SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Het is nog echt een bagger bedrijf ookquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zoek niet verder! Kans op 5000 euro als je je kindje Incentro noemt
Een tweeling?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik zie geregeld namen die ik niet herken als namen![]()
Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan mijn beperkte wereldbeeld
ik bedoel Batze & Krikke, seriously![]()
Ik zat in de taxi met pasgeboren F. de taxichauffeur heeft de hele rit in een deuk gelegen over de naam van F. ik had wel fronzende wenkbrauwen verwacht maar dat mensen het echt zielig vinden had ik niet verwachtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja, ik zie hier ook wel andere namen voorbijkomen waarvan ik het best zielig vind om je kind zo te noemen![]()
Naam per DM?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:56 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ik zat in de taxi met pasgeboren F. de taxichauffeur heeft de hele rit in een deuk gelegen over de naam van F. ik had wel fronzende wenkbrauwen verwacht maar dat mensen het echt zielig vinden had ik niet verwacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik vind F niet zo'n gekke naam, ik ken een meisje die zo heey met extra -se erachter. Niet mijn smaak maar dat hoeft ook niet.
Ik overweeg Batze voor een tweede
Er is een user waar het zoontje zo heet toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:10 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik vind F niet zo'n gekke naam, ik ken een meisje die zo heey met extra -se erachter. Niet mijn smaak maar dat hoeft ook niet.
Ik overweeg Batze voor een tweede
Echt? Nahja, Batze is wel minder erg zonder broertje Krikkequote:Op donderdag 27 oktober 2016 06:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is een user waar het zoontje zo heet toch?
Volgens mij bedoelt ze Fossequote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:06 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Echt? Nahja, Batze is wel minder erg zonder broertje Krikke
Nee die F met se er achter 😉quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:06 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Echt? Nahja, Batze is wel minder erg zonder broertje Krikke
quote:Batzebah kwam in 2014 niet als naam voor, maar is in Nederland eerder wel door vrouwen gedragen
En je zou je kind daar ook echt mee opzadelen? Niet beschuldigend bedoeld, maar het lijkt me zo rot voor een kindje om zo te heten...quote:
tink, zet je sarcasmeherkenning weer es aanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Fosse en Batze? Dat vind ik serieus heel erg zielig. Batze? Echt? Arm kind... 'je ouders hebben wel moeten batzen voor jou Batze'. Never, never, nooit, niet!
Doet me beetje denken aan mijn oud-collega die zei 'Ik wil een oerhollandse naam waar niks stoms op rijmt, zodat het kind niet gepest wordt' en haar zoontje vervolgens Rik noemde..
Je spreekt het niet uit als "batze, bah!" hčquote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En je zou je kind daar ook echt mee opzadelen? Niet beschuldigend bedoeld, maar het lijkt me zo rot voor een kindje om zo te heten...
Ik ga voor simpele, uitspreekbare namen zonder leestekens enzo. Ik heb zelf ë in m'n naam en dat gaat altijd mis..
Haha, oeps!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tink, zet je sarcasmeherkenning weer es aan
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:24 schreef Sylver_ het volgende:
Hoe spreek je dat uit? Als bat-SEE-ba dan?
Dat verhaal zat dus echt niet in de kinderbijbel die bij ons thuis vroeger werd gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja.
Edit: tenminste, ik wel. Van heel veel Bijbelse namen is de exacte uitspraak niet bekend, en zijn er meerdere 'gangbare' uitspraken; ik ken ook wel mensen die inderdaad "bátse-baa" zeggen, in die variant vind ik het niet mooi.
Het verhaal is ook wel mooi, zij was een beeldschone vrouw en toen zij met een aantal vrouwen aan het badderen was, werd ze begluurd door Koning David (foei) die vervolgens betoverd raakte door haar schoonheid, en haar uitnodigde op het paleis, wat in een ONS eindigde (wederom: foei
). Zij raakte daarvan zwanger, David probeerde zijn hachje te redden door Batseba te koppelen aan een andere man en te doen alsof het kind van hem was, maar dat backfirede.
Vandaar dat niemand z'n kind nog Batseba noemtquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat verhaal zat dus echt niet in de kinderbijbel die bij ons thuis vroeger werd gelezen![]()
Dat is de minder feministische versie van het verhaalquote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:06 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, ik ben ook heel bijbels opgevoed maar ik kreeg bij dit verhaal eigenlijk altijd mee dat die Batseba nogal een hoer was die David ten gronde richtte. Niet dat hij zich netjes gedroeg natuurlijk..David liet uit jaloezie haar man toch naar een oorlog sturen? Dus ik heb daar helemaal geen positieve associatie mee. Niet dat het terecht is verder want met die moraal heb ik verder niet zoveel.
Oh dat is gronings, ik ken er ook een dus vind t niet raar. De Friese versie is Fokke, ken ik er ook een van. En een Tietjequote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik noem N vaak bolletje...
Mijn moeder heeft trouwens een kennis die F.okko heet (man laat in de 40). Ook typisch...
Ja, bij de gereformeerden is er weinig feministisch te vinden. Het is niet voor niets dat ik mezelf nu een feminist noem. Maar goed, in het oorspronkelijke bijbelverhaal loopt dit verhaal voor alle partijen slecht af: het kind gaat ook nog eens dood. (Edit: wat Saskia dus al schreef)quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat is de minder feministische versie van het verhaalstond wel in de kinderbijbelboekjes die oma had (abonnement net als disneyboekjes maar dan anders hahaha)
Wij zeiden altijd BATsebaa ja, ik vind Batze dan leuker
Wat vinden jullie van Bolleke? Lijkt me origineler dan Olleke.
De broer van mijn oma heet ook F.okko, mijn oma zelf heet F.oktje. Haar tweede naam is Jantje en haar zus heet Jantje F.oktjequote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik noem N vaak bolletje...
Mijn moeder heeft trouwens een kennis die F.okko heet (man laat in de 40). Ook typisch...
Ik ken een babyVossemeisje. Ik zou zelf niet snel voor Vos, Vlinder of Mus kiezen, vond F gewoon een stoere en toch lieve Vikingnaam. Toch vind ik V wel een leuke naam eigenlijk! Zie wel een mooi meisje met lang roodbruin haar en sproeten voor mequote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:47 schreef kwakz0r het volgende:
Ohja duh! Dat was mijn secret santa nota bene.
Dat vind ik dus geen gekke naam. Het meisje waar ik het over had heet V.osse, dat vind ik minder.
Dus jouw kind heet later gewoon Henk, opgelost slotjequote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
Bizar, die twee omgewisselde namen...
Wij hebben - later als we groot zijn - overigens nog een eis. Niet dezelfde voorletter als mijn aanstaande. Zij hadden thuis alle vier een M. Da's nogal rottig met de post.
Is van mijn oma he, dan hebben we t over 1933. Dat is niet extreem bizar voor die tijd. Zelfs gebruikelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
Wij hebben - later als we groot zijn - overigens nog een eis. Niet dezelfde voorletter als mijn aanstaande. Zij hadden thuis alle vier een M. Da's nogal rottig met de post.
Echt waar? Nooit geweten! Interessantquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Is van mijn oma he, dan hebben we t over 1933. Dat is niet extreem bizar voor die tijd. Zelfs gebruikelijk.
Ik heb nog twee nichtjes met dezelfde doopnamen in omgekeerde volgorde en dan hebben we het over begin jaren 70.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
Thanks!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef lunapuella het volgende:
Mooie naam en betekenis, JeMoeder.
Check! Mijn broertje en ik hebben dezelfde doopnamen maar dan in omgekeerde volgorde. En wij zijn van half en eind jaren 80.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog twee nichtjes met dezelfde doopnamen in omgekeerde volgorde en dan hebben we het over begin jaren 70.
Gelukkig is het ook bedoeld voor een meisje :pquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:42 schreef AwayTL het volgende:
Sterre vind ik dan weer wat vreemd voor een jongen...
Dan vind ik Henk een beetje een vreemde meisjesnaam.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 13:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook bedoeld voor een meisje :p
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dan vind ik Henk een beetje een vreemde meisjesnaam.
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zoek niet verder! Kans op 5000 euro als je je kindje Incentro noemt
Maak kans ook echtquote:Uit alle deelnemers wordt op 15 december 2016 op onpartijdige wijze één winnaar gekozen, waarbij de motivatie waarom het betreffende kind de naam Incentro verdient de keuze uit de correcte inzenders zal bepalen.
Heheh toen ik naam van baby van een vriendin hoorde zei ik oh zelfde voorletters (en achternaam) als papa.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, en dan telt de motivatie ook nogquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:39 schreef Unihipili het volgende:
[..]
[..]
Maak kans ook echt. Dus ook kans dat je je kind voor niks zo noemt.
lol ja dat las ik idd ookquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan telt de motivatie ook nog
Alsof iemand een andere motivatie heeft dan 'voor t geld'![]()
![]()
Wij vonden dat juist zo'n non-argumentquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:21 schreef Tink89 het volgende:
Heb ik al eerder gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier aan de overkant is een Nowi geboren, vind ik echt zo een compleet zelfverzonnen naam of zo...
Nowie versus noowee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:37 schreef Unihipili het volgende:
Nee? Wel een klein beetje anders bij de W?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:44 schreef Tink89 het volgende:
omdat Engels/Duits dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn kat heet ook Zowie
disclaimer
quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:44 schreef Tink89 het volgende:
Dan snap ik niet waarom je Nowi zou schrijven als NoëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
touchéquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je Nowi zou schrijven als Noë
True... Daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:
Ja zowie zeg ik ook, al ken ik een doodvervelende Zowee...(dat ben jij niet tink89quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zeg iig altijd Zowie tegen Zoës.
Zohee klinkt me erg onnatuurlijk in de oren
Mijn opa heette Wilhelmus Jacobus. Mijn vader, als oudste zoon, ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:33 schreef twist02 het volgende:
Mijn vader en z'n broer hebben ook dezelfde 2 doopnamen, maar dan andersom. Vond dat ook altijd heel gek, maar gebeurt dus vaker lees ik nu.
Mila en Sam vind ik dan wel weer echt leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:44 schreef Logician2.0 het volgende:
Fosse & Vosse vind ik zooo mooi![]()
Helaas mijn partner niet..
Ons lijstje zo far
Mila
Sam
Max
Dat was me serieus nog niet opgevallenquote:Op donderdag 10 november 2016 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Net als Will Smith en Jada pinkett-smith die hun kinderen Willow en Jaden noemden
Het scheelt dat ik Willow en Jaden hele mooie namen vind...maar eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 09:00 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat was me serieus nog niet opgevallen![]()
quote:Op maandag 14 november 2016 14:48 schreef PiperMaru het volgende:
Voor wie een unieke naam wil: unieke namengenerator
quote:Suzen
Dittie
Lauriann
Faissa
Merishma
Mayenn
Shalon
Baloë
Sharisse
Pasqua
Darcella
Daphir
Annelijntje
Karous
Mauryne
Rosephina
Of toch voor Karous? Als ze dan net zo wordt als haar broer, dan rijmt dat zo leuk op kletskousquote:
a: En wie is dat daar?quote:Op maandag 14 november 2016 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het raar dat Dittie nog niet is genoemt. genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb dat met Jasmijnquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik vind Bo zoooo leuk, maar zo heet de ex van manlief
Eva is ook leuk
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
Linde met een ÉIk zei ewaaah mooie meisje wat is eigenljjk je naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
Sam, Loes en Bo staan hier ook op het lijstje voor een tweede.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:17 schreef Logician2.0 het volgende:
Wij zitten momenteel vast op dit lijsje:
Mila
Lotte
Bobbi
Loes
Sam
Sterre
Milou
Niet alle namen zijn namen waarvan we denken Yes!
Aanvullingen zijn welkom![]()
Mocht het onverwacht toch een jongetje worden hebben we die naam al wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:23 schreef Ynske het volgende:
Kennis heeft een meisje gekregen.
B.les.z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2016 20:35:42 ]
OMG das een paardennaam pur sang!quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:23 schreef Ynske het volgende:
Kennis heeft een meisje gekregen.
B.les.z
quote:Op zondag 20 november 2016 13:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Iemand op fb heeft z'n 2e gekregen. De hele familie samen is een prachtig boeket namen:
R.obert, R.obin, R.obbie en R.obine.
...
Waar denk jij aan bij die naam dan?quote:Op zondag 20 november 2016 13:38 schreef twist02 het volgende:
[..]![]()
Handig ook, als er dan post binnenkomt voor R. Achternaam
Hier via-via:
We hebben een zoon en we noemen 'm: H.annibal
Desgevraagd volgde de uitleg dat hij vernoemd was naar de briljante generaal in de Romeinse tijd. Ja, want dat is ook de eerste associatie die bij mij op kwam ja...
Lecterquote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij die naam dan?
quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Burdie het volgende:
Denk je dat je je zoon een stoere naam hebt gegeven, gaat iedereen 'm straks Hannie noemen
quote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk jij aan bij die naam dan?
quote:
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 20 november 2016 13:58 schreef Molo het volgende:
Ach,je wordt wel onthouden met zo'n naam in ieder geval
quote:Op zondag 20 november 2016 14:08 schreef Burdie het volgende:
Denk je dat je je zoon een stoere naam hebt gegeven, gaat iedereen 'm straks Hannie noemen
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net op FB een Robin voorbij komen met Robbie en Robine als kinderen. Geen tweeling. Volgens mij zit er nog een Nina tussen maar dat weet ik niet zeker.
Haha dat moeten wel dezelfde zijn toch?quote:Op zondag 20 november 2016 13:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Iemand op fb heeft z'n 2e gekregen. De hele familie samen is een prachtig boeket namen:
R.obert, R.obin, R.obbie en R.obine.
...
Oi haha dat kan haast niet andersquote:Op zondag 20 november 2016 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[..]
Haha dat moeten wel dezelfde zijn toch?
Ach ja, zo ken ik ouders en kind met alledrie dezelfde naam.
( Chris )
Dat is inderdaad mijn tweede associatiequote:
? Prenatal Facebook?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:21 schreef Burdie het volgende:
Aini, Yemi, Bodhi
Zuri, Miyezi, Lemoni, pelagia
Waarom![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2016 17:46:13 ]
Ja ik was een beetje aan het googlen en blijkbaar wordt het meestal met een c geschreven, dus puur daarom eigenlijk. Op de naam beleving site was dat ook een van de meest gemaakte opmerkingen wat men irritant vond aan de naam, dat het vaak verkeerd werd geschreven als mensen de K versie hadden.quote:
Prima toch dan! Ik ken het alleen met een K, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:01 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Ja ik was een beetje aan het googlen en blijkbaar wordt het meestal met een c geschreven, dus puur daarom eigenlijk. Op de naam beleving site was dat ook een van de meest gemaakte opmerkingen wat men irritant vond aan de naam, dat het vaak verkeerd werd geschreven als mensen de K versie hadden.
Het wordt dan Elijah en Junique (tweeling)quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:09 schreef AwayTL het volgende:
Mwa dan zou het Elijah Junique worden. Lijkt mij nog geen wereldramp. Elijah Juniek is minder storend mi.
Niet mijn ding, maar ik heb hier de laatste tijd meer schokkende namen als eerste naam voorbij zien komen.
Yep, echt een tweelingquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:05 schreef twist02 het volgende:
Shop
Krijgen ze ook echt een tweeling?? Want dan is die naam (voor zover mogelijk) nog erger...
Je zou het Junique deel vd tweeling maar zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:20 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Het wordt dan Elijah en Junique (tweeling)
Je zou het niet-Junique deel vd tweeling maar zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:37 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je zou het Junique deel vd tweeling maar zijn![]()
.
Tristan een idee?quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Logi, mooie naam!!. Hoe heten je andere kinderen?
Voor een meisje zijn we er al drie maanden uit.. Jongensnaam is wat lastiger, maar ik wacht even tot de echo volgende week voor ik me daar verder druk over ga maken.
.
Goh, dan weet ik hoe ze heetquote:Op zaterdag 17 december 2016 15:57 schreef Franny_G het volgende:
Dat is echt het enige nadeel van de naam van I. Dat ik dit inmiddels al zo'n miljoen keer heb gehoord..
Kira/Keira/Kyra/Cyra, zoiets? Niet typisch Nederlands, maar wel veelzijdig.quote:Op donderdag 22 december 2016 08:42 schreef Sylver_ het volgende:
Iemand nog wat ideeën voor een Nederlands(klinkende) meisjesnaam?
Ik heb het idee dat ik ze allemaal al gelezen heb, maar nog nergens echt een goed gevoel over.
Man houdt van normale Nederlandse namen die het liefst ook goed uit te spreken zijn in het Engels (al is dat geen harde eis), zoals bijvoorbeeld Nora (naam van onze dochter).
Een naam als Iva, die op mijn lijstje staat, vindt hij al te exotisch geloof ikAl heeft hij die niet direct geveto'd (in tegenstelling tot Ilva).
Ik blijk vooral erg populaire namen leuk te vinden (Saar, Julia, Mila), hoewel ik liever geen top-20 naam heb en man loopt er ook niet echt warm voor.
Suze vind ik ook erg leuk, maar nadat ik mijn Drentse familie de naam hoorde uitspreken heb ik 'm zelf al afgestreept![]()
Iemand nog een idee?
Maudquote:Op donderdag 22 december 2016 08:42 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb het idee dat ik ze allemaal al gelezen heb, maar nog nergens echt een goed gevoel over.
Man houdt van normale Nederlandse namen die het liefst ook goed uit te spreken zijn in het Engels (al is dat geen harde eis), zoals bijvoorbeeld Nora (naam van onze dochter).
Een naam als Iva, die op mijn lijstje staat, vindt hij al te exotisch geloof ikAl heeft hij die niet direct geveto'd (in tegenstelling tot Ilva).
Ik blijk vooral erg populaire namen leuk te vinden (Saar, Julia, Mila), hoewel ik liever geen top-20 naam heb en man loopt er ook niet echt warm voor.
Suze vind ik ook erg leuk, maar nadat ik mijn Drentse familie de naam hoorde uitspreken heb ik 'm zelf al afgestreept![]()
Iemand nog een idee?
Dat was echt heel lang onze #1 optie bij Mauw.quote:
Ja, dat was voor ons ook doorslaggevend. Merle vind ik ook erg leuk, maat doet me echt te veel denken aan die redneck van the Walking Deadquote:Op donderdag 22 december 2016 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was echt heel lang onze #1 optie bij Mauw.
Maar was toch te bang dat het overal Djoen zou worden, en die vind ik dan weer niet zo leuk.
Hahahahaha Merle vind ik ook leuk, maar noooooit aan murwl gedachtquote:Op donderdag 22 december 2016 12:27 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, dat was voor ons ook doorslaggevend. Merle vind ik ook erg leuk, maat doet me echt te veel denken aan die redneck van the Walking Dead![]()
En Tess? Of is die top 20?
Die hoorde ik op vakantie vorig jaar, haar broertje heette Boudewijn. Afzonderlijk heel leuke namen, maar de combi vond ik erg Jut&Jul.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:16 schreef Franny_G het volgende:
Voor een meisje hadden wij dit keer Lidewij bedacht. Vind het zo'n vrolijke, mooie naam.
Is het 'juunuh' dan? Dat had ik er ook niet uitgehaald...quote:Op donderdag 22 december 2016 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was echt heel lang onze #1 optie bij Mauw.
Maar was toch te bang dat het overal Djoen zou worden, en die vind ik dan weer niet zo leuk.
In het Nederlands wel jaquote:Op donderdag 22 december 2016 13:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is het 'juunuh' dan? Dat had ik er ook niet uitgehaald...
Dat snap ik, ik bedoel alleen dat ik - als ik zo'n naam op een lijst zou tegenkomen - er ook vanuit zou gaan dat de ouders 'djoen' bedoelen.quote:
Ik heb een Nederlandsequote:Op donderdag 22 december 2016 14:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoel alleen dat ik - als ik zo'n naam op een lijst zou tegenkomen - er ook vanuit zou gaan dat de ouders 'djoen' bedoelen.
Oh, die combi vind ik wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die hoorde ik op vakantie vorig jaar, haar broertje heette Boudewijn. Afzonderlijk heel leuke namen, maar de combi vond ik erg Jut&Jul.
Ik vind het een beetje bekakt. Maar dat vind ik van Lidewij sowieso. Hoor meteen een mevrouw met een Leids accent... Ik zou iets neutralers kiezen.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:54 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Oh, die combi vind ik wel leuk eigenlijk.
Ik ook! Echt een leuke, lieve naam. Net als Lydia.quote:Op donderdag 22 december 2016 13:16 schreef Franny_G het volgende:
Voor een meisje hadden wij dit keer Lidewij bedacht. Vind het zo'n vrolijke, mooie naam.
Ja, misschien nog een optie voor de tweede naam, want daar twijfel ik nog over. Merci.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 15:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook! Echt een leuke, lieve naam. Net als Lydia.
Julaquote:Op donderdag 22 december 2016 08:42 schreef Sylver_ het volgende:
Iemand nog een idee?
Dat is bijna mijn eigen naamquote:Op donderdag 22 december 2016 09:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kira/Keira/Kyra/Cyra, zoiets? Niet typisch Nederlands, maar wel veelzijdig.
Susan? Lijkt op Suze, maar een stuk beter in het Engels (en Drents, hihi)
Evi
Julie (zjuulie of djuulie, ook prima in het engels)
Julia
Kristen of Kirsten
Past heel goed in mijn lijstje en ik vind het opzich ook wel een leuke naam, maar zie het toch niet helemaal passen voor deze baby. Zelfde als Mila eigenlijk, vind het een leuke naam maar deze baby is geen Mila.quote:
Leuke naam, maar ken te veel Emma'squote:Op donderdag 22 december 2016 12:02 schreef Tink89 het volgende:
Emma kan btw ook nog! Die doet het ook goed in het Engels
Vind ik wel leuk, maar de uitspraakverwarring vind ik vervelend. En man vindt het niksquote:
Stond de vorige keer op onze lijst, maar past toch niet helemaal bij ons.quote:
Ik vind de naam leuk, net als de naam van I, maar past niet bij ons.quote:Op donderdag 22 december 2016 15:08 schreef Franny_G het volgende:
Ja, ik weet dat mensen Lidewij snel bekakt vinden. Ik vind dat soort namen nu eenmaal mooi. Dus dat moet dan maar. Geldt ook voor de jongensnaam die we nu hebben. Neutrale(re) namen zijn naar mijn smaak vaak saai, ik houd van een beetje uitgesproken, past meer bij ons.
Yara niet echt onze smaak en bij Jule weer de uitspraakverwarringquote:Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ Sylver
Yara? Of Jule? (Juuluh)
June, ken ik juist alleen als Juunuh.
Aan mijn kant van de familie werd het dus Soeoeoeoezuh - dat vond ik niksquote:Op donderdag 22 december 2016 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jula
Mia
Ik vind Suze juist leuk op zn noordelijks, zo ken ik m ook alleen maar, Suuuuuze
Vind ik een leuke naam! Maar man nietquote:Op donderdag 22 december 2016 19:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sylver, ik ken iemand die heeft 3 meiden en haar oudste heeft dezelfde naam als de jouw oudste en haar middelste heet hetzelfde als de dochters van Mignonne en Chanty.. is dat iets?!
Bij Julia - die op je lijst staat - kan toch ook spraakverwarring voorkomen. Djulia of Zjulia. Jule en June zal ik bijvoorbeeld niet om die reden van je lijstje schrappen.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks voor alle reacties!
[..]
Dat is bijna mijn eigen naam
Kyra vind ik niet zo mooi. Julie vind ik op papier wel leuk, maar ik hou niet zo van namen waarbij er verwarring is over de uitspraak.
Julia staat op mijn lijstje, maar ook erg hoog in de top 10. Hoewel ik eigenlijk geen kinderen ken (alleen van een verre kennis) die zo heten.
Wat Twist zegt is eigenlijk wel een goed punt, dat hij in je omgeving nog helemaal niet zo populair hoeft te zijn. Nora staat tegenwoordig ook hoog op de lijst, maar ik ken persoonlijk ook geen andere Nora nog.
[..]
Past heel goed in mijn lijstje en ik vind het opzich ook wel een leuke naam, maar zie het toch niet helemaal passen voor deze baby. Zelfde als Mila eigenlijk, vind het een leuke naam maar deze baby is geen Mila.
[..]
Leuke naam, maar ken te veel Emma's
[..]
Vind ik wel leuk, maar de uitspraakverwarring vind ik vervelend. En man vindt het niks
Ik had Juna op mijn lijstje, maar dat werd samen met Ilva gelijk geveto'd
[..]
Stond de vorige keer op onze lijst, maar past toch niet helemaal bij ons.
[..]
Ik vind de naam leuk, net als de naam van I, maar past niet bij ons.
Wij zijn toch meer van de neutralere saaie namen
[..]
Yara niet echt onze smaak en bij Jule weer de uitspraakverwarring
[..]
Aan mijn kant van de familie werd het dus Soeoeoeoezuh - dat vond ik niks
[..]
Vind ik een leuke naam! Maar man niet
Hoe heet de jongste? 😁
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protčge moi de mes désirs.
Ik ken zowel een Djoelia als een Zjoelia.quote:Op vrijdag 23 december 2016 06:38 schreef Sylver_ het volgende:
De naam Julia is wat bekender, ik heb eigenlijk nog nooit een Nederlander Julia anders horen uitspreken. Maar misschien vergis ik me daar in?
Maar je zou Caroline gewoon in het Engels moeten uitspreken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:02 schreef Vanyel het volgende:
Heten Carolines niet altijd Carolien dan? Ik heb er nog nooit een ontmoet waar je de e uitspreekt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 08:06 schreef Vanyel het volgende:
In Nederland? Daar zou ik zacht gezegd ietwat bevreemd van opkijken.
Living on the edge !quote:Op vrijdag 23 december 2016 07:51 schreef Leandra het volgende:
Overigens ken ik ook een Caroline die gewoon Carolien heet.
Oohhhhquote:Op donderdag 22 december 2016 13:16 schreef Franny_G het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie net een pasgeboren Xoé voorbijkomen op FB
ik moet soms wel grinniken om je smaakquote:
Leuk! Voor een meisje had ik verder nog Hadewych in gedachten, maar dat sprak mijn vriend wat minder aan. Lorijn vind ik ook mooi en had ook mooi bij I gepast vind ik.quote:Op vrijdag 23 december 2016 10:18 schreef Philomijn het volgende:
[..]
OohhhhDit is hier ook een topper voor een hopelijk misschien ooit dochter. En de naam van je dochter.
Wil jij ooit eens jouw lijstje(s) delen?We hebben dezelfde smaak.
(Ben nu ook erg benieuwd naar je jongensnaam.)
Andersom werkt het ook zo. Fosse...wie verzint dat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet soms wel grinniken om je smaakFosse is te gek voor woorden maar met Xoé is niks mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Andersom werkt het ook zo. Fosse...wie verzint dat?Ik heet zelf overigens Zoë, dat helpt natuurlijk bij Xoé ook wel. Wat mij is het gewoon betreft gewoon een 'Xander'-variatie op Zoé of Chloé.
En Lorijn vind ik klinken als Florijn... maar dan incompleet. Vind het wel mooi, maar zou er zelf niet voor gaan. Vind hem ook weer een beetje bekakt klinken. Valt in dezelfyde categorie als Lidewij en Hadewych enzo. Van die 'vrijstaande huizen, dikke auto's, merkkleding'-associaties heb ik daarbij.Lol en Fosse is raar maar Sterre weer wel op je lijst. Fosse is een fries/Germaanse naam afkomstig van folkmar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kaknamen en kampnamenquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:15 schreef Burdie het volgende:
Vrijstaandehuizennaam. Is dat de tegenhanger van kampernaam?
Jep!quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:15 schreef Burdie het volgende:
Vrijstaandehuizennaam. Is dat de tegenhanger van kampernaam?
Ik snap de connectie tussen Fosse en Sterre niet. Fosse is voor mij heel erg Fries en ouderwets en Sterre is 'alleen maar afgeleid van ster' en verder niets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:02 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Lol en Fosse is raar maar Sterre weer wel op je lijst. Fosse is een fries/Germaanse naam afkomstig van folkmar.
En ik aan clit(oris).quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag C.rit bij de verloskundige. Ik denk dan toch aan kruipende beestjes
Ah, wij hebben dezelfde smaak zie ik. Ik heb Hadewych op het lijstje gezet, dus ben ook erg benieuwd naar Franny's jongensnamen!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef Philomijn het volgende:
[..]
En ik aan clit(oris).![]()
Associaties zijn zo persoonlijk...
Ik wacht met smart op de jongensnamen voor ooit Franny.En vind I en Lidewij tot nu toe toch het mooist van je rijtje.
Iemand in mijn omgeving die zwanger is kwam deze week met Welmoed. Moest wel even vragen of het voor een jongen of meisje was maar het is blijkbaar een meisjesnaam. Ik vond het wel leuk. Prikkelend. Niet voor op mijn eigen lijst maar het bleef wel hangen.
hahahaha ik ook!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb een leerlinge gehad die Welmoed heet. Moest er even aan wennen, maar vond het ook echt heel mooi. Het paste haar ook goed.
In mijn familie heb ik gezin met twee jongetjes: Bodhi en Ravi. Het zijn volgens mij echt populaire namen momenteel.
Haaduwieg kan bestquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Hadewych spel je tenminste op maar 1 manier, schijnbaar kunnen de simpelste namen nog ineens met een x en een h en weet ik wat!
jaquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
"Uniek" zijn lijkt me trouwens onmeunig kut in het hedendaagse Google tijdperk
Ik heb ook zo'n achternaam, en ben daarom bijzonder googlebaar. Maar in de klas heet kind hopelijk 'voornaam' en niet 'voornaam achterletter' dus wil ik toch geen 13 in een dozijn-naam...quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaik heb al een unieke achternaam, ben volgens maar met z'n 2en op de wereld die zo heet (voor- + achternaam)
Uniek is ook wel een leuke naam
Je hebt anders ook nog Hadewijch, naast de y-variant. En ik heb ook weleens Hadewig gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Hadewych spel je tenminste op maar 1 manier, schijnbaar kunnen de simpelste namen nog ineens met een x en een h en weet ik wat!
Erg Hollandse mama (papa ook denk ik). Een van zijn broertjes heet J.ayce. Er is nog een broertje maar zijn naam weet ik niet. Ik vermoed ook iets met een yquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:24 schreef lunapuella het volgende:
Bod(h)i/y is volgens mij gewoon een Midden-Oosterse naam ja.
true, hoewel voornaam a en voornaam b altijd beter is dan kleine voornaam en grote voornaamquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:33 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n achternaam, en ben daarom bijzonder googlebaar. Maar in de klas heet kind hopelijk 'voornaam' en niet 'voornaam achterletter' dus wil ik toch geen 13 in een dozijn-naam...
Met normale spelling, uiteraard
Idem, maar mijn naamgenoot is wel een BD'er! (Bekende Duitser) Iig ben ik blij met mijn mans achternaam, daarmee heb ik een stuk of drie naamgenotenquote:Op donderdag 5 januari 2017 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaik heb al een unieke achternaam, ben volgens maar met z'n 2en op de wereld die zo heet (voor- + achternaam)
Uniek is ook wel een leuke naam
De SVB site zegt 1 vs 3 in 2015. Met zulke aantallen mag je niet zeggen 3x zo veel natuurlijk... Jammer, want ik zou het graag zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:46 schreef Franny_G het volgende:
De middeleeuwse dichteres heette inderdaad ook Hadewijch, en niet Hadewych. Het kan allebei.
Dat is niet zo heeeeel uniek toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ik de enige op de wereld ben met mijn voor- en achternaam. Leuk met Google
Same. Is niet zo bijzonder, hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk dat ik de enige op de wereld ben met mijn voor- en achternaam. Leuk met Google
Veel ouders willen tegenwoordig nu eenmaal een uniek linksgedraaid superspeciaal hoogsensitief sterrenkind met dito naam.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat alternatieve spellen ook nooit echt. Je roept toch die 'normale' naam, schrijf je m dan alleen anders om "uniek" te zijn?
ik heb juist het idee dat die unieke namen vooral bij het shagrokende, energydrink-drinkende, arbeidsovereenkomstuitgedaagde segment van de bevolking populair zijn. Als we toch in cliche's en vooroordelen sprekenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Veel ouders willen tegenwoordig nu eenmaal een uniek linksgedraaid superspeciaal hoogsensitief sterrenkind met dito naam.
Haha, de Thaise (ex)vriendin van de broer van mijn vriend (quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vandaag C.rit bij de verloskundige. Ik denk dan toch aan kruipende beestjes
Volgens mij komt beide voor. Het vrijstaandehuizensegment kiest dan voor Ghijs en de anderen voor Djaydun.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat die unieke namen vooral bij het shagrokende, energydrink-drinkende, arbeidsovereenkomstuitgedaagde segment van de bevolking populair zijn. Als we toch in cliche's en vooroordelen spreken![]()
Ik heb net overigens de naam van mijn zoon-in-wording gegoogled en hij deelt straks zijn naam met iemand in het vrijstaandehuizensegment.
Het verschil in " klasse" zit m imo dan wel net in die Y versus die J, daar zou ik het nooit voor doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:39 schreef elamanilo het volgende:
Voor de spraakverwarring van namen als June en Jule, kun je ook voor de schrijfwijze met een Y kiezen. Een Y wordt in de meeste talen uitgesproken als een 'i' of 'j' en zo ongeveer in (bijna) geen enkele taal als een 'dj'. De 'y' als functioneel kan dus werkelijk ook nog!Yune, Yule, Yuna, Yulia.. etc.
Van die ouderwetse namen zoals Hadewych en Welmoed vind ik ook mooi, maar ze kunnen ook iets zwaars hebben, gedragen zijn. In dezelfde categorie: Lidwien, Rembrandt, Cecilia, Céleste, Hildegard, Antoinette, Ingeborg, Magdalena, Anthonie, Valentijn, Reinhard, Leonhardt, Lodewijk, Marinus..
[..]
Haha, de Thaise (ex)vriendin van de broer van mijn vriend (), kon de naam van mijn vriend niet zo goed uitspreken en noemde hem altijd zo.
Klinkt voor mij een beetje spraakgebrekkerig dus.
Daarbij zou ik altijd voor de klassieke variant gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:16 schreef Logician2.0 het volgende:
Hadewychdie gaat op het lijstje van 2e/3e naam!
Mijn partner en ik hebben ondertussen al weken onenigheid of de beginletter![]()
Ik vind met een C mooier en hij met een K
Haha eens wat betreft die C, daarom zou ik de K kiezen, jeweetsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef laziness het volgende:
Eens met oh oh wat betreft verschil in klasse tussen Y en J. Ik vind June mooi maar Yune niks.
Ik vind de naam met C mooier dan met een K. Zachter, klassieker en dat is wel mijn smaak
Ik geef bij de Starbucks, zeker in het buitenland, meestal een wel bekende variant op mijn naam op omdat er de meest rare varianten op komenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:41 schreef Leandra het volgende:
Wat je ook kunt doen is een naam kiezen die je leuk vindt, naar Starbucks gaan, die naam opgeven en kijken wat er op de beker komt te staan. Daar heb je je unieke spelling.
En June is dan van de geitenwollensokken linzenontbijtklasse of wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef laziness het volgende:
Eens met oh oh wat betreft verschil in klasse tussen Y en J. Ik vind June mooi maar Yune niks.
Ik vind de naam met C mooier dan met een K. Zachter, klassieker en dat is wel mijn smaak
Was gisteren ook weer een succesje idd:quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik geef bij de Starbucks, zeker in het buitenland, meestal een wel bekende variant op mijn naam op omdat er de meest rare varianten op komen
Ik vind June gewoon normaal. Yune vind ik meer richting de Destiny en Kaylee klasse gaan. Maar dat is nou eenmaal wat ik van de Y als beginletter vind bij een naam en wellicht niet terecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En June is dan van de geitenwollensokken linzenontbijtklasse of wat?
Nou ja, beter in de vrijstaande huizen klasse dan in de drie hoog achter klasse....quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind June gewoon normaal. Yune vind ik meer richting de Destiny en Kaylee klasse gaan. Maar dat is nou eenmaal wat ik van de Y als beginletter vind bij een naam en wellicht niet terecht.
Juno vind ik dan wel bij de vrijstaande huizen klasse horen.
Maar mijn kind heet O.livier. Die valt ook in de vrijstaande huizen klasseen dat is me ook wel verteld door familie
Couldn't agree morequote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, beter in de vrijstaande huizen klasse dan in de drie hoog achter klasse....
Ik vind op zijn Nederlands junuh wel mooi maar op zijn Engels is niet mijn smaak zolang ik in Nederland woon 😉quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Yune is meer Ayden en Riley en Yade en zo idd. June /Juno is meer hip en yuppig idd ( Ik baal nog steeds dat mijn zusje die naam niet gebruikt heeft, als de derde een meisje geweest was was het hem geworden eindelijk, maar dan had ik m weer stom gevonden met de namen van de twee meiden, ik heb m vanaf kind 1 zitten pushen bij dr).
Ik dacht even dat je zei dat ze zo heette, en dan iets met l voor r vervangenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:39 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Haha, de Thaise (ex)vriendin van de broer van mijn vriend (), kon de naam van mijn vriend niet zo goed uitspreken en noemde hem altijd zo.
Klinkt voor mij een beetje spraakgebrekkerig dus.
Later, dan toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Juno is uit de mythologie de heerseres der hemelen, kan in elke maand.
Ik ken een April die in mei geboren is, die kwam geloof ik wat vroeger dan ze dachten
Oh ja duhquote:
wat vind je zelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:30 schreef Sicilia het volgende:
Nu ben ik wel erg benieuwd in welke categorie de namen van mijn kinderen dan vallen volgens jullie
Uiteraard! Ik vind het vooral mooie namenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat vind je zelf?das uiteindelijk het belangrijkst denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |