Ook een latente homoseksueel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Poetin als mijn grote voorbeeld beschouw.
Wow ja ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
over je geluk moet je wel nadenken. Koesteren.
nee hij wilde vrijwilligers belonen in een plantjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toen een chick geen tweede date wilde stuurde hij z'n rekeningnummer dat hij geld van haar drankjes terug wou?
worth it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
als ik door ga met mn huidige eetpatroon ben ik dood over 3 jaar max
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
ontmaskerd in jouw hoofd jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al ontmaskerd als faeroer. Laat gaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow ja dit
Een persoon maakt mij zeer gelukkig en ik zal eens lief tegen hem doen thnks orakel murdie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
doe nie zo engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
Sorry niet mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Kurovski het volgende:
ff kijken hoor. Deze dan maar bestellen?
[ afbeelding ]
Zo pakte Gibson het toen ook aan een paar maanden geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
Unites reageert echt op een manier die doet denken aan een weerbaarheidscursus van je moeder als je gepest wordt op het schoolplein. Meepraten en meelachen dan worden ze het vanzelf zat.
NOU NIET HIER
ok nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Kurovski het volgende:
Ik ben nog steeds niet ontmaskerd anders.
wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
ipv ranzigwijf, noem ik haar vanaf nu manwijf
want man man man haar libido lijkt sterker dan 1000 man
En een hoge seksdrive is slecht want...?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Dan maak je te snel al je zaad opquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Vertel me meer over deze pactquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same
Heb suïcide pact met dp en hzaw. Join ook
Ja. Voor antroprofostische sukkelsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef TARDIS. het volgende:
NOU NIET HIER
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als dadenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vertel het eens even hier lieverd, ik durf mijzelf best tegenover deze groep aan de schandpaal te nagelen.
Ik heb laatst gefapt hoinkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan maak je te snel al je zaad op
GodverDOMMEquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Mijn 23e sova-training heb ik net afgerond toevallig, ja. Fijn dat de resultaten duidelijk merkbaar zijn!
Al heb ik nog een lange weg te gaan...
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En een hoge seksdrive is slecht want...?
Snap hier niets vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een fatsoenlijke man toont dat zowel in woorden als daden
Dit is Nederland meid...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde man
Fapje is gewoon lekker soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb laatst gefapt hoinkmaar is weer even geleden en eenmalig.
Hahahahahaha jij denkt in hokjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
niet slecht, maar raar als een vrouw zich op dat vlak nog groffer uitspreekt dan de gemiddelde man
mag niet van sharia politie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
njah geil is een groot woord maar meer dat ik zo'n sluimerende fantasie heb dat we high op lsd dat nieuwe terrein verkennen. drijfzandquote:
Nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik penetreer je met mijn lichtsabel.
hoezo? is toch niet verschillend per geslacht? man en vrouw hebben beide die gevoelens en kunnen beide kiezen daarover te sprekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hard gewordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Crip mokerhard neuken trouwens. Dat ze zo naakt is maar wel hoofddoek heeft. Fuck conventies.
ik blijf altijd net aan de goede kant van de grensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
We gaan door tot we geband zijn want daar ligt de grens. Softe grenzen zijn voor antroposofische sukkeltjes.
Die gedachte koester ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Crip mokerhard neuken trouwens. Dat ze zo naakt is maar wel hoofddoek heeft. Fuck conventies.
Ik ook, doe jij achter en ik voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ah ik zie al wat het probleem is. Een goed broodje pulled pork, en daarna een flinke kloppende roede in je zandbak en je bent weer helemaal het dametje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
meer kan ik er niet van maken, prettige avond nog
wat houdt onze pact inquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik blijf altijd net aan de goede kant van de grens
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor jequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
meer kan ik er niet van maken, prettige avond nog
[urquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gedachte koester ik ook.
wow je kan ook te ver gaan doe eens ff normaal ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
ipv poephoofd noem ik haar shit hoofd ddat zal dr leren!!!!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor je
quote:
We kunnen roteren toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook, doe jij achter en ik voor?
]blijft bij gedachte jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
[ur
l=http://forum.fok.nl/topic/2335707/7/25#p166208284]dinsdag 25 oktober 2016 23:14[/url] schreef TARDIS. het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom ik penetreer je met mijn lichtsabel.
sryquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wow je kan ook te ver gaan doe eens ff normaal ofzo
Fylax masterracequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoi kom je gezellig meeposten in YNG? is wel goeie forum voor je
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
wie datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
HAHAquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ik ben zo agresif nu hè!! wat denkt die gozer met die ijzerknuppel wel niet wtf ouwe
glen met zn oogbal![]()
haha wtf man
Denk ik ook wel trouwens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel een geschikte voor girl denk ik. Wat denk jij?
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is Nederland meid...
Je moet nog veel leren
Crip is gewoon watermeloen🍉quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
hou je ook vn peggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
dat volgens jou vrouwen hier over het algemeen groffergebekt zijn dan mannen? heb het nooit op dit niveau meegemaakt, letterlijk bij ieder frustratie moet ze er iets seksgerelateerd van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |