abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166328123
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn :s)
pi_166328191
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:13 schreef missbrunette het volgende:
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn :s)
http://nl.tinypic.com/ bestand type url

laad daar je foto op, copier de url van de foto en zet die hier in de img
pi_166328285
Plopjes naast je navel ja? Misschien ben je al 5 maanden zwanger! :o :o
pi_166328550
Ik heb wezen shoppen, mooie Geisha donkere denim jurk, die je ook los kunt aandoen als overgooier en mooie only zwarte legging erbij gekocht O+

https://www.jeroenbeekman(...)&utm_campaign=banner

Met het lopen viel mij de steken op in mijn liezen dit is nieuw voor mij.
pi_166330297
Het lukt me niet. Heb ook geen computer ofzo moet alles met telefoon doen. Krijg de heletijd te zien geen bestand geselecteerd.. iemand nog een andere site ?
pi_166330419
[img][IMG]http://i66.tinypic.com/npkpky.png[/IMG][/img]
pi_166330468
pi_166330488
Gefeliciteerd, je bent geen hypochonder en wordt als alles goed gaat moeder!
Verwacht morgen meer kotspartijen. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166330493
Dat is een heel duidelijke streep! Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166330502
Wauw het is gelukt. Voel me nu echt een ict'er *)
pi_166330521
Ik geloof het nog niet net weer een test gedaan en het is gwn duidelijker dan deze !!!!!???? Is het dan eindelijk zo????????
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:59:41 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166330915
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:10 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Symptomen zie je altijd als je ze wil zien natuurlijk... Daar zou ik niet zo snel conclusies aanhangen, om jezelf een teleurstelling te besparen.

Ik zou het gewoon over twee dagen nog eens proberen, dan zou je wel een duidelijke streep moeten hebben. En tot die tijd is geen bloed goed! (En een streep is een streep, hoe licht ook)
Dat is ook wel weer zo, gelukkig lijkt het in dit geval dan toch echt geen hypochondrie te zijn :)!

Gefeliciteerd missbrunette!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166332678
Gefeliciteerd missB!!
Je mag door naar het volgende topic!
  Moderator maandag 31 oktober 2016 @ 20:05:45 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166332765
Dat is een duidelijke streep hoor :D approved by MaJo *) gefeliciteerd!!

En misschien wist je het niet maar een streep is een streep, hoe licht ook. Dacht vroeger ook dat je een knalstreep hoort te hebben maar dat is dus helemaal niet zo :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_166333952
Dames i cant believe it..
wil morgen clearblue nog gaan doen..

dernet een soort slijm klodder gespot in me boxer en kon er draden van trekken maar her was een beetje licht roze ? Wat houdt dit in... ? :?
pi_166334065
Heel mooi streepje MissB *O*
pi_166334396
Gefeliciteerd missb! *O*

En Aloria houdt het nog even spannend zie ik. Ik duim nog even verder voor je!
pi_166335368
Dat is geen twijfelstreep hoor missb! Gefeliciteerd!
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:29:27 #119
335643 faptist
Maakt fouten
pi_166335616
Gefeliciteerd missb!

Ik denk wel dat jij je echt gek aan het maken bent in je hoofd.
Afscheiding.. dat heb je echt wel vaker gehad hoor ;)
pi_166336081
Gefeliciteerd MissB *O*, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen ;)
pi_166336337
Gefeliciteerd Missbrunette!

@Kris: Ja, bij M. voelde ik me al snel 'raar'. Ik dacht destijds zelfs dat ik buikgriep had en toen zei mijn man 'joh moet je niet eens een test doen?' :')

Ik zag net in mijn app dat morgen pas dag 30 van mijn cyclus is. Normaal is het 32-35 dagen. Misschien is mijn appje van slag door mijn korte cyclus van vorige maand. We gaan het zien!
pi_166337848
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd MissB *O*, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen ;)
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic :')
Kwak
pi_166338307
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Daar hebben ze het nooit over vieze dingen ja! }:| :@

Gefeliciteerd MissB
pi_166340298
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh heerlijk
pi_166342204
Gefeliciteerd MissB!!

Kazy nog een paar dagen extra in spanning? Voel je al wat? 8-)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166342300
Aloria! Weet je al meer? Een schaduw streep klinkt veelbelovend hoor :) Welke test heb je gedaan? Ik had echt altijd Omo wit bij Kruidvat en Action testen als het niet raak was. Geen contouren niks.

missbrunette gefeliciteerd! *O*
pi_166343049
Wat fijn voor jullie MissB en Sara! Super nieuws!

Mag ik ook in de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 71% gewijzigd door Memoru op 01-11-2016 11:26:13 ]
pi_166343164
Hoe gaat t met jou Fuchsia?
pi_166343245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Aloria! Weet je al meer? Een schaduw streep klinkt veelbelovend hoor :) Welke test heb je gedaan? Ik had echt altijd Omo wit bij Kruidvat en Action testen als het niet raak was. Geen contouren niks.

missbrunette gefeliciteerd! *O*
Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.

Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test ;)
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5
pi_166343515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 11:38 schreef Peacefulll het volgende:

Maar het mogen er altijd meer worden, dus kom maar op! w/
Bij deze dan. :)
De 17e onze gesprekken in het ziekenhuis (vanwege voortraject) en de eerste echo, benieuwd of het dan wat realistischer wordt als ik ook daadwerkelijk iets zie.

Voelt nu nog zo onwerkelijk. :D
pi_166343582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.

Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test ;)

Ik wens je veel geduld toe :*

Gaat goed Missladybug! Vandaag een knalstreep op de test. Nog geen last van kwaaltjes ook en de angst op miskraam valt mij erg mee. Ik kan de positieve vibe vasthouden gelukkig O+
pi_166344981
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ik wens je veel geduld toe :*

Gaat goed Missladybug! Vandaag een knalstreep op de test. Nog geen last van kwaaltjes ook en de angst op miskraam valt mij erg mee. Ik kan de positieve vibe vasthouden gelukkig O+
Super hoeveel weken ben je nu Fuchsia ?
Ik heb zo net nog even op de witte test gekeken en het streepje staat er weer... maar na de aflees tijd maar hoef hem niet heen en weer te doen ben benieuwd als ik nu echt zo goed kan turen, zal eens kijken met mijn canon als ik een close up zou kunnen maken gok het niet...
pi_166345242
Ben benieuwd Aloria. Ik gluur graag met je mee.
pi_166345494
Gefeliciteerd missb.! *O*

Aloria, dat klinkt ook wel erg spannend allemaal! Ik duim voor je!
pi_166345661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:25 schreef Missladybug het volgende:
Ben benieuwd Aloria. Ik gluur graag met je mee.
Bij de punt van de potlood, heb het stripje er uit gehad om te kijken, misschien dat het niet helemaal goed staat . ( als je heen en weer beweegt zie je de streep op de foto duidelijker ) dit is echt wel op en top turen vind ik ach het houd je bezig haha :') Ben benieuwd wat je er van vind. Is dit een officeel echt streepje of een fabricage van mijn gedachten :@

( hier naast mij in het licht is de streep dikker dan je kunt zien op de foto; hier is het echt een fijn lijntje, krijg het er niet beter op )

[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 01-11-2016 14:12:01 ]
pi_166347272
Alora ik zie hem hooor.. miss al zachtjes gaan juichen??? *O*
pi_166347394
Gefeliciteerd missb!

Aloria, eigenlijk altijd, maar zeker na een miskraam kan er een friemelefractie hcg in je lijf zitten. Maar pas bij meer dan 10 mui/ml kun je er het stempel 'zwanger' op drukken. Bij minder kan de test echter wel na de tijd iets kleuren. (In deel 299 staat mijn indroger. Nog veel donkerder... Daar was ik niet zwanger, maar had de test gewoon iets van twee uur gelegen.)

Maarrrr, misschien staat ie er morgen wel binnen een paar minuutjes, aan mijn gekruiste vingertjes gaat het niet liggen. :*
pi_166347475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd missb!

Aloria, eigenlijk altijd, maar zeker na een miskraam kan er een friemelefractie hcg in je lijf zitten. Maar pas bij meer dan 10 mui/ml kun je er het stempel 'zwanger' op drukken. Bij minder kan de test echter wel na de tijd iets kleuren. (In deel 299 staat mijn indroger. Nog veel donkerder... Daar was ik niet zwanger, maar had de test gewoon iets van twee uur gelegen.)

Maarrrr, misschien staat ie er morgen wel binnen een paar minuutjes, aan mijn gekruiste vingertjes gaat het niet liggen. :*
Mijn zwangerschapstest was op 9 oktober alweer wit dus daar kan het niet aan liggen gelukkig.
Ik kijk wel even ik denk dat ik morgen oversla met testen en dan voor donderdag of vrijdag ga. Dan zou hij er toch beter op moeten komen en zo niet dan wacht ik de menstruatie netjes af ;)
pi_166347654
Fuchsia wat fijn dat je je redelijk zeker voelt! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat anders is na een miskraam. Ik hoop dat de komende paar weken voorbij vliegen! En dan op naar een mooie echo O+

Aloria ik zie hier geen tweede streepje. Ik duim keihard voor je dat ie donderdag/vrijdag van de test af knalt!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166347666
Aloria misschien in negatief omzetten en iets dichterbij?
  dinsdag 1 november 2016 @ 15:41:56 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_166347714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:

[..]

Aloria,

Hoe weet je dat je morgen 14 dpo zit? Ik meen te hebben gelezen dat je niet echt een duidelijk resultaat had op je ovutesten?
Zeker na een miskraam kan je cyclus even van slag zijn. Bij mij duurde het dan een week langer. Je eisprong kan dus best wat later zijn geweest, en misschien zit je nu dus pas op 7 of 8 dpo.
Ik zie iig wel iets, maar ik ben ook professioneel tuurder. Ik hoop voor je dat het gewoon zo is!
disclaimer
pi_166348466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Aloria,

Hoe weet je dat je morgen 14 dpo zit? Ik meen te hebben gelezen dat je niet echt een duidelijk resultaat had op je ovutesten?
Zeker na een miskraam kan je cyclus even van slag zijn. Bij mij duurde het dan een week langer. Je eisprong kan dus best wat later zijn geweest, en misschien zit je nu dus pas op 7 of 8 dpo.
Ik zie iig wel iets, maar ik ben ook professioneel tuurder. Ik hoop voor je dat het gewoon zo is!
Ja dat kan ook ! Ik heb gewoon de 28 a 29 dagen vanaf 6/7 oktober berekent en dan kom ik op morgen of overmorgen uit maar het kan inderdaad ook gewoon later zijn. Toch wel spannend zo :D
pi_166350277
missbrunette gefeliciteerd!! *O* wat tof dat je vermoedens juist waren! Was een kort maar krachtig bezoekje hier ;)

Aloria op die bovenste foto zie ik ook wel wat! Spannend zeg!
Dit, dat, alles.
pi_166350871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:39 schreef BlueEyes het volgende:
Aloria misschien in negatief omzetten en iets dichterbij?
Deze link even invullen http://i67.tinypic.com/2ele9n4.jpg bij open url

Op deze website https://www.fotoaanpassen.nl/

Dan bij kleuren zwart wit drukken ;) ( als je sepia kiest zie je de streep heel duidelijk die ik bedoel dan is het een witte lijn !!! )

Heb er zo net een lading water overheen gegooid en streepje blijft staan
pi_166352366
Ik zie m ook Aloria!! Ohh ik hoop het zo!
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 21:59:30 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166357034
Ik zie het niet Aloria en ben zelf geen voorstander van testen aflezen na de toegestane tijd. Met precies die testen heb ik ook al 2x een streepje gehad na lang wachten maar toch nooit zwanger geweest. Hopelijk is dat bij jou wel zo maar zou er niet teveel vanaf laten hangen :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_166357221
Ik heb ook bij testen wel eens gehad dat ik kon zien waar het streepje behoorde te staan als ik het bewoog. Dan leek het wel op een soort schaduwstreep, maar die waren gewoon negatief.

Bij je foto zie ik ook niet echt wat :@ maar hopen dat het toch een (pril) beginnetje is!
pi_166358220
Ik gun het je van harte Aloria, maar ik wacht nog ff die van vrijdag af! Ik zie helaas niks.
  Manager PR/Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 22:28:39 #149
269689 crew  Viv
pi_166358267
Ik zie het wel Aloria, maar ben net als MaJo terughoudend als het gaat om aflezen na de toegestane tijd.
pi_166365705
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zie het wel Aloria, maar ben net als MaJo terughoudend als het gaat om aflezen na de toegestane tijd.
Ben het er mee eens ik denk niet dat ik zwanger ben natuurlijk hoop je het maar dan zou er nu toch echt wel wat op de aflees tijd moeten staan gewoon. Dat staat er niet. Ik neem aan dat mijn cyclus gewoonweg in de war is door de miskraam en dat ik daarom ook heel veel slijm verlies.

( ei sprong die niet gelukt is eerste keer of iets in die trant ) Ik ga nu een heerlijke eiersalade maken voor op brood O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')