Liegbeestquote:
Oh echte boeken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeken... Ehhhh geen idee meer wat het laatste boek was dat ik heb gelezen
Die Theo tochquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik heb hier in stickje met 15.000 boeken van uitgeverij
Daar mag je Aap wel dankbaar voor zijn danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die krijg ik gratis van de belastingcenten
alles gepubliceerdquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar staan er bijzonder boeken tussen of allemaal ongepubliceerde werken
moet ik dankbaar er zijn voor het Nederlandse belastingstelsel?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mag je Aap wel dankbaar voor zijn dan
Het gevaar zal inmiddels wel geweken zijn.quote:
alweer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zanger Pete Burns (Dead Or Alive) overleden
Geen idee, ik lees het vandaag voor het eerst.quote:
nee!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik juist niet, de serie is daarom ook weer gewist
Hep die Griek gedaanquote:
zonder eten naar bed vanavondquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hep die Griek gedaan![]()
![]()
Hij zei ohhhhhhh zijn maar 10 afleveringen dan weet je niet eens hoe het afloopt.......
ik zal het zeggenquote:
Je googeld jezelf ziekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal het zeggen![]()
ik zat ditte te lezen en ik herken éng véél![]()
http://www.healthline.com/health/adhd/would-understand#14
Ik dacht dat je gestopt wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:25 schreef Soury het volgende:
Ik hou geen coffeeshop meer over http://www.at5.nl/artikel(...)lwit-van-beschieting
Dagelijks wel. Maar somsquote:
Waarom?quote:
Ok dan bedanktquote:
Ik ben geen skatquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
als bejaarden kunnen we een rots in de branding zijn op de nieuwe openbare afdeling van Fok!
FB / Speculeer hier over wat er vanavond gaat gebeuren. #2 SPANNONNNNND
Heb ik al uit forumindex gedonderd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
als bejaarden kunnen we een rots in de branding zijn op de nieuwe openbare afdeling van Fok!
FB / Speculeer hier over wat er vanavond gaat gebeuren. #2 SPANNONNNNND
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik al uit forumindex gedonderd.
Als je niet reageert heb je er geen last vanquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet reageert heb je er geen last van
Zet anders je quote Alerst uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet reageert heb je er geen last van
Omdat het altijd in je myat blijft staan, Dus wat heeft het voor nutquote:
Wanneer die niet in AT staat kan ik er ook niet per ongeluk reageren, komt ie ook niet in myAT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het altijd in je myat blijft staan, Dus wat heeft het voor nut
Die snap ik niet Pietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer die niet in AT staat kan ik er ook niet per ongeluk reageren, komt ie ook niet in myAT.
Dat heeft er niks mee te makenquote:
Bedankt voor het verhelderend antwoord. Ok ik reageer in de cos en dat blijft me achtervolgen. Dan kan ik stop volgen klikken. Zodra ik er post staat het weer in myatquote:
Wanneer er geen topics uit dat subforum in Active Topics staan, komt er nooit een toevallige 1e post daar. Dus ook niet in myAT.quote:
Daar doe je weinig aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhelderend antwoord. Ok ik reageer in de cos en dat blijft me achtervolgen. Dan kan ik stop volgen klikken. Zodra ik er post staat het weer in myat
Niks, maar sorry ik begrijp jou verhaal niet. Plus dat quote aan en uit zetten.quote:
Doet je wekker het nog, het komt wel dichtbijquote:
Ja hoor!! Daar gebruik ik altijd mn mobiel voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet je wekker het nog, het komt wel dichtbij
Ik ook maar de batterij is niet meer te vertrouwen. Dilemma nieuwe telefoon of batterijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor!! Daar gebruik ik altijd mn mobiel voor
Ja.. Hoe oud is ie en is de batterij te vervangen ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar de batterij is niet meer te vertrouwen. Dilemma nieuwe telefoon of batterij
Samsung S2quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. Hoe oud is ie en is de batterij te vervangen ?
ja ik weet het ik ga dat maar proberen, soms laadt het wel op en soms niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)s2/9200000013170302/
Er zijn mogelijk ook nog goedkopere ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ja ik weet het ik ga dat maar proberen, soms laadt het wel op en soms niet.
Ik ga voor de originele, ik heb geen zin in een nieuwe telefoon dat gekutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk ook nog goedkopere ..
quote:Geplande aflevering:
Woensdag, 26/10/2016, Voor het einde van de dag
Hee Mo ben je nu vroeg of erg laat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dit gaat sneller dan een dweiltje v/d Blokker.
Beide, het was vannacht laat, en vanmorgen vroeg omdat baardaap hier bleef slapen en hij moest om 8.15 u. de trein hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Mo ben je nu vroeg of erg laat?
Verslaap je niet in de trein dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beide, het was vannacht laat, en vanmorgen vroeg omdat baardaap hier bleef slapen en hij moest om 8.15 u. de trein hebben.
die heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dit gaat sneller dan een dweiltje v/d Blokker.
Een gebruikte.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zou wel een leuk presentje zijn om te sturen
ik zit aan de koffie, ben jij nog aan het zuipen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kut bierflessen vallen steeds om.
Ik kwam weer eens kabels te kort.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt nogal wat pakketjes binnen
de muziek struggle ooit kabels tevee?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam weer eens kabels te kort.![]()
Nog aan het genieten?
Wat gezellig allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
Saaaaaaaaaaaaas........ leuke kaart![]()
De mijnese is onderweg
Doe rustig aan ...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik morgen voor je kijken, vandaag niet meer
Het is wat laat geworden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit aan de koffie, ben jij nog aan het zuipen dan?
Paar uurtjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je wel zeggenen heb je nu wel al geslapen of nog steeds niet?
en waarom is dat zo verbazingwekkend?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef sacha het volgende:
dat ik dit nog mag meemaken...
mijn oudste zus gaat trouwen![]()
De 1e keer?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:00 schreef sacha het volgende:
dat ik dit nog mag meemaken...
mijn oudste zus gaat trouwen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:40 schreef FANN het volgende:
Saaaaaaaaaaaaas........ leuke kaart![]()
De mijnese is onderweg
Bij mijn zus verbaasd het me nog steeds.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom is dat zo verbazingwekkend?
Dat ze getrouwd is?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mijn zus verbaasd het me nog steeds.
eh...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom is dat zo verbazingwekkend?
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:12 schreef sacha het volgende:
[..]
elke dag even aan het kaartje trekken en hard lachen
was ze tégen het huwelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:10 schreef sacha het volgende:
[..]
eh...
omdat ik dat nooit van haar verwacht had
Dat heb ik met mijn broertje, maar die is ook gescheidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik heb er na 5 minuten alweer genoeg van.
Je maakt maar 1x de vergissing van je leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
was ze tégen het huwelijk?misshien was ze nog niet de ''juiste'' tegengekomn als die
al bestáát
die heeft ze nu inderdaad gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
was ze tégen het huwelijk?misshien was ze nog niet de ''juiste'' tegengekomn als die
al bestáát
Nah... van jou was geen vergissing toch als je terugkijkt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je maakt maar 1x de vergissing van je leven.
Ik ben positief ingesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen, ze moet nog trouwen.
Ik denk van niet maar of muts er ook zo over denkt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... van jou was geen vergissing toch als je terugkijkt?
En kabels heb je nodigquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kwam weer eens kabels te kort.![]()
Nog aan het genieten?
enjoy!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kabels heb je nodig![]()
En nog steeds aan het genieten, vandaag een rustig dagje en morgen een dagje snorkelen.
Ik heb ze nu op kleur, elke stap (apparaten worden in een ketting met elkaar verbonden) heeft nu een andere kleur (2 van elk, want, stereo, plus 1 midi), ik zag door de bomen het bos niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En kabels heb je nodig![]()
En nog steeds aan het genieten, vandaag een rustig dagje en morgen een dagje snorkelen.
Je hebt vast naar Planet Electro gekeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze nu op kleur, elke stap (apparaten worden in een ketting met elkaar verbonden) heeft nu een andere kleur (2 van elk, want, stereo, plus 1 midi), ik zag door de bomen het bos niet meer.![]()
Nu heb ik een beter overzicht dus.![]()
Genieten is ook nodig.
Ja, maar dat was niet de aanleiding.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt vast naar Planet Electro gekeken.
Wanneer komt je 1e plaat uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet de aanleiding.
Lekker overzichtelijk, dat is fijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze nu op kleur, elke stap (apparaten worden in een ketting met elkaar verbonden) heeft nu een andere kleur (2 van elk, want, stereo, plus 1 midi), ik zag door de bomen het bos niet meer.![]()
Nu heb ik een beter overzicht dus.![]()
Genieten is ook nodig.
Al sla je me dood, ik heb geen idee....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer komt je 1e plaat uit?
Stuur maar keer een demo dan kijk ik wel wat ik ermee kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb geen idee....
Krijgen wij hier dan de primeur?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb geen idee....
Ik wil graag weer kunnen trekkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:15 schreef sacha het volgende:
[..]
wil jij ook een trek kaart?
tuurlijk wil jij dat, morgen zijn de winkels weer open
Dat gaat nog eeuwen durenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als sig zijn boek.
Shoef, de ouwe rukker.quote:
Lekker!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Eergisteren ook al even gesmokkeld, maar geen koelkast gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker!!!!!!!!!!
Snorkelen deden wij vroeger ook in Griekenland, geen vis te zien wel verrotte ijskasten en zooi
Die Grieken smijten gewoon hun hele huisraad in zeequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eergisteren ook al even gesmokkeld, maar geen koelkast gezien![]()
Wel mooie vissen en planten
Je hebt de verkeerde smiley gequotequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Grieken smijten gewoon hun hele huisraad in zee![]()
Best wel zonde....van de zee dan, niet van het huisraad....
Jaja in Mexico ...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gequote![]()
Het is gewoon crimineel om alle zooi in zee te gooien, hier zijn ze heel zuinig op het milieu.
Ik zie het van die smileyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley gequote![]()
Het is gewoon crimineel om alle zooi in zee te gooien, hier zijn ze heel zuinig op het milieu.
Ik ben één keer in Italië geweest, daar zijn ze ook asociaal.......quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja in Mexico ...
.
Op dat schip waar ik laatst fotos van liet zien gingen er dagelijks vele vuilniszakken overboord.. (dat was in 1987 !! )
In Spanje ook hoor..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Italië geweest, daar zijn ze ook asociaal.......
In Tilburg ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben één keer in Italië geweest, daar zijn ze ook asociaal.......
EN je bent nog serieues ook.. wel goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en hier zijn we netjes plastic dopjes aan het scheiden
Ik niet hoor Chufquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
EN je bent nog serieues ook.. wel goed hoor
Ik heb meestal bierdopjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
en hier zijn we netjes plastic dopjes aan het scheiden
Ik scheid glas en papier de rest gaat de afvalbak inquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet hoor Chufik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet meer zo nauw kijk
Ja zoiets, en oké batterijen en shit... dat wel...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid glas en papier de rest gaat de afvalbak in
Mijn glasbak is plastic bak geworden, maar die klacht was er al eerderquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid glas en papier de rest gaat de afvalbak in
Oh ja die ook.. Kwam ik laatst bij de super om te vragen waar ik ze kwijt kon... Hadden ze niets meer.. Nu staat er weer een tonquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zoiets, en oké batterijen en shit... dat wel...
Ja die tonnen zijn soms ook ineens wegquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die ook.. Kwam ik laatst bij de super om te vragen waar ik ze kwijt kon... Hadden ze niets meer.. Nu staat er weer een ton
Waar gaat je glas nu heen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn glasbak is plastic bak geworden, maar die klacht was er al eerder
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik flikker gewoon alles in 1 vuilniszak.
Ik heb ook niet de indruk dat het veel uitmaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik flikker gewoon alles in 1 vuilniszak.
Doe jij ook netjes een briefje bij 10 batterijen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die tonnen zijn soms ook ineens weg
Andere straatquote:
Dat gevoel heb ik ook váák..........quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de indruk dat het veel uitmaakt
wat voor briefje?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij ook netjes een briefje bij 10 batterijen ?
Jaquote:
Dat gerucht ging toch ook een tijd over dat GFT afvalquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook váák..........
Oh dan maak je kans op een prijsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor briefje?
ik heb er nooit 10 tegelijk geloof ik
Nah, als je ziet wat er hier voor zooi bij die containers staat wordt je zelf ook makkelijker,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn afvalstroom is niet zo groot, zie overal hergebruik mogelijkheden in.
Ja,,,,, ik zag ook ooit een programma over gescheiden afval, gingen ze al die zooi in apartequote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gerucht ging toch ook een tijd over dat GFT afval
Heb samen met broer heel wat mee naar zijn verdieping in de pijp gesjouwd wat bij de kraak stond langs de straat in A'dam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, als je ziet wat er hier voor zooi bij die containers staat wordt je zelf ook makkelijker,
is niet goed maar ja....
Ook nieuw voor mijquote:
quote:Stuitertest
De stuitertest werkt zo: laat een batterij van een paar centimeter hoogte vallen op tafel. Blijft de batterij zonder te stuiteren meteen rechtop staan? Dan is die nog vol. Stuitert de batterij en valt die om, dan kun je de batterij niet meer gebruiken. Handig toch? Deze test werkt trouwens voor meerdere soorten batterijen.
Boks ouwe ik zie nog steeds containers vol weggesleept worden, behalve asbestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb samen met broer heel wat mee naar zijn verdieping in de pijp gesjouwd wat bij de kraak stond langs de straat in A'dam.
En is het stukquote:
Ja hoor, afstandsbedieningenquote:
Ik 5quote:
Sterker nogquote:
Ik had een vriendin met een Paarse Tarzan. Heb hem maar weggegooid toen het uitging. Voor hetzelfde geld overlijd je in je slaap en vinden ze hem in je nachtkastje. Batterijen waren wel op.quote:
De groetjes van Copycatquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een vriendin met een Paarse Tarzan. Heb hem maar weggegooid toen het uitging. Voor hetzelfde geld overlijd je in je slaap en vinden ze hem in je nachtkastje. Batterijen waren wel op.
Ja tien jaarquote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok en ze had ooit iets met tong?
Was toch een ander of is dat een copy van cat?
Paarsquote:
Je blijft jezelf maar voorstellen hč ?quote:
Je zit in 40+ nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar voorstellen hč ?
Leuk desingquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar voorstellen hč ?
Nu je het zegt. FF pissen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verder nog iets te zeiken? Daar is de zeikhoek voor.
Ik ook niet. I'm from Barcelona. Wat wil je weten over voetbal ?quote:
Zo'n soort topic was er al daarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi kut.
YNG / Post hier muziek die je young houdt
Klopt. Komt door het koppen. Wees trots op de kop van Anky.quote:
Geen idee. Heb nog gekeken. Fylax vroeg om een topic. Vandaar.quote:
die Esobar liet serieus een voetballer doodschieten omdat ie per ongeluk in eigen doel had geschotenquote:
Escobar was zijn naam, toevallig hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
die Esobar liet serieus een voetballer doodschieten omdat ie per ongeluk in eigen doel had geschoten
kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Escobar was zijn naam, toevallig hetzelfde.
'Woar is Sjef ?'quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zonder Sjef was Anky helemaal niets.
Vrouwen en voetbal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
die Esobar liet serieus een voetballer doodschieten omdat ie per ongeluk in eigen doel had geschoten
Verder was het tijdens een overval en hij een toevallig slachtoffer.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Escobar was zijn naam, toevallig hetzelfde.
Ik ben bij de KRO op TV geweest in een voetbalkwis gepresenteerd door de broer van Joep. Ik had de eerste ronde alle vragen goed. Effe pochen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
kloptdat je dat weet...............
Nee..... tenminste in die serie is dat anders....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder was het tijdens een overval en hij een toevallig slachtoffer.
Wedden van niet. Zal die van mij even zoeken.....Tot zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar mijn voetbalshirt is mooier dan die van jou
Ik weet best veel soms.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
kloptdat je dat weet...............
ik wist het niet in elk geval, maar ik zit sowieso met stijgende verbazing naar die serie te kijkenquote:
nee toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar komt het Bergkamp shirt weer.
Je kijkt teveel Narcoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar mijn voetbalshirt is mooier dan die van jou
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteraard komt er nu voorlopig geen foto.
Dit soort dingen doe je in een spoilerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
welke ben jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben de stoerste en knapste.
o, da's niet echt een thema in de film hoor, is 20 seconde ofzo....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe je in een spoiler
Gelukkig maarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
o, da's niet echt een thema in de film hoor, is 20 seconde ofzo....
voor de rest verklap ik niks
Het middelpunt natuurlijk.quote:
Nog één Goliath en dan denk ik er over ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je hem kijken dan?
Is écht wel een goeie serie
oké......quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog één Goliath en dan denk ik er over ja.
quote:
Die met een colbert aanquote:
nah lekker joch was je, en blijkbaar een goed voetballertjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Scoorde tussen de 50 en 60 doelpunten per seizoen.
da's minder leuk dan,....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
Wel vreemd. De jongen rechts naast me was een klasgenootje, jeugd vriendje en ook een goede voetballer. Paar jaar geleden heeft ie zelfmoord gepleegd. Hij was de deugniet.
De jongen boven me werd niet voor niets aanvoerder. Dat is zijn vader namelijk. Ik zat hier in de vijfde samen met zesdeklassers tijdens het schoolvoetbal.quote:
Er is weer eens een topic over jouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De jongen boven me werd niet voor niets aanvoerder. Dat is zijn vader namelijk. Ik zat hier in de vijfde samen met zesdeklassers tijdens het schoolvoetbal.
M'n geluid is stuk van m'n PCquote:
Ha ha ha Wat nou weer ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Er is weer eens een topic over jou![]()
GC / Is Tong echt 54?
rennen.............
Mijn God. Je bent echt triest. Ik ga me tegenover jou niet meer verantwoorden negatieve zeiksnol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |