Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zoquote:
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zo
Jammer dat ik je niet wat Candy kan gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.
En om eerlijk te zijn, vind ik Kijkduin net iets te ver weg om te gaan Pokémonnen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Jup. Ben recent in Amerika geweestquote:
Nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup. Ben recent in Amerika geweest
Ik wil er ook wel een.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede reeks eieren is uitgekomen: Machop (91,1), Staryu (80,0), Seel (80,0) en Paras (84,4-88,9)
Zou inderdaad wel leuk zijn,maar inderdaad wel cheat gevoeligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet wat Candy kan geven
Zou wel leuk zijn, een optie om vrienden toe te voegen en Pokemon en Candy te ruilen. Maar dat zal wel weer heel cheatgevoelig liggen.
Mwaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil er wel één. Heb 20 Meowth's voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Kabuto en Snorlax heb ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komtAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Een Snorlax heb ik uit een ei. Kabuto weet ik niet meer, maar die is inmiddels een Kabutops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
Ik heel af en toe. Hopelijk heb ik er tijdens dit event één in een ei. Dan heb ik wel 100 Candy voor de Machoke evolutie (weet niet meer hoe die heet)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.
Geef het systeem maar weer de schuld.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:54 schreef Highlighter het volgende:
Al mijn pokeballs zijn op..![]()
Ik dacht dan maar toch geld uitgeven en 200 pokeballs en 2 incubators kopen, maar nee hoor werkt dat hele systeem niet..
Ik heb geen creditcard en met PayPal lukt het ook niet.. Geen idee waarom..
Ook mijn Pokeballs zijn op. Heb alleen nog Great Balls, maar die wil ik niet verspillen aan poesjes en pidgey's.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:54 schreef Highlighter het volgende:
Al mijn pokeballs zijn op..![]()
Ik dacht dan maar toch geld uitgeven en 200 pokeballs en 2 incubators kopen, maar nee hoor werkt dat hele systeem niet..
Ik heb geen creditcard en met PayPal lukt het ook niet.. Geen idee waarom..
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef Devv het volgende:
Ik kan op lijn 51 van Amstelveen naar Amsterdam genoeg Poké Balls krijgen. Je hebt vrijwel iedere halte een Pokéstop.
In Leiden heb je een rondje met 17 pokestops die precies in 5 minuten te fietsen is. Veel fijner dan zo'n suffe busquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef Devv het volgende:
Ik kan op lijn 51 van Amstelveen naar Amsterdam genoeg Poké Balls krijgen. Je hebt vrijwel iedere halte een Pokéstop.
Ik ga vandaag weer een poging wagen om meer ballen te krijgen. Ik ging gisteravond de deur uit met de intentie om ballen en eieren te halen bij diverse Pokestops, maar kwam met minder ballen thuis dan waarmee ik vertrok.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenavond maar even de stad in gaan om wat ballen aan te vullen en misschien krijg ik daar dan wel eindelijk eens wat 10km eieren.
Chill rondje. Bij mij in de week fiets je in vijf minuten langs max vijf pokestops.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Leiden heb je een rondje met 17 pokestops die precies in 5 minuten te fietsen is. Veel fijner dan zo'n suffe bus
Dat herken ik wel. Heb ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer een poging wagen om meer ballen te krijgen. Ik ging gisteravond de deur uit met de intentie om ballen en eieren te halen bij diverse Pokestops, maar kwam met minder ballen thuis dan waarmee ik vertrok.
je kan maar maximaal 9 eieren bij je hebben. Dus als je reeds 9 eieren hebt,krijg je er daarna ook geen meer. Op het moment dat ik er minder dan 9 heb, krijg ik meestal vrij snel weer een nieuw ei.quote:Eieren krijg ik heel vaak niet eens...
Maar ik ben op werk (8 uur lang) en ik kan max 2x naar buiten en dan langs 1 pokestop.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook mijn Pokeballs zijn op. Heb alleen nog Great Balls, maar die wil ik niet verspillen aan poesjes en pidgey's.
Ik zou echter nooit geld betalen voor Pokeballs. Elke Pokestop krijg ik wel 2/3 ballen erbij. Kwestie van onderweg even niets vangen
PayPal werkt waarschijnlijk niet, omdat je er minder dan 30 euro op hebt staan.
Gisteren ook ff incubators gekocht, gelijk 8x 5km uitgebroed. Moest toch meters maken voor Grimer. Allemaal eitjes die ik nog had uit Kijkduin: Horsea, Bellsprout, Doduo, Ekans, Krabby, Ponyta, Tentacool, Staryu... niet heel boeiend. Alleen Doduo candy kon ik echt waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speciaal voor dit evenement tientje uitgegeven aan coins. En gelijk allemaal uitgegeven en er incubators van gekocht. Nu heb ik een berg incubators, maar geen eieren meer.
Sinds de release is de enige noemenswaardige update het buddysysteem.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb serieus al heel lang pokemon niet meer aangehad![]()
Ik ga dat voor de lol eens doen nu om te kijken wat er veranderd iszal wel niet veel zijn
Dat weet ik. Maar gisteravond had ik echt maar vier eieren en ik kreeg er na 50 Pokestops bezoekjes echt maar twee bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Heb ik ook regelmatig.
[..]
je kan maar maximaal 9 eieren bij je hebben. Dus als je reeds 9 eieren hebt,krijg je er daarna ook geen meer. Op het moment dat ik er minder dan 9 heb, krijg ik meestal vrij snel weer een nieuw ei.
Jynxquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:11 schreef PicoMMP het volgende:
Nog 800m voor mijn 10km ei.
Hopelijk iets leuks...
Daar hadden wij drieën ook flink moeite mee. Het is ons allemaal gelukt maar ten koste van heel wat ballen. Eigenwijs beest, heb nog nooit zo veel moeite gehad met vangen. Het begint voor mij sowieso steeds moeilijker te worden. Ik zie daar de lol eigenlijk niet van in.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:54 schreef Devv het volgende:
Ik krijg die Marowak maar niet te pakken. Ik heb het een paar keer geprobeerd. Nou ja, dan maar gewoon een Cubone evolven.
Is ook echt totaal niet boeiend. Alleen voor je Pokedex en XP handig, maar ik heb gewacht tot mijn Lucky Egg sessie en hem toen geëvolueerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:54 schreef Devv het volgende:
Ik krijg die Marowak maar niet te pakken. Ik heb het een paar keer geprobeerd. Nou ja, dan maar gewoon een Cubone evolven.
Ben je bijna level up?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar hadden wij drieën ook flink moeite mee. Het is ons allemaal gelukt maar ten koste van heel wat ballen. Eigenwijs beest, heb nog nooit zo veel moeite gehad met vangen. Het begint voor mij sowieso steeds moeilijker te worden. Ik zie daar de lol eigenlijk niet van in.
Minder Ratten, wormen en vogels.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb serieus al heel lang pokemon niet meer aangehad![]()
Ik ga dat voor de lol eens doen nu om te kijken wat er veranderd iszal wel niet veel zijn
Yep die heb ik nog mee gekregen, heb net gekeken maar veel is er niet veranderd, ja uiterlijk van de eieren en wat bij gekomen bij de pokemon vangen maar thats it.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sinds de release is de enige noemenswaardige update het buddysysteem.
Ja dat is te merken, hoewel ik nog genoeg van die beesten tegen kom.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder Ratten, wormen en vogels.
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:09 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Heb ff geteld en gekeken wat ik allemaal kan evolven. 85 stuks, nog nooit zoveel gehad.
Dat wordt een Lucky Egg sessie straks.
Nee, halverwege level 18 dus dat duurt nog wel even.quote:
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, halverwege level 18 dus dat duurt nog wel even.
Straks een half uurtje wandelen met incence aan. En later boodschappen doen. Ik ben net verhuisd dus ik doe alles met een omweg langs Pokestops onder het mom van 'de omgeving verkennen'. Maar eerst maar eens aan het werk.
Het nut van incense is puur om mij bezig te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...
Het nut van een incense ontgaat me een beetje. Je krijgt elke vijf minuten een Pokemon die er voor anderen niet is, maar echt boeiende dingen krijg je eigenlijk niet. Het zou leuk zijn als ze dat wat aantrekkelijker maken (dmv 5/10km eieren-Pokemons).
Heb je geen leuke vriend?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het nut van incense is puur om mij bezig te houden
Die werkt 80 uur per weekquote:
Ik wil ook naar Kijkduin.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die werkt 80 uur per weekMaar hij neemt me morgen wel mee naar Kijkduin als het goed is.
Bedoelde me bezig houden tijdens mijn Pokewandelingen, lol.
Ik duim met je mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik heb nog een tientje uitgegeven nu (net 5 euro), dus totaal 15 euro speciaal omdat eitjes meer opleveren
Allemaal incubators gekocht, ze staan alle 9 aan, nu duimen en vooral lopen
En met Pasen extra veel Exeggcutes en Nidoransquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk/hoop dat Niantic vaker dit soort events doet. Lijkt me dat ze hier nu grandioos aan verdienen, aangezien er in dit topic alleen al aardig wat mensen geld in het spel hebben gestoken, speciaal voor deze update.
Misschien bij Thanksgiving (eind november) en Kerst (ergens in december)
Goede ideeën.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met Pasen extra veel Exeggcutes en Nidorans.
Met kerst extra cadeautjes uit de pokestops laten komen, bijvoorbeeld incubators, muntjes of dubbele hoeveelheden ballen.
Daar kan je heel wat Eevee mee evolueren en Maximaliserenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:03 schreef Rabieluh het volgende:
Weer een Eevee uit een ei, bijna 400 eevee candy nou...
Ik had een Meowth vanochtendquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:25 schreef Valerie. het volgende:
En wat komt er uit mijn nog enige ei? Een Cubone!
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:25 schreef Valerie. het volgende:
En wat komt er uit mijn nog enige ei? Een Cubone!
Gevangen. Het is dan ook een 45CP Chanseyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
En? Gevangen of weggerend?
Ik wil ook zooo graag een Chansey.
Vandaag weer twee 10km-eitjes gekregen.
Een 1170cp Electabuzz terwijl ik al een 1469cp Electabuzz 95% had
En een KabutoMAAR wel met 44 candy!
![]()
Dus kon ik meteen een Kabutops maken, waar ik al tijden voor aan het lopen ben geweest met die 5km/candy
Zo zit ik na een tijd stilstaan opeens op een dex van 132
Wat een dag mensen.
De komende dagen wordt het elke dag 20km proberen te lopen denk ik
En het weekend misschien Kijkduin? Daar zit veel Bulbasaur dus dan voor de Venusaur te buddywalken...
Weet iemand tot wanneer dit event duurt?
Ik ben wel voorzien voor het komende jaar ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je heel wat Eevee mee evolueren en Maximaliseren
Klopt. Bij mij lijkt het zelfs alsof het minder wordt met incense aanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is een Incense met afstand het meest nutteloze artikel in het spel?
Ik heb net in de lunchpauze een rondje gelopen met incense, maar ik merk echt geen verschil met anders.
Misschien lijkt dat maar zo omdat je te gefixeerd bent op die laatste XP voor het volgende level.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...
Nee hoor, ik houd het niet eens in de gaten hoeveel XP ik nog moet. Maar als ik drie Pokemon achter elkaar kan vangen en het gaat moeizaam, kijk ik even naar mijn level-voortgang en jawel hoor, bijna level up (zeg maar 80%+)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat maar zo omdat je te gefixeerd bent op die laatste XP voor het volgende level.
Mijn Snorlax was maar 71% IV, maar ben allang blij dat ik er één heb. Daarnaast ook de beste moveset (Lick/Hyper Beam).quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:00 schreef Jaytje07 het volgende:
Snorlax uit een 10km eiJammer genoeg maar 80 IV(1706 CP), maar wel 86 candies erbij
Ja dat is echt supersuf, ipv dat je ook lage gyms hebt gebeurt nu het tegenovergestelde. Waardeloze update...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
De dynamiek van het spelletje is wel veranderd.
Bij de level 10 blauwe gyms bij mij in de buurt dondert steeds de laagst gerankte er uit, waarna een sterkere Pokemon terug wordt geplaatst.
Als je niet meegaat en zorgt dat je een bak 2300 CP Pokemons hebt, blijf je niet in die gyms staan.
Wat heeft dit met de update te maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is echt supersuf, ipv dat je ook lage gyms hebt gebeurt nu het tegenovergestelde. Waardeloze update...
De vorige update.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de update te maken?
quote:
Volgens mij is dit de eerste. Maar met wat geluk krijgen we oud&nieuw, pasen, kerst nogquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:44 schreef TryX het volgende:
wat voor events zijn er nu geweest dan?
Bij Hoofddorp?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar het Eggecute bos. Direct op de parkeerplaats de eerste gevonden
Dit wordt leuk.
In het bos tussen de N201 en N205 als ik de kaart van TheSilphroad goed voor de geest haal.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eggecutes in Hoofddorp? Waar?
Help ff mee met scannenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien ook even langsrijden een dezer dagen dan.
OK!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het bos tussen de N201 en N205 als ik de kaart van TheSilphroad goed voor de geest haal.
Meet?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Hm, ik zit in principe vlakbij Hoofddorp...
Tot zoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meet?
Ik ben die gozer in het grijs
Kan niet. Je bent een vrouw. Nattekat is een vrouwennaam en je post ook als een wijfquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meet?
Ik ben die gozer in het grijs
Terug de keuken in jijquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent een vrouw. Nattekat is een vrouwennaam en je post ook als een wijf
Solar beamquote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ben benieuwd wat mijn Exeggutor voor moves krijgt. Hopelijk niet kutdingen.
De groene Wildequote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:56 schreef PicoMMP het volgende:
Bijna in hoofddorp. Waar moet ik zijn?
Oh is het het oude floriade terrein? Niet het haarlemmermeerse bos met papa's beach house?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De groene Wilde
Parkeren bij het pannenkoekenrestaurant
Haarlemmermeerse bos was ik ook eerst. Blijkt een Paras-nest te zijn, maar ik zag helemaal niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:18 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Oh is het het oude floriade terrein? Niet het haarlemmermeerse bos met papa's beach house?
Ben bij papa's beach house. Inderdaad veel parasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haarlemmermeerse bos was ik ook eerst. Blijkt een Paras-nest te zijn, maar ik zag helemaal niks.
Ze hadden er wel wat meer pokestops mogen plaatsen
Nu heb ik maar 2 eieren kunnen uitbroeden omdat ik verder niks had
Héhé, ik had een Snorlax vandaag. Jij hebt vast ook wel geluk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb weer twee Eevee eggs erbij, nog 8 km te gaan.
Lekkahquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
We rijden nu naar het pannenkoekenhuis.
Gaan we gelijk pannenkoeken eten
Lapras wel in t echt gevangen ja. Snorrie nooit. Ook niet uit ei want heb bijna nooit 10 km eien.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Héhé, ik had een Snorlax vandaag. Jij hebt vast ook wel geluk.
Wel grappig dat er mensen zonder Snorlax en Lapras zijn, terwijl ik beide nu uit een ei en in het wild ben tegengekomen
Ach...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:46 schreef Devv het volgende:
Ik krijg echt nooit meer een 10 kilometer ei.
quote:
Ik merkte hetquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:54 schreef PicoMMP het volgende:
Helaas geen eitjes te vinden in Hoofddorp
Beide wild gevangen, nog nooit uit een ei.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lapras wel in t echt gevangen ja. Snorrie nooit. Ook niet uit ei want heb bijna nooit 10 km eien.
Inderdaad erg zonde, Niantic had goud in handen, maar heeft te weinig gedaan om de gebruikers te behouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep die heb ik nog mee gekregen, heb net gekeken maar veel is er niet veranderd, ja uiterlijk van de eieren en wat bij gekomen bij de pokemon vangen maar thats it.
Ik lees wel gewoon mee maar vind dat er bar weinig aan wordt gedaan om het interessant te houden, ben nu aan het lopen voor grimer candy's met de hoop dat ze die afstanden hebben gefixt, of moet ik nog 2km lopen voor 0.75km (750m).
Mah ik heb 30 grimer candy's moet er dus nog 20 hebben![]()
Als ze die afstanden niet hebben gefixt moet ik dus 20x2000m=40km lopen ivp 20x750m=15km.
Alleen al 15km lopen voor die candy'sin het wild vind je ze bijna nooit.. maar goed dan heb ik pokedex natuurlijk wel vol.
Voor de rest laat ik het dan maar links liggen dan wel niet verwijderen tot er weer wat leuks bij komt wat het weer aantrekkelijk maakt.
Was in lunchpauze in centrum Den Haag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:01 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga zo ff centrum Den Haag onderzoeken, maar zag op FPM niet veel soeps. Althans, niets dat ik echt heel graag wil hebben
Ja, heel grappig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Héhé, ik had een Snorlax vandaag. Jij hebt vast ook wel geluk.
Wel grappig dat er mensen zonder Snorlax en Lapras zijn, terwijl ik beide nu uit een ei en in het wild ben tegengekomen
Toch moet ik nog 83 pokemon vangen voor mijn ghost medaille, ik ga zo maar weer cruisen op 't fietsje.quote:
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Echt... Exeggcute heeft Slowpoke van de prut IV-lijst gestoten. Wat een ellende
Ik was helemaal blij dat ik eindelijk een Exeggutor kon evolueren, nu moet ik weer naar Hoofddorp.
Morgen rond 16:00 hoop ik aan te komenquote:
Morgen ga ik helaas niet redden... voordeel is wel dat het voor mij een half uur tot drie kwartier fietsen isquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen rond 16:00 hoop ik aan te komen
Heb er 5 nodig om een tweede evolutie eruit te krijgen, maar IV is het hoofddoel. Dus ik kan er om 17:30 nog rondlopen
En hopelijk werkt FPM morgen wel mee.
Vergeet wat ik zei over fiets. Step is het middel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen ga ik helaas niet redden... voordeel is wel dat het voor mij een half uur tot drie kwartier fietsen is.
Je struikelde daar bijna over de eierenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:04 schreef PicoMMP het volgende:
Uiteindelijk één Exeggcute gevonden in Hoofddorp, net voordat we het pannenkoekenhuis in liepen
Heerlijk gegeten daar, en midden in een Pokestop, dus kon wat ballen en eieren verzamelen.
En net thuis, 5km ei uitgekomen, wat denk je? Een Exeggcute...
Kon ze echt niet vinden. Wel op de Sightings, maar ze spawnden niet. En had ook geen zin om daar een uur rond te lopen, want het is was taffeskoud.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je struikelde daar bijna over de eieren
Letterlijk, want soms doemde er één op die nog niet op de kaart stond.
Die bij het pannenkoekenboerderij zat daar toen ik aankwam en toen ik weg ging een uur later
Ze staan wel lekker hoog in de gym als er niet duizenden Dragonites zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kon ze echt niet vinden. Wel op de Sightings, maar ze spawnden niet. En had ook geen zin om daar een uur rond te lopen, want het is was taffeskoud.
Misschien binnenkort nog eens kijken. Zo boeiend zijn de Exceggutes ook weer niet
fastpokemap.sequote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kon ze echt niet vinden. Wel op de Sightings, maar ze spawnden niet. En had ook geen zin om daar een uur rond te lopen, want het is was taffeskoud.
Misschien binnenkort nog eens kijken. Zo boeiend zijn de Exceggutes ook weer niet
Wat houdt dat scannen in? Hoe werkt het?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
fastpokemap.se
Ik was niet de enige, ook anderen waren netjes aan het scannen
http://fastpokemap.se gewoon klikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat houdt dat scannen in? Hoe werkt het?
Heb al een Exceggcutor van 2000CP, maar hij is maar 67%. Heb uit mijn ei dus een Exceggute van 84%, nu alleen nog Candy nodig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ze staan wel lekker hoog in de gym als er niet duizenden Dragonites zijn.
Er gebeurt nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://fastpokemap.se gewoon klikken.
Is het een Trojan? Doet helemaal niets.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://fastpokemap.se gewoon klikken.
Hij is weer eens stuk voor de veranderingquote:
Wanneer niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Ze zijn bezig aan een onderhoud.
Wanneer het werkt.quote:
Zelfs dan niet.quote:
Wat was dat Scan Failed plaatje dat je stuurde?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.
Scantijden van meer dan een minuut en 90% van de scans mislukken
Ja. En van de scans die lukken, geeft 90% dus geen resultaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat was dat Scan Failed plaatje dat je stuurde?
Maar waarmee scande je? FPM? Een app?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. En van de scans die lukken, geeft 90% dus geen resultaat.
FPM.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar waarmee scande je? FPM? Een app?
Hoe kwam je dan aan dat fail plaatje?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FPM.
Momenteel monopolist op de scanmarkt door de onwil om de api publiekelijk te maken.
Browser console.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan aan dat fail plaatje?
Iets waarvan je niet hoeft te weten wat het is als je het nu niet weetquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets waarvan je niet hoeft te weten wat het is als je het nu niet weet
F12.
Elke pokemon heeft een level (te zien aan het ronde balkje, vergelijkbaar met je eigen level) en wat verborgen parameters genaamd de IV (Individual Values) die aangeven hoe goed een Pokemon kan worden. Een Pokemon met slechte IV zal nooit zo goed kunnen battlen als een Pokemon met goede IV. Zijn maximum CP is ook wat lager. Al is het verschil niet super groot (misschien 10% CP oid), maar toch, als je bovenaan wil staan in de gym maakt het wel het verschil.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:38 schreef Albert86 het volgende:
Mis ik iets? Wat zijn die percentages waar iedereen het over heeft?
Ben telkens verbaasd, want ik heb de indruk dat jij 24/7 aan het Pokémonnen bent,maar ondertussen lijk ik harder te stijgen in levels. Gebruik je je lucky eggs wel goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Vroeger... toen je een Snorlax voor de tankiness, een gym-Lapras, een offense Lapras en een killer Jolteon had en het leven overzichtelijk was
[ afbeelding ]
Help
Hoezo 24/7?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben telkens verbaasd, want ik heb de indruk dat jij 24/7 aan het Pokémonnen bent,maar ondertussen lijk ik harder te stijgen in levels. Gebruik je je lucky eggs wel goed?
Omdat je werkelijk voortdurend op pad bent, alle lokaties af kan en op alles gooit.quote:
Ben luier dan heel veel anderen en doe het meeste vanuit de luie stoelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat je werkelijk voortdurend op pad bent, alle lokaties af kan en op alles gooit.
Ah, dat is een luxe die ik telkens vergeet. Ik moet sowieso een paar honderd meter lopen/ fietsen om een pokestop te pakken en een km voor echt interessant werk. Beste was nog dat ik veel Eevees in het speeltuintje 50 meter verderop had, maar ook net niet te bereiken vanuit huis.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben luier dan heel veel anderen en doe het meeste vanuit de luie stoel
Die "suffe bus" is voor mij een perfecte manier om je pokeball en andere stash (potions/revives) aan te vullen. Busritje naar werk pak in min 20 pokestops. Moet gewoon "rode ballen", potions en berries wegflikkeren om nog interessante items te kunnen oppikken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Leiden heb je een rondje met 17 pokestops die precies in 5 minuten te fietsen is. Veel fijner dan zo'n suffe bus
Ja, dat is de Halloween event die momenteel loopt tot 1/11quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:56 schreef Albert86 het volgende:
Vakt me nu trouwens pas op dat je minder km's hoeft te lopen om je buddy candy te laten vinden. Heb Weepinbell en moest daar 3km/candy mee doen. Is nu nog maar 0.75km
Hoe ben je pas bij 100, terwijl je zo fanatiek bent? Ik zit op 123 sinds net.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoef nog maar 2 pokemons tot de 100
En heel toevallig ook 2 pokemons die klaar staan
Hij is waarschijnlijk later dan jou begonnen en aan een inhaal bezigquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Hoe ben je pas bij 100, terwijl je zo fanatiek bent? Ik zit op 123 sinds net.
Mijn starter is op 23/07 gevangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Hoe ben je pas bij 100, terwijl je zo fanatiek bent? Ik zit op 123 sinds net.
Bier drinken met de vijandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
Nu maar hopen op gps drift, ik ga bier drinken.
Met ingress Enlightened, met Pokego Valorquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bier drinken met de vijand
Welk team ben je
Ik ben ook groenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met ingress Enlightened, met Pokego Valor.
Dood aan de blauwen in beide games!!!1!1
Blijft een heerlijk spel, ze vroegen of ik weer wilde gaan spelen, het is saai zonder tegenstandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook groen
In pogo blauw voor het evenwicht.
Snap Ingress nog steeds niet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omastar in the pocketNu tijdens deze wandelweek nog even Charizard en venusaur en dan hoef ik me alleen nog druk te maken om Hitmonchan en Chansey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie zei er nou dat het een baggerpokemon was? Die HPZoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En toen liep ik dus van werk weg en wat kwam er uit een ei?
Hij is in 2 klappen dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie zei er nou dat het een baggerpokemon was? Die HP
Aanvallend is het een nog grotere ramp.100.000 katjes
Fuck the EBU!
In twee klappen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is in 2 klappen dood.
Aanvallend is het een nog grotere ramp.
Nummer 2 best verdedigende Dragonite. Heb ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:04 schreef So_Surreal het volgende:
Net door een GPS drift ving ik een Dratini die zorgde dat ik 125 candy had.
Ik was eigenlijk nog aan het wachten op een goede, maar deze was 537CP en 84% IV, dus meteen evolved naar een Dragonite.
Daar kwam een Dragonite van 1952CP uit met Steel Wing & Dragon Claw, is dat wat?
Tien klappen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In twee klappen?Met 306 hp?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:06 schreef Molurus het volgende:
Mijn laatste dragonite evolve was ook steel wing / dragon claw. Ik ben hem nog aan het boosten, maar voor gym defense is dat dus echt wel de moeite waard?
Hmm:quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nummer 2 best verdedigende Dragonite. Heb ik ook
Eerst was ik teleurgesteld, toen besefte ik me dat Dragonites voor de verdediging zijn
Tering zeg. Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat dat plekje in de pokedex is gevuldquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tien klappen.
Stamnia is geweldig, defense is belachelijk slecht.
Ja daarom, ik heb al 2x een Lapras van 2.300CP voor defense.quote:
2?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb al 2x een Lapras van 2.300CP voor defense.
Die zijn veel kutter om tegen te vechten dan een Dragonite haha.
Ik kreeg er 2 achter elkaar uit een 10KM egg.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
2?holy crap, beetje veel mazzel gehad met eieren ofzo?
Ik moet nu mijn enige lapras als buddy zetten om hem te kunnen boosten. Nou ja, ik heb nog een heel slechte / kleine voor dat doel, maar heb er ieg maar 1 die de moeite waard is.
Lapras is er niet voor een gym te zetten: Te krachtig om juist gyms omver te blazen: Ik hou hem voor battlesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
2?holy crap, beetje veel mazzel gehad met eieren ofzo?
Ik moet nu mijn enige lapras als buddy zetten om hem te kunnen boosten. Nou ja, ik heb nog een heel slechte / kleine voor dat doel, maar heb er ieg maar 1 die de moeite waard is.
Mwah, op papier en in de praktijk is mijn lapras met ice shard / ice beam de #1 defender. Als het gaat om gyms slopen heb ik er zeker 8 die beter zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lapras is er niet voor een gym te zetten: Te krachtig om juist gyms omver te blazen: Ik hou hem voor battles![]()
Mijn starter is van 31-7. Ik ben level 28 en voor mijn gevoel half zo fanatiek als jij. Maar misschien schrijf jij gewoon fanatiekerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn starter is op 23/07 gevangen.
Tijdens de Olympische Spelen niet gespeeld, daarna pas fanatiek geworden.
104 trouwens als ik nu alles ga evolueren.
Laten we voor het gemak maar zeggen dat ik op 1 september pas echt begonnen ben.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn starter is van 31-7. Ik ben level 28 en voor mijn gevoel half zo fanatiek als jij. Maar misschien schrijf jij gewoon fanatieker
Dat wordt hier ook steeds vervelender.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:05 schreef Molurus het volgende:
Pfff, er zijn alleen maar level 10 blauwe gyms hier in de buurt. Geen ruk te doen.
Het wordt misschien toch nuttig om vrijwillige transfers van blauw naar rood of blauw naar geel mogelijk te maken. De verhoudingen zijn nu echt volledig zoek.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat wordt hier ook steeds vervelender.
Dan gaan er nog meer bij blauwquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het wordt misschien toch nuttig om vrijwillige transfers van blauw naar rood of blauw naar geel mogelijk te maken. De verhoudingen zijn nu echt volledig zoek.
Ik bedoel dus alleen van blauw naar iets anders.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan gaan er nog meer bij blauw. Want dat is lekkuhr makkuluk.
De laatste missende schakel in mijn aanvalslegerquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
M'n Poliwrath op 2132, hij is rijp voor een gym.
Dat isquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:00 schreef Norrage het volgende:
Eindelijk excegcutor, zen headbutt en psychic, Is dat wat?
Helaas heeft ie geen Hydro Pump, daardoor zou hij Bubble veel vaker gebruiken dan met de Submission die hij nu heeft, voordeel van Submission is dat het een heel vage attack is waar mensen vaak moeilijk op dodgen (zoals met bubble).quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste missende schakel in mijn aanvalsleger
Submission is leuk tegen Snorlax.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Helaas heeft ie geen Hydro Pump, daardoor zou hij Bubble veel vaker gebruiken dan met de Submission die hij nu heeft, voordeel van Submission is dat het een heel vage attack is waar mensen vaak moeilijk op dodgen (zoals met bubble).
Dat moet ik eens proberen, kan alleen een matchup van Poli (cp 2147) met Mud Shot - Submission tegen een Snorlax cp 2668 vinden, als die alleen powerups dodged redt ie 't nog niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Submission is leuk tegen Snorlax.
Submission is dusdanig slecht dat er veel x1 moves zijn die meer schade doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat moet ik eens proberen, kan alleen een matchup van Poli (cp 2147) met Mud Shot - Submission tegen een Snorlax cp 2668 vinden, als die alleen powerups dodged redt ie 't nog niet.
Fighting types zijn net zoals Electric zwaar de lul in dit spel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Submission is dusdanig slecht dat er veel x1 moves zijn die meer schade doen
Er zijn geen goede fighting-moves.
Toch blijft het leuk om met een Jolteon watertypes te slopenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Fighting types zijn net zoals Electric zwaar de lul in dit spel.
Echt he, en Gyarados al helemaal, ik wil ooit een gym met alleen maar Gyarados tegenkomen, wat een feest zou dat zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch blijft het leuk om met een Jolteon watertypes te slopen
Stiekem hoop ik nu ook gewoon op nog een Jolteon als Eevolutie. Die Vaporeons kunnen de tering krijgen, helemaal geen goede defenders of aanvallers. Goquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, en Gyarados al helemaal, ik wil ooit een gym met alleen maar Gyarados tegenkomen, wat een feest zou dat zijn.
Lijkt me een apart gezicht. Hier in de buurt nog niet gezien, ondanks al het water en de eindeloze scholen Magikarps die erin zwemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Echt he, en Gyarados al helemaal, ik wil ooit een gym met alleen maar Gyarados tegenkomen, wat een feest zou dat zijn.
Met één Lapras heb je er al 3 platquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Lijkt me een apart gezicht. Hier in de buurt nog niet gezien, ondanks al het water en de eindeloze scholen Magikarps die erin zwemmen.
Wel laatst een gym met 9 Dragonites gezien (en 1 eenzame Gyarados).
Moet ik al mijn Cloysters aan het werk zetten, eckte Zeeuw he, wemelt hier van die schelpdiertjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met één Lapras heb je er al 3 plat
Ook als ze allemaal 2800+CP zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met één Lapras heb je er al 3 plat
Kan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet ik al mijn Cloysters aan het werk zetten, eckte Zeeuw he, wemelt hier van die schelpdiertjes.
MITS...je een lapras hebt ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook
Toch is Lapras een iets betere pokemon daarvoor.
Mijn Laprassen zijn ook gedegradeerd tot tweederangs pokemons in mijn lijst hoorquote:
Jij bent wel echt bezeten door het spel hč, damnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Laprassen zijn ook gedegradeerd tot tweederangs pokemons in mijn lijst hoor
[ afbeelding ]
Zulke mensen hebben we nodigquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jij bent wel echt bezeten door het spel hč, damn
Gewoon af en toe een kwartiertje besteden aan het invullen en updatenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jij bent wel echt bezeten door het spel hč, damn
Jajaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een kwartiertje besteden aan het invullen en updaten
Ik vond mijn Dewgong het wel leuk doen tegen zowel Lapras als Snorlax vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:10 schreef Rabieluh het volgende:
Ff een gym trainen van level 7 tot level 8 kan soms ook nog wel eens tegenvallen, een Snorlax maakt het meteen een flink stuk uitdagender.
Maar mijn Nidoqueen geniet nu van het uitzicht bij Fort Rammekens.
Neequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jaja
Maar ga jij dan altijd helemaal voorbereid een gym aanvallen?
Dit me wel denken aan iets waar Niantic waarschlijk nog gaat doen, ze geilen zo op het "nieuwe gebieden verkennen en de wereld zien" aspect, er zal toch ooit wel een bonus komen voor unieke pokestops, dat je om de 5 unieke pokestops een bonus krijgt of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:10 schreef DaMart het volgende:
Even een rondje gefietst om mijn voorraad aan te vullen... 37 Pokestops gepakt, waarvan 24 unieke. Ook nog maar in 2 extra gyms een pokemon gezet. Wel irritant als je dan na ruim 7000 prestige nog 230 prestige nodig hebt voor level 8 en een plek in een gym... je netwerk errors krijgt... gelukkig kon ik uiteindelijk alsnog de klus afmaken. Maar ben benieuwd in hoeveel van de 5 gyms ik morgenochtend nog sta.
Je krijgt bij iedere 10e pokestop binnen iets van een half uur al minimaal 6 items en 100XP. Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit me wel denken aan iets waar Niantic waarschlijk nog gaat doen, ze geilen zo op het "nieuwe gebieden verkennen en de wereld zien" aspect, er zal toch ooit wel een bonus komen voor unieke pokestops, dat je om de 5 unieke pokestops een bonus krijgt of iets dergelijks.
Met ingress is het aantal unieke portals een badge waard bijvoorbeeld.
Ik bedoel echte unieke, pokestops waar je nog nooit bent geweest. Dus dat het loont om naar een andere stad te gaan en daar zoveel mogelijk plekken te bezoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt bij iedere 10e pokestop binnen iets van een half uur al minimaal 6 items en 100XP. Of bedoel je wat anders?
Amen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:14 schreef Nattekat het volgende:
Eerst de gyms fixen godverdomme. Die zitten zo extreem vol met bugs.
Maakt de keuze voor welke Lapras de candy krijgt wel makkelijker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:19 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb al 2 weken een Arcanine in een gym zitten, dat was ook niet de bedoeling
Ik heb niet eens een Laprasquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt de keuze voor welke Lapras de candy krijgt wel makkelijker.
Tja, mijn hele leger aan Hypnos zijn over algemeen goed om gyms aan te vallen en leef bovenof een Drowzee spawn (soms 4 op hetzelfde moment) dus genoeg resources om aan te vallen en weg te flikkeren: Ik zit nu met 12 Hypno en flikker de "verslagen Hypnos" weg. +712quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mwah, op papier en in de praktijk is mijn lapras met ice shard / ice beam de #1 defender. Als het gaat om gyms slopen heb ik er zeker 8 die beter zijn.
Zoals: Die vetpens van een Snorlax met vergelijkbaar CP haal ik min of meer neer (moves ontwijken en "frost breath: is koningquote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mwah, op papier en in de praktijk is mijn lapras met ice shard / ice beam de #1 defender. Als het gaat om gyms slopen heb ik er zeker 8 die beter zijn.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En toen liep ik dus van werk weg en wat kwam er uit een ei?
Ik heb er in al mijn onwetendheid op een gegeven moment nog dust ingegooid ook, omdat ik hoopte dat hij genoeg hp's had om de aanvallers op tijd te verslaan. Maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie zei er nou dat het een baggerpokemon was? Die HPLife is what you make it.
Ik had vanochtend een Weedle-eiquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:39 schreef Pheno het volgende:
Zubat uit een ei
Echt, er komt ook niets fatsoenlijks uit. Ik kan al niet veel wandelen, krijg je deze onzin
Maar wel een Marowak kunnen fixen, zelfs hier komt Cubone zo nu en dan
Mijn vrouw gisteravond ook. Zij van meh, daarna kwam die Zubat van mij. Ik ook mehquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 06:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een Weedle-ei
Ik zit al een week of twee niet meer in een gym of er om te vechten. De update heeft alle lol daar uit gehaald in de buurten waar ik kom. Echt geen tijd en revives om level 10 blauw gyms te legenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:16 schreef Valerie. het volgende:
Morgen zit mijn Wigglytuff een week in een gym![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn record is 5 uur of zo
De update heeft het inderdaad eerder statisch dan dynamisch gemaakt. Vraag me af wat Niantic daarmee hoopte te bereiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit al een week of twee niet meer in een gym of er om te vechten. De update heeft alle lol daar uit gehaald in de buurten waar ik kom. Echt geen tijd en revives om level 10 blauw gyms te legen
Toch nog in vier gyms, weer 40 muntjes erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:10 schreef DaMart het volgende:
Maar ben benieuwd in hoeveel van de 5 gyms ik morgenochtend nog sta.
Gewoon veel buiten / onderweg zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan lees je van die mensen die tig eieren per dag uitbroeden. Hoe de neuk doen ze dat? Op een robotstofzuiger leggen of zo?
Nee, hier in de buurt wisselt het heeeeeel veeeeel tussen geel en blauw en soms eventjes rood. Als je daar tegenwoordig een uur in blijft zitten, nou nou nou. En vaak allemaal level 10.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit al een week of twee niet meer in een gym of er om te vechten. De update heeft alle lol daar uit gehaald in de buurten waar ik kom. Echt geen tijd en revives om level 10 blauw gyms te legen
Ik ving er gisteren 1 toen ik aan het shoppen was. Ik liet zelfs een tram er voorbij voor gaan, want ik had hem nog niet .quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:54 schreef Devv het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik nooit een Drowzee met een hoge IV. Hoogste is 80%.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die zelfde spawns van Drowzee wel beuh.Ik vervang bijna weer terug naar de Pidgey.
Dit lijkt bij mij sinds de laatste update wel veranderd: 6 eieren gehaald, 3 10 km terwijl ik die voorheen ook nauwelijks kreeg. Nu hopen op een Lapras. Of Snorlax. Of whatever, als het maar iets is wat ik nog niet hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Balen eigenlijk dat ik geen 10 km eieren krijg(ik krijg alleen de 5 km eieren.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |