http://nl.tinypic.com/ bestand type urlquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:13 schreef missbrunette het volgende:
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn
Dat is ook wel weer zo, gelukkig lijkt het in dit geval dan toch echt geen hypochondrie te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:10 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Symptomen zie je altijd als je ze wil zien natuurlijk... Daar zou ik niet zo snel conclusies aanhangen, om jezelf een teleurstelling te besparen.
Ik zou het gewoon over twee dagen nog eens proberen, dan zou je wel een duidelijke streep moeten hebben. En tot die tijd is geen bloed goed! (En een streep is een streep, hoe licht ook)
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopicquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd MissB, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen
Daar hebben ze het nooit over vieze dingen ja!quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic
Oh heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |