Kijk maar wat je doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Kurovski het volgende:
ff kijken hoor. Deze dan maar bestellen?
[ afbeelding ]
trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lkkor slapen doei trusten lekker koese
Ja vandaag en morgen nog even nasussen, daarna valt het doodquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:00 schreef Oberkullie het volgende:
Je kan veel zeggen maar het is eindelijk weer eens druk op FOK
hou je bekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lkkor slapen doei trusten lekker koese
door fok!posts?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een paar agenten voor de deur gehad
Jij bent er eindelijk, vriendquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog geen seksslavin bij isis hoor
Gelijk zijn macht misbruiken. Dat men hem na dat paardendebacle nog vertrouwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
Post die kut van een Unites nou gewoon door een slotje heen? Wat een wanvertoning.
Hebben je vrijwilligers nou uiteindelijk eten en drinken gehad?quote:
Je mag die van ons wel zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat Unites een Chick was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelijk zijn macht misbruiken. Dat men hem na dat paardendebacle nog vertrouwd.
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
Post die kut van een Unites nou gewoon door een slotje heen? Wat een wanvertoning.
ja weenie, had niet gedacht dat het erger kon dan fylaxquote:
ga gewoon weg hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.
Moet ik even inloggen op rassilon?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
Jepquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben je vrijwilligers nou uiteindelijk eten en drinken gehad?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij bent echt engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
zijn wel meerdere op fok erger dn fylaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Matip het volgende:
[..]
ja weenie, had niet gedacht dat het erger kon dan fylax
Dat is alsnog langer dan YNG heeft dus alles is relatief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Murdera het volgende:
bedenken jullie je wel eens hoe gelukkig jullie zijn?
Een collega van me heeft te horen gekregen dat hij nog 2 tot 6 jaar te leven heeft. Een goede kerel, werkt hard, altijd vriendelijk. Heeft veel over voor iedereen die hij kent.
Dat zet je toch wel aan het denken.
Ik heb een huis, een goede baan, geld, vrienden.
En als ik naast mijn vriendin in slaap val de laatste dagen, bedenk ik me toch wel goed hoe fijn het leven is.
geil mokkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is alweer duidelijk dat je niet met macht om kunt gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Vervroegd sinterklaascadeautjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is fyfy 18 geworden en heeft die van oma yvonne moderatorschap als presentje gehad?
haha zo edgyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
jij doet niet meer meequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou van Unites.
Weg met haas kom met Unites
Vertel het eens even hier lieverd, ik durf mijzelf best tegenover deze groep aan de schandpaal te nagelen.quote:
Ongetwijfeld. Noem 'ns wat namen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn wel meerdere op fok erger dn fylax
Ja wel een flinke schok om dat te horen. De sfeer op werk is ook wel anders. Iedereen geniet wel een stuk meer van alles wat goed is. En het leven is goed.quote:
ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Noem 'ns wat namen dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is alsnog langer dan YNG heeft dus alles is relatief.
Ik stuur zo snapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel penissen heb je in je anus gehad
2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Poetin als mijn grote voorbeeld beschouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk dat je niet met macht om kunt gaan.
wiesdtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
Wat zijn we allemaal gemeen tegen Unitas
toen een chick geen tweede date wilde stuurde hij z'n rekeningnummer dat hij geld van haar drankjes terug wou?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is bekend van zo;'n topic dat ie heel gierig doet
Is al ontmaskerd als faeroer. Laat gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet zo diepzinnig ik wil niet nadenken over dood en blij zijn met wat je hebt etc etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja wel een flinke schok om dat te horen. De sfeer op werk is ook wel anders. Iedereen geniet wel een stuk meer van alles wat goed is. En het leven is goed.
Belangrijk om soms even bij stil te staan. Alles wat het leven te bieden heeft. Liefde, vriendschap, geluk, kadootjes () familie.
Zo werkt het hier. Staaltje initiatie. Alleen de weerbaarsten blijven hangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
Wat zijn we allemaal gemeen tegen Unitas
over je geluk moet je wel nadenken. Koesteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe niet zo diepzinnig ik wil niet nadenken over dood en blij zijn met wat je hebt etc etc
Ook een latente homoseksueel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Poetin als mijn grote voorbeeld beschouw.
Wow ja ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
over je geluk moet je wel nadenken. Koesteren.
nee hij wilde vrijwilligers belonen in een plantjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen een chick geen tweede date wilde stuurde hij z'n rekeningnummer dat hij geld van haar drankjes terug wou?
worth it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
als ik door ga met mn huidige eetpatroon ben ik dood over 3 jaar max
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
ontmaskerd in jouw hoofd jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al ontmaskerd als faeroer. Laat gaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow ja dit
Een persoon maakt mij zeer gelukkig en ik zal eens lief tegen hem doen thnks orakel murdie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
doe nie zo engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Sorry niet mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Kurovski het volgende:
ff kijken hoor. Deze dan maar bestellen?
[ afbeelding ]
Zo pakte Gibson het toen ook aan een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
ok nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
ipv ranzigwijf, noem ik haar vanaf nu manwijf
want man man man haar libido lijkt sterker dan 1000 man
En een hoge seksdrive is slecht want...?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Dan maak je te snel al je zaad opquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Vertel me meer over deze pactquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same
Heb suïcide pact met dp en hzaw. Join ook
Ja. Voor antroprofostische sukkelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
NOU NIET HIER
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als dadenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel het eens even hier lieverd, ik durf mijzelf best tegenover deze groep aan de schandpaal te nagelen.
Ik heb laatst gefapt hoinkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan maak je te snel al je zaad op
GodverDOMMEquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!
Al heb ik nog een lange weg te gaan...
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Snap hier niets vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als daden
Dit is Nederland meid...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde man
Fapje is gewoon lekker soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb laatst gefapt hoinkmaar is weer even geleden en eenmalig.
Hahahahahaha jij denkt in hokjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde man
mag niet van sharia politie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
njah geil is een groot woord maar meer dat ik zo'n sluimerende fantasie heb dat we high op lsd dat nieuwe terrein verkennen. drijfzandquote:
Nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik penetreer je met mijn lichtsabel.
hoezo? is toch niet verschillend per geslacht? man en vrouw hebben beide die gevoelens en kunnen beide kiezen daarover te sprekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hard gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Crip mokerhard neuken trouwens. Dat ze zo naakt is maar wel hoofddoek heeft. Fuck conventies.
ik blijf altijd net aan de goede kant van de grensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.
Die gedachte koester ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Crip mokerhard neuken trouwens. Dat ze zo naakt is maar wel hoofddoek heeft. Fuck conventies.
Ik ook, doe jij achter en ik voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ah ik zie al wat het probleem is. Een goed broodje pulled pork, en daarna een flinke kloppende roede in je zandbak en je bent weer helemaal het dametje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
meer kan ik er niet van maken, prettige avond nog
wat houdt onze pact inquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik blijf altijd net aan de goede kant van de grens
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor jequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
meer kan ik er niet van maken, prettige avond nog
[urquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gedachte koester ik ook.
wow je kan ook te ver gaan doe eens ff normaal ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
ipv poephoofd noem ik haar shit hoofd ddat zal dr leren!!!!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor je
quote:
We kunnen roteren toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook, doe jij achter en ik voor?
]blijft bij gedachte jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
[ur
l=http://forum.fok.nl/topic/2335707/7/25#p166208284]dinsdag 25 oktober 2016 23:14[/url] schreef TARDIS. het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik penetreer je met mijn lichtsabel.
sryquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wow je kan ook te ver gaan doe eens ff normaal ofzo
Fylax masterracequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor je
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
wie datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
HAHAquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
Denk ik ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Nederland meid...
Je moet nog veel leren
Crip is gewoon watermeloen🍉quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
hou je ook vn peggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
gaan wequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nu al een stijfje voor Rogue One.
Je komt iets te kort, want je reageert wel steeds gefrustreerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ga je toch naar een moslimland waar je thuishoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat men hier en zo dan wellicht directer kunnen zijn. Het is wel ironisch hoe jij over alles en nog wat loopt te klagen maar zelf niet beseft dat je heft in eigen hand kan nemen en kan vertrekken. Kennelijk heb je hoge dosis aandacht nodig vandaar dat je hier blijft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als het maar geen Klaagmoskee wordt hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat men hier en zo dan wellicht directer kunnen zijn. Het is wel ironisch hoe jij over alles en nog wat loopt te klagen maar zelf niet beseft dat je heft in eigen hand kan nemen en kan vertrekken. Kennelijk heb je hoge dosis aandacht nodig vandaar dat je hier blijft.
bitchbraddie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Crip het volgende:
ze zegt elke 10 min dat ze gaat en dn komt ze weer erger dn bradie
wallah kaolo dooie grapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar geen Klaagmoskee wordt hier
true, maar in het algemeen drukken vrouwen zich niet op die manier uit (ik heb het hier dus niet over wat hoort en niet hoort ook al heb ik daar mijn opvatting over), het is meer iets wat mannen doen door hogere libido/testosteron gehaltequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Drug het volgende:
[..]
hoezo? is toch niet verschillend per geslacht? man en vrouw hebben beide die gevoelens en kunnen beide kiezen daarover te spreken
hm heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef TARDIS. het volgende:
Tering ik heb echt sinds die ene keer dat Pharkus zo kkmad ging tegen frass niet meer iemand zo hard zien caren hier als girly.
link?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef TARDIS. het volgende:
Tering ik heb echt sinds die ene keer dat Pharkus zo kkmad ging tegen frass niet meer iemand zo hard zien caren hier als girly.
Nee alleen crips siliconenklopperquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop je er ook bierflessen in?
Wellicht kan james wat stukken van muurtje daar in Jeruzalem meenemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het maar geen Klaagmoskee wordt hier
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
bitchbraddie.funny cause it's true.
Als braddie een jihad baard laat staan zouden ze een leuk stel zijn.
Dan snap ik opeens ook het islamitische gebruik van je vrouw een goede stomper geven.![]()
Laatste trailer was top!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nu al een stijfje voor Rogue One.
o zo ik heb daar niet zo'n mening over, is maar forum tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
true, maar in het algemeen drukken vrouwen zich niet op die manier uit (ik heb het hier dus niet over wat hoort en niet hoort ook al heb ik daar mijn opvatting over), het is meer iets wat mannen doen oa hogere libido/testosteron gehalte
Wel handig in combinatie met de sharia, meteen stenen bij de handquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht kan james wat stukken van muurtje daar in Jeruzalem meenemen.
Ja een klodder zaad in je oogquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Laatste trailer was top!![]()
Eerdere promotiebeelden vond ik maar meh...
wat deed frassie fout?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is allemaal verwijderd maar dat is de reden dat hij geen FA meer is.
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo ik heb daar niet zo'n mening over, is maar forum toch
ga peggen met nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
weet niet wat dat is en denk niet dat ik dat wil weten
over wie gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediend
is je vagina afscheiding slijmerig en klonterig of doorzichtig en waterig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediend
tryhardquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
rosti lekker zoiets heb ik nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb rosti en broccoli gehad man
uhu directer? ik besef heel goed wat mijn opties zijn hoor, volgens mij beseffen bepaalde leden gewoon niet dat ik hier ondanks dat ik mijn ongenoegen over dingen uit, ervoor kan kiezen om hier te blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat men hier en zo dan wellicht directer kunnen zijn. Het is wel ironisch hoe jij over alles en nog wat loopt te klagen maar zelf niet beseft dat je heft in eigen hand kan nemen en kan vertrekken. Kennelijk heb je hoge dosis aandacht nodig vandaar dat je hier blijft.
Jij praat liever over andere zaken ipv te predikeren wat wel en niet mag in de islamquote:
Als je eenmaal de metamorfose tot puddingbroodje hebt voltooid zul jr hier anders over denken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
homo gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
is je vagina afscheiding slijmerig en klonterig of doorzichtig en waterig?
ja het is over nu tussen onsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
gvd zeg ik net wat vulgairs komt Etto hier ineens
hey geile Belgquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja het is over nu tussen ons
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja het is over nu tussen ons
negatieve aandacht is ook aandacht he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
uhu directer? ik besef heel goed wat mijn opties zijn hoor, volgens mij beseffen bepaalde leden gewoon niet dat ik hier ondanks dat ik mijn ongenoegen over dingen uit, ervoor kan kiezen om hier te blijven
kan iemand hier ingrijpen, hij haalt er religie bij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je toch naar een moslimland waar je thuishoort.
Hopelijk gaat je afwasmachine kapotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
hoera, 1 van de laatste dagen dat ik moet afwassen
OHHH WAT EEN STOUTE JONGEN.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
kan iemand hier ingrijpen, hij haalt er religie bij?
Jammer dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat je afwasmachine kapot
okquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
kan iemand hier ingrijpen, hij haalt er religie bij?
En die van jou?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef Crip het volgende:
[..]
is je vagina afscheiding slijmerig en klonterig of doorzichtig en waterig?
je weet waar ik zit kom me berijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
ff serieus tho als jullie adress sturen via dm trakteer ik jullie hor x
op watquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
Krijg ik ook een salade?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
Ja belachelijk nu moet ik crip gaan uitschelden voor mijn dagelijkse frustratiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las dat Nederland mijn Vaderland weer offline was. Censuur.
Alle films zijn zo slecht maar tegelijkertijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
die kop kan je echt niet zien zonder te lachen.
ok, maar doe je ook varkensvlees? Ik houd van varken...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |