abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166239876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Pat Buchanan nu gedegradeerd tot niets meer dan 'Trump supporter'.

Good times! :)
Pat Buchanan die Trump 'the Donald' noemt :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166240235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 13:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Be that as it may, dit was wel de nummer 2 in de GOP voorverkiezingen.
Met misschien wel de grootste naamsbekendheid van alle Republikeinse senatoren.
Jij stelt dat hij bewijst dat er met de GOP niet samen te werken valt, maar het gros van de Republikeinen in Washington kan zijn bloed wel drinken. Voor samenwerking heb je geen unanieme instemming van de andere partij nodig. Sterker nog, als de Democraten controle weten te krijgen in de senaat, dan hebben ze slechts 1 op de 4 ŕ 5 Republikeinse senatoren nodig om filibusters te voorkomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166241574
Ik volg de verkiezingen van US sinds een paar dagen en zelf zou ik voor Gary Johnson stemmen (want liberaal). Waarom hebben zo weinig mensen in de poll niet voor Gary Johnson gestemd. Omdat wij hier in Nederland erg liberaal zijn en vaak op liberatistische partijen stemmen (VVD, D66, PVV).

Dat viel mij erg op, het kan ook zijn dat mensen zich blind staren op Trump en Clinton trouwens.
pi_166241771
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:07 schreef Kermit. het volgende:
Ik volg de verkiezingen van US sinds een paar dagen en zelf zou ik voor Gary Johnson stemmen (want liberaal). Waarom hebben zo weinig mensen in de poll niet voor Gary Johnson gestemd. Omdat wij hier in Nederland erg liberaal zijn en vaak op liberatistische partijen stemmen (VVD, D66, PVV).

Dat viel mij erg op, het kan ook zijn dat mensen zich blind staren op Trump en Clinton trouwens.
Johnson is niet liberaal en op geen enkele wijze kanshebber. Nogal logisch dat die hier net als Stein grotendeels genegeerd wordt.
pi_166241971
quote:

US verkiezingen is het altijd tussen 2 partijen. DEM of REP.

En natuurlijk
_O- _O-
  donderdag 27 oktober 2016 @ 15:29:35 #56
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_166241976
quote:

Hier op het forum komen Stein en Johnson veel voorbij, ik denk dat je de Nederlandse media bedoelt?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 15:36:56 #57
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166242135
Een tijdje terug werd hier gediscusieerd over Soros. Dat hele verhaal dat Soros de stemmachines controleert is gewoon een leugen, de wereld ingeslingerd door de alt-media:

http://www.smartmatic.com(...)ts-about-smartmatic/

quote:
• George Soros does not have and has never had any ownership stake in Smartmatic.
• Smartmatic will not be deploying its technology in any U.S. county for the upcoming 2016 U.S. Presidential elections.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166242547
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:36 schreef monkyyy het volgende:
Een tijdje terug werd hier gediscusieerd over Soros. Dat hele verhaal dat Soros de stemmachines controleert is gewoon een leugen, de wereld ingeslingerd door de alt-media:

http://www.smartmatic.com(...)ts-about-smartmatic/

[..]

Weet je wie zoiets zou zeggen? Iemand die schuldig is en probeert zich er onderuit te praten!

Ik weiger te geloven dat betrouwbare journalistieke blogs als Breitbart en Infowars zouden liegen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166242587
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:29 schreef cb2013 het volgende:

[..]

US verkiezingen is het altijd tussen 2 partijen. DEM of REP.

En natuurlijk
_O- _O-
Dat is toch met die reporter die het ook fout had?

Deze vind ik eigenlijk nog beschamender

pi_166243332
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Weet je wie zoiets zou zeggen? Iemand die schuldig is en probeert zich er onderuit te praten!

Ik weiger te geloven dat betrouwbare journalistieke blogs als Breitbart en Infowars zouden liegen.
Jah. CNN is Conspiracy News Network. Weet iedereen.
pi_166244026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deze spant de kroon vind ik:

Die man doet dit evident voor de grap. Die Stein is van alle kandidaten nog het meest gewoon.
Wat een klucht deze verkiezingen :')
I feel kinda Locrian today
pi_166245099
quote:
http://edition.cnn.com/20(...)est-tweet/index.html

(CNN)Former Rep. Joe Walsh appeared to call for armed revolution Wednesday if Donald Trump is not elected president.

Walsh, a former tea party congressman from Illinois who is now a conservative talk radio host, tweeted, "On November 8th, I'm voting for Trump. On November 9th, if Trump loses, I'm grabbing my musket. You in?"
Lekker figuur. Tjongejonge.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 18:48:18 ]
  donderdag 27 oktober 2016 @ 18:49:12 #63
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_166245153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 16:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan ga je het volgende interview ook leuk vinden:

quote:
Gary Johnson erupts when asked about his tax policy and the success of his rival

He lashed out at Evan McMullin, the independent presidential candidate who surpassed Johnson in Utah and is almost tied with Trump and Clinton there

The Libertarian candidate for president, Gary Johnson, has said the chance of Congress backing his economic policy is “probably pretty nil” and accused an independent rival of playing the role of “spoiler” in Utah.

(...)

“Why are you even interviewing me? I don’t get it. If I’m doing so poorly, is this to preside over a funeral here? It’s not a funeral! It’s a celebration!”

In another awkward exchange, Johnson defended his unorthodox economic policy, an extreme neoliberal proposal that includes the abolitions of income tax, corporation tax and the Internal Revenue Service.

When pressed on the details of his signature plan, which would replace existing tax infrastructure with a single consumption tax, Johnson said it had virtually no chance of being enacted in the US.

“Congress would have to pass that in the first place,” he said. “The chances of them passing that are probably pretty nil.”

https://www.theguardian.c(...)tah?CMP=share_btn_tw
Géén kloon van tvlxd!
pi_166247406

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 27-10-2016 20:36:47 (Geen spam/irrelevante tweetdumps) ]
  donderdag 27 oktober 2016 @ 20:39:57 #65
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_166247644
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:29:43 #67
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166249445
Waarom worden Libertariërs maar niet serieus genomen!?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166249781
Achter de schermen bij Trump's online en data operations

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-10-27/inside-the-trump-bunker-with-12-days-to-go

Ze hebben uit het zicht van het publiek een behoorlijke fund raising en marketing machine opgebouwd.
pi_166249834
quote:
15s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Bedoel je libertariers als in de partij, of libertariers de ideologie?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166249879
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 15:29 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Hier op het forum komen Stein en Johnson veel voorbij, ik denk dat je de Nederlandse media bedoelt?
Ja ook de media, maar in de poll stemmen ook weinige op Stein en Johson. Ik zal dit forum vanaf nu actief volgen :)

EDIT: Wat een rare gozer is die Johnson, ik begrijp waarom jullie niet op hem hebben gestemd in de poll

[ Bericht 7% gewijzigd door Kermit. op 27-10-2016 21:46:35 ]
pi_166249970
quote:
Omdat nauwelijks iemand het met die ideologie eens is?
pi_166250002
quote:
Beetje zelfde verhaal als met communisten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 oktober 2016 @ 21:50:11 #73
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166250224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bedoel je libertariers als in de partij, of libertariers de ideologie?
In deze de partij, het was overigens sarcastisch bedoeld. Die Gary Johnson is echt een clown eerste klas.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166250337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

In deze de partij, het was overigens sarcastisch bedoeld. Die Gary Johnson is echt een clown eerste klas.
Ah ok nevermind dan :D
Lange dag....
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166250569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En dat is prima voor entertainers zoals Penn & Teller, die overigens ondanks hun grappen en trucs het libertarische gedachtegoed een stuk beter kunnen overbrengen en verdedigen, maar van een presidentskandidaat verwacht je toch wat meer inspanning.

ik zeg volgende verkiezingen Teller als kandidaat voor de LP, lekker stil :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 22:01:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')