Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zoquote:
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je blij bent met Voltorbs en Magnemites, moet je echt een dagje Kijkduin doen. Ik kan ze niet meer zien in ieder geval, heb van beiden echt 200 Candy of zo
Jammer dat ik je niet wat Candy kan gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voltorb heb ik er pas 1 van gevangen in het wild. Verder nog nooit gehad. Nu ook nog niet genoeg candy voor evolutie.
En om eerlijk te zijn, vind ik Kijkduin net iets te ver weg om te gaan Pokémonnen.
Serieus?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Jup. Ben recent in Amerika geweestquote:
Nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup. Ben recent in Amerika geweest
Ik wil er ook wel een.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Pokémon ruilen zou ik wel willenik heb 6 Taurossen te ruil
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede reeks eieren is uitgekomen: Machop (91,1), Staryu (80,0), Seel (80,0) en Paras (84,4-88,9)
Zou inderdaad wel leuk zijn,maar inderdaad wel cheat gevoeligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet wat Candy kan geven
Zou wel leuk zijn, een optie om vrienden toe te voegen en Pokemon en Candy te ruilen. Maar dat zal wel weer heel cheatgevoelig liggen.
Mwaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil er wel één. Heb 20 Meowth's voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil ook een Machop! Heb een Machoke van 91,1% met 53 Candy.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Kabuto en Snorlax heb ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komtAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa![]()
Ik heb nog steeds geen Snorlaxdaar zou ik wel een Tauros voor over hebben! Ook geen Kabuto trouwens, de enige die ik ooit gezien heb is ontsnapt.
Een Snorlax heb ik uit een ei. Kabuto weet ik niet meer, maar die is inmiddels een Kabutops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bewaar ze serieus in de hoop dat er ooit wen ruilfunctie komt
Ik heel af en toe. Hopelijk heb ik er tijdens dit event één in een ei. Dan heb ik wel 100 Candy voor de Machoke evolutie (weet niet meer hoe die heet)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is mijn tweede Machop nu. Kom die verder nooit tegen in het wild.
Geef het systeem maar weer de schuld.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:54 schreef Highlighter het volgende:
Al mijn pokeballs zijn op..![]()
Ik dacht dan maar toch geld uitgeven en 200 pokeballs en 2 incubators kopen, maar nee hoor werkt dat hele systeem niet..
Ik heb geen creditcard en met PayPal lukt het ook niet.. Geen idee waarom..
Ook mijn Pokeballs zijn op. Heb alleen nog Great Balls, maar die wil ik niet verspillen aan poesjes en pidgey's.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:54 schreef Highlighter het volgende:
Al mijn pokeballs zijn op..![]()
Ik dacht dan maar toch geld uitgeven en 200 pokeballs en 2 incubators kopen, maar nee hoor werkt dat hele systeem niet..
Ik heb geen creditcard en met PayPal lukt het ook niet.. Geen idee waarom..
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef Devv het volgende:
Ik kan op lijn 51 van Amstelveen naar Amsterdam genoeg Poké Balls krijgen. Je hebt vrijwel iedere halte een Pokéstop.
In Leiden heb je een rondje met 17 pokestops die precies in 5 minuten te fietsen is. Veel fijner dan zo'n suffe busquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef Devv het volgende:
Ik kan op lijn 51 van Amstelveen naar Amsterdam genoeg Poké Balls krijgen. Je hebt vrijwel iedere halte een Pokéstop.
Ik ga vandaag weer een poging wagen om meer ballen te krijgen. Ik ging gisteravond de deur uit met de intentie om ballen en eieren te halen bij diverse Pokestops, maar kwam met minder ballen thuis dan waarmee ik vertrok.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenavond maar even de stad in gaan om wat ballen aan te vullen en misschien krijg ik daar dan wel eindelijk eens wat 10km eieren.
Chill rondje. Bij mij in de week fiets je in vijf minuten langs max vijf pokestops.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Leiden heb je een rondje met 17 pokestops die precies in 5 minuten te fietsen is. Veel fijner dan zo'n suffe bus
Dat herken ik wel. Heb ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer een poging wagen om meer ballen te krijgen. Ik ging gisteravond de deur uit met de intentie om ballen en eieren te halen bij diverse Pokestops, maar kwam met minder ballen thuis dan waarmee ik vertrok.
je kan maar maximaal 9 eieren bij je hebben. Dus als je reeds 9 eieren hebt,krijg je er daarna ook geen meer. Op het moment dat ik er minder dan 9 heb, krijg ik meestal vrij snel weer een nieuw ei.quote:Eieren krijg ik heel vaak niet eens...
Maar ik ben op werk (8 uur lang) en ik kan max 2x naar buiten en dan langs 1 pokestop.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook mijn Pokeballs zijn op. Heb alleen nog Great Balls, maar die wil ik niet verspillen aan poesjes en pidgey's.
Ik zou echter nooit geld betalen voor Pokeballs. Elke Pokestop krijg ik wel 2/3 ballen erbij. Kwestie van onderweg even niets vangen
PayPal werkt waarschijnlijk niet, omdat je er minder dan 30 euro op hebt staan.
Gisteren ook ff incubators gekocht, gelijk 8x 5km uitgebroed. Moest toch meters maken voor Grimer. Allemaal eitjes die ik nog had uit Kijkduin: Horsea, Bellsprout, Doduo, Ekans, Krabby, Ponyta, Tentacool, Staryu... niet heel boeiend. Alleen Doduo candy kon ik echt waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speciaal voor dit evenement tientje uitgegeven aan coins. En gelijk allemaal uitgegeven en er incubators van gekocht. Nu heb ik een berg incubators, maar geen eieren meer.
Sinds de release is de enige noemenswaardige update het buddysysteem.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb serieus al heel lang pokemon niet meer aangehad![]()
Ik ga dat voor de lol eens doen nu om te kijken wat er veranderd iszal wel niet veel zijn
Dat weet ik. Maar gisteravond had ik echt maar vier eieren en ik kreeg er na 50 Pokestops bezoekjes echt maar twee bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Heb ik ook regelmatig.
[..]
je kan maar maximaal 9 eieren bij je hebben. Dus als je reeds 9 eieren hebt,krijg je er daarna ook geen meer. Op het moment dat ik er minder dan 9 heb, krijg ik meestal vrij snel weer een nieuw ei.
Jynxquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:11 schreef PicoMMP het volgende:
Nog 800m voor mijn 10km ei.
Hopelijk iets leuks...
Daar hadden wij drieën ook flink moeite mee. Het is ons allemaal gelukt maar ten koste van heel wat ballen. Eigenwijs beest, heb nog nooit zo veel moeite gehad met vangen. Het begint voor mij sowieso steeds moeilijker te worden. Ik zie daar de lol eigenlijk niet van in.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:54 schreef Devv het volgende:
Ik krijg die Marowak maar niet te pakken. Ik heb het een paar keer geprobeerd. Nou ja, dan maar gewoon een Cubone evolven.
Is ook echt totaal niet boeiend. Alleen voor je Pokedex en XP handig, maar ik heb gewacht tot mijn Lucky Egg sessie en hem toen geëvolueerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:54 schreef Devv het volgende:
Ik krijg die Marowak maar niet te pakken. Ik heb het een paar keer geprobeerd. Nou ja, dan maar gewoon een Cubone evolven.
Ben je bijna level up?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar hadden wij drieën ook flink moeite mee. Het is ons allemaal gelukt maar ten koste van heel wat ballen. Eigenwijs beest, heb nog nooit zo veel moeite gehad met vangen. Het begint voor mij sowieso steeds moeilijker te worden. Ik zie daar de lol eigenlijk niet van in.
Minder Ratten, wormen en vogels.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb serieus al heel lang pokemon niet meer aangehad![]()
Ik ga dat voor de lol eens doen nu om te kijken wat er veranderd iszal wel niet veel zijn
Yep die heb ik nog mee gekregen, heb net gekeken maar veel is er niet veranderd, ja uiterlijk van de eieren en wat bij gekomen bij de pokemon vangen maar thats it.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sinds de release is de enige noemenswaardige update het buddysysteem.
Ja dat is te merken, hoewel ik nog genoeg van die beesten tegen kom.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder Ratten, wormen en vogels.
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:09 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Heb ff geteld en gekeken wat ik allemaal kan evolven. 85 stuks, nog nooit zoveel gehad.
Dat wordt een Lucky Egg sessie straks.
Nee, halverwege level 18 dus dat duurt nog wel even.quote:
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, halverwege level 18 dus dat duurt nog wel even.
Straks een half uurtje wandelen met incence aan. En later boodschappen doen. Ik ben net verhuisd dus ik doe alles met een omweg langs Pokestops onder het mom van 'de omgeving verkennen'. Maar eerst maar eens aan het werk.
Het nut van incense is puur om mij bezig te houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...
Het nut van een incense ontgaat me een beetje. Je krijgt elke vijf minuten een Pokemon die er voor anderen niet is, maar echt boeiende dingen krijg je eigenlijk niet. Het zou leuk zijn als ze dat wat aantrekkelijker maken (dmv 5/10km eieren-Pokemons).
Heb je geen leuke vriend?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het nut van incense is puur om mij bezig te houden
Die werkt 80 uur per weekquote:
Ik wil ook naar Kijkduin.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die werkt 80 uur per weekMaar hij neemt me morgen wel mee naar Kijkduin als het goed is.
Bedoelde me bezig houden tijdens mijn Pokewandelingen, lol.
Ik duim met je mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:40 schreef Highlighter het volgende:
Ik heb nog een tientje uitgegeven nu (net 5 euro), dus totaal 15 euro speciaal omdat eitjes meer opleveren
Allemaal incubators gekocht, ze staan alle 9 aan, nu duimen en vooral lopen
En met Pasen extra veel Exeggcutes en Nidoransquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk/hoop dat Niantic vaker dit soort events doet. Lijkt me dat ze hier nu grandioos aan verdienen, aangezien er in dit topic alleen al aardig wat mensen geld in het spel hebben gestoken, speciaal voor deze update.
Misschien bij Thanksgiving (eind november) en Kerst (ergens in december)
Goede ideeën.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met Pasen extra veel Exeggcutes en Nidorans.
Met kerst extra cadeautjes uit de pokestops laten komen, bijvoorbeeld incubators, muntjes of dubbele hoeveelheden ballen.
Daar kan je heel wat Eevee mee evolueren en Maximaliserenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:03 schreef Rabieluh het volgende:
Weer een Eevee uit een ei, bijna 400 eevee candy nou...
Ik had een Meowth vanochtendquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:25 schreef Valerie. het volgende:
En wat komt er uit mijn nog enige ei? Een Cubone!
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:25 schreef Valerie. het volgende:
En wat komt er uit mijn nog enige ei? Een Cubone!
Gevangen. Het is dan ook een 45CP Chanseyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
En? Gevangen of weggerend?
Ik wil ook zooo graag een Chansey.
Vandaag weer twee 10km-eitjes gekregen.
Een 1170cp Electabuzz terwijl ik al een 1469cp Electabuzz 95% had
En een KabutoMAAR wel met 44 candy!
![]()
Dus kon ik meteen een Kabutops maken, waar ik al tijden voor aan het lopen ben geweest met die 5km/candy
Zo zit ik na een tijd stilstaan opeens op een dex van 132
Wat een dag mensen.
De komende dagen wordt het elke dag 20km proberen te lopen denk ik
En het weekend misschien Kijkduin? Daar zit veel Bulbasaur dus dan voor de Venusaur te buddywalken...
Weet iemand tot wanneer dit event duurt?
Ik ben wel voorzien voor het komende jaar ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan je heel wat Eevee mee evolueren en Maximaliseren
Klopt. Bij mij lijkt het zelfs alsof het minder wordt met incense aanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is een Incense met afstand het meest nutteloze artikel in het spel?
Ik heb net in de lunchpauze een rondje gelopen met incense, maar ik merk echt geen verschil met anders.
Misschien lijkt dat maar zo omdat je te gefixeerd bent op die laatste XP voor het volgende level.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij wordt het vangen van Pokemon altijd lastiger wanneer ik bijna level up ben. Lekker scripted...
Nee hoor, ik houd het niet eens in de gaten hoeveel XP ik nog moet. Maar als ik drie Pokemon achter elkaar kan vangen en het gaat moeizaam, kijk ik even naar mijn level-voortgang en jawel hoor, bijna level up (zeg maar 80%+)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat maar zo omdat je te gefixeerd bent op die laatste XP voor het volgende level.
Mijn Snorlax was maar 71% IV, maar ben allang blij dat ik er één heb. Daarnaast ook de beste moveset (Lick/Hyper Beam).quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:00 schreef Jaytje07 het volgende:
Snorlax uit een 10km eiJammer genoeg maar 80 IV(1706 CP), maar wel 86 candies erbij
Ja dat is echt supersuf, ipv dat je ook lage gyms hebt gebeurt nu het tegenovergestelde. Waardeloze update...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:01 schreef PippenScottie het volgende:
De dynamiek van het spelletje is wel veranderd.
Bij de level 10 blauwe gyms bij mij in de buurt dondert steeds de laagst gerankte er uit, waarna een sterkere Pokemon terug wordt geplaatst.
Als je niet meegaat en zorgt dat je een bak 2300 CP Pokemons hebt, blijf je niet in die gyms staan.
Wat heeft dit met de update te maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is echt supersuf, ipv dat je ook lage gyms hebt gebeurt nu het tegenovergestelde. Waardeloze update...
De vorige update.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de update te maken?
quote:
Volgens mij is dit de eerste. Maar met wat geluk krijgen we oud&nieuw, pasen, kerst nogquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:44 schreef TryX het volgende:
wat voor events zijn er nu geweest dan?
Bij Hoofddorp?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar het Eggecute bos. Direct op de parkeerplaats de eerste gevonden
Dit wordt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |