Hij neukt haar dan ook buiten de setquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben toen die tijd wel ene beetje afbreuk gedaan aan Daryl door hem niet met Beth All Out te laten gaan.
Blijf dat een rare beslissing vinden de chemie was overduidelijk.
Zij was net der Vader kwijt en opeens is die oudere sterke ruige man er helemaal voor haar alleen beiden hadden ze drank op maar neuken ho maar sinds dien kijk ik toch anders naar Daryl. Beetje respect is verloren gegaan.
Watquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij neukt haar dan ook buiten de set
Dat is een schoolnetwerk, waarom zit je niet op je eigen wifi? En piratebay en aanverwanten hebben de afleveringen altijd onmiddelijk online hoor.. Type je het met een spelfout in misschien?quote:Op maandag 7 november 2016 22:56 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik op een torrent moet klikken en hem naar asureus vuze moet halen om te downloaden. Het probleem is echter dat mijn wifinetwerk (eduroam) het laden van de torrent tegenhoudt. En verder zijn die torrents niet zo makkelijk te vinden, tenminste ik gebruik piratebayproxy o.i.d.
Wut???quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij neukt haar dan ook buiten de set
er waren toch ook geruchten dat Daryl eigenlijk homoseksueel was/isquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben toen die tijd wel ene beetje afbreuk gedaan aan Daryl door hem niet met Beth All Out te laten gaan.
Blijf dat een rare beslissing vinden de chemie was overduidelijk.
Zij was net der Vader kwijt en opeens is die oudere sterke ruige man er helemaal voor haar alleen beiden hadden ze drank op maar neuken ho maar sinds dien kijk ik toch anders naar Daryl. Beetje respect is verloren gegaan.
Zou ik ook graag willen doen, maar je kan overal al zoveel info vinden, dat je de helft al weet, voordat je de aflevering al hebt gezien.quote:Op maandag 7 november 2016 23:11 schreef MPC60 het volgende:
Vond het een prima aflevering en negan een fokin bad ass.![]()
Al spaar ik liever afleveringen op zodat ik er meerdere achter elkaar kan kijken.
quote:Op maandag 7 november 2016 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Juist. Kan niet wachten wanneer rick een kogel door negans kop jaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door YellowBlacks op 08-11-2016 18:56:18 ]
quote:Op maandag 7 november 2016 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Juist. Kan niet wachten wanneer rick een kogel door negans kop jaagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want goods friends en neuken is hetzelfdequote:
http://www.digitalspy.com(...)ing-dead-lyrics-who/quote:Op donderdag 10 november 2016 12:50 schreef Harveo het volgende:
Wat is het origineel van dat nummer. Kan het niet zo snel vinden op YouTube zonder dat het gerelateerd is aan TWD.
Daar kwam ik gisteren ook achter.quote:
Waar vind je die dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Daar kwam ik gisteren ook achter.
Een keer raden wat mijn nieuwe beltoon is![]()
De app ZEDGEquote:Op donderdag 10 november 2016 20:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar vind je die dan?
Ja ben daar niet zo bekend mee, ringtones.
Thx.. wel grappig dat zo iets onbekends zoveel teweeg kan brengen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.digitalspy.com(...)ing-dead-lyrics-who/
Bedankt.quote:
Ditquote:Op donderdag 10 november 2016 11:17 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg dat Easy street liedje niet uit mijn kop
Ze hadden "all if me koves all of you" grafnummer moeten gebruiken. Dan was Darryl sneller gebroken.quote:
Negan:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |