Kijk maar wat je doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Kurovski het volgende:
ff kijken hoor. Deze dan maar bestellen?
[ afbeelding ]
trustequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lkkor slapen doei trusten lekker koese
Ja vandaag en morgen nog even nasussen, daarna valt het doodquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:00 schreef Oberkullie het volgende:
Je kan veel zeggen maar het is eindelijk weer eens druk op FOK
hou je bekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lkkor slapen doei trusten lekker koese
door fok!posts?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:00 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een paar agenten voor de deur gehad
Jij bent er eindelijk, vriendquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog geen seksslavin bij isis hoor
Gelijk zijn macht misbruiken. Dat men hem na dat paardendebacle nog vertrouwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
Post die kut van een Unites nou gewoon door een slotje heen? Wat een wanvertoning.
Hebben je vrijwilligers nou uiteindelijk eten en drinken gehad?quote:
Je mag die van ons wel zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat Unites een Chick was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelijk zijn macht misbruiken. Dat men hem na dat paardendebacle nog vertrouwd.
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
Post die kut van een Unites nou gewoon door een slotje heen? Wat een wanvertoning.
ja weenie, had niet gedacht dat het erger kon dan fylaxquote:
ga gewoon weg hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
Tja, zulke kekke acties kun je uithalen als mod. Daarmee onderscheiden wij ons.
Moet ik even inloggen op rassilon?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil ook een majestueuze geile eenhoorn mokkel genoemd worden of iets in de trant
Jepquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben je vrijwilligers nou uiteindelijk eten en drinken gehad?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jij bent echt engquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
zijn wel meerdere op fok erger dn fylaxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Matip het volgende:
[..]
ja weenie, had niet gedacht dat het erger kon dan fylax
Dat is alsnog langer dan YNG heeft dus alles is relatief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Murdera het volgende:
bedenken jullie je wel eens hoe gelukkig jullie zijn?
Een collega van me heeft te horen gekregen dat hij nog 2 tot 6 jaar te leven heeft. Een goede kerel, werkt hard, altijd vriendelijk. Heeft veel over voor iedereen die hij kent.
Dat zet je toch wel aan het denken.
Ik heb een huis, een goede baan, geld, vrienden.
En als ik naast mijn vriendin in slaap val de laatste dagen, bedenk ik me toch wel goed hoe fijn het leven is.
geil mokkelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het is alweer duidelijk dat je niet met macht om kunt gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Vervroegd sinterklaascadeautjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is fyfy 18 geworden en heeft die van oma yvonne moderatorschap als presentje gehad?
haha zo edgyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef Unites het volgende:
[..]
jij doet niet meer meequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou van Unites.
Weg met haas kom met Unites
Vertel het eens even hier lieverd, ik durf mijzelf best tegenover deze groep aan de schandpaal te nagelen.quote:
Ongetwijfeld. Noem 'ns wat namen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn wel meerdere op fok erger dn fylax
Ja wel een flinke schok om dat te horen. De sfeer op werk is ook wel anders. Iedereen geniet wel een stuk meer van alles wat goed is. En het leven is goed.quote:
ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Noem 'ns wat namen dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is alsnog langer dan YNG heeft dus alles is relatief.
Ik stuur zo snapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hoeveel penissen heb je in je anus gehad
2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Poetin als mijn grote voorbeeld beschouw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk dat je niet met macht om kunt gaan.
wiesdtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
Wat zijn we allemaal gemeen tegen Unitas
toen een chick geen tweede date wilde stuurde hij z'n rekeningnummer dat hij geld van haar drankjes terug wou?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:03 schreef Drug het volgende:
[..]
hij is bekend van zo;'n topic dat ie heel gierig doet
Is al ontmaskerd als faeroer. Laat gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe niet zo diepzinnig ik wil niet nadenken over dood en blij zijn met wat je hebt etc etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja wel een flinke schok om dat te horen. De sfeer op werk is ook wel anders. Iedereen geniet wel een stuk meer van alles wat goed is. En het leven is goed.
Belangrijk om soms even bij stil te staan. Alles wat het leven te bieden heeft. Liefde, vriendschap, geluk, kadootjes () familie.
Zo werkt het hier. Staaltje initiatie. Alleen de weerbaarsten blijven hangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef jamesdeen het volgende:
Wat zijn we allemaal gemeen tegen Unitas
over je geluk moet je wel nadenken. Koesteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe niet zo diepzinnig ik wil niet nadenken over dood en blij zijn met wat je hebt etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |