http://nl.tinypic.com/ bestand type urlquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:13 schreef missbrunette het volgende:
Uhuu hahaha... welke link? Snap er niks vannn
Dat is ook wel weer zo, gelukkig lijkt het in dit geval dan toch echt geen hypochondrie te zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 16:10 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Symptomen zie je altijd als je ze wil zien natuurlijk... Daar zou ik niet zo snel conclusies aanhangen, om jezelf een teleurstelling te besparen.
Ik zou het gewoon over twee dagen nog eens proberen, dan zou je wel een duidelijke streep moeten hebben. En tot die tijd is geen bloed goed! (En een streep is een streep, hoe licht ook)
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopicquote:Op maandag 31 oktober 2016 21:44 schreef Peacefulll het volgende:
Gefeliciteerd MissB, toch de hormonen dus die reactie.
Je verhalen over je lichamelijke gesteldheid/ongemakken (vooral de details) mogen wmb wel in een spoiler. Vind t niet zo heel smakelijk om elke keer te lezen
Daar hebben ze het nooit over vieze dingen ja!quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic
Oh heerlijkquote:Op maandag 31 oktober 2016 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou dan zou ik me mentaal vast voorbereiden op zwangerschap & geboortetopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Memoru op 01-11-2016 11:26:13 ]
Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:30 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Aloria! Weet je al meer? Een schaduw streep klinkt veelbelovend hoorWelke test heb je gedaan? Ik had echt altijd Omo wit bij Kruidvat en Action testen als het niet raak was. Geen contouren niks.
missbrunette gefeliciteerd!
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:38 schreef Peacefulll het volgende:
Maar het mogen er altijd meer worden, dus kom maar op!
Ik wens je veel geduld toequote:Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.
Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5
Super hoeveel weken ben je nu Fuchsia ?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Ik wens je veel geduld toe
Gaat goed Missladybug! Vandaag een knalstreep op de test. Nog geen last van kwaaltjes ook en de angst op miskraam valt mij erg mee. Ik kan de positieve vibe vasthouden gelukkig
Bij de punt van de potlood, heb het stripje er uit gehad om te kijken, misschien dat het niet helemaal goed staat . ( als je heen en weer beweegt zie je de streep op de foto duidelijker ) dit is echt wel op en top turen vind ik ach het houd je bezig hahaquote:Op dinsdag 1 november 2016 13:25 schreef Missladybug het volgende:
Ben benieuwd Aloria. Ik gluur graag met je mee.
Mijn zwangerschapstest was op 9 oktober alweer wit dus daar kan het niet aan liggen gelukkig.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:24 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd missb!
Aloria, eigenlijk altijd, maar zeker na een miskraam kan er een friemelefractie hcg in je lijf zitten. Maar pas bij meer dan 10 mui/ml kun je er het stempel 'zwanger' op drukken. Bij minder kan de test echter wel na de tijd iets kleuren. (In deel 299 staat mijn indroger. Nog veel donkerder... Daar was ik niet zwanger, maar had de test gewoon iets van twee uur gelegen.)
Maarrrr, misschien staat ie er morgen wel binnen een paar minuutjes, aan mijn gekruiste vingertjes gaat het niet liggen.
Aloria,quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:35 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 tegen aan gegooid maar niet met de eerste urine. Hij is wit helaas. morgen zou ik 14 dpo zijn en vorige keer had ik toch een goed duidelijk streepje met de middag urine.Nu zou er dan toch echt iets gezien moeten zijn lijkt mij.
Ik wacht deze week af mocht ik vrijdag nog geen bloed hebben doe ik vrijdag nog een test
Ik heb hier de kruidvat testen 2v5
Ja dat kan ook ! Ik heb gewoon de 28 a 29 dagen vanaf 6/7 oktober berekent en dan kom ik op morgen of overmorgen uit maar het kan inderdaad ook gewoon later zijn. Toch wel spannend zoquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aloria,
Hoe weet je dat je morgen 14 dpo zit? Ik meen te hebben gelezen dat je niet echt een duidelijk resultaat had op je ovutesten?
Zeker na een miskraam kan je cyclus even van slag zijn. Bij mij duurde het dan een week langer. Je eisprong kan dus best wat later zijn geweest, en misschien zit je nu dus pas op 7 of 8 dpo.
Ik zie iig wel iets, maar ik ben ook professioneel tuurder. Ik hoop voor je dat het gewoon zo is!
Deze link even invullen http://i67.tinypic.com/2ele9n4.jpg bij open urlquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:39 schreef BlueEyes het volgende:
Aloria misschien in negatief omzetten en iets dichterbij?
Ben het er mee eens ik denk niet dat ik zwanger ben natuurlijk hoop je het maar dan zou er nu toch echt wel wat op de aflees tijd moeten staan gewoon. Dat staat er niet. Ik neem aan dat mijn cyclus gewoonweg in de war is door de miskraam en dat ik daarom ook heel veel slijm verlies.quote:Op dinsdag 1 november 2016 22:28 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zie het wel Aloria, maar ben net als MaJo terughoudend als het gaat om aflezen na de toegestane tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |