o zo ik heb daar niet zo'n mening over, is maar forum tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
true, maar in het algemeen drukken vrouwen zich niet op die manier uit (ik heb het hier dus niet over wat hoort en niet hoort ook al heb ik daar mijn opvatting over), het is meer iets wat mannen doen oa hogere libido/testosteron gehalte
Wel handig in combinatie met de sharia, meteen stenen bij de handquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht kan james wat stukken van muurtje daar in Jeruzalem meenemen.
Ja een klodder zaad in je oogquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Unites het volgende:
[..]
Laatste trailer was top!![]()
Eerdere promotiebeelden vond ik maar meh...
wat deed frassie fout?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is allemaal verwijderd maar dat is de reden dat hij geen FA meer is.
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo ik heb daar niet zo'n mening over, is maar forum toch
ga peggen met nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
weet niet wat dat is en denk niet dat ik dat wil weten
over wie gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediend
is je vagina afscheiding slijmerig en klonterig of doorzichtig en waterig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
waar, wilde het gewoon even kwijt omdat ze elke keer soort van die uitspraken mijn kant opgooit, ben er niet van gediend
tryhardquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
rosti lekker zoiets heb ik nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb rosti en broccoli gehad man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |