de zelfbescherming? Doe ik het vertrouwen voor je dat het raak is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166461130
Whehehe die puist :D

Ik duim voor je DaD! Wie weet is het zoals Kris zegt ^O^
  zondag 6 november 2016 @ 20:42:55 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_166462409
Puisten waren altijd mijn eerste zwangerschapssymptoom 8-)
disclaimer
pi_166463800
Worden de testen ook donkerder DaD? Dat was bij mij de reden om over te stappen op de andere test. Echt donker werd hij trouwens pas een dag of vier na de eerste duidelijk positieve ov-test, met een knaller op dag 5. Maar dat was ook al op dag 34 van mijn (rare) cyclus.

Maar ik begrijp de zelfbescherming, beter even geduld hebben dan blij met een dode mus. Die paar dagen moet je nog wel kunnen redden!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166471516
FF en Kazy gefeliciteeeeerd! Super zeg *O*

Kris en DaD spannend, ik duim voor positieve testen woensdag :Y
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166474064
Spannend voor dad en kris!

Hier toch echt wel verschil in menstruatie als met pil... hallo kruik en finimal!
pi_166475081
Helaas, geen spanning meer nodig hier. Zonet drie dagen te vroeg (zag net in mijn app dat NOD donderdag pas was) ongesteld geworden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166475669
AapieAnnie: jaaa dat had ik ook. Was tijdens mijn laatste menstruatie echt 3x doorgelekt..

DaD: Balen !

Heb woensdag m'n ei volgens de app. Momenteel licht streepje op de ovutest.

Ik had zaterdag een vriend op bezoek. Die was echt aan het vissen of mijn vriend en ik al "bezig zijn" voor kinderen. Hij weet dat ik het graag wil maar heb toch gezegd van niet ( eerst verhuizen ect). Mijn vriend zegt dat ik dat best kan vertellen.

Ik weet niet.. Wat zeggen jullie als ze er naar vragen?
pi_166475785
DaD, balen. Zat je gevoel toch goed.

Memoru, ik geef overal eerlijk antwoord op. Maar ik ben dan ook de slechtste lieger van heel Nederland. Ik kan er wel omheen draaien, maar dan weten mensen alsnog dat ik lieg. :P Daarnaast vind ik het ook niet per se iets om geheimzinnig over te doen. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166476586
Balen DaD... Nieuwe ronde, nieuwe kans dan maar :(

Qua vertellen, ik vertel over andere plannen die we eerst nog hebben, ik had vooral geen zin in dat continue gevis waar mijn familie erg goed in is. Dus eerst nog even reizen, eerst een nieuw huis etc. Pas na die vakantie beginnen ze dan weer te vissen. Ik heb gisteren nog ontkend dat we nu al aan een tweede willen beginnen... Maar ze weten ook dat ze vorige keer daarmee gefopt zijn, dus zijn nu heel wantrouwig :') Eerst maar even een echo afwachten, ik wil geen mensen blij maken met iets dat later niet doorgaat. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166476868
Balen DaD :{

Hier werd er gister ook nog gevist. Ik zeg altijd maar dat we wel zien/weten het nog niet/misschien volgend jaar/jaar daarna. Blijf er goed vaag over :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166477803
DaD shit zeg! :( Ik had goeie hoop voor je! Hopelijk de volgende ronde meer geluk! :*

Ik vertel tegen niemand dat we weer 'bezig' zijn. Ik heb sowieso inderdaad ook geen zin in 'gevis' hoe het gaat, maar daarnaast vind ik het ook vooral leuk om het nog even ons geheimpje te houden O+

Bij de eerste kwam het nieuws bij iedereen echt als een complete verrassing, dus dat was erg leuk! Ik denk dat de meeste mensen wel weten dat we graag een tweede willen, maar mijn standaard antwoord als ze er naar vragen is "Nou, voorlopig hebben we onze handen nog vol aan de Minion, hoor! ;) "

Lekker vaag dus, maar meestal nemen mensen er wel genoegen mee :P
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166477868
Memoru, het is ons een half jaar gelukt het stil te houden, tot mijn moeder iets zei over een spiraaltje die er uit gehaald moest worden voordat ze oma zou kunnen worden. Toen werd ik heel rood en stil en toen wist zij genoeg.
Tevens schoonouders maar ingelicht (moest ook wel ivm een gezamenlijke vliegvakantie die geboekt zou worden rond een uitgerekende datum mocht het raak zijn die maand).
Een paar vriendinnen weten het. Eén vriendin kwam er heel knullig tijdens het helpen met onze verhuizing achter. Ik liet een lade zien en daar stond (niet heel erg verstopt) het foliumzuur. Tsja..
We krijgen alleen maar positieve reacties en af en toe wordt er open naar gevraagd. Ik geef dan ook eerlijk antwoord dat het nog niet zo vlot gaat. Ik vind het prima zo :) Ieder doet het op z'n eigen manier. Ligt ook heel erg aan je omgeving vind ik. De mensen die het weten heb ik een goede band mee.
pi_166478553
Ahhh DaD wat knudde zeg!! Echt shit.

Wij krijgen heeeel vaak de vraag of we een tweede willen. Best logische vraag vind ik.
We zeggen altijd dat de wens er zeker is ooit. Er zijn maar weinig mensen die dan door vragen. Een enkeling vraagt wanneer een tweede willen, maar dan zeggen we gewoon dat we dat nog niet weten, en dat t ook gewoon niet te plannen is.
pi_166479686
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Helaas, geen spanning meer nodig hier. Zonet drie dagen te vroeg (zag net in mijn app dat NOD donderdag pas was) ongesteld geworden.
Balen zeg! Het klonk hoopvol..
pi_166480439
Oh helemaal over je bericht heen gelezen Dad. Balen :(

En sterkte Aapie, ik zweer bij Alive feminax.
  maandag 7 november 2016 @ 18:08:12 #273
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166480682
Bummer DaD! Hopelijk volgende keer beter!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166484088
Aah balen DaD! Jij hebt al een kindje toch? Hoe lang deden jullie er toen over?

Fijn dat jij er ook nog rustig onder kan zijn Peace. Heb ik bewondering voor. Ach ja, het kan natuurlijk net zo goed in ronde 14 raak zijn, maar dat jaar is natuurlijk wel een dingetje. Ik hoop dat het heel snel echt raak is. :*

Helpt de kruik aapie? Oh wat kunnen die krampen geen-grap zijn!

FF ik heb een hele hoop ovu-testen in huis van onze grote vriend klackstar, maar ik wilde niet zomaar ergens beginnen met testen en echt een menstruatie hebben als beginpunt maar dat beginpunt laat nogal op zich wachten. :') :D

Tsja en doorlekken is me vroegah op de middelbare school wel eens gebeurd toen ik nog niet aan de pil was, maar mijn menstruaties nu zijn ook niet met die van toen te vergelijken. Nu kom ik er achter met een klein beetje bruinverlies op wc papier achter als het begint, dus niet gelijk de rode stortvloed zoals destijds. Dus nee, maak me niet echt druk over doorlekken op werk. Mocht het wel gebeuren, ach, ik werk met bijna alleen maar vrouwen, die begrijpen het wel. :D

Haha mooie dromen! _O-

Memoru, ik zeg meestal dat het me heel mooi lijkt om moeder te worden, maar dat we moeten zien of het ons gegeven is. Niets aan gelogen. :) Meestal haast de ander zich dan te zeggen in de trant van "ja, ja, natuurlijk" en is de "discussie" gesloten. Mensen die dan nog vragen naar wanneer enzo, antwoord ik dat ik niet nog vijf jaar wil wachten iig. (Ik zei eerst altijd tien jaar maar op je dertigste is dat niet heel geloofwaardig meer. )
Dit, dat, alles.
pi_166494953
Ik heb aandelen omo deze maand. Wat kan je jezelf toch voor de gek houden zeg. Teleurstelling valt me meer dan alles mee. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166495729
Huh Kris? En de lektetten dan?
pi_166495865
Geeeeeen idee? Heb ze nog steeds. Zal wel :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 11:15:30 #278
382129 crew  Donna
pi_166496095
Ik mag me hier officieel melden! O+
pi_166496513
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:15 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag me hier officieel melden! O+
Donnaa!!! Leukk je hier te zien!
pi_166497372
Kris hè? :o Shit zeg, het klonk echt veelbelovend! ;(
Geen kans dat je te vroeg getest hebt ofzo?

Donna welkom! :W
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166497693
Aaahh Kriscv, dát hadden we niet afgesproken! Hmmz. Bummer.

Welkom DonnaRush! Woehoe! *O*
Dit, dat, alles.
pi_166498674
Nou Kris wat jammer! ;(

Hoi Donna! :W
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 15:40:28 #283
382129 crew  Donna
pi_166501891
Wat een bummer Kris! :{w

Bedankt voor het warme welkom. O+
Ik vind het echt super spannend. Het idee dat het gewoon 'kan' nu. :Y
pi_166505055
Hey Donna! Welkom :) Leuk dat jullie er voor gaan. Hopelijk mag je snel weer doorschuiven
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:56:06 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166508092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 10:07 schreef Krisvc het volgende:
Ik heb aandelen omo deze maand. Wat kan je jezelf toch voor de gek houden zeg. Teleurstelling valt me meer dan alles mee. :Y
Alleen een blanco test maar nog geen menstruatie? Ik hoop dat de test je dan gewoon voor de gek houdt ofzo!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 8 november 2016 @ 19:57:23 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166508133
Ik ben trouwens wel best open over onze kinderwens. Kan niet goed liegen, hou niet van ergens omheen draaien en mocht het misgaan of niet lukken dan wil ik dat ook kunnen delen met mensen.. Maar snap het ook heel goed als mensen het wel voor zich houden en probeer ook echt nooit bewust bij mensen er naar te vragen (onder het mom van: je weet nooit wat voor pijnlijke snaar je raakt).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166508339
Welkom donna! Leuke spanning zo in het begin hè.

Jammer, DAD en kris, het klonk heel hoopvol!

Hier 2 dagen voor nod en ik voel eigenlijk helemaal niets. Daardoor vind ik het op dit moment ook nog helemaal niet spannend. Dat was 2 weken geleden wel anders! Verder superdruk dus voor ik het weet is het weekend en weet ik vast meer.
pi_166509291
Nah Kris ik vind t heeeel raar. Waarom komt er melk uit je boobs?

Welkom Donna!
pi_166516094
Wat jammer Kris :(

Raar idd van de symptomen, dat je je daardoor laat foppen snap ik wel. Melk lekken zonder zwangerschap of drinkende baby is wel vreemd (vind ik dan, wellicht gebeurt dat veel vaker). Maar goed, dat had DaD ook en zei bij haar blijkbaar ook niks.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_166526361
He balen Kris.

Ik had de vorige ronde (toen het niet raak was) ook lektetten. Deze ronde niet. Misschien ook niet zo gek, het blijft een hormonaal spelletje, zo'n cyclus. Juist het snel dalen van progesteron en oestrogeen kan zorgen voor een druppie melk. Da's na de geboorte ook zo. (Maar dan ergurdur)
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 11:08:07 #291
382129 crew  Donna
pi_166531652
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben trouwens wel best open over onze kinderwens. Kan niet goed liegen, hou niet van ergens omheen draaien en mocht het misgaan of niet lukken dan wil ik dat ook kunnen delen met mensen.. Maar snap het ook heel goed als mensen het wel voor zich houden en probeer ook echt nooit bewust bij mensen er naar te vragen (onder het mom van: je weet nooit wat voor pijnlijke snaar je raakt).
Mensen weten wel van onze kinderwens, maar niet wanneer. Behalve jullie zijn er ook geen mensen die weten dat we er 'nu' voor gaan.

@Nolita - Ja een heel vreemde spanning. Volgende maand de eerste echte ronde. We hebben nu net de boot gemist, al is er dan natuurlijk altijd nog een kansje.
pi_166531861
Hè Kris, wat balen ook voor jou! Maar zo lang je nog niet ongesteld bent is er nog een mogelijkheid, toch?

Philomijn, we hebben inderdaad al een kindje. Een jongetje en hij wordt zaterdag 2. Het duurde vijf rondes voor ik van hem zwanger was. Het was ook wel erg naïef van me om te denken dat het nu vast sneller zou gaan.

Ik had gezegd dat ik er niet meer zo in geloofde, maar stiekem was dat blijkbaar alleen een poging om mezelf een teleurstelling te besparen, geloof ik. Niet gelukt - ik moest deze ronde voor het eerst deze poging een flink potje janken toen ik bloed zag. Of nee, ik zag dat ik ongesteld was geworden, moest direct daarna een uur surveilleren bij een toets met ingehouden tranen, en kon daarná pas gaan huilen. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166535049
Ach DaD :*

Ik vind het helemaal niet naïef of raar dat je dat dacht. Kan me voorstellen dat het hard aankwam. Laat dat broertje of zusje maar snel komen voor je kleine.
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 14:10:44 #294
382129 crew  Donna
pi_166535641
Aww DaD, heel normaal dat je dat dacht hoor! :*
pi_166535856
DaD, Balen!! Hopelijk volgende ronde!

Kris, Geen bloed is goed! Wanneer ga je weer testen?

Ik heb net 2 duidelijke streepjes gekregen op de ovutest! Ben daar al erg blij mee:)
pi_166535984
DaD, logisch. Het blijft een gevoelig iets. Klote dat je dan net moet surveilleren.

Memoru, aan de bats! :9

Vooralsnog geen bloed op NOD. Lijkt me sterk dat het nog raak is. Had met met een early test helemaal 0,0 streep. Mocht ik zondag nog niks hebben kijken we wel weer verder. Maar verwacht gewoon ongesteld te worden. Broekloermodus dus.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166539197
DaD logisch dat je daar van baalt, het is ook gewoon klote als het niet raak is! En die timing helpt ook niet dan nee :*

Memoru veel plezier ;)

Kris, kan me voorstellen dat je er nu weinig meer van verwacht ja; klote joh! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166543955
:W

LDG hier, 29 jaar (bijna dertig huuh :o) en sinds augustus aan de klus. Binnenkort komt ronde 4 eraan, en bij twee van de vier was ik er al van overtuigd dat ik vanalles voelde ect _O- . Gelukkig las ik al dat ik hierin gelukkig niet de enige ben :D. ik doe hard mn best om het "gewoon te laten gebeuren als t gebeurt" maar tegelijkertijd ben ik vlak voor mn ongesteldheidsdag steeds een beetje nerveus :') en aan het duimen dat het niet komt. Maf wat dat met je brein doet :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_166545534
Welkom LDG! logisch toch dat het spannend is zo vlak voor nod! Voelde dat ook wel vandaag opkomen.

Ik zei gister ook nog dat ik niets voelde en daardoor nog erg rustig was. In de auto naar huis voelde ik iets wat me deed denken aan ongesteld zijn, maar dacht ook meteen van wie weet wordt ik dat niet!
Maar zojuist dus toch ongesteld geworden, op naar ronde 2. Nod op 5 december, ondanks dat we geen sinterklaas meer vieren zou ik het een mooi cadeautje vinden!
pi_166557880
Broekloermodus nog steeds aan hier. Geen ongesteldheidssymptomen te bekennen. Begin mezelf weer vanalles wijs te maken. Vorige keer testte ik met een vroege test ook negatief, terwijl ik met een normale test wel positief testte. Misschien dat het daar aan ligt? I don't know. :P Officieel een dag overtijd in ieder geval. En ieder uur naar de wc om te checken uiteraard. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 10 november 2016 @ 12:26:14 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_166558001
Ik zou er toch een kruidvat 2v5 tegenaan gooien Kris O-) zeker gezien je vorige ervaring :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')