abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166207252

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
pi_166207275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus als Pjotr op zijn zolderkamertje in Moskou een DDOS-aanval doet op een server van de Amerikaanse overheid gaat er serieus militair ingegrepen worden? Ik vind dat nogal ver gaan.
Ach, dat heeft toch geen kans gezien Hillary cruciale militaire geheimen met de wereld deelt.

CNN: Military Not Happy With Clinton Talking About Nuclear Launch Times

http://freebeacon.com/nat(...)uclear-launch-times/
pi_166207372
Een serieuze cyberattack vraagt dan ook gewoon om een stevige reactie, zeker als blijkt dat die is gepleegd door een buitenlandse mogendheid. Ik snap het standpunt van Clinton dus wel.

Bovendien is het niet handig om als president(skandidaat) te roepen dat er geen echte reacties volgt op zo'n aanval.

In onze gedigitaliseerde wereld worden cyberattacks steeds gevaarlijker. Logisch dus dat een reactie op een eventuele aanval stevig zal zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166207418
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Een serieuze cyberattack vraagt dan ook gewoon om een stevige reactie, zeker als blijkt dat die is gepleegd door een buitenlandse mogendheid. Ik snap het standpunt van Clinton dus wel.

Bovendien is het niet handig om als president(skandidaat) te roepen dat er geen echte reacties volgt op zo'n aanval.

In onze gedigitaliseerde wereld worden cyberattacks steeds gevaarlijker. Logisch dus dat een reactie op een eventuele aanval stevig zal zijn.
Vanaf 1:24 miste ik in de quote:

I feel kinda Locrian today
pi_166207546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:49 schreef KoosVogels het volgende:

Aan wat voor een reactie denk je dan? Er is al jaren een cyberoorlog gaande tussen de VS en China bijvoorbeeld. Veel meer dan 'terug hacken' en met sancties dreigen komt er niet van. Wat voor een 'stevige' reactie denk jij dat Hillary daaraan kan toevoegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2016 22:54:17 ]
pi_166207761
quote:
Vind je dat nou werkelijk zo schokkend?

Verder is het een weinig spannend verhaal. Gaat over het land adequaat kunnen verdedigen, 'ook in cyberspace'. Lijkt mij een voor de hand liggend streven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166207963
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 22:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je dat nou werkelijk zo schokkend?

Verder is het een weinig spannend verhaal. Gaat over het land adequaat kunnen verdedigen, 'ook in cyberspace'. Lijkt mij een voor de hand liggend streven.
Voor iemand die het land dient inderdaad.
pi_166208017
Als Silicon Valley mee gaat doen met die cyberoorlog dan is het een weekend voorbij.

Bizarre is wel dat Clinton een militair optreden niet uitsluit. Het is nogal gevaarlijk, omdat een hacker gemakkelijk een response kan uitlokken terwijl een staat er wellicht niets mee te maken heeft.

Dat van die response tijd op TV uitblerren was ook megadom. Nu weet Putin precies hoe snel hij zijn raketsystemen moet maken om de Amerikanen verder schaakmat te zetten. :')
pi_166208059
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef Nintex het volgende:
Als Silicon Valley mee gaat doen met die cyberoorlog dan is het een weekend voorbij.

Bizarre is wel dat Clinton een militair optreden niet uitsluit. Het is nogal gevaarlijk, omdat een hacker gemakkelijk een response kan uitlokken terwijl een staat er wellicht niets mee te maken heeft.

Dat van die response tijd op TV uitblerren was ook megadom. Nu weet Putin precies hoe snel hij zijn raketsystemen moet maken om de Amerikanen verder schaakmat te zetten. :')
De werkelijkheid is geen Hollywoodfilm.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166208082
quote:

Met bommen gemaakt met Amerikaans uranium...dankzij, je mag het raden...tad-um..

http://www.nytimes.com/20(...)um-company.html?_r=0
pi_166208124
quote:
Bizarre is wel dat Clinton een militair optreden niet uitsluit.
Als een andere staat cyberaanvallen zou plegen op de VS, dan mogen ze daar volgens jou nooit en te nimmer militair op reageren?
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:08:51 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166208125
quote:
Nu weet Putin precies hoe snel hij zijn raketsystemen moet maken om de Amerikanen verder schaakmat te zetten. :')
Precies, andere carburateur, koppen bijvijlen en een nieuwe uitlaat op die raketten van ze en de VS weet niet wat ze overkomt!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_166208142
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

De werkelijkheid is geen Hollywoodfilm.
De Russen hebben vandaag nog een nieuwe raket uit de doeken gedaan die in 2018 in service komt. De Satan 2.

quote:
Russia has declassified the first ever image of its new thermonuclear-armed intercontinental ballistic missile, the RS-28 Sarmat.

In May this year Sputnik, a Russian publication aligned with the Kremlin, claimed the missile could carry a payload capable of wiping a landmass "the size of Texas or France."

Known colloquially as "Satan 2" the missile will replace its predecessor, the RS-36M, dubbed "Satan" by NATO after entering service in the 1970s.
pi_166208177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

De Russen hebben vandaag nog een nieuwe raket uit de doeken gedaan die in 2018 in service komt. De Satan 2.

[..]

Leuk, ik zie de relevantie niet zo.
pi_166208467
Stukje van FiveThirtyEight over de positieve versus negatieve stemmen in deze verkiezingen met enig historisch perspectief:
http://fivethirtyeight.co(...)oting-against-trump/
pi_166208550
Scott Adams endorsed Trump nu officieel
http://blog.dilbert.com/post/152293480726/the-bully-party
quote:
The bullies are welcome to drown in their own bile while those of us who want a better world do what we’ve been doing for hundreds of years: Work to make it better while others complain about how we’re doing it.
Blijft tot nu toe iedere stap van deze bizarre verkiezing perfect voorspellen.
pi_166208598
Natuurlijk een gigantische drogreden, maar ik maak hem toch. Omdat ik zelf vrouw ben herken ik denk ik sneller bepaalde patronen in vrouwen en bepaalde trekjes dan mannen.

Ik zie serieus een púúr op macht beluste, emotioneel labiele, sociopatische vrouw die alles zal doen voor geld en macht.

Omdat ik geen man ben kan ik lastiger oordelen over Trump, maar zie ik vooral een nogal sullige, weinig eloquente en intellectuele man, in gedachten chaotisch, die de VS als een bedrijfje ziet die hij wel even gaat runnen. Hij overschat zijn kunnen gigantisch en zal ook heel hard falen.

Maar ik heb bij Trump niet dat 'niet pluis gevoel',
wat ik bij Clinton krijg. Als ik haar zo hoor spreken gaan mijn nekharen overeind staan. Brrrr....

I know, niets meer dan beroep doen op emotie en heeft niets te maken met hun standpunten. Alleen is Trump een scheetje vind ik; klunzig terwijl hij denkt het mannetje te zijn. Alsof hij tijdens elke toespraak op een 'first date' is met een meisje en rode wijn over haar heen gooit.

Clinton daarentegen lijkt alsof ze tijdens elke toespraak als generaal haar manschappen moed inpraat voor D-day.

Zoals jullie hieruit kunnen opmaken ben ik ook zeker niet fan van Trump, maar hij heeft een soort sullige likeability. Bijna zeker dat het een waardeloze president wordt; muur? komt er echt niet (pssst....Trump....er bestaat nog zoiets als het congres hè?), 35% tax-cut voor de middeklasse? komt er niet. 25 miljoen banen creëren? die komen er niet, ik bedoel 25 miljoen! Wtf? Aanpakken van Wallstreet? Neuh, met Sanders had je meer kans. En de segregatie zal alleen maar toenemen en niet vooral tussen blank vs. zwart zoals onder Obama maar ook blank vs. latino, de criminaliteit zie ik stijgen (bedoel ik eigenlijk de 'petty crimes') en de sociale zekerheid en gezondheidszorg gaan zéker niet beter worden. Ik zie hem als een 'gevaar' voor de VS zélf.

Over Clinton kan ik net zo'n lijst maken van dingen, maar kort samengevat komt het neer op een status quo van 8 jaar Obama. Het enige waarom ik toch voor Trump zou kiezen is -zoals ik eerder in mijn post suggereerde- dat ik haar als een gevaar zie voor de wereld.
pi_166208938
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef starla het volgende:
Natuurlijk een gigantische drogreden, maar ik maak hem toch. Omdat ik zelf vrouw ben herken ik denk ik sneller bepaalde patronen in vrouwen en bepaalde trekjes dan mannen.

Ik zie serieus een púúr op macht beluste, emotioneel labiele, sociopatische vrouw die alles zal doen voor geld en macht.

Omdat ik geen man ben kan ik lastiger oordelen over Trump, maar zie ik vooral een nogal sullige, weinig eloquente en intellectuele man, in gedachten chaotisch, die de VS als een bedrijfje ziet die hij wel even gaat runnen. Hij overschat zijn kunnen gigantisch en zal ook heel hard falen.

Maar ik heb bij Trump niet dat 'niet pluis gevoel',
wat ik bij Clinton krijg. Als ik haar zo hoor spreken gaan mijn nekharen overeind staan. Brrrr....

I know, niets meer dan beroep doen op emotie en heeft niets te maken met hun standpunten. Alleen is Trump een scheetje vind ik; klunzig terwijl hij denkt het mannetje te zijn. Alsof hij tijdens elke toespraak op een 'first date' is met een meisje en rode wijn over haar heen gooit.

Clinton daarentegen lijkt alsof ze tijdens elke toespraak als generaal haar manschappen moed inpraat voor D-day.

Zoals jullie hieruit kunnen opmaken ben ik ook zeker niet fan van Trump, maar hij heeft een soort sullige likeability. Bijna zeker dat het een waardeloze president wordt; muur? komt er echt niet (pssst....Trump....er bestaat nog zoiets als het congres hè?), 35% tax-cut voor de middeklasse? komt er niet. 25 miljoen banen creëren? die komen er niet, ik bedoel 25 miljoen! Wtf? Aanpakken van Wallstreet? Neuh, met Sanders had je meer kans. En de segregatie zal alleen maar toenemen en niet vooral tussen blank vs. zwart zoals onder Obama maar ook blank vs. latino, de criminaliteit zie ik stijgen (bedoel ik eigenlijk de 'petty crimes') en de sociale zekerheid en gezondheidszorg gaan zéker niet beter worden. Ik zie hem als een 'gevaar' voor de VS zélf.

Over Clinton kan ik net zo'n lijst maken van dingen, maar kort samengevat komt het neer op een status quo van 8 jaar Obama. Het enige waarom ik toch voor Trump zou kiezen is -zoals ik eerder in mijn post suggereerde- dat ik haar als een gevaar zie voor de wereld.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_166208972
Clinton/Kaine Florida rally

Trump Florida rally
pi_166209331
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Nintex het volgende:
Clinton/Kaine Florida rally
[ afbeelding ]

Trump Florida rally
[ afbeelding ]
Clinton supporters staan in de rij om te stemmen

pi_166209417
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Nintex het volgende:
Scott Adams endorsed Trump nu officieel
http://blog.dilbert.com/post/152293480726/the-bully-party

[..]
Merkwaardige uitspraak dat hij kiest voor Trump omdat hij tegen bullying is.
In dat geval zou ik persoonlijk niet mijn steun uitspreken voor iemand die zijn nachten doorbrengt met het op sociale media kapot maken van mensen enkel omdat ze het gewaagd hebben om iets onaardigs over hem te zeggen.
pi_166209495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef L3gend het volgende:

[..]

Clinton supporters staan in de rij om te stemmen

[ afbeelding ]
Lol _O-

Check die hippie met z'n sandaaltjes op de hoek :D :D
pi_166209590
Blijft bijzonder die Amerikaanse stembiljetten

Euuhh, Clinton zegt tegen haar supporters dat de polls niet kloppen?

mj_lee twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 21:14:12 Clinton: "It's going to be a close election - pay no attention to the polls." reageer retweet
Clinton: Trump's target is democracy
mj_lee twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 21:00:22 Hillary Clinton on Trump: "His final target is democracy itself." reageer retweet
Trump: Clinton will start WWIII
BBCWorld twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 23:46:14 Clinton plans would start WWIII - Trump https://t.co/RjtIPPGwNX reageer retweet
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:59:26 #24
426493 crew  PippenScottie
pi_166209641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

mj_lee twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 21:14:12 Clinton: "It's going to be a close election - pay no attention to the polls." reageer retweet
Waarschuwen voor complacency.
Is daar een goed Nederlands woord voor?
My friends all drive horses
pi_166209667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Clinton kan moeilijk zeggen, jongens we staan dik voor dus chill maar. Zij willen de illusie geven dat het een close race wordt om de stemmers te motiveren. Hetzelfde geldt voor Trump, hij gaat natuurlijk niet zeggen dat hij dik achter staat, maar zegt dat het close is om zijn kiezers te blijven motiveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')